Hotel Atlantic View (Sunprime)

Hotel Atlantic View (Sunprime)
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantic View (Sunprime) voor je op een rij gezet:

202 reviews over Hotel Atlantic View (Sunprime) in het Nederlands

NOOIT MEER.

Mirjam
7-6-2018

Het personeel super, klant vriendelijk en behulpzaam.

Het hotel; heel jammer dat er geen mogelijkheid is om s'avonds buiten te zijn, geen buiten bar en zitjes.

De " huiskamer " zoals een ander het noemde, erg vol en niet uitnodigend.

Op de kamer lag een note met de instructie; niet voor 9 uur in de ochtend een stoel reserveren.!!!

Bij de zwembaden was er door het hotel een zeer negatief idee bedacht. Alle stoelen, de eerste rij rondom de zwembaden waren voorzien van een bordje geserveerd met een nummer. De mogelijkheid om deze stoelen via de receptie te huren voor een bedrag van 25 euro per week per stoel!

Zoiets onvriendelijks hebben wij nog nooit meegemaakt.

Nog een regel; all incl - is je fles water op ( lag een fles in de koelkast ) dan moest je zelf in een supermarkt een nieuwe kopen.

STOP MET PLASTIC BEKERS!!

My Olsen, SoMe Manager, 21-6-2018
Hi, we are sorry to see that the hotel didn´t fulfill your expectations. But happy to ready that you got a good service by our staff. Best regards from Sunprime Atlantic View

Kakkerlakken op de kamer .Onvriendelijk personeel .Best ver van strand en centrum .Slechte bedden voor je rug Iedere dag werden wij met spierpijn wakker
My Olsen, SoMe Manager, 21-6-2018
Hi thank you for your comments, we are pleased to know you enjoyed your stay with us at Sunprime Atlantic View, welcome back.

Geweldig!

Familie Van Horik
20-5-2018

Het was in één woord geweldig. Prachtig hotel, grote, zeer schone kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk eten en veel leuke activiteiten in de omgeving. Het hotel is voor 16+, voor ons was dat heel prettig, maar dat is wel de reden waarom ik een 1 geef bij 'kindvriendelijk'.

Stop resevering ligbedden

Fred
15-5-2018

Top hotel en we komen hier 2x per jaar.

Alleen vanaf dit jaar kan je je ligbedden aan het zwembad reserveren een woord verschrikkelijk de mooiste plekken zijn weg en het allerergste is dat deze ménsen er niet zijn. en zo de eerste rijen leeg zijn en de rest van de gasten vanaf de tweede.rij of zelf geen plek.méér aan het.zwembad hebben. Stop hier mee .

My Olsen, SoMe Manager, 21-6-2018
Hi, thank you for taking your time to write this, it is important to us to get feed-back from our guest, to be able to improve. Welcome back to Sunprime Atlantic View

Geweldig

Mulders
9-5-2018

Geweldig verblijf, lekker eten, mooie omgeving, lekkere cocktails kortom een heerlijke vakantie gehad hier!

Fantastisch net hotel

angela
7-5-2018

Geen minpunt kunnen bedenken
My Olsen, SoMe Manager, 21-6-2018

Geweldige vakantie gehad, perfecte accomodatie, vriendelijk personeel, schone kamers, eten was goed. Heerlijke cocktails. 3 zwembaden met voldoende bedjes. Niet 1 minpunt te vinden bij dit hotel.

Heerlijke vakantie, rust, rust, rust!

Nathalie
3-5-2018

Heerlijk, kleinschalig hotel. Voldoende ligplaatsen, en gelukkig niet hutjemutje op elkaar. Schoon en gezellig hotel, met name de “huiskamer” erg knus. All inclusive formule op de vaste eettijden (onbijt, lunch, diner) uitgebreid en lekker. Ook de drankjes van goede kwaliteit (geen aangelengde frisdrank). Tegenvaller waren de snacks. Het winkeltje had voldoende lekkers, maar alles tegen betaling. Wij waren anders gewend van een all inclusive en hebben zelf regelmatig een knabbeltje gekocht.

Omgeving is voor twee vrouwen alleen wel wat afgelegen. Hoewel maar een paar straten van het centrum van Playa, was de weg er naar toe toch wat ongemakkelijk. Donker en guur stratenblok. Wel de mogelijkheidom een taxi te nemen, maar daarvoor was het dan ook weer wat te dichtbij..

Kortom; heerlijke vakantie gehad met veel rust, veel zon en veel genieten!

Prima, maar let op.

GJMP
27-3-2018

Bewust kozen we voor een 2 kamer appartement zonder maaltijden. Tot onze verbazing was er geen eetkamertafel en bijbehorende stoelen aanwezig. Er zijn 6 appartementen die dit wel hebben maar niet gecontracteerd door touroperator.

We moesten het doen met een lage terrastafel of de nog lagere salontafel. Niet leuk! De receptie kon niets doen, touroperator deed niks en toen we uiteindelijk een mail aan het management stuurden hadden we in no-time een behoorlijke tafel. Als je HP of AI boekt is het prima, maar als je zelf voor je ontbijt wilt zorgen en af en toe in je appartement wilt eten is het behelpen. Alle 2 kamer appartementen via touroperator zijn (in de winterperiode) in blok A vertelde de receptionist. Kamers grenzend aan het zwembad of met een groot balkon kun je dan in ieder geval vergeten. De kamers zijn ruim en prettig. Bedden liggen goed en het systeem om zelf je beddengoed in de wasmand te doen als je dat nodig vindt is goed.

Prachtig!!

Jansje
3-3-2018

Het was in 1 woord Geweldig!! Geen minpunten, kamers,eten,personeel, en omgeving gewoon top!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantic View (Sunprime) in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantic View (Sunprime) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Atlantic View (Sunprime) scoort een 8.39 uit 10 op basis van 207 reviews.