Géén boekingskosten

Meer appartement info

9 Reviews over Carmen

• 7Nicole12-09-2010

Redelijk

Paar weken geleden daar geweest. We kwamen aan en zaten op verdieping 1 (receptie zit op 2). Totaal geen uitzicht, gras en een muur. Spanjaarden die veel herrie maken. Gevraagd voor een ander appartement, deden ze niet moeilijk over en we kregen een kamer op 9. Mooi uitzicht op zee en de duinen. Kamer was mooi schoon, en totaal geen herrie. Alleen erg veel gays in het appartement.

• 8ellen03-05-2009

Perfecte ligging

We hebben genoten van het appartement voor ons was het een perfecte ligging we hebben het via een goedkope website en dit app. ligt perfect want je ziet dichtbij jumbo en cita 2 bekende shoppingcentres en je hebt een supermarkt naast je met elke dag vers brood. en de zee /strand is via een wel stijle trap vlot te bereiken. het personeel is erg vriendelijk. Er is een pin automaat bij je app.

• 7L Goossens17-03-2008

Het app. maakt over het algemeen wel een verzorgde indruk. Echter de keukeninventaris is erg aan de magere kant. Geen blikopener, geen houten of plastic spaan of lepel om in de tefalpan te kunnen roeren, klein 2 pits gascomfort waarop 2 pannen maar nauwlijks kunnen staan. De schuifpuien van alle app. maken verschrikkelijk veel lawaai bij het openen en sluiten. Vooral vervelend 's nachts, of vroeg in de ochtend. De gele buitenkant van het gebouw kan wel een moderner verfje hebben. De ruimte is voor 1 persoon genoeg maar met tweeën al snel aan de krappe kant. Storend gezoem van ventilatoren op onderliggend winkelcentrum La Sandia en al vroeg in de ochtend veel vrachtverkeer bij Riu Palmeras app. aan de overzijde.

• 4P. Bechtold27-01-2008

Begeleiding van touroperator was uitstekend. Appartement Carmen sterk verouderd en aan een grote renovatie toe. !!!!!

• 8Henk Nijkerk13-01-2008

wij komen al 20 jaar op playa del ingles en hebben in meerdere appartementen gezeten. carmen is zeker goed voor het geld. dichtbij alles, vriendelijk personeel,heerlijk verwarmd schoon zwembad, leuk en schoon dakterras. prima (wat verouderd)kamer. voor ons zeker weer een keer terug.

• 6Elly04-01-2008

Op zich een prettige kamer en vriendelijke mensen. Slecht matras slechte hygiene kakkerlakken en op de BG geen leuk uitzicht en geen zon op het balkon

• 5P. Zijlstra09-11-2007

Ik kom ong, al een jaar of 10 in Carmen, Was altijd zeer tevreden. Helaas deze keer minder! Het app nr 401, zat op een hoek. Het balkon had maar 1 scheidingswand tussen het volgende app. De hoek was dus open, wat betekende dat er veel wind was en vaak te kill om te zitten. De kamer van het App. had geen bank of stoel, behalve de eethoek, om binnen te zitten. De (voorheen) banken stonden nu als bedden opgesteld in het woon/slaapvertrek. In mijn geval 2 bedden voor mij alleen. De schoonmaak liet vaak te wensen over m.n de laatste dagen. Kakkerlakken en zilverlingen had ik nog nooit gehad daar, nu wel! Het bad was geschilderd en bladerde. Geen lekker idee tussen verfresten te baden, dus maar 1 keer gedaan. Heb nog gevraagd om een ander app. voor de tweede week, maar was alleen mogelijk op de 3e etage welke niet op de zon kant zit. Dus niet gedaan. Ik ga zeker Carmen hiervan nog berichten. Het leuke altijd is dat er altijd een welkomstkaartje ligt met wat snoepjes , chocola en wijn o.i.d

• 7joost15-02-2007

wij waren hier in juli 2003 er zijn wel zeker veel appartementen met aparte slaapkamers en nog groot ook zeker wel 3 bij 3 meter en het is er lekker rustig geen lawaai van buitenaf we zouden het zo weer doen joost

• 7marcella28-08-2005

Wij v(21) m(23) waren hier in aug. 2005.leuk appartement vriendelijk personeel. Wel is aan te raden om een 2 kamer appartement te nemen hier heb je een apart slaapgedeelte,want bij een 1 kamer app.moet je op een slaapbank slapen.Zwembad was zelfs einde van de dag nog schoon.Kamers ook keurig schoongemaakt.10 min vanaf het strand.Bij dit appartement heb je alles in de buurt liggen.Wat wij alleen jammer vonden dat er in de periode dat wij er waren en bijna geen nederlanders in het appartement verbleven.

Appartement Carmen info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (2)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar