Appartement Buenos Aires

Appartement Buenos Aires
8,3

8 tips over Appartement Buenos Aires

Dick, 5-1-2014

Huur een auto bij "Autos Kan" auto verhuur, beneden (rechts van de ingang) Je hebt een klein gebruikt autootje al 3 dagen voor € 65,= Doe er niet teveel benzine in, het is maar een klein eiland.

Let op dat op de factuur ALL INCURED staat vermeld en maak foto's van de auto voor je gaat rijden..

sellingsemarlies, 15-9-2013

Huur een auto om het eiland te verkennen!

Tapas eten bij wapa tapa in de Yumbo.

Mariska, 20-6-2013
Uitgaansgelegenheid Plaza! Er zitten ook goede restaurantjes daar.

We hebben een aantal aanbieders voor Buenos Aires voor je op een rij gezet:

Anja, 17-10-2012

Huur geen ventilator, je kunt er beetje eentje kopen in de winkel.

TV zender = RTL 4

Petra, 20-9-2012

Vrijdag,s markt in Puerto Mogan met de bus en dan met de boot naar Puerto Rico erg leuk

De bussen zijn erg goedkoop

Petra, 20-9-2012

Neem de bus naar Puerto Mogan op vrijdag is een grote markt heel gezelig ,en dan van daar uit de boor naar Puerto Rico heel erg leuk

De Yumbo kun je lekker eten ,en savonds een leuke show zien in Sparkles Showbar Karaoke en een show zit er altijd vol

Lekker wandelen langs de boulevard naar San AUgustin en dan voor 1,40 met de bus weer terug als je moe bent

Michelle, 3-9-2012
Geef bij de boeking aan dat je op de 3e,4e of 5e verdieping een appartement wilt. Neem de taxi naar Faro, Maspalomas en ga eten bij Grill restaurant Faro, halverwege de boulevard op een hoek. Heerlijk!!! En waar je ook eet, bestel het typische canarische voorgerecht: Patatas con Mojo! Aqualand met taxi enkele reis 4,80 euro. Ook leuk voor een dagje.
hors1076, 4-12-2011
Naast winkel en uitgaanscentrum JUMBO, waar altijd wat te doen is.

We hebben een aantal aanbieders voor Buenos Aires voor je op een rij gezet: