Appartement Casablanca

4 reviews over Appartement Casablanca in het Nederlands

Prachtige lokatie

noeltje
29-12-2013

Appartement is dankzij de prachtige bloemen een bezienswaardigheid aan de boulevard. Menig toerist maakt een foto. Appartement is vrij gedateerd maar wel ruim. Ons appartement op de 2e etage rook echter wel vrij muf en naar riolering.

Het uitzicht is werkelijk prachtig wat de minpuntjes dan ook echt wel doet vergeten.

Gereisd met partner in december 2013

fijne plek

mb v d berg
7-10-2011

fijne plek, dichtbij kasbah en strand. Rustig en kleinschalig. Voor kinderen niets te doen, ook geen echt kinder zwembad.Maar voor volw erg prettig.

Gereisd met partner in september 2011

Het super gezellige kleinschalige complex is centraal gelegen. Je loopt met een minuut of vijf richting het strand, wel flink wat trappen af, maar er is ook een lift. binnen no time sta je in het centrum van playa met alle voorzieningen binnen handbereik. appartement is prima ingericht, alles wat je nodig bent is er. je kunt zelf koken maar ook lekker uit eten, genoeg te doen.

elke ochtend lekkere broodjes aan de deur en vriendelijke schoonmaakster en receptie. wij hebben voorkeur voor een appartement op de begane grond waarbij je een eigen afgeschermd terrasje aan het zwembad hebt. de balkons hebben zeezicht. het zwembad is basis, gewoon vierkant.

voor ons, een jong stel, perfect te doen. lekker relaxed, je eigen bedje, strand en winkels om de hoek en vanalles te doen op Gran Canaria. zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in april 2010

Top vakantie!

Sophie
3-5-2011

Ik ben hier vorige maand met mijn partner geweest.

Door de foto's verwachtte wij niet veel van dit complex, maar dit is ons reuze mee gevallen. Het is een schattig klein complex vol met bougainvilles en direct aan de promenade. De service is fantastisch en omdat het zo kleinschalig is ook zeer persoonlijk. Heel fijn!

Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in april 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Casablanca voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casablanca in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casablanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.