Appartement Atis Tirma

Kleine hotelsWeer vandaag22°15°
Appartement Atis Tirma
6,4

9 reviews over Appartement Atis Tirma in het Nederlands

Het is een kleinschalig(hier hebben wij voor gekozen) appartementencomplex met een zwembad. De bedden waren heel goed. De appartementen zijn zeer, zeer minimaal ingericht. Er ontbrak b.v. een föhn in de badkamer, broodrooster in de keuken.

Tevens waren er weinig glazen, bestek, borden en de kopjes en schotels pasten niet bij/op elkaar. In het appartement waar wij in verbleven hing helemaal niets aan de muur. Er was 1 Duitse TV zender, 1 Engelse TV zenden en 4 Spaanse zenders. Gelukkig hoefden wij hier niet voor te betalen. Er was veel achterstallig onderhoud.

Gereisd met partner in december 2016
2008

middelmatig

besuijen
18-11-2008

Zaterdag 11 oktober terug gekomen uit Atis tirma het was te doen maar de service was heel slecht als je iets voreg werd het niet gemaakt. receptie maat 1x open geweest tijdens mijn vakantie tegenover het strand is het goed te doen en het strand maakt veel goed.

Gereisd alleenreizend in oktober 2008

Atis Tirma

Denise
19-8-2008

Nette kamers, goede bedden, zeer goede ligging.

Er wordt om de dag schoon gemaakt, één nadeel, de receptie is bijna nooit open.

Klein zwembad met aan 3 kanten hoge muren eromheen, 5 minuten lopen naar het strand, 1 minuut naar het uitgaanscentrum Kasbah.

Persoonlijk heb ik er een hele leuke vakantie gehad!!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Redelijk tevreden..!!

H. Haledo
15-8-2008

Eenvoudig maar goed 2-kamer appartement op de eerste verdieping. Voldoende voor twee à drie personen. Redelijk onderhouden met om de dag het reinigen van de kamers door de schoonmaaksters. Hebben geen last gehad van kakkerlakken of ander ongedierte (van bewoners op de begane grond vernamen wij dat zij daar wel een enkele keer last van hadden). Het appartement ligt op loopafstand van het strand (ca. 10 minuten) en van het dichtbij zijnde winkelcentrum (ca. 5 minuten). Al met al zijn wij tevreden over deze accomodatie, maar kunnen alleen over onze appartement spreken, dat een goede indruk heeft achtergelaten. En verder hebben wij geen klachten van andere bewoners vernomen over de staat van onderhoud van hun appartement (op een enkele klacht na van een kakkerlak). Indien je genoegen neemt met een eenvoudige appartement dat niet te ver gelegen is van het strand of winkelcentrum, dan kunnen wij je dit appatement aanbevelen Atis Tirma.

Gereisd met partner in augustus 2008
2005

goed apartement

maria
16-9-2005

goed apartement. goed en gezellig personeel. goed schoongemaakt .pas gerenoveerd gaan er al voor de 4 de keer naar toe in okt. Voor ons al de 7 de keer crancanaria

Gereisd anders in september 2005
2004

leuk simpel appartementen complex

roche piersma
3-10-2004

leuk simpel appartementen complex.geheel van hotel plan .gezellige hostes.

veel kakkerlakken maar dat is nou eenmaal gran canaria ,en de andere eilanden ook.

centraal .4 min lopen naar kasbah centrum.en 3 min lopen naar boulevard.

Gereisd anders in oktober 2004

Wel een leuk complex!

Helaas door de vele aanbiedingen nog steeds erg duur bij touroperator!

Dus zal waarschijnlijk niet meer gaan!

Altijd koud water met douchen!!!

En veel katten en kakkerlakken, maar dat heb je daar overal in elk appartementen complex.

Touroperator hostessen zijn onvriendelijk en arrogant! Ik ben nu al 3x van de 10x met touroperator naar dit complex geweest.!

Dit was trouwens wel de laatste keer!

Gereisd anders in april 2004

Wij komen al jaren in dit complex

knus en gezellig , nog steeds te weinig parasols en een matige staat van onderhoud maar zoals overal cést le ton qui fait la musique en dan komt alles piko bello in orde

Gereisd anders in februari 2004

Zijn met de kerst 2003 geweest

A.J. van Maurik
4-1-2004

Zijn met de kerst 2003 geweest. Problemen met het heet water, rioollering. En met de TV. Als je wat aan de receptie vraagt dan zeggen ze komt in order en 3 dagen later nog niks aangedaan. Heet water hadden we 14 dagen niet. Pas toen we gegingen werkt er aan gewerkt. Hebben het probleen niet verholpen. Door het probleem met de riool kwamen er kakkerlaken op onze kamer. Kwamen via een gebroken riool bius de kamers binnen. Alle in richtingen zijn verschillend. Daar door is de inventarisch per huisje verschillend.

Gereisd anders in januari 2004

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Atis Tirma in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Atis Tirma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.