Appartement Atlantic Beach Club

AppartementWeer vandaag27°21°
Appartement Atlantic Beach Club

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantic Beach Club voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Atlantic Beach Club in het Nederlands

Super verblijf

Hennie v Z
19-9-2017

Aan het strand gelegen appartementen en dus ook echt uitzicht op het strand (100 meter).

Mooi zwembad met restaurant en vriendelijke personeel.

De aanwezige keuken is geheel compleet uitgerust, alleen met de hand afwassen.

Het appartement werd goed schoon gehouden, ruime douche veel berg-kastruimte.

Rustig en geen last van baldadige jeugd of gillende kinderen.

Kortom echt een aanrader om heerlijk je vakantie te vieren.

Een mooi en net app. met een aparte slaapkamer (2 pp).complete badkamer(incl 2 badjassen),keuken met uitgebreid assortiment,bank wat na uitklappen een goed bed werd,ruim terras met aansluitend het zwembad en jaccuzi. We kregen een badlaken voor bij het zwembad.

4x p/wk schoonmaak. Bereidwillig personeel. De nachtreceptionist sprak geen engels, alleen spaans,maar alles werd opgelost na een gepleegd telefoontje. App. is prachtig gelegen, een verdieping hoger als t strand, met als gevolg een geweldig uitzicht. dichtbij de kasbah, waar veel winkeltjes, restaurants en uitgaans gelegenheden zijn. Het app. is erg rustig en dan m.n. de avonden. Er is niks te doen en er is niks te zien. Dus daarvoor moet je op pad, maar dat is in de buurt geen probleem. Complimentjes Rocky een nederlands sprekende man,die zijn gasten allemaal (her)kend!! Kortom een super app op een fantastische plek,voor herhaling vatbaar!!!!

Fantastisch gelegen

Rudy
27-11-2012

Dit hotel ligt aan het strand bij de restaurants en op 300 m van het winkel center

Heerlijk

vd Snepscheut
25-5-2012

Wij zijn hier op vakantie gekomen met ons Atlantic Experience pakket, moet zeggen we waren in het begin een beetje sceptisch. Het boeken ging goed en we hebben een heerlijke vakantie gehad....zeker voor herhaling vatbaar!!!

TOP LAGE IN DER ERSTEN REIHE

Peter Moll
16-11-2009

Wir waren schon 8 Mal als Gäste in dieser Clubanlage (Timesharing ist nicht unser Ding, aber man kann auch so dort urlauben wenn etwas frei ist). Zugegeben, der 5-Sterne Anspruch ist vielleicht etwas zu hoch gegriffen, vor allem in Bezug auf die doch etwas in die Jahre gekommene Einrichtung. Aber die Lage und die freundliche Kompetenz des Personals sind erste Sahne. Halbpension an der Poolbar möglich, allerdings wäre etwas mehr landesübliche Kost wünschenswert (Hausmannskost kann ich auch daheim essen) und die Bar ist meistens ab spätestens 10 Uhr abends dicht, gefeiert wird also woanders. Die Treppe zum Strand ist endlich restauriert und der nervige Bootsverleih mit seinem Lärm ist auch verschwunden. Man hat nach vorne den puren Meerblick und wenn man das will zur Rückseite direkten Zugang zur Promenade, einfach ideal. Wir fahren gerne wieder hin.

Fantastische Ligging van de App.

Simonne en Anita
1-2-2009

Heel mooi app met zicht op zee duinen en strand , wat een zicht vanop het Balkon Onze Vakantie kon nie meer stuk ...!wij gaan terug ....!!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Atlantic Beach Club in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Atlantic Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Atlantic Beach Club scoort een 9 uit 10 op basis van 6 reviews.