Vakantiepark Central Park **

Vakantiepark Central Park
Vakantiepark Central Park
8,4

46 reviews over Vakantiepark Central Park in het Nederlands

Wij komen er al jaren en tot volle tevredenheid

Joke&HANS, 24-5-2007

Wij komen er al jaren en tot volle tevredenheid.

Vooral ook de enorme service van

Juan en Pino.Volgens ons is het nog wel te boeken bij

Touroperator.

Een heel erg goed en gezellig park

H & D, 20-5-2007

Een heel erg goed en gezellig park. Komen er al vele jaren (zijn net de 16e mei teruggekomen).

H & D

Heel mooi, rustig en centraal gelegen kleinschalig park

Marjan & Henk, 24-4-2007

Heel mooi, rustig en centraal gelegen kleinschalig park. In één woord geweldig! Er valt weinig aan toe te voegen. Zeker een aanrader als je van een rustige vakantie houdt.

wij zijn in maart 2007 na een moeilijk jaartje 12 dagen in

martin en jeanne , 24-3-2007

wij zijn in maart 2007 na een moeilijk jaartje 12 dagen in playa geweest.

central park is een aanrader om tot rust te komen. elke dag wordt er keurig schoongemaakt door pino. juan is een schat van een jongen en wil alles wel voor je doen. voor ons : voor herhaling vatbaar!

we zijn net terug in nederland en we willen onze over de

martin en jeanne hummel, 24-3-2007

we zijn net terug in nederland en we willen onze waardering uitspreken over de fantastische accomodatie central park. voor ons was het ideaal.

de schoonmaak- zowel binnen als buiten - was prima. we hebben daar een fijne en gezellige tijd gehad.

Wij zijn van 26-08-2006 t/m 06-09-2006 voor het eerst in een bungelow geweest in PdI en het is uitstekend bevallen. Lekker kleinschalig, schoon, de bungalows (13)liggen rondom het zwembad. Voor de liefhebbers de nederlandse zender RTL4. Een grote koelkast en net keukenblok. Grote complimenten voor Juan en Pino, de 2 medewerkers die alle gasten het zoveel mogelijk naar de zin proberen te maken. Het complex ligt schuin tegenover RIU Waikiki, dichtbij Gran Chapperal en de Kashba. Voor ons geen all in en geen hotels meer op Gran Canaria. Met vriendelijke groet, Mirella

Na dat we vorig jaar genoten hebben van onze vakantie in

Yvonne en Paul Mulder, 18-6-2006

Na dat we vorig jaar genoten hebben van onze vakantie in central park was de keuze voor ons niet moeilijk weer naar central park en weer was het een groot succes met goede zorgen van Juan en Pino. En we hebben weer wat oude bekenden ontmoet die al heel wat jaartjes naar central park komen al met al een super vakantie.

Groeten Yvonne en Paul en we gaan volgend jaar weer

leuk park gaan er hopelijk in okt weer naar toe

Karel en Maria, 13-6-2006

leuk park gaan er hopelijk in okt weer naar toe .Vorig jaar ook geweest wel veel nederlanders en een aantal duitsers . Die hebben hun eigen bungalow.Heel leuk pers Juan en Pino

Prima parkje

Natas en Wim, 14-2-2006

Prima parkje. Gunstig gelegen, centraal in Playa zonder veel overlast van feestgangers. Geen Engelsen. Opvallend is dat het hek nooit openstaat en dat is wel prettig in Playa. Zelf heb je natuurlijk een sleutel ;)

Helaas is BelAir over de kop. Er is tot op heden nog geen andere tour operator waar dit parkje te boeken is.

Op zich niet onaardig

Hans, 13-1-2006

Op zich niet onaardig. Weinig luxueus. Toen wij aankwamen in het donker bij de ingang was er (nog) niemand en had ik het idee dat we aan de achteringang stonden. Receptie klein en rommelig. Ligging centraal als je van de drukte houdt. Parkje wel rustig, als je graag tussen de Nederlanders zit. Wel uitstekende service! Juan zal er alles aan doen om je het naar de zin te maken en Pino houdt alles brandschoon. De eerder genoemde champagne is overigens bubbeltjeswater uit de Spar, maar ja een gegeven paard.. De bedoeling is goed. Playa del Ingles is niet echt voor rustzoekers, er zijn veel mooiere plaatsen. De talloze grote winkelcentra: je moet er van houden. Allemaal winkeltjes die vrijwel allemaal hetzelfde verkopen (en nog namaak ook als je niet op past; electronica (JVC camera's zie de Trosradar-uitzending). Ze zijn allemaal op je portemonee uit! Het weer was in ieder geval goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Central Park in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Central Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Central Park scoort een 8.38 uit 10 op basis van 47 reviews.