Hotel Atlantic View (Sunprime)

ZorghotelWeer vandaag27°22°
Hotel Atlantic View (Sunprime)
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantic View (Sunprime) voor je op een rij gezet:

221 reviews over Hotel Atlantic View (Sunprime) in het Nederlands

Nooit meer.

P van Vuuren
15-9-2018

Mooi hotel,wij hadden een 2 kamer appartement vlak bij het zwembad.

De bank in de kamer was erg doorgezakt en stonk erg muf,na 4 dagen klagen kregen wij eindelijk een andere bank.

Het eten is niet echt wat wij er van gedacht hadden,weinig groente en vaak echt niet warm eerder lauw en koud.

Verder is er in de omgeving niet veel te doen en de animatie is ook niet alles.

Volgend jaar komen wij zeker niet terug in dit hotel.

Goed en fijn hotel

Wilco B.
11-9-2018

Goed en fijn hotel!

Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam.

De kamers zijn zeer ruim en schoon, er wordt dagelijks goed schoongemaakt.

Het eten is prima , de deserts vielen tegen weinig keus en telkens hetzelfde

Dit was een paar jaar geleden beter.

Er zijn drie heerlijke zwembaden. Heel ruim opgezet en heerlijk rustig.

De animatie in de avond kan beter muziek veel te hard en de airco staat niet aan daardoor is het er veel te warm.

De lounge ruimte is wel aan vernieuwing toe .

Wat jammer is dat je ligbedden tegen betaling kan reserveren.

Terwijl er ligbedden voldoende zijn.

Kortom een goed hotel , maar er zijn verbeter punten.

Prima Hotel, overbodig betaling voor alle extra's

Fam.Oosterbaan
10-9-2018

9 dagen Gran Canaria geboekt en verbleven in Sunprime Atlantic View te Playa del Ingles. Wij komen hier wel vaker alleen heeft touroperator nu iets leuks bedacht. Wij boeken altijd al inclusief dat houd voor ons in een volledig reispakket waarbij wij nooit bedjes, kamer nog transfer hoeven te reserveren. 1 week voor vertrek kregen wij een email van touroperator met een inlogcode. Hiermee konden wij aangeven in welke kamer waar wilde verblijven en bedjes reserveren. Na ingelogd te zijn konden wij geen kamer kiezen alles was grijs, bedjes kon je kiezen bij één van 3 zwembaden 1e en 2e rij €25- p.p. Ook kan je nu kiezen om met eigenvervoer, Taxi of €36- voor 2 pers betalen aan touroperator voor de transfer naar je accommodatie. Dat zou voor ons inhouden de reis €1.5094 +€25 kamer + €50 bedjes + €36 dus komt er extra een bedrag van €111 dat is gauw verdiend touroperator en dit noemen jullie een volledig reispakket?

Voor herhaling vatbaar

Zomer
4-9-2018

Het is een mooi, net en schoon hotel. Vriendelijk personeel.

Het buffet is afwisselend maar zit altijd iets lekkers bij, het is alleen soms aan de koude kant.

Beste vakantie ooit!

Demi
1-9-2018

Echt een tophotel, mooier dan de foto's het doen lijken.

Alles is schoon en mooi, genoeg bedden langs het zwembad en zeer vriendelijk personeel. Ik kom zeker terug.

Het all inclusive programma is ook zeer goed. Elke dag iets anders en het eten is vers. Zelfs voor mensen die gezond eten is er genoeg keuze.

volgend jaar weer dat zegt genoeg.

Sier
25-8-2018

was voor de tweede keer, alles is goed het eten de kamers. de zwembaden zijn erg schoon .dekamers zijn schoon met airco helemaal top. alleen bedden reseveren bij het zwembad dat vind ik niet goed. zo werk je al vroeger handdoeken leggen in de hand laat zoals het was veel beter.

Subliem! zeker voor herhaling vatbaar

Dominique
24-8-2018

Eerste vakantie met mijn partner in een woord: geweldig!

Een super hotel, goede ligging,zeer schoon, goed eten, klantvriendelijk personeel dat 24/7 voor je klaar staat. Ruime kamers,altijd bedjes vrij aan het zwembad alleen zijn de mooiste plekjes vaak al gereserveerd. (Dit kost 25.- per bedje voor 1 week) . Verder leuke entertainment savonds, live muziek in de lounge met een drankje er bij. Bijna alle alcolholische zitten bij all-in inbegrepen, mocht dit niet zo zijn krijg je optijd een waarschuwing van het personeel. De prime market erg handig als je een luie vakantieganger bent op 1m afstand van t zwembad alles in handbereik. Sommige dingen tegen betaling maar ook lekkernijen en drankjes die bij all-in horen.

Ik heb een heerlijke relaxte vakantie gehad, en raad dit hotel zeker aan. Leuk voor jong (vanaf 16) en oud als je zonder kleine kinderen op vakantie wil. Gewoon genieten met 100% service. Geen commentaar:)

Top vakantie

Fam. van der Meer
24-8-2018

Kamer, eten, verzorging meer dan goed. Reserveren van de ligbedden ronduit belachelijk. We zijn hier 15 dagen geweest en de meeste ligbedden die gereserveerd konden worden zijn dan ook 15 dagen leeg gebleven. Vind dit geen service en onnodig mensen kosten laten maken, hoop dat dit idee snel verleden tijd is. Personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam, willen alles wel voor je doen wat in hun vermogen ligt. Wederom een fantastische vakantie gehad en over het algemeen zeer tevreden!

Niet voor herhaling

Jan van Gend
24-8-2018

Wij zijn hier geweest van 30/07 t/m 13/08/18, mede door wat er op de touroperator site stond KIES JE KAMER. Eenmaal voor vertrek begon de ergernis, geen kans in wat voor zin ook op kamer keuze wat dus eigenlijk een van de reden was daar heen te gaan. Maar ja het beste ervan gemaakt dan maar. de volgende dag op naar het zwembad, en tot ergernis wat ik daar zag dat je de bedjes moest reserveren voor 100,- euro. anders lag je achteraan of zoals wij bij het kinderbadje. dus 14 dagen daar gelegen omdat ze het niet konden regelen van de receptie. dat was het enige minpuntje van de man die het ons wel had belooft 4 ligbedjes vanaf 03/08 toet vertrek. Het eten totaal niet 4 sterren waard ontbijt zoals overal goed maar middag en avond eten nee kan stukken beter, niet vies maar veelal het zelfde en geen groente, alleen sla. snacks een kant en klaar broodje of een bakje salade voorverpakt, verders niks. Nee voor ons geen tweede keer naar hier terug

Fantastisch, rustig hotel, uitstekende all-in.

n-hspanjaard
21-8-2018

Wij waren voor de derde keer in dit hotel en weer was het erg goed: vriendelijk personeel, schoon, rustig.

We hadden dit keer een kamer op de 4e etage met een aparte slaapkamer en een prachtig uitzicht op het balkon. We waren veel bij de quiet pool, een zwembad zonder animatie of iets dergelijks. Daar waren geen vooraf gereserveerde bedden. Je kon vanaf 09.00 uur je handdoek neerleggen, voor die tijd was dat niet toegestaan en daar werd op gelet. Er waren eigenlijk altijd wel ligbedden en parasols vrij.

Het eten was prima, zowel bij ontbijt, lunch als avondeten was er voor iedereen wel wat bij, ook vegetarisch.

Drankjes kon je overdag in de minishop krijgen (ook enkele vers gemaakte cocktails, maar ook koffie, fris, bier) evenals broodjes, gebak, salades, ijs.

's Avonds aan de bar/lounge allerlei drankjes, plenty cocktails, speciale koffies enzovoort, tot 23.30 uur. Tot 23.00 uur live muziek.

Wij waren erg tevreden en komen terug.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantic View (Sunprime) in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantic View (Sunprime) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.