Géén boekingskosten

Appartement Australia

SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Australia voor je op een rij gezet:

5.4MatigScore uit 7 reviews

Meer appartement info

7 Reviews over Australia

• 8Will22-02-2017

Prima

Ik ben tig keer in Playa del Ingles geweest en vond dit een van de betere. Ruim appartement. Gedateerd maar dat zijn ze bijna allen. Geen betaal tv. Keukenuitrusting was goed. Zeer vriendelijk personeel. Bijna elke dag schoongemaakt en regelmatig schone handdoeken en bed. 1 x verzocht om het bed te verschonen en werd meteen die week 2x gedaan. Het is geen appartement voor meer dan 2 personen gelet op de warmwatervoorziening (boiler). Verder op 100 meter afstand van Jumbo. Ik kom hier, gelet op de prijs, zeker weer.

• 7Sander16-11-2016

Goed appartement met fantastische ligging

Iets gedateerd appartement met fantastische ligging op slechts 300 meter van Yumbo Center. Zeer vriendelijk personeel. Om de dag komen ze schoonmaken en krijg je frisse handdoeken, top! Ook mochten wij gratis gebruik maken van de parkeerplaats.

• 8Miep27-07-2011

super!!!

Super ! goed app. goeie ligging, aardige mensen! dichtbij het centrum en strand!

• 5flunki berlin09-02-2009

Zum Schlafen und sonnen am Pool reichts

günstig gelegen ohne ansprüche an die unterkunft,privat mieten soll um die hälfte günstiger sein. anstatt 11oo für 4 wochen nur 500-600€

• 3migay23-08-2008

ne pas aller

et oui j'étais à l'autralia suite à de belles photos sur internet quel piége!!!!!rapport qualité prix c'est nul j'ai été prévenu 15 jours avant le séjour que la piscine était hors service mais que l'on pouvait me remboursé,ayant pris les billets d'avion celà n'était plus possible à l'arrivée un appartement que je n'ai pas voulu le 315 fuyez le j'ai réussi à avoir un appartementdisons potable n'importe comment malgré les efforts du personnel australia est à fuir et je ne comprends pas les photos qui ne respectent pas la réalité!!!on a fait avec une mauvaise location

• 4Jacques01-02-2006

Leuke acco voor de milieu freaks, lekker met kakkerlakken je vakantievieren....... Heb later klacht ingediend en toen we er waren, en dus geld terug ontvangen. Deze acco. niet doen dus.

• 3Raf Hogenboom29-01-2006

nooooit doen! we waren verkeerd geadviseerd door de reisagente die vond het jammer om in een goed hotel te zitten want er waren genoeg cafeetjes en winkeltjes vlakbij, het was volgens haar zonde geld. Echt waar, het was er gehorig vies een close in boilertje om te douchen, de filter instalatie van het zwembad was ook naar zijn gallemiezen want om 7:00 s'ochtends zag ik de concierge elke ochtend 2 emmers pure chloor in het zwembad gooien. Het was daar trieste armoede nooit meer Alleen nog maar RIU Hotels mischien wat burgelijk maar, so what!

Appartement Australia info

• Tuin m21
  • Terras m21

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (2)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

• ZwembadBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar