Hotel aan zeeWeer vandaag26°21°
7,9

Wat vakantiegangers zeggen

Bull Eugenia Victoria is een hotel dat helemaal gericht is op Nederlandse gasten. Hier vier je dan ook vakantie met veel landgenoten. Buiten het hoogseizoen is dit een populair plekje onder 60-plussers. Toch vieren gezinnen met kinderen hier ook graag vakantie. De animatie is namelijk erg leuk voor de kids. Waar jullie verder enthousiast over zijn in Bull Eugenia Victoria Spa? Dat is het personeel. Sandra schrijft: ‘Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, een paar praten er ook Nederlands.’ Benieuwd of dit hotel iets voor jou is? Lees met ons mee.

In Bull Eugenia Victoria Spa verblijf je all-inclusive. Het eten is goed en tijdens het diner is het erg gezellig. Elke avond speelt er namelijk een live-band. Dat dit hotel zich richt op Nederlanders blijkt ook tijdens de lunch. Jaap Haalboom schrijft: ‘Je kan in de middag broodjes frikandel, kroket en worst halen. Erg lekker.’ Voor zo’n snelle hap hoef je je plekje bij het zwembad niet af te staan, want je haalt je Nederlandse snack gewoon bij de poolbar. Al is er volgens jullie altijd wel een ligbed vrij in de tuinen rondom het zwembad.

Hou je van wellness? Dan zit je goed in Bull Eugenia Victoria Spa. Je kunt hier gratis naar de ondergrondse wellness. Zo begin je je dag goed. Daarna kun je van de zon gaan genieten. Naast in de tuinen kun je ook een kleurtje opdoen op het dakterras van Bull Eugenia Victoria. Reviewer Beullens B. vindt dit dakterras een groot pluspunt. Je kunt hier ook bubbelen in de jacuzzi.

De hotelkamers in Bull Eugenia Victoria zijn ruim en netjes. Deze worden elke dag schoongemaakt. Hou er rekening mee dat je geen airconditioning hebt. Je hebt wel een waaier en wanneer je die aan laat staan heb je volgens Robbin weinig last van de hitte. De meeste hotelkamers zijn gerenoveerd en sindsdien modern ingericht.

Ligging

Bull Eugenia Victoria ligt in het bruisende Playa del Inglés. Hier vind je genoeg winkeltjes die je binnen een paar passen bereikt. Maar dit is niet alleen een hotspot om te winkelen, gezellig is het hier ook. Reviewer Danya op der Heijde ging naar het Heineken cafe, dat zich op loopafstand van Bull Eugenia Victoria Spa bevindt. Danya schrijft dat het hier erg gezellig is.

Wil je ook kennis maken met de natuur op Gran Canaria? Bezoek eens een natuurpark, want die zijn er in de nabije omgeving genoeg te vinden. Dunas de Maspalomas is een aanrader. Wat dacht je bijvoorbeeld van een ritje op een quad door de woestijn?

Ook het strand kun je te voet bereiken. Na 15 minuten wandelen rol je je handdoek uit op het zandstrand. In het hoogseizoen is het strand van Playa del Inglés wel druk. Vind je het te warm om te lopen? Stap dan in de shuttlebus vanaf Bull Eugenia Victoria Spa.

We hebben een aantal aanbieders voor Bull Eugenia Victoria & Spa voor je op een rij gezet:

165 reviews over Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa in het Nederlands

2008

Een topper! We komen zeker terug!

Inez S.
8-11-2008

Het is een geweldig hotel! Het eten was fantastisch en werd op tijd aangevuld. Onbeperkt kon er gedronken worden. Helemaal top! Totdat mijn oma werd opgenomen in het ziekenhuis. Het bleek dat ze niet de enige was in het hotel, maar er waren meerderen met bronchitis etc. Of dit aan het hotel gelegen heeft is de vraag. Het hotel heeft, nadat mijn opa daar alleen is achtergebleven alles prima geregeld. Hij kon zo in de kamer blijven. Ook toen mijn oma uit het ziekenhuis was ontslagen, kon dit zo geregeld worden met de kamer en het eten. Dit hotel is zeker een aanrader, ook omdat er veel nederlanders zijn en alles gewoon goed verzorgd is. Ik zal hier zeker terug komen.

Gereisd Familie in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Topper!!!!!

R.Blom
28-10-2008

Pluspunten: -service. echt goed, personeel vriendelijk -kamers, schoon en ruim -eten kan beter, niet zoveel keus. maar was voor de rest prima -veel te doen voor jong en oud -internet gratis -wellness centrum

minpunten: -slaapkamer zit aan de gangkant. -mensen die laat in de avond ( na 24.00 uur) op de gang lawaai maken geen rekening houden met anderen. -in de vroege ochtend je badhanddoek heel vroeg op je bedje neer leggen, zeker voor 8.00.

Kortom: een goed Hotel.

goed hotel

I.Koster
28-10-2008

in de herfstvakantie geweest met 3 kleine kinderen,zwembadje prima, helaas geen glijbaantje o.i.d. "speeltuintje" is wel gebruik van gemaakt, staat helaas wel in een hoek weggedrukt, dus geen zicht op de kleintjes, je moet er bij blijven. bijna alle personeel vriendelijk voor kinderen en volwassenen. Magnetron om babyvoedsel en fles te verwarmen. Eten zeer gevarieerd. 2 uur gratis gebruik van de Spa, 1 uur gratis tennis en 1 uur gratis minigolf. Prima hotel,ongezellige ligging. 95 % nederlander. Met shuttlebusje in 3 min.op strand en niks geen trappen,prima ! Goede vakantie geweest, maar voor een sterker vakantiegevoel in het buitenland verkies ik volgende keer een andere lokatie.

Dit hotel gaat net

Anoniem
14-10-2008

Wij zijn in oktober een weekje weg geweest. De eerste indruk van het hotel viel een beetje tegen. Maar na even hebben rondegelopen stelden wij deze indruk bij. Het is jammer dat het hotel niet aan zee ligt. Het is goed te lopen maar als je slecht ter been bent kun je beter de taxi nemen. Voor jongeren is dit hotel geen aanrader. Vooral in oktober niet want er zijn zeer veel ouderen. De livemuziek is iedere avond hetzelfde. In het eten zit weinig variatie en is dus vaak hetzelfde. Aan de bar kun je helaas geen nootjes of chips verkrijgen. Deze kun je in een vlakbij gelegen supermarkt kopen. Kamers worden wel goed schoongemaakt. Het is wel erg fijn dat het personeel Nederlands spreekt. Ondanks wat nadelen hebben wij een leuke vakantie gehad.

Goed hotel met vriendelijk personeel

Rinaldo
13-10-2008

Zijn in oktober 2008 een week (all inclusive) hier geweest. Nette kamer met als minpunt een badkamer die aan renovatie toe was. Elke dag schoongemaakt. All inclusive (met bandje) prima. Op het terras wordt er zelfs bediend! Bij aankomst om 10 uur 's avond was er nog een eenvoudige maaltijd en bij vertrek om 6 uur 's ochtends een ontbijt. 20 minuten lopen naar het strand (heuvel af). Gratis bus naar het strand.

Het is gewoon af

L. Zuidwijk
10-10-2008

De uitstraling van het hotel, het personeel is vriendelijk. Het is schoon en het eten voor ieder wat wils. Een bus naar het strand. Allemaal goed geregeld ook bij de receptie. We gaan zeker volgend jaar terug

super vacantie

sandra bonhke
9-10-2008

net terug van een heerlijk weekje relaxen. hotelkamers niet super modern,maar netjes en ruim,zeer goede bedden.super vriendelijk personeel,alles met elkaar een prima hotel.we gaan zeker nog een keer. fam.bonhke

Gereisd Familie in oktober 2007

Prima. Wij gaan zeker weer.

H.J.W. van Emmerik
6-10-2008

Net als vorig jaar: Prima. Goed eten, goede bediening en prima receptie. Jammer:live muziek iedere avond hetzelfde.

Gereisd Familie in augustus 2008

Super hotel!

Gast
5-10-2008

Mooie grote kamers met groot balkon en een fijne badkamer. Prima eten, heel uitgebreid elke dag. Uitstekende service. Jammer dat er elke avond dezelfde muziek was.

Gereisd Familie in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prettig hotel

jits
3-10-2008

Mooie kamers met groot balkon. Allemaal uitzicht op het zwembad. Eten niets mis mee. Vis & verschillende soorten vlees. Salades kon je zelf samenstellen alles was appart uit te zoeken. Animatie is niet bijzonder. Elke avond live muziek.(daar moet je van houden) Jammer dat ze buiten geen shows hielden. Personeel is verder wel aardig. En bij de balie kun je gewoon nederlands spreken. Er valt veel te regelen in overleg met hun. Lunch box bestellen als je eens weg gaat kan daar ook. En is ook prima gevuld met brood, water, fruit en een toetje. Er komen ook mensen van buiten af naar dit hotel om lekker te dansen. Het enige nadeel daarvan is dat eigen hotel gasten geen plaatsje buiten meer kunnen krijgen. Doe dan de buiten poort om 21.00 uur open i.p.v 20.00 uur. Dan geef je de gasten de gelegenheid die laat eten ook nog een kans om een plaatsje buiten te krijgen. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit een prima hotel. Wij hebben daar genoten en dat voor een 3 sterren

Gereisd Familie in september 2007

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, > 20 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.