Vakantiepark Cordial Biarritz

Herhaling vatbaar.

Willem
19-9-2018
  • Onderkomen10

Cordial Biarritz is na de renovatie verfrissend. Het interieur is volledig opgeknapt. Zwembad lijkt weer als nieuw. De terrassteden waren er verleden jaar al. Maar de grootste verbetering is de wifi. Dit is veranderd van wifi madness naar supersnelminternet in de bungalow. Geen problemen meer ondervonden. Ze zijn nog wel met de tuin bezig. Ja het werken en sproeien tegen de kakkerlakken gaat onverminderd verder. ‘s Nachts is het park sfeervol verlicht. We hebben nu ook een paar keer in het restaurant gebruik gemaakt van het buffet. Om nu te zeggen dat het echt super is, nee. Maar er is voldoende keus aan vlees, vis, salade etc. En dat voor € 12. De receptie is behulpzaam en de bungalows worden op twee dagen in de week schoongemaakt en van nieuwe handdoeken voorzien. Dit park kennen we nu al een jaar of 10. Misschien was het vroeger wat beter. Maar overdrijven kan ook. Park is mooi gelegen, je kunt er alle kanten op, of er blijven.

Fantastisch park.

Familie
9-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Erg mooi park, vriendelijk personeel.

De ligging van het park is erg goed. Ze zijn bezig het park te renoveren.

De receptie en het restaurant zien er erg verzorgd uit.

Wij hebben hier 2 heerlijke weken gehad.

Niet voor herhaling vatbaar

Osman
12-5-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen5

Aardige receptionist die Nederlands spreekt.Eerst hadden we een huisje wat verouderd was erg armoedig maar volgende dag kregen we een gerenoveerd huisje.Wel een mierenplaag in de badkamer en keuken en een paar kleine kakkerlakjes in huiskamer die heb je op Gran Canaria al gauw.Park heeft een langwerpig zwembad is niet diep maar je kunt er wel in zwemmen.Ook is er een restaurant die niet uitnodigt om wat te eten.Als klap op de vuurpijl een inbreker betrapt die aan de schuifdeur stond te sjorren maar was gelukkig dicht.Hij was zogenaamd op zoek naar iemand.Dit gemeld bij de receptie en voor de schijn ging er iemand kijken in het park maar niets meer over gehoord.Park is overigens aan sommige kanten erg gehorig door de vele bussen die toeristen af en aan voeren!

Fantastisch verblijf.

Ad en Ria
1-5-2018
  • Onderkomen8

Mooi park, ruime nette bungalows. Personeel is zeer vriendelijk, vanaf de receptie t/m het bedienend personeel in de bar/restaurant. Zwembad is de grote blikvanger van het complex. Wij hadden half pension geboekt. Ontbijt was nogal Engels gericht, maar voor ieder was er altijd wel iets, Dinerbuffet was goed. Cordial Biarritz ligt midden in het centrum, dus je bent lekker snel bij de shoppingcenters en het strand. Wij waren met 'n groep van 10 personen, 7 volwassenen en 3 kinderen van 5, 3 en 0 jaar. In mei gaan ze het complex renoveren en is het 'n paar maanden dicht. Wij overwegen zeker om in de toekomst hier nog eens terug te komen.

JD
8-4-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Super mooi park. Leuk aangelegd en schoon zwembad. Huisjes zijn wat verouderd maar absoluut prima om te verblijven, mooi ruim! Wij vonden het eten op het park wat minder, smoothies wel erg lekker. Ligging erg centraal, alles ligt op loopafstand. Al met al genoten van het verblijf in Cordial Biarritz!

Prima

Ruud Veldhoen
17-12-2017
  • Activiteiten1

Prima verblijf

Kindvriendelijk

Goed restaurant met vriendelijke prijzen.

Hygiene laat te wensen over, waarschijnlijk door de werkdruk.

Slechte wifi.

Netjes maar wel wat aandachtspunten

FvM
8-9-2017

Pluspunten: netjes schone huisjes, mooi zwembad, dichtbij winkelcentrum Yumbo en vriendelijk personeel.

Minpunten: geen airconditioning (waardoor erg benauwd/warm in het huisje), je mag geen toiletpapier door de toilet spoelen (i.v.m. mogelijke verstoppingen) en daardoor wordt je gevraagd alle toiletpapier in zakjes (pedaalemmer) te stoppen. Dit vonden wij niet erg fijn. Het ontbijt is redelijk maar niet heel uitgebreid. Droge broodjes en weinig variatie gedurende onze vakantie. Tevens best veel geluidsoverlast van de weg die langs het park ligt. Doordat er geen airco in het huisje hing, moesten de ramen open blijven i.v.m. de warmte en hoorde je de auto's en bussen door de straat rijden.

Geweldige lcatie

William van Kleef
6-5-2017

Zwembad top

Bungalow erg ruim

Park en bungalow erg schoon

Mooie omgeving parkachtig

500 meter van zowel Yumbo, Cita en de zee af

Supermarkt op 200 meter

Boulevard Kent leuke eettentjes tegen schappelijke prijzen

Jammergenoeg geen airco in bungalow

mooi ruim complex

Alice
5-5-2017

Bungalows waren voor 5 personen groot genoeg, netjes en schoon.

buffet was beperkt, maar wel voldoende en gevarieerd.

zwembad was top

Echt fantastisch.

Willem van Wijk
    7-1-2017

Goede service. Vriendelijk. Prima appartementen. Mooie tuin. Rustig. Alles in de buurt.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Cordial Biarritz in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Cordial Biarritz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.