Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

10 Reviews over Atis Tirma

• 8Marinus11-09-2019

Alles in de buurt aanwezig

Er is geen echte vaste receptie maar er is een telefoonnr wat je kunt bellen bij calamiteiten waarna de beheerder na 20 minuten komt. Ook is er geen bagageruimte dus als je het appartement moet verlaten sta je op straat met je koffers en doordat het hek is gesloten kun je ook niet op het terrein blijven. Zwembad wordt goed schoon gehouden en bedden en parasols zijn gratis. Omdat de buurt wat steile trappen en wegen heeft is de accomodatie niet geschikt voor mensen die minder goed ter been zijn. Inrichting is sober maar voldoende waaronder gratis tv met hoofdzakelijk buitenlandse zenders. Meerdere appartementen zijn eigendom van spanjaarden die er regelmatig verblijven. Ongeveer 3 maal per week is er een schoonmaak en 2 maal krijg je schone handdoeken. Wel prettig is de grote koelkast die wij hadden en in de buurt zijn meerdere supermarkten. Ondanks centrale ligging toch vrij rustig.Parkeren voor je huurauto is niet zo eenvoudig.

• 7Fam. de Wit09-01-2017

Ondanks het sobere app. een fijne vakantie gehad.

Het is een kleinschalig(hier hebben wij voor gekozen) appartementencomplex met een zwembad. De bedden waren heel goed. De appartementen zijn zeer, zeer minimaal ingericht. Er ontbrak b.v. een föhn in de badkamer, broodrooster in de keuken. Tevens waren er weinig glazen, bestek, borden en de kopjes en schotels pasten niet bij/op elkaar. In het appartement waar wij in verbleven hing helemaal niets aan de muur. Er was 1 Duitse TV zender, 1 Engelse TV zenden en 4 Spaanse zenders. Gelukkig hoefden wij hier niet voor te betalen. Er was veel achterstallig onderhoud.

• 4besuijen18-11-2008

middelmatig

Zaterdag 11 oktober terug gekomen uit Atis tirma het was te doen maar de service was heel slecht als je iets voreg werd het niet gemaakt. receptie maat 1x open geweest tijdens mijn vakantie tegenover het strand is het goed te doen en het strand maakt veel goed.

• 6Denise19-08-2008

Atis Tirma

Nette kamers, goede bedden, zeer goede ligging.

Er wordt om de dag schoon gemaakt, één nadeel, de receptie is bijna nooit open.

Klein zwembad met aan 3 kanten hoge muren eromheen, 5 minuten lopen naar het strand, 1 minuut naar het uitgaanscentrum Kasbah.

Persoonlijk heb ik er een hele leuke vakantie gehad!!

• 7H. Haledo15-08-2008

Redelijk tevreden..!!

Eenvoudig maar goed 2-kamer appartement op de eerste verdieping. Voldoende voor twee à drie personen. Redelijk onderhouden met om de dag het reinigen van de kamers door de schoonmaaksters. Hebben geen last gehad van kakkerlakken of ander ongedierte (van bewoners op de begane grond vernamen wij dat zij daar wel een enkele keer last van hadden). Het appartement ligt op loopafstand van het strand (ca. 10 minuten) en van het dichtbij zijnde winkelcentrum (ca. 5 minuten). Al met al zijn wij tevreden over deze accomodatie, maar kunnen alleen over onze appartement spreken, dat een goede indruk heeft achtergelaten. En verder hebben wij geen klachten van andere bewoners vernomen over de staat van onderhoud van hun appartement (op een enkele klacht na van een kakkerlak). Indien je genoegen neemt met een eenvoudige appartement dat niet te ver gelegen is van het strand of winkelcentrum, dan kunnen wij je dit appatement aanbevelen Atis Tirma.

• 7maria16-09-2005

goed apartement. goed en gezellig personeel. goed schoongemaakt .pas gerenoveerd gaan er al voor de 4 de keer naar toe in okt. Voor ons al de 7 de keer crancanaria

• 8roche piersma03-10-2004

leuk simpel appartementen complex.geheel van hotel plan .gezellige hostes. veel kakkerlakken maar dat is nou eenmaal gran canaria ,en de andere eilanden ook. centraal .4 min lopen naar kasbah centrum.en 3 min lopen naar boulevard.

• 7Derk13-04-2004

Wel een leuk complex! Helaas door de vele aanbiedingen nog steeds erg duur bij touroperator! Dus zal waarschijnlijk niet meer gaan! Altijd koud water met douchen!!! En veel katten en kakkerlakken, maar dat heb je daar overal in elk appartementen complex. Touroperator hostessen zijn onvriendelijk en arrogant! Ik ben nu al 3x van de 10x met touroperator naar dit complex geweest.!

Dit was trouwens wel de laatste keer!

• 8jolanda en ruud05-02-2004

Wij komen al jaren in dit complex knus en gezellig , nog steeds te weinig parasols en een matige staat van onderhoud maar zoals overal cést le ton qui fait la musique en dan komt alles piko bello in orde

• 4A.J. van Maurik04-01-2004

Zijn met de kerst 2003 geweest. Problemen met het heet water, rioollering. En met de TV. Als je wat aan de receptie vraagt dan zeggen ze komt in order en 3 dagen later nog niks aangedaan. Heet water hadden we 14 dagen niet. Pas toen we gegingen werkt er aan gewerkt. Hebben het probleen niet verholpen. Door het probleem met de riool kwamen er kakkerlaken op onze kamer. Kwamen via een gebroken riool bius de kamers binnen. Alle in richtingen zijn verschillend. Daar door is de inventarisch per huisje verschillend.

Appartement Atis Tirma info

• LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden