Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Bull Eugenia Victoria is een hotel dat helemaal gericht is op Nederlandse gasten. Hier vier je dan ook vakantie met veel landgenoten. Buiten het hoogseizoen is dit een populair plekje onder 60-plussers. Toch vieren gezinnen met kinderen hier ook graag vakantie. De animatie is namelijk erg leuk voor de kids. Waar jullie verder enthousiast over zijn in Bull Eugenia Victoria Spa? Dat is het personeel. Sandra schrijft: ‘Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, een paar praten er ook Nederlands.’ Benieuwd of dit hotel iets voor jou is? Lees met ons mee.

In Bull Eugenia Victoria Spa verblijf je all-inclusive. Het eten is goed en tijdens het diner is het erg gezellig. Elke avond speelt er namelijk een live-band. Dat dit hotel zich richt op Nederlanders blijkt ook tijdens de lunch. Jaap Haalboom schrijft: ‘Je kan in de middag broodjes frikandel, kroket en worst halen. Erg lekker.’ Voor zo’n snelle hap hoef je je plekje bij het zwembad niet af te staan, want je haalt je Nederlandse snack gewoon bij de poolbar. Al is er volgens jullie altijd wel een ligbed vrij in de tuinen rondom het zwembad.

Hou je van wellness? Dan zit je goed in Bull Eugenia Victoria Spa. Je kunt hier gratis naar de ondergrondse wellness. Zo begin je je dag goed. Daarna kun je van de zon gaan genieten. Naast in de tuinen kun je ook een kleurtje opdoen op het dakterras van Bull Eugenia Victoria. Reviewer Beullens B. vindt dit dakterras een groot pluspunt. Je kunt hier ook bubbelen in de jacuzzi.

De hotelkamers in Bull Eugenia Victoria zijn ruim en netjes. Deze worden elke dag schoongemaakt. Hou er rekening mee dat je geen airconditioning hebt. Je hebt wel een waaier en wanneer je die aan laat staan heb je volgens Robbin weinig last van de hitte. De meeste hotelkamers zijn gerenoveerd en sindsdien modern ingericht.

Ligging

Bull Eugenia Victoria ligt in het bruisende Playa del Inglés. Hier vind je genoeg winkeltjes die je binnen een paar passen bereikt. Maar dit is niet alleen een hotspot om te winkelen, gezellig is het hier ook. Reviewer Danya op der Heijde ging naar het Heineken cafe, dat zich op loopafstand van Bull Eugenia Victoria Spa bevindt. Danya schrijft dat het hier erg gezellig is.

Wil je ook kennis maken met de natuur op Gran Canaria? Bezoek eens een natuurpark, want die zijn er in de nabije omgeving genoeg te vinden. Dunas de Maspalomas is een aanrader. Wat dacht je bijvoorbeeld van een ritje op een quad door de woestijn?

Ook het strand kun je te voet bereiken. Na 15 minuten wandelen rol je je handdoek uit op het zandstrand. In het hoogseizoen is het strand van Playa del Inglés wel druk. Vind je het te warm om te lopen? Stap dan in de shuttlebus vanaf Bull Eugenia Victoria Spa.

We hebben een aantal aanbieders voor Bull Eugenia Victoria & Spa voor je op een rij gezet:

152 reviews over Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa in het Nederlands

• 7Miennus smit10-09-2019

Prima hotel

Goed hotel alleen eetzaal was te klein Maar het eeten was prima

4Ligging
    7Service
    7Prijs/kwaliteit
    7Kamers
    7Hygiëne

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Marianne09-09-2019

Heerlijk hotel! Aanrader!

Tja, het is een groot hotel en dus vrij massaal, maar wij hebben desondanks een fantastische vakantie gehad! Grote kamers, schone lakens en badhanddoeken, geruisloze ventilators (een airco hebben we niet gemist) en vriendelijk personeel. Het eten in het buffetrestaurant is geen sterrenniveau, maar elke dag was er wel iets te vinden. Wij begonnen elke avond met een heerlijke kop soep! En ach, in die warmte hadden we toch niet zoveel trek 😉 A la carte eten in de middag is een aanrader! Hot stone, carpaccio, calemares, halve kip...heerlijk! Handdoekje leggen, heel irritant inderdaad! Wij zochten dan maar een plekje naast het sportveld. Daar was altijd wel een plekje vrij. Er is een gratis bus naar het strand van Playa del Ingles, maar dat stuk is ook prima te lopen. Doorrijden naar Meloneras is een aanrader...prachtig strand met zandduinen! Tip: geef het kamermeisje en het barpersoneel af en toe een fooi..het werkt!!

7Kindvriendelijk
    8Hygiëne

• 10Pieter Schipper12-08-2019

Totaal onbezorgd en verzorgd op vakantie.

Zoals in de beschrijving van touroperator aangegeven geen extreme aan luxe maar wel een goed verzorgd 3 sterren hotel met een gul all inclusive concept. Wij zijn met onze zoon van 15 jaar nog nooit zo onbezorgd op vakantie geweest als nu. Vooral de vriendelijkheid en inzet van het personeel deed ons verbazen. Het eten was prima maar zoals vaak vind je niet alles lekker maar voor mij persoonlijk alles proberen en en veel nieuwe dingen ontdekt. De snacks waren tussen 11 en 16:00 uur is voor velen geweldig frikandellen kroketten van alles. S'avonds live muziek en een kaartje leggen en dan ook nog eens bediend worden met drankjes, geweldig. Wel is het hier net zo als bij de meeste hotels een stoelendans voor bij het zwembad. S'morgens om zes uur liggen de eerste handdoeken al op de stoelen bij het bad. Naakt zonnen is mogelijk op het da

9Ligging
    10Eten
    9Zwembad

• 8Fam Wijninga10-08-2019

voor een nette prijs een erg goed hotel!

Veel Nederlanders. Echt een goed hotel. Personeel doet alles graag voor je met een glimlach. Service top! Mooie ruime kamers. Goed gevarieerd eten. Echt een aanrader!

9Eten
    9Kamers

Geboekt bij neckermann
  • 8Bart01-08-2019

Echt een 3 sterren hotel

We hebben een top verblijf gehad in dit hotel. Alles was goed schoon en de mensen waren vriendelijk. De kamer was prima. Wij sliepen in een van de Comfort-plus kamers. Deze zijn gelegen van de 6e tot 8e verdieping. Dit moet je puur doen voor het uitzicht. De kamers van 0 tm 5 zijn precies hetzelfde, op die kamers had je zelfs een douchecabine en een regendouche. Dat hadden wij op comfort-plus niet. Ook was er geen airco maar dat heb je niet nodig. De ventilatoren op de kamer waren genoeg. Het eten viel toen we aankwamen smiddags meteen tegen. Er was niet veel variatie en er waren weinig spaanse gerechten. Het avondeten was daarintegen wel goed maar ook dit werd met de dag slechter. De all-inclusive was erg goed. Jammer dat mensen met Halfpension misbruik maken van de all-inclusive zelftap service. Verder top verblijf.

9Prijs/kwaliteit
    6Eten
    9Kindvriendelijk
    10Hygiëne

• 9Mariët25-07-2019

Fantastisch, ik wil zeker terug naar dit hotel.

De kamers in dit hotel zijn groot. Er staat naast een tweepersoonsbed, een bank, zetel, tafel met 2 stoelen en een salontafel in de kamer. Er is voldoende kastruimte en een groot balkon. De eerste week dat wij er waren konden we voldoende vrije bedden aan het zwembad vinden, de tweede week was dat niet meer mogelijk, het hotel zat redelijk vol. Het hotel ligt op loopafstand van het strand en de diverse winkelcentra waar voldoende barretjes en restaurant te vinden zijn. Het personeel is zeer vriendelijke en behulpzaam

10Ligging
    9Service
    9Zwembad

• 5Anja Tommel01-07-2019

Nooit meer.

Ik ben gisteren terug gekomen samen met me zoon en zijn vriendin. Sinds de eerste dag toen ik daar aan kwam en naar het eten keek was het heel anders dan ik verwacht had. We hebben de eerste avond wat gegeten daar en de volgende dag kreeg ik al gelijk buik klachten. Toen kreeg mijn zoon het 2 dagen later en wanneer mijn zoon er bijna vanaf was kreeg zijn vriendin het. Misselijkheid en buikklachten, We hebben allemaal over gegeven en waren zwaar aan de diaree. Het eten was heel matig en niet lekker om te zien. Over de kamer waren we ook niet heel blij mee, de kamers werden niet goed schoongemaakt, zowel de badkamer als onze beddengoed tot aan de vloer. We hadden veel meer van het hotel verwacht en ook het personeel mag veel vriendelijke en meelevend zijn. We vonden verder het hotel wel heel mooi, maar door dat allemaal waren we al snel uitgekeken.

2Service
    3Prijs/kwaliteit
    1Eten
    7Kamers
    6Kindvriendelijk
    2Hygiëne

• 7sandra02-05-2019

Netjes hotel, eten kan veel beter!

Positief: Mooi, schoon en netjes hotel, vriendelijk personeel, mooie zwembaden. Leuk voor de kinderen dat ze tussendoor broodjes kroket, hamburgers etc. kunnen halen bij de bar. Negatief: In het Buffet restaurant veel hetzelfde eten, daar ben je na 3 dagen wel klaar mee. In het restaurant binnen is het erg gehorig. Helaas buiten erg weinig ruimte om te zitten vooral in de schaduw. Het avondprogramma buiten mag wel wat gevarieerder. Meestal erg oude (60s/70s) muziek. Het zou leuk zijn als er ook wat andere muziek zou zijn.

7Ligging
    3Eten
    8Hygiëne

• 8Hdk07-03-2019

Mooi om een keer mee te maken

In februari veel 60+ gasten die hier ook al jaren komen. ‘S avonds linedance en stijldans bij live muziek voornamelijk voor dezelfde groep 60+ ers. Dekens op bedden. Heerlijke wellness, Veel aandacht voor schone omgeving zwembad. Eten prima, wel typisch hebben, hebben gedrag van veel gasten. Ruime kamers boven verdiepingen. Jacuzi op dak beetje troebel water.

7Hygiëne

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    10Cor02-11-2018

Op vakantie geweest met mijn gezin in hotel eugenia Victoria echt super gehad eten heerlijk bediening en schoonmaak heel vriendelijk en schone kamers totaal geen op of aanmerkingen In een woord een fantastische vakantie gehad

10Hygiëne
    10Zwembad
    10Eten
    10Ligging

96 tips over Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa

• Jan , 01-01-2012

Hou er wel rekening mee dat het op Gran Canaria er Nederlands is

• Blankendaal RP, 29-04-2014

Aanrader is ook de welness

• Vok, 24-04-2012

Huur geen auto bij victoria (zit in hetzelfde gebouw maar hoort denk ik niet bij het hotel).Ze hebben mooie auto's aan de weg staan maar als je getekend en betaald heb komt een half geschoren spanjaard op sandalen een oud karretje brengen met meerdere gebreken en een paar ton op de teller waar je dan mee het eiland rond moet.

191 vragen over Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa

• Quinty, 26-08-2019

Shuttle bus

Vanaf waar vertrekt de shuttle bus naar het strand en is deze echt gratis?

• frans en corina, 01-02-2019

bad handdoek

hebben ze ook een badhandoeken service bij het zwembad

Manon Luimes, 07-08-2019

ja, te huren bij de wellness

• Summer, 14-07-2019

Vakantie

Gaan er nog mensen rond de 18/19 naar dit hotel rond 6 augustus ?

Jackie, 26-07-2019

• RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, > 20 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats