Hotel Atlantic View (Sunprime)

Hotel Atlantic View (Sunprime)

8.8Fantastisch

Spanje, Gran Canaria, Playa del Inglés

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantic View (Sunprime) voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

Hotel Sunprime Atlantic View op Gran Canaria is een rustig adults only hotel. Hier slaap je in ruime appartementen met goede bedden. Eten is erg goed en er zijn drie zwembaden. Ondanks de rust overdag is het ‘s avonds gezellig met live-muziek. Op 2 kilometer van het hotel ligt het strand en op loopafstand in Yumbo zijn winkels en restaurants.

265 reviews over Hotel Atlantic View (Sunprime)

• 2019
    10Annemarie24-09-2019

Prachtig hotel!

Prachtig hotel! Goed afwisselend eten. Kamers zijn groot en schoon, onze kamer had een groot balkon met ligbedden en een zitje. Personeel is behulpzaam en heel erg vriendelijk!

My Olsen, SoMe Manager, 01-10-2019

Hallo, bedankt voor uw verblijf in ons hotel en voor uw zeer vriendelijke beoordeling, we zijn blij te weten dat u een geweldige vakantie bij ons hebt gehad, welkom terug bij het team Sunprime Atlantic View

• 9Petra en Bert19-09-2019

FANTASTISCH

Je komt hier echt tot rust,voldoende ligbedden bij het zwembad.Alles netjes schoon ,ruime kamer (438)perfecte bedden en hoofdkussens.Eten was prima ,alleen jammer dat het niet altijd warm was!!! IHet personeel was super vriendelijk.Wel 1 min puntje , het entertainment s avonds was niet echt leuk en weinig zitplaatsen . We hebben 2 excursie`s geboekt via Tato van touroperator, zij was onze reisleidster (aanspreekpunt)complimenten voor haar .We hebben GRAN CANARIA A LA CARTE en SUPERCAT gedaan echt 2 aanraders om te doen.Hebben ook 1 dag n auto gehuurd ,dan zie je nog meer van het eiland.Het hotel ligt vrij centraal.Wat ook leuk is om naartoe te gaan is YUMBO , CITA ,KASBAH en wil je niet terug wandelen neem n taxi ,want dat kost daar bijna niks vergeleken hier in Nederland.De shutle bus rijd je naar het strand. Wij kunnen terugkijken op n GEWELDIGE vakantie.

My Olsen, SoMe Manager, 01-10-2019

Hallo, we willen je bedanken voor je bezoek en positieve feedback. We zijn blij dat je verblijf aan je verwachtingen voldeed en we hopen je snel weer bij ons terug te zien. Met vriendelijke groeten van Team Sunprime Atlantic View

• 9Theo en Regina17-09-2019

Heerlijke vakantie

Voor de 4 e maal naar dit 16+ hotel met lieve medewerkers, goed eten, ruime kamers/appartementen, 3 zwembaden, nog ligbedden, speciale invalide kamers, ruime gratis parkeergelegenheid. Een eigen app om dagelijks alles te kunnen inzien qua activiteiten etc etc. Gratis strandbus, taxi’s voor het hotel en dat het wel een renovatie kan gebruiken.

My Olsen, SoMe Manager, 01-10-2019

Hallo, bedankt dat je weer in ons hotel verblijft en voor je zeer vriendelijke recensie, ook voor de geweldige tips voor nieuwe bezoekers, we zijn blij te weten dat je een geweldige vakantie bij ons hebt gehad, welkom terug bij team Sunprime Atlantic View

• 9Dory Stempher14-09-2019

Super

Moet ik hier nu vermelden dat het is Een goed verblijf In een zeer goed hotel voor 18+ Met een zeer goede keuken Met 3 heerlijke zwembaden Fitnessruimte spit- en sparuimte een winkeltje Maar bovenal zeer net en goed personeel van schoonmaaksters tot barmedewerkers en alles hier tussenin! Nee dit hoef ik niet te vermelden dit moet jezelf gaan ervaren. Maar wij zijn zeer en zeer tevreden!!

• 9Jeroen Meijer13-09-2019

fantastisch verblijf gehad, boven verwachting

Prachtig hotel. super vriendelijk personeel en zeer netjes onderhouden.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Kim10-09-2019

Super

Super hotel! Mooie, grote, schone kamers. Eten was super lekker, iedere dag wat anders. Zo was er een Mexicaanse avond, een Aziatische avond en een avond met typisch eten van de Canarische eilanden. Zwembaden ook super, altijd bedjes beschikbaar. Personeel heel erg vriendelijk. Overdag kon in de mini markt drinken en snacks gehaald worden en vanaf 5 uur was de bar binnen geopend voor cocktails. Elke avond entertainment bij de bar.

My Olsen, SoMe Manager, 13-09-2019

Hallo, heel erg bedankt voor je vriendelijke recensie, we zijn blij te weten dat je een geweldige vakantie bij ons hebt gehad, ook voor de zeer nuttige tips voor nieuwe bezoekers, welkom terug bij Sunprime Atlantic View

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 7Maas09-09-2019

Prima hotel voor een weekje niks doen !

Net hotel , vriendelijk personeel , kamers prima , heerlijk eten ,enigste minpunt is de animatie s’avonds , dat is echt niks , saai , slechte zangeressen en iedereen denkt er zo over ! En bejaardengehalte is enigszins hoog .TIP : melonares lopesan is echt heel gezellig aan de boulevard.

My Olsen, SoMe Manager, 13-09-2019

Hallo, heel erg bedankt voor je feedback die erg belangrijk voor ons is, we doen altijd ons best om te verbeteren, dus je opmerkingen zijn erg nuttig voor ons.We zijn blij te weten dat je een geweldig verblijf bij ons hebt gehad.Welkom terug bij Sunprime Atlantic View

• 9Rob02-09-2019

Relaxt schoon en mooi hotel

Goed eten geen herrie mooie kamer. Min puntje is dat je niet echt bij het restaurant buiten kan eten. Vriendelijk personeel en veel parkeerplek gratis rondom hotel. Ook aardig op dag van vertrek na 1200 uur nog gebruik kunnnen maken van restaurant. Ze knippen niet gelijk bij het uitchecken het bandje af.

My Olsen, SoMe Manager, 13-09-2019

Hallo, we willen je bedanken voor je bezoek en positieve feedback. We zijn blij dat je verblijf aan je verwachtingen voldeed en we hopen je snel weer bij ons terug te zien. Sunprime Atlantic View

• 9Gerard26-08-2019

Geweldig

Goed hotel, rustige ligging, voldoende ligbedden bij het zwembad zodat je 's morgens geen handdoek op een bed hoeft te leggen (gebeurd wel overigens) om van een plaats verzekerd te zijn. Het eten was zeer goed en het personeel erg vriendelijk. Wij waren hier voor de 3e keer en gaan zeker nog eens terug.

My Olsen, SoMe Manager, 13-09-2019

Hallo, heel erg bedankt voor je vriendelijke recensie, we zijn blij te weten dat je weer een geweldige vakantie bij ons hebt gehad, warm welkom terug bij Sunprime Atlantic View

• 8Tess23-08-2019

Goed hotel

Fijn hotel! De kamers zijn goed, de zwembaden zijn mooi en er zijn geen problemen met het vinden van een bedje, wat erg fijn is. Daarnaast is het eten erg lekker en voor ieder wat wils! De cocktails in de avond zijn super! Wat alleen jammer is, is dat er geen buitenterras is, wat betekend dat je s’avonds binnen moet zitten waar het best warm is, daarnaast is het vermaak in de avond aan de saaie kant. Ondanks dit toch genoten in dit hotel!

Sunprime Atlantic View, SoMe Manager, 26-08-2019

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 2 km
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages