Appartement Amazonas

3 reviews over Appartement Amazonas in het Nederlands

Redelijk

Erpee te Dee
22-11-2014

De accommodatie is enigszins gedateerd. Klein keukentje met voldoende keukenattributen, broodrooster, koffiezetapparaat en waterkoker, electr. kookplaatje en afzuigkap. Geen magnetron. Verder aanwezig: koelkast met diepvriesvak, en een kluisje. Goede bedmatrassen. Geen airo op de kamer, dus het lijkt me erg warm in de zomer. Ook geen afzuiging in de toilet/doucheruimte. De vloer is van plavuizen, waardoor je vaak de verschuiving van stoelen in andere appartementen hoort. Slechte TV-ontvangst en geen Ned. zender als BVN, Het gebouw ligt tussen vele andere flatgebouwen ingeklemd. Via een dalend pad komt men aan de boulevard en strand; dus ligging van gebouw is niet geschikt voor mensen die niet kunnen klimmen. Verder is een supermarkt voor boodschapjes zowat om de hoek

Gereisd alleenreizend in november 2014
2005

leuk appartement en leuk hotel leuke zwembad leuk uitzicht

velda
6-6-2005

leuk appartement en leuk hotel leuke zwembad leuk uitzicht

Gereisd anders in juni 2005
2004

Broncemar geboekt, overboekt naar Amazonas, gerenoveerd, ziet er netjes uit! Service is goed, mensen zijn correct. 's ochtends verse broodjes aan de deur, alles goed geregeld. Helaas is er geen kip te doen, alleen maar Duitsers. Bar aan het zwembad niet open wegens te weinig mensen in complex. Niet gezellig over het algemeen, fijn zwembad, en nog wel prive voor ons 2-en, dus......we waren blij dat we na 3 dagen toch naar Broncemar konden!

Gereisd anders in augustus 2004

We hebben een aantal aanbieders voor Amazonas voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Amazonas in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Amazonas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.