Hotel Bull Escorial & Spastersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Bull Escorial & Spa is een familiehotel op Gran Canaria. Veel van jullie komen hier al jaren en geven aan dat het hotel na de renovatie in 2018 prachtig is geworden. Ga je lekker bij het zwembad liggen of maak je gebruik van de heerlijke wellness? Voor ieder is er wat wils. Ben jij benieuwd of Bull Escorial & Spa iets voor jou is? Lees dan met ons mee.

Overdag kun je heerlijk ontspannen op de ligbedjes bij het zwembad terwijl de kids spelen bij het kinderzwembad. Margreet schrijft: ‘Mooi zwembad, zoutwaterbad en relaxruimte. Het dakterras heeft een mooi uitzicht en er is een tuin met twee kleine baden. Kortom de moeite waard!’ Hou er wel rekening mee dat de ligweide al rond half 5 in de schaduw komt te liggen.

Naast zwemmen zijn er ook andere activiteiten te doen in Hotel Bull Escorial. Er is een activiteitenprogramma voor jong en oud en een sportterrein waar je van alles kunt doen. Als de volwassenen ontspannen in het wellnesscenter, dan kunnen de kinderen zich uitleven in de gamehal. Reviewer Hoiting vindt de activiteiten niet voor alle doelgroepen geschikt: ‘Ik vind dit geen hotel voor ouders met tieners, hier is niks voor ze te doen. Het is een zeer rustig hotel, in maart was wel 90 procent 60 plus.’

Restaurants

Hotel Bull Escorial heeft een buffetrestaurant, een snackbar en een bar. Mieke schrijft: ‘Het eten is zelfs uitstekend te noemen. Zowel bij het ontbijt als bij het diner is er volop keuze en opmerkelijk genoeg bij het buffet is het eten ook nog warm. Wij hebben elke dag prima gegeten.’ Werner die er eerder verbleef is het daarmee eens: ‘Super goed eten en een fantastische vriendelijke bediening.’ Het beleid met polsbandjes vinden gasten wel wat aan de strenge kant en ook bij halfpension ben je verplicht altijd je polsbandje te dragen.

Kamers

Bull Escorial & Spa biedt verschillende soorten kamers aan. Wil is erg enthousiast: ‘We waren hier vier jaar geleden, maar na de verbouwing is het aanmerkelijk beter geworden. Prachtige kamer met goede bedden en een heerlijke inloopdouche.’

Michel was iets minder positief bij aankomst, maar gelukkig werd dat gecompenseerd: ‘Bij aankomst kregen we een ruime familiekamer, maar er stond nog een werktafel en een of andere luidruchtige machine in de kamer. Na melding aan de receptie werd het direct weggehaald en kregen we een gratis fles cava aangeboden op de kamer.’

Ligging

Bull Escorial & Spa ligt tussen de boulevard, het centrum en het strand in. Volgens Esmee ligt het hotel op een fijne plek met leuke winkelcentra in de buurt. Dichtbij het hotel vind je een busstop, waar je voor een klein bedrag een ticket kunt kopen naar steden in de buurt.
Tip van Steenis: ‘Maak een uitstapje naar Puerto de Mogán, hier kun je met de boot naartoe: prachtig!’

Contact

971 reviews over Hotel Bull Escorial & Spa

• 2019
    9arjen06-08-2019

erg goed zeker de moeite waard

top hotel heel vriendelijk personeel eten goed animatie wat minder voor gezinnen met kleinere kinderen tot 10 jaar perfect voor gezinnen met iets oudere kinderen zal ik naar t bull eugenia gaan daar is meer te doen. maar met je bandje van escorial mag je ook hier van alle faciliteiten gebruik maken. wij hebben een top week gehad

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Ingrid27-07-2019

Prima hotel!

Prima hotel, uitzicht vanaf het balkon was alleen niet fraai, we keken op een drukke doorgaande weg, maar niet echt storend. Strand is best een stukje lopen, lange steile trap op en af, maar zeker de moeite waard! Bedjes met parasol kon je huren voor 5 euro p.p. Rond 17.30 wordt ineens wel abrupt je parasol weggehaald omdat ze gaan “ sluiten”. Helaas wordt er in dit hotel ook handdoeken op de bedjes gelegd, in eerdere revieuws had ik gelezen dat dat hier niet toegestaan werd, maar in de vroege ochtend waren de bedjes al “ gereserveerd”. Soms kwamen ze pas in de middag om op “ hun” bedje te gaan liggen, erg asociaal! Verder hebben wij een heerlijk verblijf gehad, kamers en hotel zeer schoon en netjes. Wij zijn een dagje met de taxi ( erg goedkoop en snel) naar aqualand geweest, maar dit was echt een tegenvaller, de entree is behoorlijk veel geld!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Margriet Meijer22-07-2019

Onze vakantie was in 1 woord.....Fantastisch.!!!

Als je naar Escorial gaat, ben je verzekert van een Top vakantie. Prachtig pas gerenoveerd hotel. Erg vriendelijk personeel. Goed en gevarieerd eten. Super schoon. Super ligging. Je bent binnen 5 minuten op het strand en aan de boulevard. Wij hadden een mooie kamer met balkon met uitzicht op zee en zwembad. Ben nu 5 keer in dit hotel geweest en altijd zeer tevreden. Kom zeker een zesde keer terug Mijn partner was hier voor de eerste keer en net zo enthousiast

• 9Cel21-07-2019

Top verblijf!!!!

Net terug van een heerlijk verblijf van 11 dagen in het Bull Escorial. Kamer was groot en schoon (standaard kamer). Elke dag werd de kamer netjes schoongemaakt en zelfs opgeruimd en om de dag werden de handdoeken ververst. Ook zit er een mooi groot balkon bij de kamer. Het eten was prima. Elke avond was er wat anders dat je kon eten. Het eten is niet erg uitgebreid maar wat er was, was heerlijk en goed warm. Eten werd regelmatig aangevuld. Ook de zonnetuin is fijn om te liggen vanwege het bubbelbad. Zwembad is klein voor de hoeveelheid mensen in het hotel, en je moet al om 8 uur bij het zwembad zijn om daar een plekje te kunnen bemachtigen. Het strand is op loopafstand en het hotel is omringt met kleine winkelcentra. Ook de uitgaansgelegenheden zijn erg leuk. Er is weinig tot geen animatie gedurende dag en avond. Hierdoor is het hotel naar mijn mening wat minder geschikt voor een gezin met kinderen.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8lambert hidding20-06-2019

Het was te doen

Het is een rustig hotel . Voor ons te rustig. geen buitenbar . geen leuk terras . klein zwembad. Goed personeel. Goed eten . Goede kamers . Goede service. Airco hangt boven de kussens van het bed , dus wij hebben de bedden een kwartslag gedraaid. Het is een hotel wat meer voor de oudere gasten.

• 9Feenstra09-06-2019

Fantastisch mooi hotel. Goed eten en mooie grote nieuwe kamers met heerlijk bed. Leuke entertainer overdag en mooie shows s avonds. Vriendelijk personeel. Mooie tijd gehad. Er is op woensdag en zaterdag markt in Maspalomas. Zeker de moeite waard om daar naar toe te gaan. Eveneens als het Jumbocentrum. Taxirit kost 4 a 5 euro. Allemaal winkeltjes om souveniertjes te kopen. In de buurt van het hotel bevinden zich eveneens winkeltjes. Niet zo heel veel. Via de boulevard of langs het water loop je zo naar Maspalomas. Daar bevinden zich eveneens wat winkeltjes. En de mooie uitgestrekte duinen. Ook een aanrader. Kortom een hele fijne vakantie gehad. Top hotel

• 9Marijke van den Hoogen19-05-2019

Geweldig

Heel goed hotel, schoon, vriendelijk personeel, heerlijk en afwisselend eten. Ik ga zeker weer een keer terug

Alleen gereisd in mei 2019

Geboekt bij neckermann
  • 9Olga12-05-2019

Fantastisch, een echte aanrader!

Wat een fantastisch hotel! Alleen maar vriendelijk personeel, bijzonder schoon, zeer gevarieerd eten, all inclusieve. Cocktails, malibu en likeur waren zelfs inbegrepen, zwembad met voldoende bedden, kortom alleen maar lof!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9wim27-04-2019

uitstekend

zeer goede reisbegeleiding van touroperator, uitstekend hotel met zeer vriendelijk personeel en prima taxi-service van en naar luchthaven

Gereisd met partner in april 2019

Geboekt bij neckermann
  • 9Haasnoot23-04-2019

Prima

Geheel mooi gerenoveerd hotel

Gereisd met partner in maart 2019

54 tips over Hotel Bull Escorial & Spa

• fulioo, 31-10-2013

De markt in mogan op vrijdag is zeker de moeite waard, een hele grote markt in een mooi havenstadje.

• vakantieganger, 23-06-2014

Op de boulevard lopen regelmatig Afrikaanse vrouwen, vooral eind de middag en 's avonds die zich netjes excuseren, vervolgens heel vriendelijk een gesprek aanknopen waar je vandaan komt, over je vakantie e.d. Negeer deze vrouwen! Voor je het weet heb je een armbandje rond je pols en moet je betalen. Doe je dit niet, dan pakken ze het zelf wel inclusief camera, gsm enz.

• natasha, 09-03-2014

Puerto Rico en Mogan moet echt op je lijstje staan! Super mooi daar! Tevens het uitje met de Catamaran van Harry (Afrikat Catamaran Cruise) is echt een aanrader, de eigenaar is half Nederlands, half Australisch, maar zo gek als een deur! Roque Nublo is één van de hoogste punten van de Canarische Eilanden, zeker de moeite waard om een auto te huren en er heen te gaan!

107 vragen over Hotel Bull Escorial & Spa

• Ron Mahieu, 21-06-2019

1-persoonskamer

Sommige aanbieders bieden een 1-persoonskamer aan, wat mag ik mij hierbij voorstellen bij hotel Escorial.

• Jannet, 10-02-2019

Weg

Heb je ook erg last van de drukke weg als je in de tuin ligt. Bedankt voor reageren

jannet

• bibi, 30-01-2019

Siam waterpark

Weet iemand of er in augustus 2019 al begonnen word met bouw werkzaam heden Zit nu echt te twijfelen om te boeken , en of je er überhaupt last van gaat krijgen met graaf en hij werkzaamheden.

Hotel Bull Escorial & Spa info

• Soort gerechtenGlutenvrij

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats