Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Bull Eugenia Victoria is een hotel dat helemaal gericht is op Nederlandse gasten. Hier vier je dan ook vakantie met veel landgenoten. Buiten het hoogseizoen is dit een populair plekje onder 60-plussers. Toch vieren gezinnen met kinderen hier ook graag vakantie. De animatie is namelijk erg leuk voor de kids. Waar jullie verder enthousiast over zijn in Bull Eugenia Victoria Spa? Dat is het personeel. Sandra schrijft: ‘Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, een paar praten er ook Nederlands.’ Benieuwd of dit hotel iets voor jou is? Lees met ons mee.

In Bull Eugenia Victoria Spa verblijf je all-inclusive. Het eten is goed en tijdens het diner is het erg gezellig. Elke avond speelt er namelijk een live-band. Dat dit hotel zich richt op Nederlanders blijkt ook tijdens de lunch. Jaap Haalboom schrijft: ‘Je kan in de middag broodjes frikandel, kroket en worst halen. Erg lekker.’ Voor zo’n snelle hap hoef je je plekje bij het zwembad niet af te staan, want je haalt je Nederlandse snack gewoon bij de poolbar. Al is er volgens jullie altijd wel een ligbed vrij in de tuinen rondom het zwembad.

Hou je van wellness? Dan zit je goed in Bull Eugenia Victoria Spa. Je kunt hier gratis naar de ondergrondse wellness. Zo begin je je dag goed. Daarna kun je van de zon gaan genieten. Naast in de tuinen kun je ook een kleurtje opdoen op het dakterras van Bull Eugenia Victoria. Reviewer Beullens B. vindt dit dakterras een groot pluspunt. Je kunt hier ook bubbelen in de jacuzzi.

De hotelkamers in Bull Eugenia Victoria zijn ruim en netjes. Deze worden elke dag schoongemaakt. Hou er rekening mee dat je geen airconditioning hebt. Je hebt wel een waaier en wanneer je die aan laat staan heb je volgens Robbin weinig last van de hitte. De meeste hotelkamers zijn gerenoveerd en sindsdien modern ingericht.

Ligging

Bull Eugenia Victoria ligt in het bruisende Playa del Inglés. Hier vind je genoeg winkeltjes die je binnen een paar passen bereikt. Maar dit is niet alleen een hotspot om te winkelen, gezellig is het hier ook. Reviewer Danya op der Heijde ging naar het Heineken cafe, dat zich op loopafstand van Bull Eugenia Victoria Spa bevindt. Danya schrijft dat het hier erg gezellig is.

Wil je ook kennis maken met de natuur op Gran Canaria? Bezoek eens een natuurpark, want die zijn er in de nabije omgeving genoeg te vinden. Dunas de Maspalomas is een aanrader. Wat dacht je bijvoorbeeld van een ritje op een quad door de woestijn?

Ook het strand kun je te voet bereiken. Na 15 minuten wandelen rol je je handdoek uit op het zandstrand. In het hoogseizoen is het strand van Playa del Inglés wel druk. Vind je het te warm om te lopen? Stap dan in de shuttlebus vanaf Bull Eugenia Victoria Spa.

We hebben een aantal aanbieders voor Bull Eugenia Victoria & Spa voor je op een rij gezet:

41 reviews over Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa in het Nederlands

• 2018
    9Gena Erpelinck17-08-2018

Wil in 2019 weer naar dit fijne hotel te kunnen.

Fantastisch hotel, vriendelijke ontvangst door de dames of en heren van de receptie, je voelt direct thuis in dat fijne hotel,mooie grote kamers, groot dakterras waar je over Playa del Ingles kan kijken. heerlijk zwembad bij hotel, fijne ligbedden rond het zwembad, mooie terrassen, Heerlijke muziek 's avonds op het terras. speciaal zwembad voor de kleintjes dus voor elk wat wils. Het eten is prima, keus genoeg. Er is een speciale bus naar het strand van Playa del Ingless. Leuke winkeltjes in de buurt. Wat wil je nog meer om een fijne vakantie te hebben. Ik was alleen maar door de fijne sfeer voelde dat niet zo

9Kindvriendelijk
    9Hygiëne
    9Zwembad
    9Kamers
    9Service

• 2017
    8jan=honig26-04-2017

prima

alles oke, een prima vakantie

8Eten
    9Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    9Ligging

• 9Anja Brouwer14-04-2017

Superfantastisch hotel

Super modern hotel met toprestaurant en mooie verzorgde kamers, met tv en Nederlandse zenders. Personeel super vriendelijk en vele werken er al jaren. Tevens een fijn buitenzwembad en een overdekt zwembad in de goede spa aanwezig en een fitness ruimte! Ook alleen voel je je hier niet alleen. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. (Kom er niet voor niets al jaren en velen met mij). Ligt niet vlakbij strand, is wel te belopen 15 min. naar beneden lopen, maar terug weer omhoog) maar er rijdt ook een pendelbusje gratis een aantal keren per dag. Diverse supermarkten en winkeltjes vlakbij. Ook de grote overdekte shoppingmalls(o.a. Jumbo) in de buurt. S'avonds leuk en afwisselend entertainment in hotel of buiten de deur in diverse bars en clubs. (op plein of aan de boulevard).

9Kindvriendelijk

• 8Eef07-03-2017

Heel goed

Goede en vriendelijke bediening en goed eten. Geen minpunten.

8Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    9Service

• Oude reviews

8Carolien25-06-2016

Drie sterren meer dan waard

Al jaren niet in een driesterrenhotel geweest - altijd vier of vijf, dus ik hield mijn hart vast. Last minute geboekt en ik was echt zeer aangenaam verrast. Het eten was echt prima, de kamer was erg groot en had een balkon. Kamers zijn geloof ik gerenoveerd, alleen jammer dat de badkamer wat minnetjes is. Douchen in bad is niet fijn, de wc stond in een klein hoekje gepropt waardoor je er maar net op kon.

6Kindvriendelijk
    7Zwembad
    7Kamers
    6Ligging

• 7Maja25-06-2016

Heerlijke vakantie gehad

Als je alleen reist krijg je soms niet zo n mooie kamer of plaats in een hotel, terwijl je daar wel heel veel extra voor betalen moet. Ook hier was dat het geval, ik kreeg een kamer waarin gerookt mocht worden (heb asmatische bronchitis )en er kon geen raam open , geen balkon , terwijl dat wel was afgesproken. Ik baalde echt, ik terug naar de balie maar kon voor die nacht geen andere kamer krijgen. Ik moest praten als brugman maar uiteindelijk kreeg ik de andere dag een andere kamer. Dit kom je vaak tegen als je alleen op vakantie gaat , dat is zo vervelend want je moet dan gelijk zo n strijd leveren. Maar verder was het een prima, gezellig hotel , eten was prima, accomodaties wat oudbollig, maar de gerenoveerde kamers zijn prachtig. Dus dat komt wel goed in de toekomst. Service was verder goed. Ga er zeker nog een keer terug.

7Eten
    5Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    7Service
    7Ligging

• 10Yolanda gruteke01-10-2015

Geweldig hotel

Hier ruim twee weken kunnen verblijven na ziekenhuisopname van mijn man wat een superhotel en het personeel echt zo aardig zoals ze iemand opvangen vriendelijk zijn en altijd voor je klaarstaan ook alle moeite voor je doen zodat je niet meer naar een ander hotel hoeft.

10Kindvriendelijk
    10Prijs/kwaliteit
    10Ligging

• 10jan de vos31-03-2015

een super fantastisch leuk hotel

ben van 14 tot 28 maar verbleven in hotel eugenia victoria heel veel mensen zeggen negatieve dingen over het hotel maar ik zou als ik jullie was gewoon daar naar toe gaan het staat voor en 3 sterren hotel maar mijn ervaring is 5 sterren

10Kindvriendelijk
    10Prijs/kwaliteit
    10Ligging

• 7goof vd ven05-01-2015

Leuk 3 sterren hotel

Aardig hotel, ze proberen er wat van te maken. Vooral vaste wat oudere gasten.Nu is het slecht weer veel wind maar je kunt je toch wel bezighouden in de fitness en wellness ruimte. Het eten is denk ik goed al zie ik opvallend veel mensen met een soort buikgriep,overgeven en diarree. Het hotel geeft aan dat het wel op de hoogte is en dat het niets met het eten te maken heeft en schrijft verklaringen uit voor de verzekering voor diegene die zijn getroffen, wel na enig aandringen. Wel nog een absoluut min punt is de tussendoor snack (kroketten en frikandellen ) die worden gefrituurd in een soort frituur pannetje voor thuis en dat stinkt echt over het hele terras verder een hotel dat zijn sterren waardig is.

6Kindvriendelijk
    7Service
    5Ligging

• 8A van der Helm16-03-2014

Gemoedelijk

Als alleenreizend een kamer met balkon geboekt bij Eugenia Victoria. Als je dit niet specifiek boekt krijg je een kamer zonder balkon, zonder ramen die open kunnen maar wel met airco.

8Kindvriendelijk
    8Eten
    8Kamers
    7Ligging

96 tips over Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa

• Jan , 01-01-2012

Hou er wel rekening mee dat het op Gran Canaria er Nederlands is

• Blankendaal RP, 29-04-2014

Aanrader is ook de welness

• Vok, 24-04-2012

Huur geen auto bij victoria (zit in hetzelfde gebouw maar hoort denk ik niet bij het hotel).Ze hebben mooie auto's aan de weg staan maar als je getekend en betaald heb komt een half geschoren spanjaard op sandalen een oud karretje brengen met meerdere gebreken en een paar ton op de teller waar je dan mee het eiland rond moet.

191 vragen over Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa

• Quinty, 26-08-2019

Shuttle bus

Vanaf waar vertrekt de shuttle bus naar het strand en is deze echt gratis?

• frans en corina, 01-02-2019

bad handdoek

hebben ze ook een badhandoeken service bij het zwembad

Manon Luimes, 07-08-2019

ja, te huren bij de wellness

• Summer, 14-07-2019

Vakantie

Gaan er nog mensen rond de 18/19 naar dit hotel rond 6 augustus ?

Jackie, 26-07-2019

• RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, > 20 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats