Hotel aan zeeWeer vandaag26°21°
7,9

Wat vakantiegangers zeggen

Bull Eugenia Victoria is een hotel dat helemaal gericht is op Nederlandse gasten. Hier vier je dan ook vakantie met veel landgenoten. Buiten het hoogseizoen is dit een populair plekje onder 60-plussers. Toch vieren gezinnen met kinderen hier ook graag vakantie. De animatie is namelijk erg leuk voor de kids. Waar jullie verder enthousiast over zijn in Bull Eugenia Victoria Spa? Dat is het personeel. Sandra schrijft: ‘Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, een paar praten er ook Nederlands.’ Benieuwd of dit hotel iets voor jou is? Lees met ons mee.

In Bull Eugenia Victoria Spa verblijf je all-inclusive. Het eten is goed en tijdens het diner is het erg gezellig. Elke avond speelt er namelijk een live-band. Dat dit hotel zich richt op Nederlanders blijkt ook tijdens de lunch. Jaap Haalboom schrijft: ‘Je kan in de middag broodjes frikandel, kroket en worst halen. Erg lekker.’ Voor zo’n snelle hap hoef je je plekje bij het zwembad niet af te staan, want je haalt je Nederlandse snack gewoon bij de poolbar. Al is er volgens jullie altijd wel een ligbed vrij in de tuinen rondom het zwembad.

Hou je van wellness? Dan zit je goed in Bull Eugenia Victoria Spa. Je kunt hier gratis naar de ondergrondse wellness. Zo begin je je dag goed. Daarna kun je van de zon gaan genieten. Naast in de tuinen kun je ook een kleurtje opdoen op het dakterras van Bull Eugenia Victoria. Reviewer Beullens B. vindt dit dakterras een groot pluspunt. Je kunt hier ook bubbelen in de jacuzzi.

De hotelkamers in Bull Eugenia Victoria zijn ruim en netjes. Deze worden elke dag schoongemaakt. Hou er rekening mee dat je geen airconditioning hebt. Je hebt wel een waaier en wanneer je die aan laat staan heb je volgens Robbin weinig last van de hitte. De meeste hotelkamers zijn gerenoveerd en sindsdien modern ingericht.

Ligging

Bull Eugenia Victoria ligt in het bruisende Playa del Inglés. Hier vind je genoeg winkeltjes die je binnen een paar passen bereikt. Maar dit is niet alleen een hotspot om te winkelen, gezellig is het hier ook. Reviewer Danya op der Heijde ging naar het Heineken cafe, dat zich op loopafstand van Bull Eugenia Victoria Spa bevindt. Danya schrijft dat het hier erg gezellig is.

Wil je ook kennis maken met de natuur op Gran Canaria? Bezoek eens een natuurpark, want die zijn er in de nabije omgeving genoeg te vinden. Dunas de Maspalomas is een aanrader. Wat dacht je bijvoorbeeld van een ritje op een quad door de woestijn?

Ook het strand kun je te voet bereiken. Na 15 minuten wandelen rol je je handdoek uit op het zandstrand. In het hoogseizoen is het strand van Playa del Inglés wel druk. Vind je het te warm om te lopen? Stap dan in de shuttlebus vanaf Bull Eugenia Victoria Spa.

We hebben een aantal aanbieders voor Bull Eugenia Victoria & Spa voor je op een rij gezet:

146 reviews over Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa in het Nederlands

fantasties

erik
15-9-2019

zeer goed hotel vriendelijke mensen het eten is er zeer goed alles goed warm en als de schalen bijna leeg waren werden ze gelijk weer aan gevuld en er wat was voor iedereen wat wils drinken ook goed van alles wat fris bier mixen
er is ook een goed kinderbad en een heel groot zwembad verder de wellnis is perfect sauna bubbelbad en zoute zwembad gewoon een prima hotel we gaan zeker weer een terug

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Prima vakantie

Marcha
19-8-2019

Net terug en we hebben met vrienden een geweldige vakantie gehad, We zaten op de 2de verdieping prima plek, met 2 kinderen van 4 en 7. Mooie ruime kamer, geen airco. Ventilator altijd aan (oordopjes in met slapen). Receptie is zeer behulpzaam. Spa erg leuke afwisseling. Poolbar lekker snacks als lunch of a-la-cart op het terras. Avondeten prima; vooral livecooking en gegrilde vlees en vis .Goede ligging om met een huurauto het eiland te verkennen, naar het strand te gaan (gratis pendelbus) en uitgangsleven; Kashba 8min (Salsa, clubs, bar) en Heinekencafe om de hoek. Nadeel; Tweepersoonsbed gelijk naast de voordeur. Miniclub was niet geschikt voor onze 4 en 7 jarige. 1 dame deed erg haar best en was lief, andere dame totaal niet betrokken en geen interactie met de kinderen. Kort momentje elke dag iets simpels. Was erg teleurstellend, te klein animatieteam en geen middelen? Handdoekje leggen helaas. Druk restaurant met klein terras.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Chaggrijnig personeel verpest verblijf van gasten!

Janice
18-8-2019

Deel 1: De receptie is behulpzaam, hotel ziet er ok uit. Het personeel is erg onvriendelijk en arrogant. Bar en bediening personeel zijn onprofesioneel, roddelen over gasten en groeten niet en irriteren zich duidelijk aan de gasten. Ze laten je lang wachten. Kamers worden zeer slecht schoongemaak. 1ste dag kregen wij kamer voor gehandicapten vol mankementen. Na klagen bij de receptie kregen wij een andere kamer. Deze was naar behoren alleen de vloer was erg vies. Schoonmaken houd in: bed opmaken, afvalbak legen, schone handdoeken en als je mazzal hebt een nieuwe toiletrol (ondanks fooi aan schoonmaakster). Erg gehoorig. Live muziek erg hard waardoor kinderen onrustig slapen. Kinderanimatie is super slecht. Geen interactie met de gasten. het personeel is erg selectief qua gasten. Service bij palmerobar & dragobar erg slecht. GEEN AANRADER! Stank bij het zwembad, en in de rij voor je eten. Massa toerisme bij dit hotel. Halverwege de vakantie werd het bed verschoond en kreeg ik gewoon vieze lakens op me bed met grote bruine vlekken! We begrijpen de reviews van zoover niet. Dit was voor ons erg misleidend. Als je bij het zwembad ligt ruik je kots en een putjeslucht. Er is geen ruimte om te zwemmen want het zwambad zit overvol mensen. Om 6u handdoek leggen. Restaurant is mega druk soms geen plek om te eten en moet je wachten tot er een tafel vrij komt!! Je moet in de rij staan om wat te drinken/eten te halen. Wederom boze bediening als je voor hun voeten loopt. Elke dag waterpolo en kinderdisco maar alles is hetzelfde. De dames van de poolbar waren leuk maar ook hier moet je lang wachten. Internationale alcoholische dranken klopt niet. Dit is allemaal lokale meuk een aangelengd met water. Bij uitchecken werd niet eens gevraagd naar ons verblijf en groeten ging er ook niet vanaf. Wij zullen hier nooit meer terug komen en zeker niet aanraden!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Wij komen zeker terug!

Familie van 4
16-8-2019

Super gehad! Wij hebben samen met onze kinderen genoten. Veel gasten waren hier al voor de 6e keer. Wij gaan zeker ook terug!

Vriendelijk personeel en nette kamers.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Fantastisch top hotel

Zeijderveld
12-7-2019

Een top hotel met vriendelijk personeel. Erg veel te doen. Je hebt een goed lopend buffet maar kunt ook van de kaart bestellen. En dat allemaal all in. Er zit een mooi zwembad en onder de grond een heerlijke spa waar je in de ochtend met de kids in mag. En middag en avond zonder kids. Kamers zijn heerlijk ruim.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon Super

De hele familie
8-5-2019

Een zeer goed hotel met vriendelijk behulpzaam personeel, aanrader voor gezinnen met kinderen in de schoolvakantie’s te boeken, buiten deze tijd ook een aanrader maar dan voor ouderen. Het eten is goed genoeg keuze, gevarieerd, en smaakvol. Er zijn ook slechte review over waar ik het niet mee eens ben. Dit hotel verdiend zeker een ruim voldoende. Bedankt voor de fijne dagen Eugenia Victoria Bull Hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed verzorgd!

Rowena
30-4-2019

Goed hotel. Vriendelijk, hard werkend personeel. Goed eten. Ruime kamers. Wel gehorig door muziek buiten bij zwembad tot 00:00. Strand 10min lopen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk hotel

Jea
15-4-2019

Prima hotel. Eten goed.Kindvriendelijk. Fijn personeel. Handdoekje leggen is wel een punt. Als daar nou nog een oplossing voor komt dan zou dat perfect zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

Butter
23-11-2018

Super gezellig hotel, met elke avond live muziek.

Gereisd Met jonge kinderen in november 2018

Fijne vakantie

H. Vd Berg
24-8-2018

Een mooi hotel met vriendelijk personeel. Zwembad fijn, ligbedden en parasol snel bezet. Wij zaten wel op 7 hoog, maar elke avond muziek horen op je balkon vonden wij niet rustgevend, ook herrie op de gang en wietlucht. Maar dat kan het hotel niet weten. Verder is het een levendig plaatsje met shuttlebus naar de stranden.

Het eten: ontbijt veel keus en lekker. Diner: weinig afwisseling, weinig warme groente, wel veel rauwkost. Het wel een reden om niet weer terug te komen. Maar verder een top hotel! En toch een aanrader als je 3 sterren wil.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, > 20 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.