Vakantiepark Augustino

Meer vakantiepark info

10 reviews over Vakantiepark Augustino

• 8H.J. Meines28-09-2011

degelijk en rustig

Degelijke bugalows wel wat gedateerd maar goed onderhouden. Snap ook niets van eerdere verhalen. Elke morgen een tuinman om de tuin en het zwembad te onderhouden, Dat er wat blaadjes in het zwembad waaien is duidelijk met zo veel bloeiende planten. Keukentje van 1.50 breed met kookplaat, koelkast, koffiezetaparaat en broodrooster. 5x per week schoonmaak van lieve werkster bedden vloer badkamer keuken de afwas kortom alles wordt schoongemaakt, zelfs goede handoeken. Wil je tot rust komen prima plek en aboluut geen last van scheurende auto's en ronkende bussen. Prima TV gratis wifi van hoge kwaliteit. Geen arico maar wind waait de slaapkamer binnen de korste keren koel. Dichtbij Jumbo op slechts 600 meter afstand. Ik heb inmiddels gebrepen dat touroperator en de eigenaar ruzie hebben. vanaf 01.10.2011 allen rechtstreeks te boeken via eigen website

Gereisd met partner in september 2011

• 6lawaaipapegaai04-01-2011

wat aftands

onbegrijpelijk dat onze touroperator zoiets in zijn programma opneemt. wordt aangeprezen als 'rustig gelegen' het tegendeel is waar, het is gelegen aan een soort verkeersriool.in 3 weken tijd slechts een nacht goed geslapen. bungalows zeer verwaarloosd,t is net alsof je 35 a 40 jaar terugstapt in de tijd . complex is hoognodig aan een grondige renovatie toe. zwembad lag 3 weken lang vol met allerlei rommel dus nooit gebruik van gemaakt.

Gereisd met partner in november 2010

• 8anke en jaap14-05-2010

Prima bevallen.

Heerlijk rustig aan de rand van het drukke Playa d.I. Geen lawaai dus en altijd de huurauto voor de deur. Huisje prima. Waarom een bezem? (er was een stoffer en blik!). Het werd keurig dagelijks schoongemaakt. Zwembad bijna privé. Voor kleine kinderen zonder zwemdiploma ongeschikt (geen hek). Tuinjongen, ook voor zwembad. Wij zijn 70 plus en vonden alles prima daar. Geen jeldedeldel, die kan je zelf opzoeken daar. Strand niet al te nabij, maar taxi is heel goedkoop en de bushalte zeer nabij. Zo ook vele eetgelegenheden en winkels.

Gereisd met partner in april 2010

• 7Bouko Sanders11-03-2010

Goed bevallen

Het volgend jaar weer. De inrichting zou met wat uitbreiding wat confortabeler kunnen. kussens buiten in de stoelen en bv. een bezem en een goed funktionerende koffiezetapparaat.

Gereisd met partner in februari 2010

• 6C. Nijpels01-02-2010

eenvoudig/rustig/niet geschikt voor kinderen

Afgezien van de herrie van reklamevliegtuigjes (die je overal hoort in Playa d.I) lekker rustig. Daarom ook ongeschikt voor kinderen. Zwembad voor je zelf omdat dit onverwarmd en dus steenkoud is. Bijeengeraapt interieur. Bedden met stalen binnen vering ligt erg beroerd. 3 dagen geen TV na veel vragen, en reisorg. ingeschakeld, pas opgelost. Woensdags neemt (zeer vriendelijke) schoonmaaktster alle handdoeken mee. 1 dag zonder. Donderdags weer nieuw. Kreeg haar dat niet uitgelegd. Samengevat alle waar is naar z'n geld voor dit eenvoudig complex(je) CN

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Jeffrey & Annelies27-07-2009

Mooi & rustig complex

Wij zijn hier één week geweest. En hebben ons zeer vermaakt, al is er op het park zelf helemaal niks te doen. Dus voor mensen met (kleine) kinderen is dit park af te raden. Augustino ligt goed centraal. Op 5 min. lopen van de Jumbo & 15 min. lopen daar de Cita (2 grote winkelcentra's)

De huisjes zijn goed ingericht en staan bijna de gehele dag in de schaduw. Waardoor het aardig koel blijft binnen. En geen KAKKERLAK gezien.

Bij de eerste dag van aankomst hadden we geen warm water, dit was de eigenaar vergeten aan te zetten en kon dit niet direct regelen vandaar we pas de volgende dag warm water hadden.

Schoonmaak laat ook iets te wensen over. Deze slecht Engels sprekende dame kwam wanneer ze zin had. En in het huisje zelf had je geen bezem en/of stofzuiger.

Maar al met al is dit park zeer aan te raden voor als je lekker vakantie wilt vieren op een rustig park gelegen dicht bij het centrum.

Groeten Jeffrey & Annelies

Gereisd met partner in juli 2009

• 8bep Buijs- van Santen12-02-2009

Heel fijn

Wij hebben 4 heerlijke weken in Augustino gehad. de bungalow was goed en het was er heel prettig.

Gereisd met partner in februari 2009

• 5thea15-09-2008

een klein park met viese bedden.

we kwamen aan en moesten nog een half uur wachten voor we erin konden moest nog schoongemaakt worden .de bedden zijn vreselijk en vies .de schoonmaak stelt ook niets voor .ik ga daar niet meer heen .

Gereisd met partner in november 2007

• 8dini31-12-2007

ideaal parkje, jammer dat het zo ver weg licht van het strand, maar er rijden taxi's

Gereisd met vrienden in december 2007

• 6Yvonne03-01-2005

Een kleinschalig complex...is echt voor mensen,die van rust houden. Zo'n 8 appartementen op een rij.... met een gezamelijke zwembad ervoor. Is echt iets voor gezinnen met kleine kinderen.Het ligt wel afgelegen en rustig.....ben er 1 x geweest...maar ga niet weer.

Gereisd in januari 2005

Vakantiepark Augustino info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin