Appartement Ananda Suites

• Onvoldoende: 1 - 5

verschrikkelijk appartement

Laurence
26-3-2014

wij zaten in een appartement direct gelegen boven het ontbijt en lunchterras. Afschuwelijk geen enkele ventilatie en het leek wel of we in een voormalig liftportiek huisden.

In de nabijheid (loopafstand) van de Kasbah en daar zijn de kroegen etcetc

Personeel was wel uiterst vriendelijk en het was erg goedkoop.

Wel het slechtste eten wat ik ooit gegeten heb, boek dus geen all-inclusieve want eten kun je beter in de nabije omgeving doen.

heel fijn

Aranca
21-2-2014

deze accommodatie bezochten wij (4 personen) een aantal malen, appartement op begane grond (i persoon met rolstoel) ging prima.

wij waren in januari in een ander hotel want (Broncemar) werd verbouwt,we zijn daar toch wezen kijken, nou geloof me ,dit hotel gaat de eerste jaren niet open, er gebeurd helemaal niks,het lijkt wel of er brand geweest is, er lopen nauwelijks werklui, echt doodzonde, de waarderingscijfers zijn over de tijd dat we er wel waren

rolstoel

Wiel Hager
29-8-2013

met rolstoel op eerste verdieping

maar de liften werke niet optimaal dus tillend naar boven

op navraag ..... kunnen er niks aan doen

deur breedte bar slecht voor rolstoelen

dus beslist niet aan te raden

in app veel kapotte tegels en slechte voorzieningen

We hebben een aantal aanbieders voor Ananda Suites voor je op een rij gezet:

Helaas sluit Broncemar voor een supergrote verbouwing vanaf 9 juni haar deuren om op 1 november weer open te gaan als vier sterren hotel.

Wij hebben er met RKSVGDA de afgelopen twaalf jaar een prima hotel aan gehad. Paste prima in ons budget en als je de superior kamers had meer dan voldoende luxe nette kamers. De ligging is perfect direct aan de boulevard en voor de jonge gasten die we bij ons hadden 200 meter van de Kasbah (uitgaansgelegenheden) Trainingscomplex was 10 minuten met de taxi die rond de drie euro kosten. Het eten was niet altijd even goed maar veel dagen lag er wel iets van onze gading bij. De tuin bij het zwembad was voortreffelijk we hebben daar leuke tijden gehad ook met de pensionada's die daar vele maanden zaten en er naar uit keken als wij er weer een week waren. Het hotelpersoneel was zeer vriendelijk en altijd hebben we op goede voet met elkaar gestaan dat zelfs de directie en hotelgasten naar de wedstrijden kwamen kijken die we daar speelden.

Super!!

joycedekoeijer
24-5-2013

Ik ben er een paar jaar terug geweest en ik zag er erg tegenop maar het was de moeite waard! Alleen een beetje jammer dat ik me gouden oorbellen ben verloren.. We hebben ook heel veel mensen leren kennen.

Heerlijke plek

J.M. Reckman
24-5-2013

Appartement Broncemar hadden wij al eens bezocht. Wederom een geweldige 8 dagen gehad. Inrichting was pima. Iets verouderd. Je moet niet teveel luxe verwachten. Wil je een luxe kamer dan kan je deze tegen meerkosten bijboeken. Zwembad prima. Helaas zie ik nergens meer dat je Broncemar kan boeken.

Een weekje in Broncemar

Mignon van Dort
18-4-2013

Laatst een weekje in Broncemar gezeten. Dit verblijf is inderdaad wat veroudert maar alle spullen zijn nog prima in staat. Voor ik weg ging wel bang geworden van alle berichten op zoover over het appartament stonden. Ik ben hier zelf voor het laatst 6 jaar geleden geweest en was bang dat het heel erg veroudert was. Het appartement is heel summier ingeriht maar je hebt alles wat je nodig hebt. Als je van plan bent te gaan koken is dit niet het goede appartement, maar als je zoals wij iedere avond uit eten gaat is het prima te doen! De irish pubs die voor broncemar stonden zijn gesloten, dat maakt het lekker rustig. Het zwembad en de bijbehorende poolbar zijn prima in staat en worden ook elke dag schoongemaakt. Prijs kwaliteit verhouding is prima!!!!!

Broncemar

heer de Raaf
1-12-2012

Broncemar is wat aan een opknapbeurt toe. Personeel is vriendelijk.

Jammer dat het aantal ongemanierde oostblokkers (om bier schreeuwen bij het ontbijt en personeel afblaffen en omkopen met fooi) toeneemt.

Een geweldige vakantie!

Linda
29-8-2012

Wij hebben het hier 2 weken onwijs naar ons zin gehad. Personeel was altijd erg vriendelijk, vooral 1 ober! Daar kon je altijd mee lachen. Appartement werd 5 dagen in de week schoongemaakt, om de 2 dagen een nieuw handoekpakket. Wij hebben geen overlast gehad van de verbouwing. Alles is echt op loopafstand binnen een paar minuten ben je op het strand/winkels. Ik zou hier zeker nog een keer heen gaan!

Heerlijke plek!

kelly
14-8-2012

Wij hadden een 5 kamer appartement en waren met 5 meiden. Aan ruimte geen gebrek! Gezien de prijs die je ervoor betaald, valt er over het appartement echt niets te klagen. Het is niet nieuw, hier en daar zelfs verouderd, maar daar is de prijs dan ook zeker na. De ligging is haast perfect, dicht bij uitgaan, strand en boulevard. En anders is de taxi daar ook echt spotgoedkoop. Wij hebben er een heerlijke tijd gehad, misschien ook wel omdat wij er zonder verwachtingen heengingen na al die verhalen op zoover.

We hebben een aantal aanbieders voor Ananda Suites voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ananda Suites in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ananda Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ananda Suites scoort een 6.91 uit 10 op basis van 598 reviews.