Hotel aan zeeWeer vandaag26°21°
7,9

Wat vakantiegangers zeggen

Bull Eugenia Victoria is een hotel dat helemaal gericht is op Nederlandse gasten. Hier vier je dan ook vakantie met veel landgenoten. Buiten het hoogseizoen is dit een populair plekje onder 60-plussers. Toch vieren gezinnen met kinderen hier ook graag vakantie. De animatie is namelijk erg leuk voor de kids. Waar jullie verder enthousiast over zijn in Bull Eugenia Victoria Spa? Dat is het personeel. Sandra schrijft: ‘Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, een paar praten er ook Nederlands.’ Benieuwd of dit hotel iets voor jou is? Lees met ons mee.

In Bull Eugenia Victoria Spa verblijf je all-inclusive. Het eten is goed en tijdens het diner is het erg gezellig. Elke avond speelt er namelijk een live-band. Dat dit hotel zich richt op Nederlanders blijkt ook tijdens de lunch. Jaap Haalboom schrijft: ‘Je kan in de middag broodjes frikandel, kroket en worst halen. Erg lekker.’ Voor zo’n snelle hap hoef je je plekje bij het zwembad niet af te staan, want je haalt je Nederlandse snack gewoon bij de poolbar. Al is er volgens jullie altijd wel een ligbed vrij in de tuinen rondom het zwembad.

Hou je van wellness? Dan zit je goed in Bull Eugenia Victoria Spa. Je kunt hier gratis naar de ondergrondse wellness. Zo begin je je dag goed. Daarna kun je van de zon gaan genieten. Naast in de tuinen kun je ook een kleurtje opdoen op het dakterras van Bull Eugenia Victoria. Reviewer Beullens B. vindt dit dakterras een groot pluspunt. Je kunt hier ook bubbelen in de jacuzzi.

De hotelkamers in Bull Eugenia Victoria zijn ruim en netjes. Deze worden elke dag schoongemaakt. Hou er rekening mee dat je geen airconditioning hebt. Je hebt wel een waaier en wanneer je die aan laat staan heb je volgens Robbin weinig last van de hitte. De meeste hotelkamers zijn gerenoveerd en sindsdien modern ingericht.

Ligging

Bull Eugenia Victoria ligt in het bruisende Playa del Inglés. Hier vind je genoeg winkeltjes die je binnen een paar passen bereikt. Maar dit is niet alleen een hotspot om te winkelen, gezellig is het hier ook. Reviewer Danya op der Heijde ging naar het Heineken cafe, dat zich op loopafstand van Bull Eugenia Victoria Spa bevindt. Danya schrijft dat het hier erg gezellig is.

Wil je ook kennis maken met de natuur op Gran Canaria? Bezoek eens een natuurpark, want die zijn er in de nabije omgeving genoeg te vinden. Dunas de Maspalomas is een aanrader. Wat dacht je bijvoorbeeld van een ritje op een quad door de woestijn?

Ook het strand kun je te voet bereiken. Na 15 minuten wandelen rol je je handdoek uit op het zandstrand. In het hoogseizoen is het strand van Playa del Inglés wel druk. Vind je het te warm om te lopen? Stap dan in de shuttlebus vanaf Bull Eugenia Victoria Spa.

We hebben een aantal aanbieders voor Bull Eugenia Victoria & Spa voor je op een rij gezet:

2460 reviews over Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa in het Nederlands

prima

Carol
23-6-2019

Accommodatie prima maar het avondbuffet kan veel beter!!!

Gereisd Met partner in mei 2019

blijf het steeds fijn vinden 😍

nancy
21-6-2019

voor de 15 x geweest, en wederom heel fijn! Het avondeten is idd achteruit gegaan, mag beter, maar ondanks dat hoef je echt geen honger te hebben, er is genoeg! dus er is altijd wel iets wat je wel lekker vindt! Bediening is super vriendelijk, kamers groot! dus in november gaan we weer terug!

Gereisd Met partner in juni 2019

Zeer goed

H.Vroegindewey
8-6-2019

Hotel, kamer zijn gewoon goed. S’avonds kun je lekker op het balkon zitten. Eten is goed. S’avonds wordt live music gespeeld, waarop je kunt dansen.

Gereisd Met partner in juni 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Kom hier al 9 jaar

Jopie sterrenburg both
26-5-2019

Fijn hotel in eugenia victoria, in playa de ingles

Geboekt bijneckermann.nl

Als ik 80 ben kom ik terug, genieten van amusement

Kato
26-5-2019

Matig hotel. krap 3 sterren.8 dagen geweest. Verwacht niets van het eten dan valt het mee. Door renovatiewerkzaamheden chaos bij ontbijt en diner. Regelmatig bepaald eten op; bij navraag bij de bediening wordt er niet zo vriendelijk geantwoord dat het op is en niet meer aangevuld wordt. Ga vooral niet buiten op het terras eten. De kans is groot dat je aan een tafeltje zit waar vlak daarvoor een grote kolonie duiven alles restjes eten van de tafel heeft opgegeten. Het hotelpersoneel vindt dit schijnbaar normaal; doet er verder ook niets aan. De stoelen met al dan niet verse duivenpoep zijn volop aanwezig. De bedden worden geroemd; we hebben gezien bij het bijzetten van een bed op de kamer dat het bed bestaat uit een triplexplaat op een geraamte met aan het hoofdeinde dwars een zg hondje gemonteerd. Inventief en praktisch maar wel ontluisterend en verklaart waarom de bedden zo hard zijn. De Spa is fantastisch. Veel 70-80+ers

Gereisd Met vrienden in mei 2019

nee was een nare ervaring deze vacantie nooit meer

kristiaan
21-5-2019

we komen er al 22 jaar en dit jaar was onze slechte weken van mei want er zaten zeker 80 procent gays in het hotel en ze waren erg aanwezig. Ik hoop dat er de reisorganisatie dit wel gaat melden van te voren want bij renovatie in het hotel gaven ze wel dit door aan ons.

Dus voor dat je naar dit gezellige hotel gaat vraag eerst of er geen gayparade is de week dat je op vacantie gaat want wij hebben een slechte vacantie gehad en gaan ons terechte beklacht zeker indienen.

Fijne vakantie

Simon
14-5-2019

Elk uur een pendelbus naar Playa-strand en naar Maspalomas

Gereisd Met partner in april 2019

Als dit hier normaal is kom in niet meer

Ferdinand
12-5-2019

Ga hier nooit heen tijdens de Gapride. Dan is het hote Bezet door 75 % homo ,s Op zich niets mis mee. Maar dat is wel erg veel

Gewoon Super

De hele familie
8-5-2019

Een zeer goed hotel met vriendelijk behulpzaam personeel, aanrader voor gezinnen met kinderen in de schoolvakantie’s te boeken, buiten deze tijd ook een aanrader maar dan voor ouderen. Het eten is goed genoeg keuze, gevarieerd, en smaakvol. Er zijn ook slechte review over waar ik het niet mee eens ben. Dit hotel verdiend zeker een ruim voldoende. Bedankt voor de fijne dagen Eugenia Victoria Bull Hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Netjes hotel, eten kan veel beter!

sandra
2-5-2019

Positief: Mooi, schoon en netjes hotel, vriendelijk personeel, mooie zwembaden. Leuk voor de kinderen dat ze tussendoor broodjes kroket, hamburgers etc. kunnen halen bij de bar. Negatief: In het Buffet restaurant veel hetzelfde eten, daar ben je na 3 dagen wel klaar mee. In het restaurant binnen is het erg gehorig. Helaas buiten erg weinig ruimte om te zitten vooral in de schaduw. Het avondprogramma buiten mag wel wat gevarieerder. Meestal erg oude (60s/70s) muziek. Het zou leuk zijn als er ook wat andere muziek zou zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, > 20 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.