Hotel Atlantic View (Sunprime)

ZorghotelWeer vandaag23°17°
Hotel Atlantic View (Sunprime)
8,3

Omschrijving
Hotel Sunprime Atlantic View op Gran Canaria is een rustig adults only hotel. Hier slaap je in ruime appartementen met goede bedden. Eten is erg goed en er zijn drie zwembaden. Ondanks de rust overdag is het ‘s avonds gezellig met live-muziek. Op 2 kilometer van het hotel ligt het strand en op loopafstand in Yumbo zijn winkels en restaurants.

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantic View (Sunprime) voor je op een rij gezet:

Laatste review

Supervakantie

Arie,
1-12-2018

Voor de 2 de x hier geweest. Prima bedden, overvloed aan eten en ook nog erg lekker. Relaxte sfeer, ligbedjes genoeg alleen het reserveren tegen betaling van de ligbedden vonden wij niks en overbodig. Entertainment in de avond matig van kwaliteit. Personeel behulpzaam en erg vriendelijk.

Kenmerken

1-12-2018

fantastisch

j veerman,
15-11-2018

rust en nog eens rust in sunprime atlantic view

een topvakantie, we hebben erg genoten

ben Borsboom,
23-10-2018

Een prachtig hotel met hele lieve, goede service. M.n. barpersoneel is erg gezellig.

Het eten was prima, goed warm en gevarieerd.

Jammer alleen dat er niet meer aandacht is voor aquagym. Beetje promoten en dagelijks zou beter zijn. er was genoeg motivatie.

Avondentertainment zou wat gevarieerder mogen zijn. Gelukkig kregen wij de mensen wel zo ver om mee te dansen.

Max,
19-10-2018

Hotel is heel netjes en schoon , vriendelijk personeel, heel verzorgde kamer, ontvangst door receptie heel netjes en vriendelijke.. je wordt op je kamer ontvangen met een flesje wijn.

Topper in Playa

Roelie,
16-10-2018

Tophotel! Voor de 3e keer hier geweest. En dat zegt genoeg.

m, SoMe Manager, 1-11-2018

Geweldige vakantie

Joslieke,
15-10-2018

Rustig adult hotel. Goed verzorgd en gezellig. Appartement ruim en uitgebreid met keuken. Goede bedden. Zeer goede wifi. Eten was goed verzorgd en genoeg variatie. Ook kleine salades, sandwiches, en hapjes, carpaccio, gerookte zalm, crevettes. Elke avond van 20-23 uur een ander duo dat jaren 70-90 muziek zong. Geweldig dat je tot late ophaal tijd gebruik kunt maken van de all inclusive. Uitgebreide en goede fitness apparatuur. Personeel dat erg behulpzaam en attent is. Dokter is 24 uur oproepbaar en consult in hotel mogelijk. Soft muziek rond de zwembaden. Voldoende ligbedden. Jammer dat een gedeelte van de ligbedden tegen betaling gereserveerd kan worden. Dat doet bijna niemand zodat deze bedden leeg blijven staan aan de rand van het zwembad. Een ongezellig gezicht. Voor 5 euro met een taxi van het strand van Maspalomas terug naar het hotel. Buiten het hotel weinig gezelligheid. Geen krant. Goed bevallen en komen in April 2019 terug.

Thank you for your review, welcome back to Sunprime Atlantic View

Prima hotel maar wel aan het verouderen

Frank,
14-10-2018

Het hotel heeft hele goede service niks is teveel gevraagd. Wij hadden all inclusief en voor de prijs van dit hotel was het eten en drinken prima. Wij waren voor de tweede keer in dit hotel maar de kamers en douche zijn wel aan verouderen en zijn dan ook toe aan een opknapbeurt. Ook voor het eerst 1 kakkerlak in de hotelkamer en bij het zwembad dat hadden wij nog niet eerder meegemaakt in dit hotel.

Krijn,
11-10-2018

Voor touroperator een 10

Alles goed verzorgd de hostes kwam zelfs in haar vrije tijd naar het hotel om ons te helpen

Het hotel een 8

Goede bedden vriendelijk personeel prima hotel een aanrader.

Toch een paar minpuntjes.

In 12 dagen bedden niet verschoond en eten was soms te zout

Zalig

Etman,
8-10-2018

Nu 2 jaar achtereen naar dit hotel geweest, zeer vriendelijk personeel en een zeer goede keuken ..... verwacht geen animatie en bingo of dat soort ongein het is een hotel voor een goed boek bij het zwembad en s’avonds een cocktail bij de bar of evt de stad te verkennen.( Kindvriendelijk cijfer een 10 omdat anders het gemiddelde omlaag gaat .... adult only)

Thank you for your review, welcome back to Sunprime Atlantic View

zeker nog wel, als ze de regels veranderen in de e

jenny van laere,
30-9-2018

Een hotel om aan te bevelen, zeer vriendlijk personeel ( voornamelijk Oscar) die mij z,n eigen oplader leende voor 12 dagen top!

Alleen een groot minpunt...als ik ,savonds ga dineren vind ik het niet gepast, dat er dames slecht gekleed rondlopen...korte broeken waarvan de kaken van het kont langs je tafel passeren...geen korte broeken in de eetzaal zou ik zeggen want daar ben ik echt op afgeknapt...zonde dat ze dit toelaten..zowel voor mannen en vrouwen..geeeeen korte broeken...!!!!!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantic View (Sunprime) in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantic View (Sunprime) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.