Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag32°25°
8,4

Hotel Sunprime Atlantic View op Gran Canaria is een rustig adults only hotel. Hier slaap je in ruime appartementen met goede bedden. Eten is erg goed en er zijn drie zwembaden. Ondanks de rust overdag is het ‘s avonds gezellig met live-muziek. Op 2 kilometer van het hotel ligt het strand en op loopafstand in Yumbo zijn winkels en restaurants.

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantic View (Sunprime) voor je op een rij gezet:

249 reviews over Hotel Atlantic View (Sunprime) in het Nederlands

Kohn Luc from belgium
12-8-2019

Supper hotel vriendelyk personeel receptie is top ga elke dag. Myn wandelingen doen naar maspalomas door de duinen naar playa Inglis en dan teryg naar hotel rod 4 uur en geen probleem met ligbedden kan nog wat zwemmen en relaxen supper en eten is top en s' vonds aan de bar voor my fantastisch ik kom nu op 16 augustus tot 6 september hoop dezelfde kamer op 3 of 4 verdieping groetjes kohn Luc

Gereisd Alleenreizend in augustus 2018

TOP hotel!

Milou
10-8-2019

Wij zijn 11 dagen naar Sunprime Atlantic view geweest. Het is een TOP hotel! Het eten is zeker erg goed, er zijn met eten ook thema avonden zoals Chinees of Mexicaans eten. Vanuit het hotel is het goed loopbaar naar winkelcentrums. Daarnaast zijn taxi's heel erg goedkoop daar! Het hotel heeft een zeer goede service.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Erg goed hotel, service hoog in het vaandel, top!

Matthijs en Hanneke
10-8-2019

Voor het eerst op Gran Canaria. Bij aankomst (20:30) konden we gelijk nog aanschuiven voor het diner. Personeel erg behulpzaam, wil alles tot in de puntjes voor je regelen. Drinken kun je zelf tappen bij ontbijt (hierbij ook verse jus), lunch en diner (hierbij ook bier, wijn, sangria bij inbegrepen). Kamer was groot (twee kamer appartement). Er stond een flesje wijn klaar en een fles koud water. Bedden worden elke dag schoongemaakt en elke dag nieuwe handdoeken. Als er ergens afval ligt ruimen ze dat voor je op, badkamer zetten ze je spullen allemaal netjes neer. Mbt eten: elke avond ander buffet (Aziatisch, Mexicaans, etc.). Je kunt bij de receptie auto huren indien gewenst. Bedjes aan het zwembad mag je voor 9.00 niet reserveren, hier ook eigenlijk geen problemen in ondervonden. Altijd plek om te liggen. Bij het zwembad zit een minimarket waar je (indien all in) overdag gratis drinken, broodjes, salades en cocktails kunt halen. Top!!!

Gereisd Met partner in augustus 2019

D-reizen

Voor herhaling vatbaar; echt vakantie!

Jozien de Haan
7-7-2019

Geweldige accommodatie. Wij waren niet all-inclusive. Wel een keer geluncht. De keuze was reuze en van goede kwaliteit. Op het complex een mini market. Lig je aan een van de zwembaden en heb je zin in een biertje: ga naar de mini market en koop een literflesje gekoelde San Miguel voor € 2,55 (!) Twee plastic bekers krijg je erbij. Verder de schoonmaak goed, vriendelijk personeel, zeer goede bedden, supermarkt (indien gewenst) om de hoek. De boulevard (strand en eten en drinken) wat verder lopen, maar met de taxi slechts € 3,30 (!) Complex adults only (vanaf 16 jaar). Wij zaten drie hoog met een schitterende ocean view! Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2019
My Olsen, SoMe Manager, 29-7-2019

Hallo, heel erg bedankt voor je vriendelijke recensie, we zijn blij te weten dat je een geweldige vakantie bij ons hebt gehad, ook voor de zeer nuttige tips voor nieuwe bezoekers, welkom terug bij Sunprime Atlantic View

in één wordt super een absolute aan rader

wim van haren
5-7-2019

prima en geweldig mooi hotel super ontvangst de kamers werden elke dag schoongemaakt /bedden opgemaakt /lakens vervangen /baddoeken en badlakens om gewisseld /en zelf je afval werd nog meegenomen ook werd er wc rollen aan gevuld bij aan komst werd je verwelkomt met een flesje wijn met 2 glazen op tafel als welkom zelf afwasmiddel met een vaatdoekje stond in gepakt taxi stonden voor de deur spot goedkoop 2,40 euro in stap geld kilometers verder ging de teller pas lopen met 0,20 cent zodat je naar het strand kon voor 3,80 euro of andere mooie plaatsingen in de omgeving hotel stond ook een pin automaat om geld te halen kosten transactie was 1,80 extra verder pinautomaten waren overal te vinden in de omgeving vanaf het hotel zat om de hoek de super marktje de Spar en verder gelegen in de straat kleinstukje lopen super markt Dino groot maar vlees is niet te krijgen bij de spar wel bij Dino maar is zeer weinig apotheek zit vlakbij

My Olsen, SoMe Manager, 29-7-2019

Hi, we would like to thank you for your visit and positive feedback. We are glad your stay was up to your expectations and hope we will see you back with us soon. Best regards from Team Sunwing Arguinguin Seafront

Kom graag nog eens terug.

Mark
1-7-2019

Fijn rustig hotel met en mix van Scandinavische, Engelse, Belgische, Duitse en Nederlandse gasten. Geen kleine kinderen i.v.m. adult only concept. Geen handdoekjes leggen "cultuur". Lekker en gevarieerd eten. Schoon hotel met vriendelijke en behulpzame medewerkers. Fijne plek voor een paar dagen rust.

My Olsen, SoMe Manager, 5-7-2019

Beste Mark

Heerlijke vakantie

Theo & Regina
23-6-2019

Het is een tophotel met 3 zwembaden en all incl is echt een aanrader. Vriendelijk personeel en staff. 14 dagen geweest (3x) en het was weer supergezellig en leuk vermaakt. Huurauto genomen om overdag er ook op uit te trekken over het eiland. Een kamer aan het zwembad, heerlijk zo van je ligbad het water in! En een 16plus hotel en dat is gewoon fijn!

My Olsen, SoMe Manager, 5-7-2019

Beste gast,

Meer dan fantastisch!

Cornelis van Duyn
19-6-2019

Een gemoedelijk hotel hotel waar ze er alles aan doen om je te helpen, met personeel om trots op te zijn, keurige nette kamers welke elke dag worden schoon gemaakt. Ben er de 5e keer en het voelt steeds meer als thuis komen. Heb het hotel als appartement geboekt en kan het restaurant niet beoordelen. Er is een mooie Gym aanwezig en goed uitgerust met sporttoestellen en een ruimte voor groepslessen. En gaat een gratis strandshuttle van en naar het strand van Maspalomas, houd U van wandelen is het ong. 20 min. Lopen naar het strand van Playa del Ingles. Er is een Spar op 5 min. afstand van het hotel. Het is een hotel waar je tot rust komt.

Gereisd Alleenreizend in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl
My Olsen, SoMe Manager, Fri Jul 05 2019 19:30:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Conelis

Klasse en voortreffelijk

Peeters
30-5-2019

Een mooi hotel, mooie zwembaden en geen gedoe met ligstoelen, genoeg aanwezig. Kamers zijn wat ouder, maar worden prima onderhouden en zijn schoon. Eten hieraan ontbreekt werkelijk niets, voor iedereen wat wils, vriendelijke bediening, Zelfs op hun feestdag, 30 mei, word er van alles gedaan om het de mensen aangenaam te maken, drankje en hapjes., alles in hun klederdracht. Diner 's avonds in hun stijl, echt top.

Gereisd Met partner in mei 2019
My Olsen, SoMe Manager, 30-7-2019

Beste

Sunprime Atlantic View

fantastisch

jaap en jo
29-5-2019

super all in hotel mooie zwembaden genoeg bedjes prachtige kamers super vriendelijk personeel goed eten en drinken. all in ook alle soorten cocktails. niet erg dicht bij het strand maar dat maakte ons niets uit. dicht bij san Fernando ook de moeite waard om naartoe te wandelen . voor ons mag dit zo weer.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 2 km
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantic View (Sunprime) in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantic View (Sunprime) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.