Vakantiepark Atindana

Meer vakantiepark info

97 reviews over Vakantiepark Atindana

• 7b.a.04-10-2014

Prima park

Zijn hier in de Meivakantie geweest. Prima tijd gehad. Bungalows niet echt groot en wat gedateerd. Zwembad leuk voor de kids. Strand is op loopafstand, ca 20 min lopen. Groot winkelcentrum Yumbo op 10 min lopen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2007

• 9Theo Huisman26-01-2013

Prachtige Kerst en jaarwisseling

Mooi rustig park, wel afhankelijk in welk van de 3 delen je verblijft. Wij in deel 2, veel bungalows de laatste jaren gerenoveerd. Verblijven tussen oktober en april veel overwinteraars. Inderdaad veel spanjaarden, in principe vriendelijke mensen als je jezelf een beetje aanpast. Warderen het erg als je probeert hun taal te spreken en je aan de gewoontes van het land aanpast. Ouders en kinderen gaan dikwijls gelijktijdig naar bed, dus kinderen zijn laat op. daarintegen is de siesta min of meer heilig. Veel mensen klagen over kakkerlakken. Die horen nu eenmaal bij het eiland. Wordt op het park tegelmatig tegen gesproeid en men probeert het in de hand te krijgen. Is voor mij het zelfde als je een woestijnreis maakt en klaagt over zand tussen je tenen. Prima plek om tot rust te komen !!

Gereisd met partner in december 2012

• 6Roy Paus23-10-2011

15 dagen Atindana

Wij hebben 15 dagen in bungalowpark Atindana gezeten. Was even slikken bij binnenkomst in de bungalow. De inrichting is zeer gedateerd. Gelukkig was het weer zo goed dat we van de inrichting geen gebruik hoefen de te maken. Keuken was klein, materiaal schaars. Wel een grote koelkast met vriesruimte, waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Voor de tv moet worden betaald, evenals voor de kluis! Er werd om de dag schoon gemaakt, vegen en dweilen, toilet en douche. Handdoeken zijn oud en versleten, soms drie dagen met dezelfde handdoeken. Kijk uit voor kakkerlakken! Vriendelijk van de schoonmaakster dat we verdelgingsmiddel kregen. De bedden zijn hard en het beddegoed is oud en versleten. Het park ziet er wel mooi uit, zwembad wordt dagelijks schoongemaakt. In het weekend zijn er spaanse families aanwezig in het park, deze zijn wel wat luidruchtig, maar zelf niet echt last van gehad. Ligging is goed, 800 m van strand, dichtbij super. Wij hebben er een leuke vakantie van gemaakt! J & R

Gereisd met partner in september 2011

• 1Astrid31-08-2011

In de bungalow is alles heel vies en oud en stuk

Een ijskast alleen maar roest aan de buitenkant, hele keuken door vocht opgezet, zeer onhygienisch.Absoluut niet welkom, de helft is van Spanjaarden zelf. Houden obsoluut geen rekening met buitenlandsche gasten.De Spaanse kinderen lopen tot diep in de nacht te schreeuwen op het park.Diverse keren wat van gezegd maar je wordt gewoon door papa en mama uitgelachen.Rot naar je land en Fuck you krijg je van hen.Dan is het beddengoed en handdoeken zo versleten dat de gaten er in vallen.Zo erg dat je het niet eens als dweil wil gebruiken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 214629-08-2011

je word weggekeken door de spanjaarden.

De helft van de huisjes zijn gekocht door spanjaarden, maar een aantal huisjes kunnen gehuurd worden. De spaanse kinderen blijven op tot diep in de nacht en zeer luidruchtig. De keuken is heel klein, en de koelkast was rijp voor het grof vuil. Handdoeken en beddengoed kwam uit de jaren 80 met alle scheuren der op en der aan. de ligging was wel erg goed.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 2J. de Fluiter28-08-2011

Gaan we nooit meer naar toe!!

Tuin en zwembad zijn prima en ligging van het park is uitstekend. Bungalows zijn echter zwaar gedateerd en vies, hoewel de schoonmaakster haar uiterste best doet er nog iets van te maken. Inrichting is zwaar verouderd. Ramen en deuren sluiten niet of amper en de koelkast lekt. Verschonen van de handdoeken zwaar beneden de maat en bijbestellen via de receptie (desnoods tegen betaling) niet mogelijk. Daarnaast zijn de vele Spanjaarden op het park (eigenaren van verschillende bungalows) vaak irritant aanwezig. Kortom, wij gaan nooit meer naar bungalowpark Atindana. Prijs/kwaliteitverhouding beslist niet in balans.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 55 meiden08-08-2011

Nooit meer

Met 5 meiden in Bungalows Atindana geweest. Bij aankomst roken we enorme stank en vonden we 4 kakkerlakken. De bungalows waren enorm oud, het servies klopte ook niet. Ook hadden we maar 4 kuipstoelen terwijl we met 5 personen waren. De ligging was goed, binnen 5 minuten was je in de Kasbah. Ook de zwembaden waren niet ver lopen, ideaal dat je bij je bungalow kon zonnen.

Na een week elke dag wel een paar kakkerlakken gevangen te hebben, hebben we er op een avond, binnen een half uur, ongeveer 25 gevangen van gemiddeld 4 á 5 cm groot. We hebben ontdekt waar ze vandaan kwamen, er zat een enorm nest achter onze koelkast. De volgende dag om 17:00 kregen we gelukkig een andere bungalow (134). Maar die was net zo belabberd als de vorige. (146)

Ook werden we er van beschuldigd een scheur in het raam gemaakt te hebben, en daardoor zouden we onze borg niet terug krijgen. Hier zijn we tegenin gegaan en uiteindelijk hebben we de borg op het laatste moment terug gekregen.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 6Anouk02-08-2011

Wel aardig

In de zomer van 2010 ben ik samen met vriendinnen geweest. Ik vond de bungalow waarin wij verbleven erg gedateerd, bovendien is de doortochting in de bungalow verschrikkelijk. 'S nachts was het zeker tegen de 40 graden in de bungalow, het raam kon niet goed open en er waren zoveel kakkerlakken dat je het raam ook liever niet open deed. Er waren wel spuitbussen maar die waren bijna leeg en we konden ook geen volle krijgen bij de receptie. Het zwembad was erg klein en werd in de weekenden volledig in beslag genomen door de spanjaarden die daar zelf een bungalow bezitten.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8Henk22-02-2011

Wederom een prima vakantie

Onlangs een maand in Atindana geweest voor de 4e keer. Goed onderhouden park hier en daar wat gedateerde bungalows. Mooi aangelegd park met zwembad (koud water). Veel bungalows worden verkocht en gerenoveerd dus hoelang dit park nog te boeken zal zijn is onduidelijk. Geruchten gaan dat ook de receptie gaat verdwijnen.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8irma gort16-12-2010

fantastische plek

bungalows zijn simpel ingericht maar prima ligging heerlijk zwembad met prima tuin erbij.

Gereisd met partner in januari 2010

Vakantiepark Atindana info