Géén boekingskosten

Betancuria

Vakantiepark
SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Betancuria voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 40 reviews

Meer vakantiepark info

40 Reviews over Betancuria

• 9Floor Kohlen28-08-2016

Superverblijf

Betancuria is een leuk niet al te groot en gemoedelijk complex. Wij waren de enige Nederlanders naast Spanjaarden, Italianen, Belgen, Engelsen en Zweden. De bungalow bestaat uit twee verdiepingen en heeft heel veel ruimte, de inrichting is prima. De slaapkamers zijn ruim en de bedden zijn redelijk goed; geen rugpijn gehad. Maar niets zo persoonlijk als een bed! Er is een grote koelkast, broodrooster, magnetron, koffiezetapparaat en oven aanwezig. In de slaapkamer is een kluisje. Alles was schoon en werd goed bijgehouden. Wij hadden een hoekhuis dus veel tuin waardoor we altijd schaduw hadden om in te eten. Wij hadden geen airco maar misten dit ook niet ondanks ons verblijf in augustus (13/27 augustus 2016). Het zwembad is heerlijk: een beetje zoutig en zonder chloorlucht. Zeer schoon en geen gezeur met handdoeken! We waren met twee pubers: uitgaanscentra liggen op loopafstand en het strand ook. Top dus!

• 8Arjan van den Heuvel27-02-2012

Geweldige accomodatie

We hebben onze vakantie (week 8 - 2012) doorgbracht op dit bungalowpark. Onze indruk was prima, het voldeed aan de prijs/kwaliteit verhouding. Het huisje zag er netjes uit, meubilair en inrichting is minimaal maar aanwezig. Het bed/matras is niet goed, te hard. De tuin is groot (we hadden een hoek bungalow). Het zwembad zag er goed uit en het gehele park werd perfect onderhouden. Elke dag was de tuinman bezig om het e.e.a. te onderhouden. De poetsvrouw was ook elke dag aanwezig. Onze bungalow werd om de dag schoongemaakt. Het is een zeer rustige bungalowpark waar je lekker tot rust kunt komen. Zowel Yumbo, Kasbah als het strand zijn op loopafstand. Supermarkt om de hoek. Nu ik na afloop van de reis de slechte beoordelingen lees, kan ik een enkele wel plaatsen maar vind ik de meeste zwaar overdreven... Wij zouden een volgende keer wederom hier boeken!

• 2Sander11-09-2011

Nooit weer

Na aankomst een stinkende smoezelige bungalow toegewezen, gelijk een andere gevraagd, deze was iets beter. Absoluut onveilig voor kleine kinderen. Overal losliggende bedrading en losse 220V contactdozen. Parasolvoeten met scherpe beschadigde randen. Stinkede tuintjes met hondepoep van de vaste bewoners van de bungalows. Restaurant is gesloten en ziet er door het ingevallen gescheurde dak bouwvallig uit. Het hele complex is compleet verwaarloosd, wij hebben hier met tegenzin 2 nachten moeten overnachten, daarna overgeplaatst naar een prima appartementen complex in Meleonara. Nooit boeken, het lijkt absoluut niet op de foto's in de reisgidsen!!!

• 9hoog594601-12-2010

leuke bungalow

ruime leuke bungalow met prive tuin. netjes ingericht. zwemdad leek wel een prive zwembad,daar was het heel rustig. de ligging was goed. voor ontbijt moet je naar het naast gelegen hotel walhalla.

• 8Christie25-09-2010

Leuk leuk en nog eens leuk!

Zon en warmte. Heb het prima naar mijn zin gehad! Betancuria was relexed en Gran Canaria ook!

• 8Anita15-03-2010

Huisje is goed

Het huisje is goed, elke dag voldoende schone handdoeken. En elke dag wordt er gepoetst. Wij hadden een hoekhuis wat betekent dat je ook een grotere tuin hebt, wat wel prettig is met twee kleine kinderen. Wij hadden half pension geboekt, maar als je in het restaurant komt eten ben je bijna de enige. Bijna niemand gaat daar eten en dat is helaas wel te snappen. Het is eten is niet zo, en het restaurant wordt bijna niet gepoetst en is zeer ongezellig ingericht. Het personeel is wel aardig. Dus....je kunt best de bungalow boeken, maar gewoon 's morgens broodjes halen en bij de bungalow ontbijten en 's avonds uiteten of zelf koken. Dit wordt overigens door de meeste mensen gedaan.

• 5bernadette annie marietje en betty10-10-2009

nooit meer betancuria

huisjes smerig eten weinig keus maar smaakte wel geen schone handdoeken en hebben 8 dagen onder de zelfde lakens geslapen bah

• 5david10-10-2009

wir waren vom 12.09-3.10.09 da. NIE MEHR

wir waren 3wochen hier mit 5personen und in 2 wohnungen aber nie mehr !!! die anlage ist sauber aber ungepflegt rasen ist vertrocknet etc. die wohnung ist schön aufgeteilt aber lampenschirme fehlten unsauber war es auch die putzfrauen putzen 60m² in 5min inkl betten machen und spülen. das kann und ist nicht sauber der essenraum ist unsauber das essen schmeckt aber es ist nicht immer frisch haben uns mehrfach beschwert nicht nur in der anlage sondern auch bei der reiseleitung dann war 1-2 tage es besser dannach gings von vorne los bei jeder bewerde wurde das wenige personal auch noch launischer und unfreundlicher ps: beschwerden gab es zu unserem zeitpunkt auch noch von 20 anderen personen .

anlage unsere meinung nicht mehr empfehlenswert

• 8marianne abbenhuis06-09-2009

goede keuze!!

mooi gerenoveerde bungalow, 10 min. lopen van het strand, 5 min. lopen naar Jumbo winkelcentrum. beneden woonkamer, keuken, douche toilet. boven 2 2 pers. slaapkamers, mooie badkamer. eten van het buffet was eenvoudig maar goed, kostte €8.- incl. drankje voor volw. en €5.- voor kinderen. personeel vriendelijk en behulpzaam. geen klachten dus!

• 9Fam. uit Drenthe13-08-2009

Erg leuke vakantie gehad.

We zijn net terug van Betancuria. We hebben het erg naar onze zin gehad! Bungalow was prima, schoon en goede linnen verzorging. We hebben daar all-incl. bijgeboekt. Voor een zeer geschikte prijs en wij vonden het eten erg lekker. Niks mis mee. Personeel is verschrikkelijk aardig!! Wij hebben begrepen dat al het personeel "vernieuwd"is. Ze waren allemaal ontzettend behulpzaam en vriendelijk. Kortom, wij zouden er zo weer heen gaan!

Vakantiepark Betancuria info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar