96 tips over Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa

• Jan , 01-01-2012

Hou er wel rekening mee dat het op Gran Canaria er Nederlands is

• Blankendaal RP, 29-04-2014

Aanrader is ook de welness

• Vok, 24-04-2012

Huur geen auto bij victoria (zit in hetzelfde gebouw maar hoort denk ik niet bij het hotel).Ze hebben mooie auto's aan de weg staan maar als je getekend en betaald heb komt een half geschoren spanjaard op sandalen een oud karretje brengen met meerdere gebreken en een paar ton op de teller waar je dan mee het eiland rond moet.

• Manon, 15-03-2014

Neem all-in! Je betaalt hier ongeveer 15euro per dag voor, maar dan kan je ook echt alles onbeperkt eten/drinken!! Vergeet het gratis welness centrum niet.

We hebben een aantal aanbieders voor Bull Eugenia Victoria & Spa voor je op een rij gezet:

• Maxime Plugge, 25-07-2012

Palmitos park is leuk om naar toe te gaan en als je niet snel zeeziek bent is het super leuk met de katamaran de zee op te gaan met de AFRIKAT (te boeken bij trefpunt). Voor mooie blauwe zee en wit strand kun je het beste een keer naar Puerto de Amadores gaan! In het hotel zeggen ze dat dat er niet is, maar van de plaatselijke bevolking hoor je nog is wat :)

• Robin, 16-01-2014

Met all inclusive zit de Welness er bij in, mocht u niet all inclusieve zijn, ga dan minstens een dagje na het zonnen even lekker vertoeven in de welness!!

• C. Malfait, 02-12-2013

De oneven kamers zijn rustiger gelegen gezien zij verder van de buitenbar s'avonds zijn gelegen. Het einde van de gangen is rustiger gezien het raam van de slaapkamer uitgeeft op de gang en niet naar buiten kan je overlast hebben als je in het begin van de gang zit best dus kamer nummer hoger dan X (=verdiepnr)31 vragen

• constance, 20-07-2014

Wat je echt gedaan moet hebben is naar de de Amadores zee, dat is zo mooi blauw gewoon sprookjes achtig. Als je foto ziet er van kan je het niet geloven , je denkt bijna dat het bewerkt is dat dacht ik dus ook tot ik er zelf was. Je kan de bus om de hoek pakken, voor nog geen 4 euro per persoon. Wat je ook kan doen dan heb je 2 vliegen in 1 klap, eerst naar de Porto rico zee en dan op 20 min lopen afstaand naar de Amadores zee. Je kan via een speciale weg die daar is afgelegd.

• Collin , 21-07-2014

Faro de Maspalomas (boulevard) erg leuk om 's avonds te winkelen en daar over de boulevard te lopen! Makkelijk te bereiken met de taxi voor 5 á 6 euro (enkele rit).

• chantal, 01-07-2014

Kamer op de 8e etage. Hier zijn ze aan het renoveren. MIsschien krijg je dan een nieuwe kamer. Wij hadden dat helaas nog niet.

• lalleke27, 16-06-2012

Het zonneteras is ook leuk gemaakt op de 8e etage met mooie zonnestoelen en het mooie uitzicht. En jacuzzie. En het welnesscentrum onder in het hotel zoutwaterbad div baden sauna alles is gratis je kon er ook behandelingen laten doen tegen betaling. Supper gewoon

• VANDEN MEERSSCHAUT Rosine, 07-06-2012

Aanraders voor mensen in hun derde jeugd,toffe dansgelegenheid s'avonds op het terras

• Niels A, 24-07-2013

Huur een auto, zelf via internet geboekt en opgehaald op het vliegveld. Voor een week koste het rond de €100,- ! Mooie route door de bergen !

• bianca, 21-08-2013

alles was super oke een tof gelegen plaats ook voor wie ook nog graag een stapje zet veel uitgaans mogelijkheden ...

• Melanie, 15-07-2013

Voor jongeren: Boek bij de reisorganisatie een dagje weg op zee met een boot. (de Afrikat) Je leert veel jongeren kennen en is erg gezellig. Ook ruimte om watersporten uit te oefenen.

• R, 05-07-2013

Mensen let wel op voor straatverkopers want op een stuk 400 meter staan er rustig 5 oplichters. Dus trap daar NIET in want je komt er heel moeilijk van af.

• Femke, 26-06-2013

Strandwandeling naar Faro (wel langs naakstranden) Taxi is niet duur. Met het openbaar vervoer naar de hoofdstad Las Palmas. Lekker winkelen of musea bezoeken (Cassa Columbus was 4euro p.p. ) Wij zijn met een groepje in kleine busjes het eiland wezen verkennen. We hebben veel gezien! Er was nederlandse gids bij die het eiland goed kende. Echt heel leuk om mee te maken. En ga ook eens buiten het hotel eten! Zoek een restaurantje zonder agressieve binnenlokkers..

• ariba, 13-10-2011

Met buslijn 32 naar de markt in Puerto Mogan(enkele resi 8,30 euro).

• AntonU, 10-09-2013

Nagenoeg alle kamers liggen aan zwembad zijde. Bij vertrek op het eind van dag stelt het hotel een douchekamer beschikbaar.

• Emma, 20-07-2013

Wanneer je niet te veel uit kan geven, maar toch een keer wilt uiteten is "de klamotte" op de boulevard een heerlijk restaurant. (Als je tegen het strand aan kijkt rechts lopen en na een tijdje verschijnt het restaursnt vanzelf) ik was met zn drieen 35 euro keijt voor 3 gerechten, 3 drinken en na alle drie nog een kop koffie.

• Valentijn Waltmans, 24-03-2013

Een net verzorgd wellness-centrum en sportschooltje zijn aanwezig. Daarnaast is o.a. Shopping Center Yumbo dichtbij.

• Marloes, 06-06-2013

Wij zijn samen met de dolphin search boot geweest...echt geweldig!! Naast de vele dolfijnen ook 3 grote walvissen gezien. Echt heel leuk. Daarbij hebben we ook een kamelen toch gemaakt. En zijn we naar het waterpark gegaan...altijd leuk maar in het water park heb ik ook nog is met zeeleeuwen gezwommen! Hele leuke uitjes.

Wij zaten trouwens toen we hier waren midden in een hitte golf, waarbij het overdag tussen de 40 en 50 graden was. Dus neem veel zonnebrand mee en een hoed! je weet maar nooit

• Ellen Jager, 26-02-2014

neem de shuttle naar het strand. Gaat regelmatig heen en terug.

• carla, 11-04-2013

Bushaltes zijn dicht in de buurt .

• Ron Smit, 27-06-2013

Ligt redelijk centraal,voor strand ver weg maar shuttle

Veranderd de slome muziek eens al is het maar een avond in de week veel zelfde

• Jan de Koomen, 24-02-2013

Huur vooral een auto en ga de bergen in. Zie een heel andere G.C. en geniet van de vergezichten maar ook de mooie bossen. Verder blijft het plaatsje Mogan een bijzondere publiekstrekker en terecht. Wie van een echt grote markt houdt moet daar op vrijdag zijn. Of maak een boottochtje van Puerto Rico langs de mooie kust naar Mogan.

• constance, 20-07-2014

Spa welness is geweldig ik was er elke dag te vinden, er is een sportgelegenheid, gamehal, zat computers zowel Imacs en Windows, golfbaan, tennisbaan, basketbal, tafeltennis, je kan zo gek niet bedenken of het is er wel. De mensen zijn heel aardig op een enkeling na.

• Jack en Gerdy, 24-12-2012

Bij lunch kun je buiten a la carte bestellen. Tip hete steen ( zelf te bakken malse biefstuk)

• y delnui, 19-06-2013

Paya des ingles is een wat verlopen badplaats. Maspalonas heeft meer sfeer en uitstraling.Playa des Ingles heeft een opknapbeurt nodig Buiten het hotel staan Nederlanders die je met mooie praatjes verleiden tot time sharing. Je hebt altijd prijs. Trap er niet in.Het zijn gewoon oplichters.

• Jan, 21-12-2012

Ga ook eens naar de vele shoppingmalls. Voor drank, parfum, souvenirs

• Hidde, 22-11-2012

Half Pension nemen in plaats van All Inclusive. Dit bespaart geld, en zo kan je ook elders op het eiland wat drinken of eten.

• vV, 14-08-2012

Van 13.00 uur tot 15.00 uur kun je eten op het terras lekker vlees van de steen.

• Kim, 22-10-2013

Een echte aanrader is de jeep safari met eventueel een kamelentocht. Je gaat met jeeps op pad en er is een Nederlands sprekende gids bij. Je ziet het zuiden van het eiland en bezocht het kamelen park waar je een tocht op kamelen kunt doen.

Ook een aanrader is het restaurantje naast de gamehal, naast het hotel. (La Carreta volgens mij) ze hebben veel keus en heerlijk eten voor een goedkope prijs. Het was een van de beste restaurantjes waar wij zijn geweest, een echte aanrader dus!

• Mariska Pijnenburg, 30-09-2013

Het wellness centrum moet je beslist uitproberen, smiddags kun je ook op het terras buiten eten wat vers word bereid. Je kunt ook op het dak van de 8e verdieping komen waar je een prachtig uitzicht hebt en je zelfs in het bubbelbad hiervan kunt genieten.

• Kink, 24-09-2012

Direct links uit het hotel ligt een klein typisch spaans bar/restaurantje (direct naast de speelhal/supermarkt) genaamt EL CARRETON! (blauwe pepsi vlaggen, niet te verwarren met massa restaurant ernaast)

Heerlijk typisch spaans eten waar we ons op verheugden heerlijk!

• John Doe, 03-09-2013

Het a la carte eten bij het hotel is heel lekker. Dit kan met de lunch. Verder kan ik een hapje eten bij Broodje Amsterdam aanraden. Dit is heel lekker en zeer vriendelijk personeel! Duiken bij Blue explorers kan ik ook zeker aanraden. Echt een mooie ervaring. Al met al een zeer goed hotel met veel leuke dingen die je kan doen! Ons zie je zeker terug bij Eugenia Victoria!

• f.nolles, 14-09-2012

Als je het eiland wilt verkennen, huur een dag een auto om de hoek. Kosten €40 en zeg € 20 benzine. Ga via Puerto de Mogan naar Roque Nublo of Tejeda. Spectaculaire uitzichten waar je met een officiele excursie niet komt.

• Sonja, 02-09-2012

Ook een prima hotel voor mensen met een glutenallergie!! Gewoon ff goed checken bij de chef,die laat graag zien wat wel en niet kan..

• Cees, 28-08-2012

Lokatie is super supermarkt enz dicht bij. Ben je geen strand mens er zijn leuke excuries,zoals kamelen tocht,enz. Ps let op zo hier en daar staan er mensen op straat die je zeggen dat je een prijs gewonnen hebt.Trap daar niet in,je word mee genomen,naar een lokatie,waar je hun reis produkt word aan geboden en onder tussen zit je vast aan hun duur reis produkt.Wij hebben hier over met slachtoffers gesproken duren grap

• fabian, 26-08-2012

neem zeker de all in, coctails kosten 5€ dus heb je hem op paar dagen terug verdiend. mooie uitstappen in de buurt : de cabrio tour van buggypirates en de submarine

• mm, 27-08-2012

huur een auto en verken zelf het eiland! prachtige bergen en natuur! zo ben je veel minder geld kwijt dan dat je uitgeeft aan excursies. Bovendien kan je de pracht van het eiland niet zien en beleven zoals je het met een eigen auto kan. het huren van een auto is heel goedkoop en goed te doen.

• degryse, 04-09-2012

Vlakbij hotel mogelijkheid om wagen tegen goedkope prijs te huren , zeker doen want het eiland is mooi om te verkennen.Palmitos Park en Camel Trophy zijn ook een aanrader.

• cornelis, 21-08-2013

Heineken bar op 5 minuten lopen.

• Rick, 21-08-2012

Huur een auto en rij de bergen in. Dan zie je een heel ander gran canaria. Ga ook naar playa del anfi en amadores voor mooie baaitjes.

• Nathalie, 15-08-2013

In de omgeving heb je wel je verzet, je kan overal zeer goedkoop met de taxi geraken (de taxi's vragen €2,60 instap kosten en dan komt er soms eens €0,05 bij) je kan ook te voet een winkel straat vinden, En een shopping center

• Michel, 15-08-2012

Ben je een all-inner en wil je 24/7 eten, drinken in de accomodatie blijven hangen om het eruit te halen doen, half pension zou ik niet aan raden.

• Dick Blokland, 12-08-2012

De volgende excursies gedaan en aan te bevelen. VIP trip met een klein busje en vooral een helicopter rondvlucht. Niet via reisorganisatie maar rechtstreeks (goedkoper) Je wordt bij je hotel opgehaald en thuisgebracht. Website www.islas-helicopters.com tel 0034 928157965

• els, 01-10-2012

Als je een keer wat anders wilt eten, op de boulevard bij het strand All you cat eat chinees voor maar 6,95 p.p. Excursie via een folder bij het hotel nr. 1 Gran Canaria via Telde door het binnenland van het eiland erg leuk apart eten erbij betalen 10,00 incl. drinken nederlands sprekende gids zeker de moeite waard en betaalbaar

• cyntiaenarnout, 24-03-2013

Aqualand (wel duur; alles moet je daar huren, kluis 4e, bedje, parasol en matrasje allen 3,50e). Verouderd, maar al die glijbanen blijven erg leuk! Holiday world; een typisch geval van vergane glorie, maar voor de speelhal fan vast goed te waarderen. Teror; prachtig authentiek klein dorp. Puerto de Mogan; prachtig met bruggetjes en bloemrijke straatjes.

• son, 04-08-2012

Bezienswaardige plaatsen zijn Maspalomas (stuk chiquer) en Mogan (langs de kustlijn met boot vanuit Mogan is heerlijk)

• robbert, 21-07-2012

TIP: regel de excursies via het hotel ipv via het reisbureau, scheelt veel geld! Het waterpark en de kamelensafari zijn aanraders. De grand tour viel erg tegen! Als je buiten de deur uit eten wilt ga dan naar het grill restaurant vlakbij de arena en naar de italiaan bij de vuurtoren.

• Marco, 22-07-2012

Alle shoppingcenters op loopafstand met talloze gezellige terasjes en cafés waar van alles te doen is

• Evelien, 12-06-2012

Jonge mensen kunnen de uitgaansbuurt opzoeken, er is elke avond wel een feestje !

• Jorik-Melanie, 12-07-2012

Wij hebben voor 40 euro per persoon kameel gereden en dolfijnen gezien op zee. Was erg leuk! (wel moet je er tegen kunnen, veel mensen waren zeeziek, maar wij hadden nergens last van)

• Louis G., 12-06-2012

voor wie graag danst is het hotel zeer goed ,elke avond ambiance

• Tijs, 27-05-2012

Bij minder weer ga winkelen in Maspalomas in het grote shopping centre.

• kakes-jessica, 05-07-2012

neem zelf handdoekje mee en een oude handdoek mee die je daar achterkan laten

• Arie, 07-07-2012

Misschien toch een nadenken over het aanpakken van het reserveren van de ligbedden?

• julia van muijen, 03-05-2012

Palmitos park een prachtig park waar je op eigen gelegenheid naar toe kunt. En vlakbij Eugenia Victoria is een nederlands kroegenwijkje.

• Debbie, 22-04-2012

Yumbo centre altijd een gezellige sfeer... Vooral bij Bar Junior

• Astrid_12, 20-04-2012

Palmitos Park is zeker een aanrader om te gaan doen mocht u in de buurt zijn. Een schitterend park dat zeer goed is onderhouden en de roofvogel en dolfijnen shows mag je niet missen.

• Roel & Marianne Radius, 27-02-2012

Doe de excursie naar Las Palmas erg mooie stad!!!

• jacob, 18-02-2012

Blijf niet de hele dag in het hotel. Je kan in de avond erg gezellig stappen in een van de winkelcentrums. Wij gingen elke avond tegen 23.00 uur naar Yumbo veel eerder is het er nog erg rustig. Het palmitospark is ook zeker een bezoekje waard. de dolfijnenshow is erg leuk. als je geluk hebt mag je kind mee doen met de show en zwemt deze tussen de dolfijnen.

• jessebel-quartje, 20-07-2012

wilt u leuke excursies doen en het hele eiland zien ga voor de jeep safari+kameel rijden dit is iets van 5 euro extra bij betalen bij de jeepsafari kosten, en ga voor de vip trip zorg wel dat je genoeg geheugen op je foto toestel heb wand zijn leuke foto momenten. wij waren 143,50 kwijt voor deze trips en de trip naar de markt in mogan met bus en boot en langs bananen plantage we hebben het bij de hoste van holland international/arke geboekt tijdens het bezoek uur in het hotel

• rudi, 19-07-2012

Neem de taxi naar Maspolomas: kost je maar 4,50 Euro en het strand is er heerlijk ruim...

• Laurens en Pauline, 06-10-2011

Tip: 50 meter naar rechts buiten de poort het restaurant Yellow Rose. Nette prijzen, zeer vriendelijk personeel en echt lekker eten. Afrader: het Argentijnse steak house op de boulevard.

• Sleebus, 05-02-2009

Er gaat een gratis bus van het hotel naar het strand en er is hospitaal in de buurt met een Vlaamse dokter. Verder is het een hotel met alles erop en eraan, zeer geliefd bij Belgen, Nederlanders en Duitsers. Aan dre receptie wordt Nederlands gesproken.

• Degandt, 06-02-2009

Het hotel bevindt zich 1,5 kilometer van het strand.

• constance, 20-07-2014

je kan een trip maken naar de Mogan markt die markt is er alleen op vrijdag en maar tot 14 uur, je kan met je reisleider maar daar betaal je best veel voor ik geloof rond de 35 a 40 euro per persoon maar dan krijg je tappas er bij of een dolfijnen trip dat kan je zelf bepalen. Maar wij hebben gewoon de bus om de hoek gepakt, die daar ook naar toe gaat voor hooguit 4 euro per persoon en kan je je eigentijd bepalen er ligt ook een strand om de hoek.

• Fam Postma, 28-07-2014

Wel eigen Strand handdoeken meenemen.

• Chantal, 03-11-2014

Ga tijdens de lunch eten bij de Terrace bar. Je kan hier gewoon a la carte eten, en het eten is erg goed! Vers gemaakt een veel keus! Valt gewoon onder all inclusive.

• livia, 16-02-2015

Ga bij slecht weer naar Playa Amadores. Een wereld van verschil qua weer.

• jan de vos, 31-03-2015

het palmitos park en aqua land erg leuk

• Elsien, 07-04-2015

Een paratrike tocht met Sky Rebels! Inez en Juan maken er een prachtige dag van, super veilig en goed georganiseerd. Je vliegt (zittend in een trike, onder een parapente met motor) overhet strand, langs de bergen, rond de vuurtoren, echt prachtig!!

• Niels, 20-07-2015

De jeepsafari met kamelentocht is aan te raden net als de vrijdagmarkt in Port Mogan. Zelfstandig reizen is wat ingewikkelder maar dan heb je wel zelf de tijd. Wij vonden 3 uur te kort. Vraag bij de receptie naar de mogelijkheden, ze spreken Nederlands en weten vrijwel alles.

• Abio, 03-11-2014

Als duiker kan je contact opnemen met Scuba Sur. Deze duikschool ligt enkele dorpjes verder, maar het personeel is echt vriendelijk, en de veiligheid primeert (wat wij al anders geweten hebben...).

• Niels, 27-07-2016

Voor de zon moet je naar het eiland, cultuur is er haast niet. Wel verschillende shopwinkels. En ga voor een kamer zo hoog mogelijk.

• tamara2805, 14-04-2015

Boek een kamer op de hoogste etage. Dan heb je een heel mooi uitzicht en gern geluidsoverlast.

• Marielle85, 15-07-2014

Ga ook eens kijken in Puerto de Mogan (klein Venetie), niet alleen voor de markt (vrijdags) maar ook gewoon om dit dorpje te zien en in de haven te kijken. Je ziet er de mooiste kleuren vissen zwemmen vanaf de kant!

• Robbert, 04-08-2014

Kamelensafari was leuk, eten daar was slecht. Eilandtour was voor ons slecht bevallen!

• yvon123, 12-08-2014

Als je geen (alcohol)drinker bent, kies dan voor half pension. Dat scheelt 20 euro p.p.p.d. en er zijn 2 supermarktjes op loopafstand. Kroketje (slappe) kopen bij hotel kost 3 euro. Snacks zijn maar tot 16.00 uur verkrijgbaar. Ook lunch bevat weer patat. Aangezien je uitgebreid kunt ontbijten, heb je geen lunch meer nodig. (Fris)drank en zoete of hartige lekkernijen haal je dan bij supermarktjes.

• H Busschers, 29-09-2014

Ga bij een boeking vragen om de 8e etage, deze kamers zijn al gerenoveerd.

• vanwerkhoven, 30-09-2014

Prijs/ kwaliteit van het hotel is wel oké, maar de meerwaarde van All Inclusief is er niet. Boek enkel logies, en ga heerlijk ontbijten lunchen en dineren in de fantastische omliggende restaurantjes. Uit eten in Gran Canaria is spotgoedkoop en dan krijg je wel kwaliteit en kan je kiezen wat je wil eten.

• Joke Rijkhoff, 06-10-2014

Het hotel beschikt over 23 gehandicaptenkamers en ook in het zwembad zijn overal hellingbanen. Overigens is ons gebleken dat heel Gran Canaria zeer rolstoelvriendelijk is. We konden overal komen en geen stoep was te hoog!

• goof vd ven, 05-01-2015

gerenoveerde kamers zijn op de bovenste verdieping begane grond zijn de leukste kamers komen uit op het terras

• Simon, 04-11-2016

Zo hoog mogelijk en neem de noordvleugel van het hotel. In de zomer zijn de kamers daar minder warm.

• AM Valies, 15-08-2014

Huur een auto om Las Palmas, Mogan, en Arquineguin te bezoeken. Op 500 meter afstand is een verhuurbedrijf, AVIS (1 KM) is duurder. Blijf je bij het zwembad, dan is All Inclusive een aanrader, heeft 90%. De poolbar heeft kroketten en frikandellen dus dat zit wel goed. Liever lokaal eten, het aanbod bij het strand is overweldigend. Strand is in het weekend wel heel druk.

• Annelies Hendriks, 13-10-2014

bij de bar binnen kun je gratis je waterfles bijvullen. Op elke verdieping bij de lift leggen gasten tijdschriften en boeken neer.

• constance, 20-07-2014

je kan ook gebruik maken van de wellness als je geen all in hebt, want ik had geen all inn en kon gewoon gebruik maken van de wellness. Alleen waar je wel voor moet betalen bij de wellness is schoonheids behandeling , en massage maar moet volgens mij ook als je all inn hebt.

• robbert en merle, 04-08-2014

Camel safari was top, eten alleen niet, was leuk om mee te maken. Eiland tour via Arke was slecht bevallen!

• DENE, 10-09-2014

Er zijn s'avonds genoeg uitgaanscentra verspreid over Playa del Ingles.Met winkeltjes en terrassen. B.v. winkelcentrum Yumbo met de Drag-Queens en het Cabaret, of Playa del Ingles Beach bij de boulevard met de kraampjes, restaurantjes en terrassen met live-music. En wil je een chique boulevard, dan pak je een taxi voor 6 Euro naar Melonares. (taxi is zeer goedkoop) Voor de wat betere restaurants en terrassen met live-music.

Of huur een auto en ontdek 't mooie berglandschap met de leuke dorpjes.

• Abio, 03-11-2014

Ga zeker eens naar de (inbegrepen bij de all-inclusive) spa. Eén van de weinige lichtpuntjes van het hotel. Het eten was goed tot zeer goed, maar als je elke dag alles gaat proeven ben je het na 3-4 dagen natuurlijk beu. De drankkeuze was heel ruim, maar je moet naar de merken vragen, of je krijgt rommel als sterke drank.

• Abio, 03-11-2014

Na half twaalf nog zin om iets te drinken met een muziekje? Als je het straatje van het hotel uitloopt, en dan rechts de baan volgt, dan heb je na een 400 meter iets verder weg van de hoofdbaan een pleintje waar het Heineken-café voor een gezellige toets zorgt. Als je het Nederlandse lied kan pruimen natuurlijk :)

• jos, 29-01-2015

Voor het uitzicht hogere verdiepingen. Je kunt heerlijk naar het strand wandelen en naar de vuurtoren van Maspalomas. Terug met taxi voor 5 euro! Reisorganisaties organiseren verschillende excursies vanuit hotel: Dolfijnen spotten en geheimen van Gran Canaria zijn aanrader.

• Dhr. Nijen Es, 24-04-2015

bij all inclusive kun je ook gratis gebruik maken van het welness centrum.

• wil, 26-04-2015

Huur een kluisje voor €2,- per dag. Na een dagexcursie kwamen wij terug en de kamerdeur stond op een kier. Niet goed dicht gedaan door huishouding ?? Receptie ( Nederlands, meest onvriendelijk van al het personeel !) gaf ons zelf de schuld, terwijl de kamer na ons vertrek schoongemaakt was.