Hotel Bohemia Suites & Spa

9.6Fenomenaal

Spanje, Gran Canaria, Playa del Inglés

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Bohemia Suites & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Adults only
  • Jacuzzi
  • Sauna

9 reviews over Hotel Bohemia Suites & Spa

• 2019
    10Jolijn en Roy28-07-2019

Geweldig!

Heerlijke luxe tot in de kleinste detail. Super vriendelijk personeel en prachtig en schoon verblijf. Lekker ontbijt in het restaurant dat helemaal bovenin gelegen ligt met een prachtig uitzicht. Ook aan het zwembad kom je heerlijk tot rust met fijne muziek, de lekkerste cocktails en eten aan de poolbar. Wij zouden zo weer terug gaan naar dit hotel!

Alejandro Villanueva, Front Office Manager, 31-07-2019

Dear Jolijn & Roy,

We are more than happy that you enjoyed your stay at our adult’s only lifestyle hotel.

Thank you for taking the time to review Bohemia Suites & Spa in Zoover and to share your amazing experience with the travel community!

We hope you will come back to Bohemia Suites & Spa soon and we would appreciate to keep in contact with you through our social media channels in the meantime!

Warm regards,

Alejandro Villanueva Front Office Manager

MYWAY Is Your Way!

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

10Maham08-09-2017

Geweldig!

Wat een super hotel! Wij hebben de suite met zeezicht. De kamer is super mooi, het balkon met dubbel ligbed, 2 stoelen ( 's avonds verlicht) 2 kaboutertafeltjes, schattig. ,s avonds komt men nog eens om de kamer op te ruimen, gordijnen te sluiten, bed van sprei te ontdoen en dekbed open te klappen. 2 flesjes water op de nachtkastjes met glazen erbij, wat een service! Het zwembad is "klein maar fijn" wat een beplanting! Ontspanning puur! Het restaurant is op de bovenste verdieping 360 vieuw, super om daar te mogen ontbijten en te dineren. Bij hp kan men uit vele gerechten uitzoeken en het wordt vers bereid. Heerlijke smaken en de borden zijn " plaatjes" . Wij genieten hier volop 👌

Gereisd met partner in september 2017

• 9Annelies12-07-2013

Kleinschalig boutique hotel

Mooi verzorgd boutique hotel, met mooie Spa en uitstekende service.

Zakelijk gereisd in juni 2013

• 10weloveholidays24-01-2013

heerlijk hotel

Persoonlijk,goede ,service,aardig personeel ,perfecte wifi,heerlijk verblijf gehad met een personal touch,ontvangst met verse bloemen en fruit op kamer,leuke attentie voor verjaardag en alles met een persoonlijke noot.360 restaurant is heerlijk en schitterend uitzicht.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Mieke27-03-2004

Mooi, centraal gelegen hotel met erg behulpzaam en vriendelijk personeel. Toen wij er waren was er altijd plaats bij het zwembad (half maart 2004).Alleen de eetzaal was wat ongezellig met erg klein (maar lekker) buffet, zeker voor een 4 sterren hotel

Gereisd in maart 2004

Hotel Bohemia Suites & Spa info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Adults onlyJa

Vakanties.nl

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Soort gerechtenBoheems, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Nouvelle Cuisine, Regionaal, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats