Hotel Corallium Dunamar by Lopesan

Hotel aan zeeWeer vandaag25°17°
Hotel Corallium Dunamar by Lopesan
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Corallium Dunamar by Lopesan voor je op een rij gezet:

283 reviews over Hotel Corallium Dunamar by Lopesan in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Liesbeth,
27-11-2018

Mooi hotel wij hadden HP prima keuken voldoende afwisseling en keus . Entertainment naast dinerzaal voor rustige muziek en aan de andere kant van het hotel de danszaal met van alles wat. Die hotel is meer voor volwassene vind ik best chique. In november bijna alleen volwassenen. Hotel ligt recht tegenover de boulevard en strand ga je via het zwembad hoef je alleen de weg maar over te steken. Ga je via de hoofdingang moet je buiten een hele lange trap naar beneden om over te kunnen steken. Wij gaan hier zeker nog een terug.

Top verblijf gehad!!

X,
      3-11-2018

wij verbleven 10 dagen in hotel corallium dunamar. Wat een super mooi hotel op een top locatie. Via de speciale in/uitgang bij het hotel ben je zo op het strand. Het personeel is erg vriendelijk wat natuurlijk ook altijd een pluspunt is. Wij hadden alleen het ontbijt er bij in zitten wat ook erg uitgebreid en lekker was. Wij zelf hebben bijna elke dag aan het strand gelegen waardoor wij niet veel gebruik hebben gemaakt van de zwembaden. Wel lagen de bedjes er goed en waren er genoeg fijne plekjes om te liggen, met of zonder parasol.

Je betaald er misschien wel wat voor maar de hotel + ligging ervan is het zeker waard!

Touroperator beloofd veel, maar doet niets

Jo Meessen,
      9-10-2018

Geen beste beurt voor touroperator. Bij aankomst kregen wij mededeling dat zwembad een week gesloten was. Tijdens eerste nacht ging WC pot ‘overstromen’, onsmakelijke stinkende smurrie over de badkamervloer en in de slaapkamer. Midden in de nacht hotelkamer moeten evacueren en naar ander hotel moeten verhuizen. Toen we de volgende ochtend hierover contact zochten met de noodlijn van touroperator duurde het maar liefst 30 minuten voordat we iemand aan de lijn kregen. Deze mevrouw beloofde terug te bellen. Op dat telefoontje wachten we nog steeds. Later kregen we contact met lokale vertegenwoordiger van touroperator. Na contact met ‘homeoffice’ beloofde touroperator ons een voucher met korting voor een volgende reis. Dit Voucher zou ‘spoedig’ per e-mail bezorgd worden. Inmiddels 20 dagen geleden, we wachten nog steeds op dit voucher. Dus touroperator: alles naar wens? : Nou niet echt dus, doe eens wat je beloofd!!! En durf deze review te plaatsen!

Geweldig

Anja Bouwens,
      20-8-2018

Super mooie ligging dichtbij het strand, heerlijke zwembaden. Top hotel.

Misschien nog een keer na renovatie

LDD,
      21-9-2017

Best mooi hotel met zeer vriendelijk personeel maar de kamers hebben een uitstralingen van de jaren 80.

Daar is verder niets mis mee.

Wij hadden een kamer met zeezicht dat was perfect, nr 508 .

Op het eerste gezicht netjes maar na een vermoedende nacht van het super slechte bed met kei harden versleten matrassen wij zijn naar de receptie gegaan met deze klacht maar dit heeft niet tot een oplossingen geleid ook was de schuifpui defect maakte veel herrie met openen zodat de buren er wakker van werden als je met pijn in je rug maar even op het balkon ging zitten om de nacht door te komen al met al na een slapenloze vakantie hebben wij het toch lekker gehad maar verdienen deze ongerenoveerde kamers geen voldoende

Wij komen zeker terug na renovatie want de locatie en het personeel was top.

IDU, Manager, 23-9-2017

Dear guests,

Thank you for having chosen our hotel Ifa Dunamar and also for let us know your personal experiences.

We are sorry that you haven´t enjoyed your stay (the room and the hard mattress) with us and that you had to leave our hotel disappointed. As we take customer reviews very seriously, we have already forwarded your comments to our department managers for closer investigation and to take in consideration to improve them

Please do not hesitate to contact us directly for any suggestions or additional comments you might have.

Best wishes

Super hotel, Geweldige locatie

Dunamar- Fans,
      26-6-2017

Het is een heerlijk hotel op een Super locatie. Zijn net terug en hebben alweer geboekt voor December.

Wij komen hier al tien tallen jaren (dat moet toch genoeg zeggen).

Ik ben het eens met de opmerking dat het nu wel aan renovatie toe is.

Maar daar zijn ze hard mee bezig.

Maar wat ze hier bieden, qua service en vriendelijkheid maakt erg veel goed.

Ze doen er echt alles aan om je een heerlijke vakantie te bezorgen.

Wij kregen meerdere kamers te zien en mochten er eentje uitkiezen :-)

Het ontbijt buffet is perfect. Voor ieder wat wils. Teveel om allemaal op te noemen.

En alles even vers en steeds bijgevuld.

Ook het avond eten is in buffet vorm . Ook hier over geen klagen.

Vind je de bedden wat aan de harde kant ,meld het bij de receptie en binnen 5 minuten heb je er heerlijke toppers op liggen.

Tuin en zwembaden zijn prima onderhouden en er is genoeg plaats om een heerlijk plekje te vinden.

Wil je rust ga je op een plateau liggen. Wil je wat meer reuring neem je een lekker bedje aan het zwembad.

Tot December Dunamar.

IDU, Manager, 30-6-2017

Dear Dunamarfans,

We highly appreciate your comments published regarding your last stay at our Ifa Dunamar

We are glad to hear that you enjoyed your stay with us so much and we appreciate the nice words that you have posted. We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations.

We would be delighted to welcome you again soon (December :)and remain at your disposal for anything you might need

geweldig hotel

Hans Baars,
      24-6-2017

dit hotel is een echte aanrader, vooral voor mensen met een beperking omdat alles met de lift te bereiken is en je zelfs de boulevard op kan, wij zijn niet gehandicapt maar voor ons is dit geweldig gaan in juni voor de 25 keer naar dit hotel het ligt erg centraal en de w.c. in de nabij heid.

IDU, Manager, 25-6-2017

Dear Mr. Baars,

We highly appreciate your comments published regarding your stay at our hotel Ifa Dunamar.

We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need.

Best Regards

Ifa Dunamar ligt op een prachtige locatie, direct aan de boulevard. Voordeel: je staat meteen op het strand, nadeel: je kunt tot in de late uurtjes open hotelkamer meegenieten van de muziek. Zwembaden zijn mooi, eetzaal netjes. Goed ontbijt, diner redelijk goed. Toch is een halfpension niet aan te raden. In de omgeving zijn veel leuke tentjes waar je goed kunt eten.

De kamers in het hotel zijn sterk verouderd. Badkamers heeft wat onderhoud nodig, nu nog douchen in bad met een douchegordijn. De voegen en kitranden zijn op bepaalde plekken ook duidelijk aan vervanging toe. In de kamer enkel een ondertapijt, bedden waarop je gewoon op de vering ligt en dit ook duidelijk voelt. Het zeezicht is daarentegen wel weer erg mooi.

Hotel met voormalige oudere en Duitse gasten.

Wij zouden dit hotel niet nog eens boeken (of er moet grondig gerenoveerd zijn) en vinden de staat van de kamers op dit moment zeker geen 4 sterren waard.

Ifa dunamar, Manager, 23-6-2017

Dear Guest WS,

Thank you so much for sharing your experience on Zoover about your recent holidays on Ifa Dunamar hotel, situated on Playa del Inglés.

We would like to inform you that in some time the hotel Ifa Dunamar will be renovated. At the moment we do have some pilot rooms with the new designs. We do apologize if your expectations were not covered as much as you would like to.

We would be really happy to know if you decide to visit us and check by yourself our new image in the future.

With Kind Regards

Ifa Dunamar

Heerlijk rustig hotel

Monique,
      24-5-2017

Heerlijk genoten !

Ifa Dunamar vind ik een mooi hotel, heeft wel wat renovatie nodig, op een meer dan prima locatie, het zebrapad over en we stonden in de gezellige drukte van restaurants en winkeltjes. Nog zo'n 30 meter lopen en daar ligt het ruime nette strand. 4 lekkere strandbedjes + 2 parasols € 15,= voor de hele dag. Het ontbijt was prima en genoeg. Het diner was niet zo onze smaak maar meer dan genoeg en vers. Vriendelijk personeel. Het viel ons wel op dat er alleen maar oudere gasten waren >60+ maar ook die legden 's morgens vroeg hun handdoek op het ligbed ... maakte ons niet uit , wij gingen naar het strand :-) Helaas heb ik een hele slechte rug en daardoor last van het erg zachte matras. Na een melding en een gesprek met een zeer vriendelijke dame werd er een steviger matras voor mij dezelfde dag geregeld. Gepaste kleding bij het diner werd afgeschaft op de laatste dag dat wij er waren, korte broek mag dus nu ook. Vind ik wel jammer, maar ja .. de ene korte broek is de andere niet :-) We komen hier graag nog eens terug ! ps: wij hadden kamer 203 en 205 , kijkt uit op het zwembad, prima kamer.

IDU, Manager, 26-5-2017

Dear Monique,

We highly appreciate your comments regarding your stay at our Ifa Dunamar

In the next few years we are planning a whole house renovation. A new modern style to have in a best location from the island. Just in front of Playa Del Ingles beach.

Best Regards

uitstekend hotel met zeer goede service

A.Klerks,
      26-4-2017

Het hotel ligt perfect aan de boulevard en dicht bij het strand. Wij hadden een luxe kamer op de 8e verdieping met zeezicht. Redelijke ingerichte kamer met een terras voorzien van ligbedden. De kamer was zeer schoon en er werd dagelijks grondig schoon gemaakt, zag er allemaal keurig uit. Het hele complex ziet er verzorgd uit. De bedden zijn redelijk hard. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en alles van goede kwaliteit. Het diner wordt in buffetvorm geserveerd en ook daarin is er weer een uitgebreide keuze in allerlei gerechten. Dagelijks veel andere gerechten.Wordt regelmatig vervangen en aangevuld. De bediening is uitstekend en attent. Wij hadden voor de hele week een huurauto, maar het parkeren is een ramp. Het hotel heeft geen parkeerterrein, alleen zijn er een paar plaatsen in de straat, die altijd vol staan. Wat overblijft is betaald parkeren, als er al plaats is, voor maximaal 4 uur. Wel vrij van 21.00 tot 08.00 uur.

IDU, Manager, 29-4-2017

Dear Guest,

We highly appreciate your comments regarding your stay at our Ifa Dunamar. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and we appreciate the nice words that you have posted. We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations. We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need

Bebsy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Corallium Dunamar by Lopesan in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Corallium Dunamar by Lopesan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.