Appartement Corona Blanca

Appartement Corona Blanca
8,4

5 tips over Appartement Corona Blanca

julian, 12-5-2014

als je binnen de stad wil reizen dan kan je heel goedkoop met de taxi reizen

als je op excursie wil dan moet je naar café Roma vraag aan het personeel

je kan ook smoothies drinken in cafe paris links gelegen van het gebouw

dave, 27-2-2013

ga koffie drinken en / of een broodje eten bij cafe paris

naast het hotel aan de weg

Dominique, 10-2-2013
Ik zou naar Corona Blanca gaan als je niet van gezelligheid houdt, oftewel als je niet perse te behoefte hebt om te socializen met andere vakantiegangers. Wel is het lekker dichtbij het centrum

We hebben een aantal aanbieders voor Corona Blanca voor je op een rij gezet:

Dhr. J.E.M., 2-11-2012

Wil je Las Palmas of Mogan bezichtigen, ga dan gewoon met de lijnbus, stuk voordeliger dan een excursie boeken.

Ga dan bijv. van Mogan naar Puerto Rico per boot en neem vervolgens weer de bus.

In Las Palmas is een "hop-bus" die fijn is omdat je op 7 plaatsen op- en af kunt stappen. Helaas kun je vanuit de bus weinig zien van de historie die Las Palmas ook rijk is. Dit moet je te voet opzoeken.

Cris, 15-10-2011

In de buurt v.d. restaurants en bars zijn veel 'proppers'. Ze willen je naar een bepaalde kroeg lokken. Best irritant.

Voor de restaurants staat altijd wel iemand met een menukaart die ook wil dat je daar komt eten. Als je er niet van gediend bent werkt negeren het beste.

Het lekkerst hebben wij gegeten bij El Gaucho. Een steakhouse bij de Metro ( een centro commercial naast de Kashbah). Heerlijke biefstuk van de grill met die heerlijke barbeque-smaak! Echt genieten.

We hebben een aantal aanbieders voor Corona Blanca voor je op een rij gezet: