Hotel aan zeeWeer vandaag26°21°
7,9

Wat vakantiegangers zeggen

Bull Eugenia Victoria is een hotel dat helemaal gericht is op Nederlandse gasten. Hier vier je dan ook vakantie met veel landgenoten. Buiten het hoogseizoen is dit een populair plekje onder 60-plussers. Toch vieren gezinnen met kinderen hier ook graag vakantie. De animatie is namelijk erg leuk voor de kids. Waar jullie verder enthousiast over zijn in Bull Eugenia Victoria Spa? Dat is het personeel. Sandra schrijft: ‘Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, een paar praten er ook Nederlands.’ Benieuwd of dit hotel iets voor jou is? Lees met ons mee.

In Bull Eugenia Victoria Spa verblijf je all-inclusive. Het eten is goed en tijdens het diner is het erg gezellig. Elke avond speelt er namelijk een live-band. Dat dit hotel zich richt op Nederlanders blijkt ook tijdens de lunch. Jaap Haalboom schrijft: ‘Je kan in de middag broodjes frikandel, kroket en worst halen. Erg lekker.’ Voor zo’n snelle hap hoef je je plekje bij het zwembad niet af te staan, want je haalt je Nederlandse snack gewoon bij de poolbar. Al is er volgens jullie altijd wel een ligbed vrij in de tuinen rondom het zwembad.

Hou je van wellness? Dan zit je goed in Bull Eugenia Victoria Spa. Je kunt hier gratis naar de ondergrondse wellness. Zo begin je je dag goed. Daarna kun je van de zon gaan genieten. Naast in de tuinen kun je ook een kleurtje opdoen op het dakterras van Bull Eugenia Victoria. Reviewer Beullens B. vindt dit dakterras een groot pluspunt. Je kunt hier ook bubbelen in de jacuzzi.

De hotelkamers in Bull Eugenia Victoria zijn ruim en netjes. Deze worden elke dag schoongemaakt. Hou er rekening mee dat je geen airconditioning hebt. Je hebt wel een waaier en wanneer je die aan laat staan heb je volgens Robbin weinig last van de hitte. De meeste hotelkamers zijn gerenoveerd en sindsdien modern ingericht.

Ligging

Bull Eugenia Victoria ligt in het bruisende Playa del Inglés. Hier vind je genoeg winkeltjes die je binnen een paar passen bereikt. Maar dit is niet alleen een hotspot om te winkelen, gezellig is het hier ook. Reviewer Danya op der Heijde ging naar het Heineken cafe, dat zich op loopafstand van Bull Eugenia Victoria Spa bevindt. Danya schrijft dat het hier erg gezellig is.

Wil je ook kennis maken met de natuur op Gran Canaria? Bezoek eens een natuurpark, want die zijn er in de nabije omgeving genoeg te vinden. Dunas de Maspalomas is een aanrader. Wat dacht je bijvoorbeeld van een ritje op een quad door de woestijn?

Ook het strand kun je te voet bereiken. Na 15 minuten wandelen rol je je handdoek uit op het zandstrand. In het hoogseizoen is het strand van Playa del Inglés wel druk. Vind je het te warm om te lopen? Stap dan in de shuttlebus vanaf Bull Eugenia Victoria Spa.

We hebben een aantal aanbieders voor Bull Eugenia Victoria & Spa voor je op een rij gezet:

2460 reviews over Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa in het Nederlands

Echt een 3 sterren hotel

Bart
1-8-2019

We hebben een top verblijf gehad in dit hotel. Alles was goed schoon en de mensen waren vriendelijk. De kamer was prima. Wij sliepen in een van de Comfort-plus kamers. Deze zijn gelegen van de 6e tot 8e verdieping. Dit moet je puur doen voor het uitzicht. De kamers van 0 tm 5 zijn precies hetzelfde, op die kamers had je zelfs een douchecabine en een regendouche. Dat hadden wij op comfort-plus niet. Ook was er geen airco maar dat heb je niet nodig. De ventilatoren op de kamer waren genoeg. Het eten viel toen we aankwamen smiddags meteen tegen. Er was niet veel variatie en er waren weinig spaanse gerechten. Het avondeten was daarintegen wel goed maar ook dit werd met de dag slechter. De all-inclusive was erg goed. Jammer dat mensen met Halfpension misbruik maken van de all-inclusive zelftap service. Verder top verblijf.

Heerlijk!

Marleen
1-8-2019

Gastvrij, gemoedelijk en prachtig hotel. Vriendelijk personeel, we komen hier al jaren😍

Gereisd Met partner in juni 2019

Fantastisch, ik wil zeker terug naar dit hotel.

Mariët
25-7-2019

De kamers in dit hotel zijn groot. Er staat naast een tweepersoonsbed, een bank, zetel, tafel met 2 stoelen en een salontafel in de kamer. Er is voldoende kastruimte en een groot balkon. De eerste week dat wij er waren konden we voldoende vrije bedden aan het zwembad vinden, de tweede week was dat niet meer mogelijk, het hotel zat redelijk vol. Het hotel ligt op loopafstand van het strand en de diverse winkelcentra waar voldoende barretjes en restaurant te vinden zijn. Het personeel is zeer vriendelijke en behulpzaam

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Super

Ferry Mouwen
13-7-2019

Heel mooi hotel erg netjes, Eten en ontbijt super van alles wat, omgeving van alles te doen voor ieder wat wils. In één woord super vakantie

Gereisd Met partner in juli 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Fantastisch top hotel

Zeijderveld
12-7-2019

Een top hotel met vriendelijk personeel. Erg veel te doen. Je hebt een goed lopend buffet maar kunt ook van de kaart bestellen. En dat allemaal all in. Er zit een mooi zwembad en onder de grond een heerlijke spa waar je in de ochtend met de kids in mag. En middag en avond zonder kids. Kamers zijn heerlijk ruim.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig hotel.

Elles wolf
7-7-2019

Wij waren in April voor de 2e keer in Eugine Victoria.Het was weer super! De kamer is mooi ruim en schoon.Het eten is ook erg lekker voor elk wat wils.Het personeel is altijd aardig en behulpzaam.De animatie is oke alleen ze wel wat meer variatie in de muziek voor s´avonds doen. Het was veel de zelfde muziek .Verder was het weer een geweldig verblijf en gaan zeker weer terug.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer.

Anja Tommel
1-7-2019

Ik ben gisteren terug gekomen samen met me zoon en zijn vriendin. Sinds de eerste dag toen ik daar aan kwam en naar het eten keek was het heel anders dan ik verwacht had. We hebben de eerste avond wat gegeten daar en de volgende dag kreeg ik al gelijk buik klachten. Toen kreeg mijn zoon het 2 dagen later en wanneer mijn zoon er bijna vanaf was kreeg zijn vriendin het. Misselijkheid en buikklachten, We hebben allemaal over gegeven en waren zwaar aan de diaree. Het eten was heel matig en niet lekker om te zien. Over de kamer waren we ook niet heel blij mee, de kamers werden niet goed schoongemaakt, zowel de badkamer als onze beddengoed tot aan de vloer. We hadden veel meer van het hotel verwacht en ook het personeel mag veel vriendelijke en meelevend zijn. We vonden verder het hotel wel heel mooi, maar door dat allemaal waren we al snel uitgekeken.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Leuk om hiet te komen zelfs na meer dan tien keer

Geert
27-6-2019

Goed hotel. Lief personeel. Enkel het weer zit niet mee dit jaar. Toch genieten we van een leuke vakantie

Geboekt bijneckermann.nl

Fijne vakantie gehad in deze accommodatie.

striepersgat
25-6-2019

Groot hotel, het geheel maakt een verzorgde indruk met mooie grote kamers (suite) die netjes waren ingericht en goed werden bijgehouden. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De prijzen van de drankjes aan de diverse bars waren erg redelijk en elke avond was er animatie die wij leuk vonden, maar dat is uiteraard persoonlijk. Het ontbijt was goed en uitgebreid, over de lunch kunnen wij niets zeggen en het diner was redelijk tot goed. Gerechten waren goed warm en er was veel variatie, maar niet alles van top kwaliteit. Minpunten: ook hier weer volop badlaken reservering bij het (mooie en lekker diepe) zwembad, waartegen men niets onderneemt en verder is men bezig met renovatie van de balkons wat enige lawaai overlast gaf.

Niet meer

Nell
23-6-2019

Ik vond het hotel tegen vallen heel oud scheuren in de buiten muren. het eten was wel goed. Het hotel is meer geschikt voor ouderen mensen. Er waren 200 mensen erg ziek een virus zeiden ze

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, > 20 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.