Appartement Caroni

8.6Fantastisch

Spanje, Gran Canaria, Playa del Inglés

Op vakantie geweest naar Caroni?

8.6Fantastisch

Meer appartement info

12 reviews over Appartement Caroni

• 2019
    9Karin en Willem14-09-2019

Prima prijs, toplocatie voor strand en boulevard

Beetje huiverig na het lezen van de recensie gingen we naar dit appartement. We kwamen om 12 uur s nachts aan, de shuttlebus kan niet door het straatje dus we moesten de laatste 50 meter lopen, geen probleem. De toegangsdeur van het complex was dicht (ivm nachttijd) maar er hing een briefje met een telefoonnr op het hek en 10 seconden later werden we keurig ontvangen. Het appartement is schoon! En de bedden zijn goed! Dagelijks nieuwe handdoeken en een prima werkende koelkast met groot vriesvak. Het interieur is niet het modernste maar gezien de prijs is dat logisch! Het complex ligt echt vlakbij het strand en bij de boulevard en niet aan een drukke doorgaande weg !! Ook heel fijn. Natuurlijk hoor je de buren, als die om 3 uur snachts thuiskomen na het stappen. Maar dat is in elk betoncomplex zo. Wil je dat niet: ga dan niet in een schoolvakantie. Het zwembad is heerlijk rustig en er zijn altijd bedjes. Prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Sanne10-08-2019

Fijn verblijf

Het is een simpel maar erg schoon appartement. Vrijwel elke dag kwamen de schoonmaaksters en kregen we nieuwe handdoeken. Het interieur is oud, maar functioneert goed. De douche was prima. Vlak voor vertrek krijg je een filmpje toegestuurd waarin uitgelegd wordt hoe je de sleutel uit het sleutelkluisje kunt halen en hoe in je appartement komt wanneer je laat arriveert, dit was erg gemakkelijk. Ook het zwembad is netjes en eigenlijk is er altijd plek. De locatie is top, dicht bij de boulevard en het strand en door de trap naast het appartement ook dicht bij kasbah (uitgaan).

WiFi is niet altijd optimaal en de eigenaren spreken weinig Engels, maar wij hebben hier weinig hinder van ondervonden. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het was een topvakantie.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 2018
    7Ronken18-08-2018

Goede ligging, moeilijk met sleutels

Ideaal gelegen , oud maar schoon.

In en uitchecken gaat niet zonder moeite , inchecken moet je van te voren weten waar de sleutel zich gaat bevinden , en hopen dat er iemand komt om de poort open te doen zodat je er zowaar bij kan.

Als je later vliegt is er GEEN optie op je koffers achter te laten deze moet je meenemen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

8Roos07-08-2017

Fijn appartement op top locatie!

Erg fijn en schoon apartement met alles wat je nodig hebt. Dicht bij het centrum, strand en uitgaansgebied. Personeel is erg aardig en er is altijd ruimte bij het zwembad. De receptie sluit om 14:00 dus zorg alleen wel dat als je na 14:00 aankomt je weet waar ze de sleutel klaarleggen.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 9Annuska20-07-2017

Geweldige ligging en bijna privé zwembad

Geweldig kleinschalig 2 kamer appartement op 6 minuten lopen van het strand en de gezellige boulevard. Aan het zwembad géén handdoekje-leggers en altijd een bedje vrij! Zelfs als je terugkomt van het strand. Geen stress en de wekker zetten om een plekje aan het zwembad te hebben. Eén nadeel....er is geen lift! Eigenaar en personeel zijn heel vriendelijk en zelfs de kopjes werden afgewassen! Wat een service voor zo'n klein prijsje! Wij hebben een TOP vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Patricia & Jeanne25-08-2016

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Samen met een vriendin ben ik voor 9 dagen verbleven in het appartementen complex van Caroni. We werden hier vriendelijk ontvangen door David, die dag en nacht voor ons klaar stond. Onze koffers werden netjes door hem naar de kamer getild, want ja, er was geen lift. De kamer had een typische Spaanse inrichting,maar voldeed aan onze wensen. Vooral de ruime koelkast, met vriesgedeelte, was erg prettig. De douche bevond zich in het bad, met voldoende warm water voor ten minste twee ruime douche-beurten. De bedden lagen erg prettig, maar het beddengoed was wel aan vervanging toe. Naast het hotel lag een net zwembad die goed onderhouden werd, met de hele dag zon. De ligging van Caroni was naar onze mening perfect. 3 minuten lopen naar het strand, 3 minuten lopen naar Kasbah, en max. 10 minuten naar Yumbo. De supermarkt lag om de hoek, waar ze iedere ochtend verse broodjes hadden. Kortom, een top vakantie, met een goede prijs/kwaliteit verhouding!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9Lisanne09-01-2011

Goed te doen

Als je er alleen bent om te slapen is het zeker oké. Je kunt er ook prima gaan koken, maar de boulevard/strand is op 3 minuten lopen. Het is 2 minuten lopen naar het uitgaansgelegenheden. Geweldig voor jongeren. extra: Er is geen lift, dus je moet je koffer naar boven tillen. (geen probleem voor ons geweest) Voor deze prijs zit je op een geweldige locatie. Super! echt aan aanrader. Er werd er super schoongemaakt. Zelfs mijn schoenen werden als paar bij elkaar gezet op een rijtje! Geweldig

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Lisanne29-09-2009

Fantastische omgeving,

Het appartement ziet er goed uit er zit een bad en een douche in en in de kamer zit een barretje en een koelkast en een diepvries en dat is natuurlijk wel makkelijk,het zwembad is wel erg klein. het appartement lag er ook heel goed lekker dicht bij het strand, dat was 5min. lopen ongveer en de kashbar is ook heel mooi echt heel mooi om uit te gaan daar en dat is ook ongeveer 5 min lopen. Maar als je naar de jumbo wou het winkelcentrum dat was wel ongeveer 15 min lopen maar voor de rest was het echt suppeeeer! en op de hoek daar was een supermarkt, en het strand was ook heel erg mooi, wij zijn zelf met een groep jongeren er heen geweest. Maar er zat ook heel veel jeugd in het appartement. Het was echt een supeeer vakantie en we hebben het echt naar onze zin gehad.

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 8brigitte08-01-2006

heey wij zij er in 2001 ofzo geweest het was heel leuk en de ligging was uitsteknd de bedden werden toen 2 keer in 1 week verschoont dat is best vaak jr hebt er een tv gelukkig en lekker dicht bij het strand waar je een ligging kan huren en je moet zeker niet te lang in de duinen liggen anders kom je daar verbrandt weg (veel ambulances gaan daar heen) voor verbrandingen maar het appate ment in uuit steknd een leuke plek om op vakantie te gaan lieve katje daar zo schattig ik hoop dat ze nog leven doei groetjes brigitte zoou daar nog wel vaker heen willen iik geef ze samen een cijfer 9 prima hea dus ga daar heen boek een reis fantastische vakantie daar groetjes daar mooie strant lekkere zee aa wat droom ik daar alweer naar toe!!!!!!!!!! !

Gereisd in januari 2006

• 7a,p..gerringa23-01-2005

appartement ruim,badkamer compleet en goed, keukentje sober maar voldoende,leuk eetbarretje, geweldig zwembad.Alles dichtbij strand,winkels en feestgedruis.Uit eten bij Chez Luigi.

Gereisd in januari 2005

Appartement Caroni info