Hotel aan zeeWeer vandaag26°21°
7,9

Wat vakantiegangers zeggen

Bull Eugenia Victoria is een hotel dat helemaal gericht is op Nederlandse gasten. Hier vier je dan ook vakantie met veel landgenoten. Buiten het hoogseizoen is dit een populair plekje onder 60-plussers. Toch vieren gezinnen met kinderen hier ook graag vakantie. De animatie is namelijk erg leuk voor de kids. Waar jullie verder enthousiast over zijn in Bull Eugenia Victoria Spa? Dat is het personeel. Sandra schrijft: ‘Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, een paar praten er ook Nederlands.’ Benieuwd of dit hotel iets voor jou is? Lees met ons mee.

In Bull Eugenia Victoria Spa verblijf je all-inclusive. Het eten is goed en tijdens het diner is het erg gezellig. Elke avond speelt er namelijk een live-band. Dat dit hotel zich richt op Nederlanders blijkt ook tijdens de lunch. Jaap Haalboom schrijft: ‘Je kan in de middag broodjes frikandel, kroket en worst halen. Erg lekker.’ Voor zo’n snelle hap hoef je je plekje bij het zwembad niet af te staan, want je haalt je Nederlandse snack gewoon bij de poolbar. Al is er volgens jullie altijd wel een ligbed vrij in de tuinen rondom het zwembad.

Hou je van wellness? Dan zit je goed in Bull Eugenia Victoria Spa. Je kunt hier gratis naar de ondergrondse wellness. Zo begin je je dag goed. Daarna kun je van de zon gaan genieten. Naast in de tuinen kun je ook een kleurtje opdoen op het dakterras van Bull Eugenia Victoria. Reviewer Beullens B. vindt dit dakterras een groot pluspunt. Je kunt hier ook bubbelen in de jacuzzi.

De hotelkamers in Bull Eugenia Victoria zijn ruim en netjes. Deze worden elke dag schoongemaakt. Hou er rekening mee dat je geen airconditioning hebt. Je hebt wel een waaier en wanneer je die aan laat staan heb je volgens Robbin weinig last van de hitte. De meeste hotelkamers zijn gerenoveerd en sindsdien modern ingericht.

Ligging

Bull Eugenia Victoria ligt in het bruisende Playa del Inglés. Hier vind je genoeg winkeltjes die je binnen een paar passen bereikt. Maar dit is niet alleen een hotspot om te winkelen, gezellig is het hier ook. Reviewer Danya op der Heijde ging naar het Heineken cafe, dat zich op loopafstand van Bull Eugenia Victoria Spa bevindt. Danya schrijft dat het hier erg gezellig is.

Wil je ook kennis maken met de natuur op Gran Canaria? Bezoek eens een natuurpark, want die zijn er in de nabije omgeving genoeg te vinden. Dunas de Maspalomas is een aanrader. Wat dacht je bijvoorbeeld van een ritje op een quad door de woestijn?

Ook het strand kun je te voet bereiken. Na 15 minuten wandelen rol je je handdoek uit op het zandstrand. In het hoogseizoen is het strand van Playa del Inglés wel druk. Vind je het te warm om te lopen? Stap dan in de shuttlebus vanaf Bull Eugenia Victoria Spa.

We hebben een aantal aanbieders voor Bull Eugenia Victoria & Spa voor je op een rij gezet:

2458 reviews over Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa in het Nederlands

Prima vakantie

Marcha
19-8-2019

Net terug en we hebben met vrienden een geweldige vakantie gehad, We zaten op de 2de verdieping prima plek, met 2 kinderen van 4 en 7. Mooie ruime kamer, geen airco. Ventilator altijd aan (oordopjes in met slapen). Receptie is zeer behulpzaam. Spa erg leuke afwisseling. Poolbar lekker snacks als lunch of a-la-cart op het terras. Avondeten prima; vooral livecooking en gegrilde vlees en vis .Goede ligging om met een huurauto het eiland te verkennen, naar het strand te gaan (gratis pendelbus) en uitgangsleven; Kashba 8min (Salsa, clubs, bar) en Heinekencafe om de hoek. Nadeel; Tweepersoonsbed gelijk naast de voordeur. Miniclub was niet geschikt voor onze 4 en 7 jarige. 1 dame deed erg haar best en was lief, andere dame totaal niet betrokken en geen interactie met de kinderen. Kort momentje elke dag iets simpels. Was erg teleurstellend, te klein animatieteam en geen middelen? Handdoekje leggen helaas. Druk restaurant met klein terras.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Chaggrijnig personeel verpest verblijf van gasten!

Janice
18-8-2019

Deel 1: De receptie is behulpzaam, hotel ziet er ok uit. Het personeel is erg onvriendelijk en arrogant. Bar en bediening personeel zijn onprofesioneel, roddelen over gasten en groeten niet en irriteren zich duidelijk aan de gasten. Ze laten je lang wachten. Kamers worden zeer slecht schoongemaak. 1ste dag kregen wij kamer voor gehandicapten vol mankementen. Na klagen bij de receptie kregen wij een andere kamer. Deze was naar behoren alleen de vloer was erg vies. Schoonmaken houd in: bed opmaken, afvalbak legen, schone handdoeken en als je mazzal hebt een nieuwe toiletrol (ondanks fooi aan schoonmaakster). Erg gehoorig. Live muziek erg hard waardoor kinderen onrustig slapen. Kinderanimatie is super slecht. Geen interactie met de gasten. het personeel is erg selectief qua gasten. Service bij palmerobar & dragobar erg slecht. GEEN AANRADER! Stank bij het zwembad, en in de rij voor je eten. Massa toerisme bij dit hotel. Halverwege de vakantie werd het bed verschoond en kreeg ik gewoon vieze lakens op me bed met grote bruine vlekken! We begrijpen de reviews van zoover niet. Dit was voor ons erg misleidend. Als je bij het zwembad ligt ruik je kots en een putjeslucht. Er is geen ruimte om te zwemmen want het zwambad zit overvol mensen. Om 6u handdoek leggen. Restaurant is mega druk soms geen plek om te eten en moet je wachten tot er een tafel vrij komt!! Je moet in de rij staan om wat te drinken/eten te halen. Wederom boze bediening als je voor hun voeten loopt. Elke dag waterpolo en kinderdisco maar alles is hetzelfde. De dames van de poolbar waren leuk maar ook hier moet je lang wachten. Internationale alcoholische dranken klopt niet. Dit is allemaal lokale meuk een aangelengd met water. Bij uitchecken werd niet eens gevraagd naar ons verblijf en groeten ging er ook niet vanaf. Wij zullen hier nooit meer terug komen en zeker niet aanraden!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Wij komen zeker terug!

Familie van 4
16-8-2019

Super gehad! Wij hebben samen met onze kinderen genoten. Veel gasten waren hier al voor de 6e keer. Wij gaan zeker ook terug!

Vriendelijk personeel en nette kamers.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Goede prijs kwaliteit verhouding

Uit emmen
15-8-2019

Een groot hotel met zomers te klein zwembad en te weinig bedjes voor 6 uur lagen de eerste handdoeken eral

Gereisd Met partner in augustus 2019

Nooit weer!!

Yorinde
15-8-2019

Nog nooit zoiets slechts meegemaakt! We hebben een vieze kamer gekregen, er lagen haren op de grond, etensresten in de laden, schimmel in de koelkast. Bedden die niet verschoond waren. Haren en vlekken in de kussens. Vieze handdoeken. Na 3 keer naar de receptie te zijn gegaan krijg je boze reacties. De schoonmaak die in je kamer ruzie staat te maken. Owja, betaald voor een kamer die er op hun manier niet was want elke kamer in het hotel was hetzelfde, totdat we medegasten spraken die wel de kamer hadden gekregen! Jammer dat er geen foto’s toegevoegd kunnen worden..

Totaal onbezorgd en verzorgd op vakantie.

Pieter Schipper
12-8-2019

Zoals in de beschrijving van touroperator aangegeven geen extreme aan luxe maar wel een goed verzorgd 3 sterren hotel met een gul all inclusive concept. Wij zijn met onze zoon van 15 jaar nog nooit zo onbezorgd op vakantie geweest als nu. Vooral de vriendelijkheid en inzet van het personeel deed ons verbazen. Het eten was prima maar zoals vaak vind je niet alles lekker maar voor mij persoonlijk alles proberen en en veel nieuwe dingen ontdekt. De snacks waren tussen 11 en 16:00 uur is voor velen geweldig frikandellen kroketten van alles. S'avonds live muziek en een kaartje leggen en dan ook nog eens bediend worden met drankjes, geweldig. Wel is het hier net zo als bij de meeste hotels een stoelendans voor bij het zwembad. S'morgens om zes uur liggen de eerste handdoeken al op de stoelen bij het bad. Naakt zonnen is mogelijk op het da

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

voor een nette prijs een erg goed hotel!

Fam Wijninga
10-8-2019

Veel Nederlanders. Echt een goed hotel. Personeel doet alles graag voor je met een glimlach. Service top! Mooie ruime kamers. Goed gevarieerd eten. Echt een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Mooi en goed hotel

Jacqueline en Grada
6-8-2019

We zijn hier 10 dagen geweest,en wij hadden het hier erg naar onze zin.De mensen die hier werken zijn erg aardig en ze werken keihard om het de gast naar de zin te maken.1 minpunt is hier de duiven die gaan zo op de stoelen en de tafels het eten oppikken wat de mensen laten staan.Maar al met al zou ik hier wel weer naar toe gaan

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Echt een 3 sterren hotel

Bart
1-8-2019

We hebben een top verblijf gehad in dit hotel. Alles was goed schoon en de mensen waren vriendelijk. De kamer was prima. Wij sliepen in een van de Comfort-plus kamers. Deze zijn gelegen van de 6e tot 8e verdieping. Dit moet je puur doen voor het uitzicht. De kamers van 0 tm 5 zijn precies hetzelfde, op die kamers had je zelfs een douchecabine en een regendouche. Dat hadden wij op comfort-plus niet. Ook was er geen airco maar dat heb je niet nodig. De ventilatoren op de kamer waren genoeg. Het eten viel toen we aankwamen smiddags meteen tegen. Er was niet veel variatie en er waren weinig spaanse gerechten. Het avondeten was daarintegen wel goed maar ook dit werd met de dag slechter. De all-inclusive was erg goed. Jammer dat mensen met Halfpension misbruik maken van de all-inclusive zelftap service. Verder top verblijf.

Heerlijk!

Marleen
1-8-2019

Gastvrij, gemoedelijk en prachtig hotel. Vriendelijk personeel, we komen hier al jaren😍

Gereisd Met partner in juni 2019

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, > 20 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.