Hotel Bohemia Suites & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag25°15°
Hotel Bohemia Suites & Spa
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Bohemia Suites & Spa voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Bohemia Suites & Spa in het Nederlands

Geweldig!

Maham,
8-9-2017

Wat een super hotel! Wij hebben de suite met zeezicht. De kamer is super mooi, het balkon met dubbel ligbed, 2 stoelen ( 's avonds verlicht) 2 kaboutertafeltjes, schattig. ,s avonds komt men nog eens om de kamer op te ruimen, gordijnen te sluiten, bed van sprei te ontdoen en dekbed open te klappen. 2 flesjes water op de nachtkastjes met glazen erbij, wat een service! Het zwembad is "klein maar fijn" wat een beplanting! Ontspanning puur! Het restaurant is op de bovenste verdieping 360 vieuw, super om daar te mogen ontbijten en te dineren. Bij hp kan men uit vele gerechten uitzoeken en het wordt vers bereid. Heerlijke smaken en de borden zijn " plaatjes" . Wij genieten hier volop 👌

Gereisd met partner in september 2017

Kleinschalig boutique hotel

Annelies
12-7-2013

Mooi verzorgd boutique hotel, met mooie Spa en uitstekende service.

Gereisd zakelijk in juni 2013

heerlijk hotel

weloveholidays
24-1-2013

Persoonlijk,goede ,service,aardig personeel ,perfecte wifi,heerlijk verblijf gehad met een personal touch,ontvangst met verse bloemen en fruit op kamer,leuke attentie voor verjaardag en alles met een persoonlijke noot.360 restaurant is heerlijk en schitterend uitzicht.

Gereisd met partner in januari 2013

2004

Mooi, centraal gelegen hotel met erg behulpzaam en vriendelijk personeel. Toen wij er waren was er altijd plaats bij het zwembad (half maart 2004).Alleen de eetzaal was wat ongezellig met erg klein (maar lekker) buffet, zeker voor een 4 sterren hotel

Gereisd anders in maart 2004

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Adults onlyJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bohemia Suites & Spa in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bohemia Suites & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.