Hotel Bogota

Kleine hotelsWeer vandaag24°16°
Hotel Bogota

We hebben een aantal aanbieders voor Bogota voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo

1 review over Hotel Bogota in het Nederlands

Mooi appartement op een goede locatie

leonie
17-8-2013

Wij zijn 2 weken naar gran canaria geweest en verbleven in appartementen Bogota. Het was er erg rustig, omdat het niet aan een doorgaanse weg ligt. De appartementen zijn eenvoudig maar goed. Elke ochtend kreeg je een vers broodje aan de deur, dit zat bij de service in. 2 duitse eigenaresses die je met alle vragen hielpen. Er werd 5x per week schoongemaakt en je kreeg vaak nieuwe handdoeken. Bij het zwembad was het erg rustig want iedereen ging naar zee( 5/10 min lopen). 's Avonds kun je lekker uiteten aan de boulevard 5/10 min lopen of bij yumbo centrum 15 min lopen. De supermarkt zit om de hoek! Wij hebben een geslaagde vakantie gehad!!!

Gereisd met partner in juli 2013

• AdresAvenida de Roma 18 E-35100
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

• RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bogota in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bogota zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.