Hotel Bull Escorial & Spastersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Bull Escorial & Spa is een familiehotel op Gran Canaria. Veel van jullie komen hier al jaren en geven aan dat het hotel na de renovatie in 2018 prachtig is geworden. Ga je lekker bij het zwembad liggen of maak je gebruik van de heerlijke wellness? Voor ieder is er wat wils. Ben jij benieuwd of Bull Escorial & Spa iets voor jou is? Lees dan met ons mee.

Overdag kun je heerlijk ontspannen op de ligbedjes bij het zwembad terwijl de kids spelen bij het kinderzwembad. Margreet schrijft: ‘Mooi zwembad, zoutwaterbad en relaxruimte. Het dakterras heeft een mooi uitzicht en er is een tuin met twee kleine baden. Kortom de moeite waard!’ Hou er wel rekening mee dat de ligweide al rond half 5 in de schaduw komt te liggen.

Naast zwemmen zijn er ook andere activiteiten te doen in Hotel Bull Escorial. Er is een activiteitenprogramma voor jong en oud en een sportterrein waar je van alles kunt doen. Als de volwassenen ontspannen in het wellnesscenter, dan kunnen de kinderen zich uitleven in de gamehal. Reviewer Hoiting vindt de activiteiten niet voor alle doelgroepen geschikt: ‘Ik vind dit geen hotel voor ouders met tieners, hier is niks voor ze te doen. Het is een zeer rustig hotel, in maart was wel 90 procent 60 plus.’

Restaurants

Hotel Bull Escorial heeft een buffetrestaurant, een snackbar en een bar. Mieke schrijft: ‘Het eten is zelfs uitstekend te noemen. Zowel bij het ontbijt als bij het diner is er volop keuze en opmerkelijk genoeg bij het buffet is het eten ook nog warm. Wij hebben elke dag prima gegeten.’ Werner die er eerder verbleef is het daarmee eens: ‘Super goed eten en een fantastische vriendelijke bediening.’ Het beleid met polsbandjes vinden gasten wel wat aan de strenge kant en ook bij halfpension ben je verplicht altijd je polsbandje te dragen.

Kamers

Bull Escorial & Spa biedt verschillende soorten kamers aan. Wil is erg enthousiast: ‘We waren hier vier jaar geleden, maar na de verbouwing is het aanmerkelijk beter geworden. Prachtige kamer met goede bedden en een heerlijke inloopdouche.’

Michel was iets minder positief bij aankomst, maar gelukkig werd dat gecompenseerd: ‘Bij aankomst kregen we een ruime familiekamer, maar er stond nog een werktafel en een of andere luidruchtige machine in de kamer. Na melding aan de receptie werd het direct weggehaald en kregen we een gratis fles cava aangeboden op de kamer.’

Ligging

Bull Escorial & Spa ligt tussen de boulevard, het centrum en het strand in. Volgens Esmee ligt het hotel op een fijne plek met leuke winkelcentra in de buurt. Dichtbij het hotel vind je een busstop, waar je voor een klein bedrag een ticket kunt kopen naar steden in de buurt.
Tip van Steenis: ‘Maak een uitstapje naar Puerto de Mogán, hier kun je met de boot naartoe: prachtig!’

Contact

971 reviews over Hotel Bull Escorial & Spa

• 2018
    8Wil en Mieke26-12-2018

Hotel is absoluut 4 sterren waardig

Waren vier jaar geleden al een keer eerder in dit hotel geweest. Ook toen was het prima bevallen. Na de verbouwing is het nog aanmerkelijk beter geworden. Prachtige kamer met goede bedden en een heerlijke inloopdouche. Service prima. Het eten is zelfs uitstekend te noemen. Zowel bij het ontbijt als bij het diner is er volop keuze en opmerkelijk genoeg bij het buffet is het eten ook nog warm. Wij hebben elke dag prima gegeten. Gelukkig is Playa del Ingles inmiddels behoorlijk gemoderniseerd. Kortom wij hebben een heerlijk vakantie gehad en kan dit hotel aan iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in december 2018

• 7Michel Coertjens01-12-2018

Een hotel met lekker eten in de kinderschoentjes

Mooi, gemoderniseerd hotel, weliswaar niet erg groot. Vermits het hotel nog maar net gerestaureerd was, had ik wel het gevoel dat alles nog wat in de kinderschoentjes stond, voornamelijk bedoeld op de kamers dus. Bij aankomst kregen we een ruime familiekamer, maar er stond nog een werktafel en één of andere luidruchtige machine in de kamer. Na melding aan de receptie werd het direct weggehaald en kregen we een gratis fles cava aangeboden op de kamer. Allemaal goed & wel, maar na enkele nachtjes slapen merkte we dat de airco het niet echt goed deed op onze kamer... Ook kwam er een lek in het plafond, waardoor we een dag later helemaal naar een andere kamer moesten verhuizen. Bijna helemaal vanboven in het hotel en ook een standaardkamer. Vandaar slechts 4 punten voor de kamers. Het grootste pluspunt aan dit hotel vond ik het erge lekkere eten, al kwamen wel regelmatig dezelfde gerechten terug... Zwembad en tuin prima.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Henk B.01-12-2018

geweldig hotel.

Dit hotel is een aanrader,mooie kamers,vriendelijk personeel,prima keuken, voor elk wat wils,kortom wij komen hier zeker terug.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8Walter Verelst09-11-2018

Aangenaam, kom zeker nog terug

De renovatie aan het hotel iss geslaagd. Eten goed. Minpunt je kan niet meer buiten eten. Te weinig plaats om buiten te zitten na het eten. Avondanimatie matig En weinig plaats om de animatie te beleven. Voor mij toch een goed en leuk hotel

Alleen gereisd in november 2018

Geboekt bij neckermann
  • 9esmee kuijpers20-10-2018

Geweldige vakantie gehad

Erg leuk hotel . Ik was hier samen met mijn ouders. Alles was aanwezig wat wij in een vakantie zochten. Leuk personeel ook Nederlands sprekend . Hele mooie nieuwe kamers inloop douche en een grote ruime kamer . Zeker een aanrader. Het eten was goed elke dag een andere menu kaart. Ook ligt het hotel op een fijne plek . Dicht bij het strand en dicht bij leuke winkel centrums .

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 8Leen en betty27-09-2018

Waanzinnig goed

Het is een uitstekend hotel renovatie is een enorme voor uitgang alles is prima in orde badkamer is gelijk vloers voor iedereen bevordelijk

• 9Ria27-09-2018

Het is altijd gezellig daar.

De renovaties zijn afgrond het is erg goed gedaan, was er erg tevreden over. Ik kan eigenlijk niet zeggen wat is niet goed en wat wel. Alles wat er word gedaan is wat je er zelf van maakt. Doe je niets dan doe je niets . Maar je kan aan alles mee doen als je dat wild. Alleen de stoelen buiten zijn voor kleinere mensen veelte groot.

• 10Kitty26-09-2018

Mooi hotel, gevarieerd eten. Vriendelijk personeel.

• 9Marlotte van den Berg20-09-2018

Zeker een aanrader!

Je hebt een goede wifi verbinding overal in het hotel, ook buiten. De kamers zijn redelijk ruim opgezet en met een groot balkon. De kamers werden elke dag schoongemaakt. Airco is aanwezig op de kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Op het dakterras heb je een prachtig uitzicht, jacuzzi en ligbedden, maar geen parasol. Bij het zwembad lig je erg dik op elkaar, weinig privacy en weinig / geen bedjes vrij. Er wordt al vroeg begonnen met handdoek leggen en die blijven dan ook de hele dag bezet. De ligbedden in de tuin vonden wij veel prettiger, meer ruimte en ook daar heb je jacuzzi om af te koelen ( of je loopt naar het zwembad). Hier waren dan ook altijd wel een paar bedjes vrij. Het strand binnen 5 min. en het strand van playa del ingles 10 min. 1 minpunt; weinig zitjes bij de recreactie, en als je een plek hebt staan er pilaren in de weg. Ook buiten weinig tafeltjes, je moet op de ligstoelen van het zwembad zitten.

• 8Nadia18-09-2018

Heel aangenaam!

De ligging, land en hotel was heel goed.. Het enige wat ik niet goed vond, waren de matrassen (lag niet comfortabel ) en kussens ook. In de ochtend steeds opstaan alsof we niet geslapen hebben. Tweepersoonsbedden met wielen zou ik niet aanhouden.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

54 tips over Hotel Bull Escorial & Spa

• fulioo, 31-10-2013

De markt in mogan op vrijdag is zeker de moeite waard, een hele grote markt in een mooi havenstadje.

• vakantieganger, 23-06-2014

Op de boulevard lopen regelmatig Afrikaanse vrouwen, vooral eind de middag en 's avonds die zich netjes excuseren, vervolgens heel vriendelijk een gesprek aanknopen waar je vandaan komt, over je vakantie e.d. Negeer deze vrouwen! Voor je het weet heb je een armbandje rond je pols en moet je betalen. Doe je dit niet, dan pakken ze het zelf wel inclusief camera, gsm enz.

• natasha, 09-03-2014

Puerto Rico en Mogan moet echt op je lijstje staan! Super mooi daar! Tevens het uitje met de Catamaran van Harry (Afrikat Catamaran Cruise) is echt een aanrader, de eigenaar is half Nederlands, half Australisch, maar zo gek als een deur! Roque Nublo is één van de hoogste punten van de Canarische Eilanden, zeker de moeite waard om een auto te huren en er heen te gaan!

107 vragen over Hotel Bull Escorial & Spa

• Ron Mahieu, 21-06-2019

1-persoonskamer

Sommige aanbieders bieden een 1-persoonskamer aan, wat mag ik mij hierbij voorstellen bij hotel Escorial.

• Jannet, 10-02-2019

Weg

Heb je ook erg last van de drukke weg als je in de tuin ligt. Bedankt voor reageren

jannet

• bibi, 30-01-2019

Siam waterpark

Weet iemand of er in augustus 2019 al begonnen word met bouw werkzaam heden Zit nu echt te twijfelen om te boeken , en of je er überhaupt last van gaat krijgen met graaf en hij werkzaamheden.

Hotel Bull Escorial & Spa info

• Soort gerechtenGlutenvrij

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats