Vakantiepark Cordial Biarritzstersterster

Tonen op kaart

234 reviews over Vakantiepark Cordial Biarritz

• 8Daniel10-08-2019

Rustige, groene oase

Groene, rustige accommodatie in centrum Playa del Ingles. Veel groen rond de huisjes die recentelijk zijn gerenoveerd. Mooi interieur met schitterende badkamer en heerlijke inloopdouche. Onderscheid in huisjes met 1 slaapkamer en 2 slaapkamers. Ontbijt voor de groep bijgeboekt. Schoonmaak zeer grondig vindt 5x per week plaats. Terrein rond zwembad schitterend groen en biedt voldoende schaduw en zon. Voor de grootte van de accommodatie bijzonder groot zwembad. Ondanks hoogseizoen nooit echt drukte ervaren. Huisjes warmen snel op in de zon. Airco is tegen bijbetaling te boeken maar dat is de meerprijs van 15 euro per dag niet waard. Bedden van matige kwaliteit maar voldoende voor 2 weken. Wifi is gratis maar niet snel. Voldoende om te netflixen op ipad. Bar/restaurant sluit na 18:00. Om te eten moet je de deur uit maar dat is juist wat wij wilden. Veel verkeersoverlast aan de randen van het park. We komen graag terug.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Bianca30-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Het park ligt zeer centraal ten opzichte van uitgaan strand supermarkt en andere winkels. Op het park vind je rust geen beddenrace in de ochtend. Het park is goed en zeer netjes onderhouden. Sinds mei 2019 is het restaurant/ de bar na 17.00/18.00 gesloten. Persoonlijk vonden wij dit erg jammer. Maar dat is dan ook het enige nadeel wat we konden vinden. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Wia Wessels22-07-2019

Fantastisch park ,schoon ,mooi aangelegd

Prachtig park ,heerlijk rustig ,alleen jammer dat alles om 6 uur al dicht is ,je kunt tot 5 uur lunchen, dus s, avonds even gezellig aan de bar zitten en dineren gaat niet

• 1Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Albert Taare25-05-2019

Voor herhaling vatbaar.

Prima accommodatie, vriendelijk personeel, heerlijk zwembad met rondom een prachtige tuin, met voldoende plaats om in de zon of schaduw te liggen.

• 9Eetgelegenheden

Alleen gereisd in mei 2019

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    8Ineke de Jager13-12-2018

Zeer goed verblijf.

Dit was een prima verblijf. We zijn al eerder in GC geweest , maar dit was tor nu toe beste verblijf. Mooie huisjes, goed ingericht. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in december 2018

Geboekt bij neckermann
  • 9Willem19-09-2018

Herhaling vatbaar.

Cordial Biarritz is na de renovatie verfrissend. Het interieur is volledig opgeknapt. Zwembad lijkt weer als nieuw. De terrassteden waren er verleden jaar al. Maar de grootste verbetering is de wifi. Dit is veranderd van wifi madness naar supersnelminternet in de bungalow. Geen problemen meer ondervonden. Ze zijn nog wel met de tuin bezig. Ja het werken en sproeien tegen de kakkerlakken gaat onverminderd verder. ‘s Nachts is het park sfeervol verlicht. We hebben nu ook een paar keer in het restaurant gebruik gemaakt van het buffet. Om nu te zeggen dat het echt super is, nee. Maar er is voldoende keus aan vlees, vis, salade etc. En dat voor € 12. De receptie is behulpzaam en de bungalows worden op twee dagen in de week schoongemaakt en van nieuwe handdoeken voorzien. Dit park kennen we nu al een jaar of 10. Misschien was het vroeger wat beter. Maar overdrijven kan ook. Park is mooi gelegen, je kunt er alle kanten op, of er blijven.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Familie09-09-2018

Fantastisch park.

Erg mooi park, vriendelijk personeel. De ligging van het park is erg goed. Ze zijn bezig het park te renoveren. De receptie en het restaurant zien er erg verzorgd uit. Wij hebben hier 2 heerlijke weken gehad.

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 5Osman12-05-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Aardige receptionist die Nederlands spreekt.Eerst hadden we een huisje wat verouderd was erg armoedig maar volgende dag kregen we een gerenoveerd huisje.Wel een mierenplaag in de badkamer en keuken en een paar kleine kakkerlakjes in huiskamer die heb je op Gran Canaria al gauw.Park heeft een langwerpig zwembad is niet diep maar je kunt er wel in zwemmen.Ook is er een restaurant die niet uitnodigt om wat te eten.Als klap op de vuurpijl een inbreker betrapt die aan de schuifdeur stond te sjorren maar was gelukkig dicht.Hij was zogenaamd op zoek naar iemand.Dit gemeld bij de receptie en voor de schijn ging er iemand kijken in het park maar niets meer over gehoord.Park is overigens aan sommige kanten erg gehorig door de vele bussen die toeristen af en aan voeren!

• 5Onderkomen
    • 1Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 8Ad en Ria01-05-2018

Fantastisch verblijf.

Mooi park, ruime nette bungalows. Personeel is zeer vriendelijk, vanaf de receptie t/m het bedienend personeel in de bar/restaurant. Zwembad is de grote blikvanger van het complex. Wij hadden half pension geboekt. Ontbijt was nogal Engels gericht, maar voor ieder was er altijd wel iets, Dinerbuffet was goed. Cordial Biarritz ligt midden in het centrum, dus je bent lekker snel bij de shoppingcenters en het strand. Wij waren met 'n groep van 10 personen, 7 volwassenen en 3 kinderen van 5, 3 en 0 jaar. In mei gaan ze het complex renoveren en is het 'n paar maanden dicht. Wij overwegen zeker om in de toekomst hier nog eens terug te komen.

Gereisd met vrienden in april 2018

• 9JD08-04-2018

Super mooi park. Leuk aangelegd en schoon zwembad. Huisjes zijn wat verouderd maar absoluut prima om te verblijven, mooi ruim! Wij vonden het eten op het park wat minder, smoothies wel erg lekker. Ligging erg centraal, alles ligt op loopafstand. Al met al genoten van het verblijf in Cordial Biarritz!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2018

11 tips over Vakantiepark Cordial Biarritz

• jobogi, 05-05-2012

Huisje bij zwembad heeft wel wifi, als je te ver af zit dan niet bij je bungalow, wel bij zwembad.

• RIon AE, 06-01-2012

Palmitos Park Amadores Beach De Duinen richting Maspalomas (Wel even opletten dat je niet het vrije leefgebied van de homo's doorkruisd.) En wil je een keer wat winnen en genieten van het Bahamazand en heerlijke zwembaden laat je met een gratis taxi heen en terug brengen naar Anfi. Aan het eind niet tekenen natuurlijk maar wel leuk om mee te maken. Tot slot de beste ijsjes worden verkocht door CiaoCiao op de boulevard.

• bertha schrijver, 26-04-2014

dolfijnen boot ,super mooi ,niet via personeel boeken ,maar via reisleiding ,die wij dus niet hadden volgens personeel. cabrio huren en dag de bergen in ,heel erg mooi,dit zelf geregeld ,personeel weer boos. fun boot erg leuk en gezellig als je mooi weer hebt. goed uitzoeken welk huisje je krijgt van te voren ,want je wordt anders in huisje gezet die somber is en stinkt. volgens overwinteraars zitten er nieuwe personeelsleden ,daarom was het nu zo slecht,vele klachten gehoord toe wij er waren

16 vragen over Vakantiepark Cordial Biarritz

• juria lamens, 21-10-2018

superieur huisje?

weet iemand wat het verschil is tussen een superieur huisje of een gewoon huisje behalve de prijs?

• estherboonrisa, 11-02-2016

badhanddoek

Hallo, wij gaan over een week of drie naar Cordial Biarritz maar ben benieuwd of zij ook een badhanddoeken service hebben of moeten wij die zelf meenemen? Verder benieuwd naar wat recentere beoordelingen. Alvast bedankt!

estherboonrisa, 09-03-2016

Wij hebben zelf onze badhanddoeken meegenomen, weet dus niet of je ze daar kan huren.

• roy, 01-07-2013

Bedden

Hallo, op de foto's te zien staan alle bedden uit elkaar en staat er een nachtkastje tussen. Is het mogelijk om dit kastje ertussen uit te halen en de bedden naar elkaar toe te schuiven?

Joris, 11-07-2013

Dat kan prima. 1 van de 2 bedden staat op wieltjes dus je moet wel uitkijken bij het "oversteken".

Vakantiepark info

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Waterskiën