Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Bull Eugenia Victoria is een hotel dat helemaal gericht is op Nederlandse gasten. Hier vier je dan ook vakantie met veel landgenoten. Buiten het hoogseizoen is dit een populair plekje onder 60-plussers. Toch vieren gezinnen met kinderen hier ook graag vakantie. De animatie is namelijk erg leuk voor de kids. Waar jullie verder enthousiast over zijn in Bull Eugenia Victoria Spa? Dat is het personeel. Sandra schrijft: ‘Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, een paar praten er ook Nederlands.’ Benieuwd of dit hotel iets voor jou is? Lees met ons mee.

In Bull Eugenia Victoria Spa verblijf je all-inclusive. Het eten is goed en tijdens het diner is het erg gezellig. Elke avond speelt er namelijk een live-band. Dat dit hotel zich richt op Nederlanders blijkt ook tijdens de lunch. Jaap Haalboom schrijft: ‘Je kan in de middag broodjes frikandel, kroket en worst halen. Erg lekker.’ Voor zo’n snelle hap hoef je je plekje bij het zwembad niet af te staan, want je haalt je Nederlandse snack gewoon bij de poolbar. Al is er volgens jullie altijd wel een ligbed vrij in de tuinen rondom het zwembad.

Hou je van wellness? Dan zit je goed in Bull Eugenia Victoria Spa. Je kunt hier gratis naar de ondergrondse wellness. Zo begin je je dag goed. Daarna kun je van de zon gaan genieten. Naast in de tuinen kun je ook een kleurtje opdoen op het dakterras van Bull Eugenia Victoria. Reviewer Beullens B. vindt dit dakterras een groot pluspunt. Je kunt hier ook bubbelen in de jacuzzi.

De hotelkamers in Bull Eugenia Victoria zijn ruim en netjes. Deze worden elke dag schoongemaakt. Hou er rekening mee dat je geen airconditioning hebt. Je hebt wel een waaier en wanneer je die aan laat staan heb je volgens Robbin weinig last van de hitte. De meeste hotelkamers zijn gerenoveerd en sindsdien modern ingericht.

Ligging

Bull Eugenia Victoria ligt in het bruisende Playa del Inglés. Hier vind je genoeg winkeltjes die je binnen een paar passen bereikt. Maar dit is niet alleen een hotspot om te winkelen, gezellig is het hier ook. Reviewer Danya op der Heijde ging naar het Heineken cafe, dat zich op loopafstand van Bull Eugenia Victoria Spa bevindt. Danya schrijft dat het hier erg gezellig is.

Wil je ook kennis maken met de natuur op Gran Canaria? Bezoek eens een natuurpark, want die zijn er in de nabije omgeving genoeg te vinden. Dunas de Maspalomas is een aanrader. Wat dacht je bijvoorbeeld van een ritje op een quad door de woestijn?

Ook het strand kun je te voet bereiken. Na 15 minuten wandelen rol je je handdoek uit op het zandstrand. In het hoogseizoen is het strand van Playa del Inglés wel druk. Vind je het te warm om te lopen? Stap dan in de shuttlebus vanaf Bull Eugenia Victoria Spa.

We hebben een aantal aanbieders voor Bull Eugenia Victoria & Spa voor je op een rij gezet:

284 reviews over Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa in het Nederlands

• 9dini van veen- benjamins06-09-2019

fantasties ben er al 24 keer geweest

is een heel gezellig hotel van de balie tot personeel alle aandacht

10Service
    7Eten
    10Kindvriendelijk

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Jacqueline en Grada06-08-2019

Mooi en goed hotel

We zijn hier 10 dagen geweest,en wij hadden het hier erg naar onze zin.De mensen die hier werken zijn erg aardig en ze werken keihard om het de gast naar de zin te maken.1 minpunt is hier de duiven die gaan zo op de stoelen en de tafels het eten oppikken wat de mensen laten staan.Maar al met al zou ik hier wel weer naar toe gaan

10Kamers

• 5Kato26-05-2019

Als ik 80 ben kom ik terug, genieten van amusement

Matig hotel. krap 3 sterren.8 dagen geweest. Verwacht niets van het eten dan valt het mee. Door renovatiewerkzaamheden chaos bij ontbijt en diner. Regelmatig bepaald eten op; bij navraag bij de bediening wordt er niet zo vriendelijk geantwoord dat het op is en niet meer aangevuld wordt. Ga vooral niet buiten op het terras eten. De kans is groot dat je aan een tafeltje zit waar vlak daarvoor een grote kolonie duiven alles restjes eten van de tafel heeft opgegeten. Het hotelpersoneel vindt dit schijnbaar normaal; doet er verder ook niets aan. De stoelen met al dan niet verse duivenpoep zijn volop aanwezig. De bedden worden geroemd; we hebben gezien bij het bijzetten van een bed op de kamer dat het bed bestaat uit een triplexplaat op een geraamte met aan het hoofdeinde dwars een zg hondje gemonteerd. Inventief en praktisch maar wel ontluisterend en verklaart waarom de bedden zo hard zijn. De Spa is fantastisch. Veel 70-80+ers

5Ligging
    7Zwembad
    4Hygiëne

• 9Everhardus van Barreveld25-04-2019

prima

vriendelijk,schoon,eten goed en de heerlijke welness,,en s,avonds heel gezellig leuke shows

9Prijs/kwaliteit

• 8Petra Bulkmans15-04-2019

Super vakantie gehad

Zijn hier met vrienden geweest was echt super konen zeker nog keer terug

8Service
    8Kindvriendelijk

• 8Rianne09-04-2019

Geweldig!

Een heel mooi hotel! Mooie ruime kamers en alles goed schoon. Eten was goed en hele leuke buurt met gezellige boulevard! Op loopafstand van het strand dus dat is oerfect voor strandliefhebbers. Heerlijke spa met verschillende baden! Enige minpuntje is dat alle ligbedden bij het hotel ‘s ochtends heel vroeg al allemaal bezet waren. Het is echt zoeken naar een ligbedje, ondanks dat er ontzettend veel staan.

Maar buiten dat, zeker een goed hotel en een echte aanrader.

7Service
    7Prijs/kwaliteit
    7Eten
    7Kindvriendelijk

• 9Carla Blankhart07-04-2019

Heerlijk hotel en ondanks dat het groot is is het niet zo dat het heel erg druk is het is allemaal heel gemoedelijk en super gezellig

10Service

• 9Leone04-04-2019

Fantastisch ga dit jasr weer

Dat het een geweldig hotel is , Nederlands sprekend , heerlijk eten en hele mooie kamers En heel belangrijk schoon Personeel is ook heel aardig en behulpzaam ,ik kom er al een jaar of 9 a 10 x met 5 vriendinnen

9Prijs/kwaliteit
    10Kamers

• 8Twee vriendinnen van 64 en 70 jaar21-02-2019

Genieten!

Goed geregeld hotel, met fijne Spa, waar je gratis gebruik van mag maken! Heerlijk buffet en buiten eten op terras. a la carte lunch of hotstone biefstuk is een aanbeveling! Gezelligheid met live muziek buiten ,waar gedanst wordt, Binnen zijn leuke shows met animatie ,ook leuk voor kinderen. Wij hebben genoten en prachtig weer gehad!

6Ligging
    8Service
    7Kindvriendelijk

• 2018
    8Marja05-12-2018

Heel groot en druk hotel, kwaliteit/service goed

Het is een heel groot en druk hotel. De service, kwaliteit van het eten, de kamers, het is allemaal goed maar ik vond het veel te druk en te groot. Daarnaast een aardig eindje van het verschrikkelijke drukke strand. Sowieso is Playa del Inglés geen leuke plaats. Het heeft een mooi zandstrand waarvan op een groot gedeelte ook naaktrecreatie mogelijk is maar het is veel te druk, te groot, niet gezellig. Het heeft ook geen gezellige boulevard. Voor mij niet voor herhaling vatbaar maar als je van drukte houdt en je wilt persé naar Playa del Inglés, is dit hotel wel een aanrader. Alles aan het hotel is goed, elke avond animatie zowel voor kinderen als ook muziek om op te dansen. Had dit hotel ergens anders gestaan en was het ruimer opgezet, was het zeker een aanrader. Het personeel doet goed zijn best om het iedereen naar het zin te maken. Jammer dat het niet ergens anders en ruimer staat.

8Kindvriendelijk
    5Ligging

96 tips over Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa

• Jan , 01-01-2012

Hou er wel rekening mee dat het op Gran Canaria er Nederlands is

• Blankendaal RP, 29-04-2014

Aanrader is ook de welness

• Vok, 24-04-2012

Huur geen auto bij victoria (zit in hetzelfde gebouw maar hoort denk ik niet bij het hotel).Ze hebben mooie auto's aan de weg staan maar als je getekend en betaald heb komt een half geschoren spanjaard op sandalen een oud karretje brengen met meerdere gebreken en een paar ton op de teller waar je dan mee het eiland rond moet.

191 vragen over Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa

• Quinty, 26-08-2019

Shuttle bus

Vanaf waar vertrekt de shuttle bus naar het strand en is deze echt gratis?

• frans en corina, 01-02-2019

bad handdoek

hebben ze ook een badhandoeken service bij het zwembad

Manon Luimes, 07-08-2019

ja, te huren bij de wellness

• Summer, 14-07-2019

Vakantie

Gaan er nog mensen rond de 18/19 naar dit hotel rond 6 augustus ?

Jackie, 26-07-2019

• RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, > 20 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats