Appartement Arco Iris

71 reviews over Appartement Arco Iris in het Nederlands

En fijne vakantie!

Rianne,
17-7-2018

Geweldige ligging! Vlakbij de boulevard en het strand, maar toch heerlijk rustig:. Ver weg van de flatgebouwen!

Heerlijk zwembad; wordt, net als de tuin, goed onderhouden.

Appartement eenvoudig, maar prima. Fijne douche. Dagelijkse schoonmaak.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijke vakantie gehad!

Manon,
22-7-2017

Heerlijke vakantie gehad in dit complex, prima appartement, simpel maar alles aanwezig en schoon! Lekker zwembadje waar altijd de hele dag door ligbedden aanwezig waren.

Wel is het erg gehorig in de appartementen! Iedere dag werd het appartement schoongemaakt en schone handdoeken opgehangen. Alles op loop afstand in de buurt.

Gereisd met vrienden in juli 2017

prima accomodatie

jolanda,
12-7-2017

Arco Iris is een prima appartement, we werden zeer vriendelijk ontvangen bij aankomst. Het appartement was prima, ruim , netjes en schoon.

de ligging is prima, rustig en centraal, wel iets gehorig!

ons uitzicht was mooi over het strand en de zee.

Bij aankomst deed de ijskast het niet en na melding kwamen ze na 10 minuten al een nieuwe plaatsen.

we komen hier zeker nog terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig!

Renee
21-6-2016

Fijn appartement voor niet veel geld, bij aankomst vriendelijk ontvangen door personeel.

Appartement was erg schoon en werd iedere dag schoongemaakt.

We hadden een appartement op de begane grond dus we konden zo het zwembad induiken.

Als je een dagje geen zin had in het strand was het aan het zwembad ook heerlijk vertoeven, de schoonmakers kwamen ook als je in het appartement bleef wat zeer prettig was want je had geen last van ze.

Iedere ochtend kwam de 'poolguy' alle zwembaden schoon maken en de tuinman kwam een keer in de week alles bijhouden.

Dus al met al alles zeer netjes!

Qua ligging ook perfect, nog geen vijf minuutjes lopen naar de boulevard, strand en zeer veel aantrekkelijke winkels.

Ik heb samen met mijn ouders een geweldige vakantie gehad wat mede mogelijk gemaakt werd door Arco Iris!

Gereisd met vrienden in mei 2016

Maatig

henkzondag
3-8-2012

De accommodatie is prima en de omgeving is mooi.

Het licht lekker dicht bij het srand en bij de boulevard en bij het centrum Cita.

Het personeel kan wel beter....daar sraalt niet echt de vrolijkheid af.

De schoonmaak is goed....de kamers worden iedere dag schoon gemaakt en wij kregen iedere dag schone handdoeken en badhandoeken.....het bedden goed mag wel wat vaker verschoond worden...dat is maar een keer gedaan in die 10 dagen dat wij er waren.

Dus dat mag om de dag wel gebeuren als het zo warm is.

Het is ook jammer dat er geen Airco was....dat had behoolijk gescheeld want s,avonds was het wel erg warm op de kamer en in de slaap kamer.

In het reis verslag stond ook dat wij geen bezoek mochten ontvangen in het appartement.

Nou dat hebben wij geweten....ondere ons zat een spaanse famillie die kregen iedere dag bezoek van famillie en vrienden....er liepen iedere dag weer anderen soms wel 10 a 20 mensen en daar werd niets over gezegt of aan gedaan.... Jammer.

Vdg Henk Zondag.

Gereisd met partner in juli 2012

Lang geleden

henk zondag
17-6-2012

Het is 23 jaar geleden dat ik in playa del ingles ben geweest.

en ik heb daar nog hele mooie herinneringen aan...vooral aan het Apartement Arco Iris.

Het was toen een geweldig Apartement.

Ik ga nu deze zomer weer eens kijken wat er allemaal is veranderd in Playa del ingles en natuurlijk het Apartement Arco Iris.

Ik hop dat het nog net zo mooi en goed is als 23 jaar terug..

Gereisd met vrienden in september 1989

Vlakbij de duinen/strand

Mary N
5-2-2012

Het ligt valkbij de duinen, die prachtige duinen.

Maar helaas is het 's avonds beneden bij de winkeltjes/restaurants uitgestorven dus voor vertier zul je ergens anders heen moeten.

App. zijn prima.

Gereisd met partner in januari 2006

Voor de 2e keer genoten van een verblijf in dit appartementencomplex. Prachtig gelegen aan de boulevard met grandioos uitzicht op strand en duinen. De appartementen worden zeer goed onderhouden, elke dag schoonmaak, tuinen pico belle evenals zwembad.

De inrichting is eenvoudig maar zeker voldoende. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Bedden kunnen wel iets beter. Verder zeker een bestemming om weer naar terug te gaan!!

Gereisd alleenreizend in augustus 2011

eenvoudig maar goed

anne_liesnienhuis
9-8-2011

Prima ligging bij duinen op loopafstand Boulevard. Rustig. Eenvoudig maar compleet ingericht.

Gereisd met jonge kinderen in november 2008

prachtig uitzicht

Hans
19-5-2011

Goed appartement / schoon / alles wat je moet hebben is er.

Kluis huren duur, €45,00 voor 11 dagen.

Vlak bij strand, veel trappen lopen, en winkel centra's

Gereisd met partner in mei 2011

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Arco Iris in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Arco Iris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.