107 vragen over Hotel Bull Escorial & Spa

• Ron Mahieu, 21-06-2019

1-persoonskamer

Sommige aanbieders bieden een 1-persoonskamer aan, wat mag ik mij hierbij voorstellen bij hotel Escorial.

• Jannet, 10-02-2019

Weg

Heb je ook erg last van de drukke weg als je in de tuin ligt. Bedankt voor reageren

jannet

• bibi, 30-01-2019

Siam waterpark

Weet iemand of er in augustus 2019 al begonnen word met bouw werkzaam heden Zit nu echt te twijfelen om te boeken , en of je er überhaupt last van gaat krijgen met graaf en hij werkzaamheden.

• nijdamev tolboom, 21-08-2018

kamer aan de staatkant

Birgitt graag zouden wij een kamer willen met uitzicht op de straat lavenida d italia is dat mogelijk. wij komen op 30 september tot 14 oktober alvast dank mevrouw nijdam

• Daan , 07-12-2017

Siam Park

Is de bouw van het nieuwe Siam Park al begonnen en zoja.,heb je hier veel overlast van?

• Danique, 27-08-2017

Leuke markten

Wij gaan 19 september naar dit hotel ( 11dagen ). Zijn er leuke marktjes in de buurt?

• Ellen, 03-08-2017

Renovatie

Is men inmiddels in dit hotel al aan een renovatie begonnen ?? Zo ja, heb je hier ook last van aqua lawaai, stof etc. ?

Danique , 04-09-2017

Er staat dit op de tui site

Escorial is gesloten in de periode van 10/04/18-30/06/18 i.v.m. renovatiewerkzaamheden

• Chantal , 12-06-2017

Gluten vrij?

Hebben ze in dit hotel glutenvrij eten?

Wim, 19-07-2017

Ja tui heeft het speciaal voor ons aangevraagd en ze hebben het bevestigd .

• Nathalie, 06-04-2017

Excursies

Ik heb via tui geboekt maar volgens mij zijn daar de excursies beperkt.Weet iemand of je ook bij iets anders een excursie kan boeken en wat voor soort excursies aan te raden zijn ? of wat zelf leuk en makkelijk is om te organiseren ? bijv. ergens naartoe met dus bus of een bepaalde plek met de huurauto ?

Vakantiegast_uit_Zeeland, 23-04-2017

Excursies kun je heel goed en betrouwbaar boeken via https://www.getyourguide.nl/gran-canaria-l418/ Dat doen wij ook altijd al we nog thuis zijn.

• B Brugman, 12-02-2017

badhandoeken huren mogelijk ?

Zijn er bij hotel escorial badhandoeken te huur voor bij het zwembad en wat zijn de kosten ?

henk, 19-02-2017

badhanddoeken te huur 10 euro borg wisselen zo vaak je wilt kost 1 euro