Appartement Alsol Walhalla

7,2

28 reviews over Appartement Alsol Walhalla in het Nederlands

Jan Terpstra
5-1-2018

Net terug van een heerlijke vakantie met oud en nieuw. Het inderdaad een erg gedateerd appartement maar super schoon. Elke dag schoonmaak. Geen last van lawaai gehad. Zwembad en omgeving netjes en elke dag schoonmaak aanwezig gezien. Alles binnen redelijk loop afstand ( winkels strand en restaurants.

Walhalla voor kakkerlakken en ongedierte !

M.van Dam
22-10-2017

Op vakantie met touroperator en Kakkerlakken bestrijding spuitbus.

14 daagse reis geboekt waarvan we 8 van de 9 dagen met lichten aan door het appartement hebben geslapen. We hadden gelezen dat kakkerlakken licht schuw waren. We zaten op de 5 de verdieping en alle dagen we 4 a 5 kakkerlakken door het appartement heen lopen. En de bestek lade van de keukenblok. Melding bij receptie gemaakt oplossing: en spuitbus, met de woorden spuit ze maar dood als je ze tegen komt. Alle dagen klachten doorgeven aan touroperator, maar die hielden de boot af. Na zelf overleg en klagen bij receptie zijn we verhuist naar 1ste etage. Hier hetzelfde met zelfs op het voeteneind van je bed kakkerlakken in de ochtend. Dit was voor ons de druppel en stonden erop dat we en alternatief aangeboden kregen van touroperator. Dit kregen we na 9 dagen met alle dagen klagen van touroperator. En bedompen donker hok ergens anders. Nooit meer touroperator en geen walhalla meer !

Een fantastische week gehad !!

Riet Bolleboom
19-10-2017

Appartement Walhalla vlak bij het strand en de Jumbo gezellig winkelcentrum. We waren met drie volwassenen en twee kinderen het appartement ligt heel centraal !!

Nooit meer

Karin
10-10-2017

In een woord : Bedwantsen..de eerste nacht geslapen in kamer 110 en tweede nacht in 502 . Daarna gelukkig een andere locatie

Super naar ons zin gehad!

Fam. H.
20-8-2017

Het appartement is idd gedateerd maar prima en ruim!

Heerlijk balkon en prachtig mooi onderhouden tuin bij het complex!

1 van onze kinderen van 16 moest op de slaapbank in de woonkamer maar dat ging prima....

Als je iets te kort kwam in ons geval soms wat handdoeken of een extra pan,

kon je er naar vragen en kreeg je het zonder problemen mee.

Zeer viendelijke mensen!

Soms wat luidruchtige mensen in het complex midden in de nacht die geen rekening hielden met anderen maar dat kom je overal tegen.

Als je het aangeeft bij de receptie doen ze er echt wel wat mee, is onze ervaring!

De omgeving heeft ons blij verrast en zijn het hele eiland rondgeweest met een huurauto, op dat moment via internet geboekt voor en week voor 170euro!

Dichtbij het strand met een gezellige boulevard!

De supermarkt Dino ligt dichtbij, even de trap op langs de bungalows en je bent er bijna...

Al met al een heerlijke, fijne gehad met onze 3 kinderen van 16, 18 en 21 jaar!

Prijs kwaliteit Topp!!

Vd berg
13-8-2017

Een niet al te Luxe appartement "voor ons geen probleem gezien de hoge temperaturen gebruiken wij deze meestal alleen om te overnachten" maar wel schoon en praktisch.. Het complex word keurig onderhouden,zwembad lekker schoon,José van de receptie vriendelijk en behulpzaam en de bar/restaurant ruime keuze in eten en drinken.. Alles binnen loopafstand te doen zoals strand,winkels,bars en restaurants..

Wij zijn overtuigd na 14 dagen Walhalla!!

Prima low budget appartementen complex

Deborah
6-8-2017

Tuurlijk kun je altijd dingen bedenken die beter zouden kunnen zoals; de huishouding die niet dagelijks komt, de vrij simpele inrichting, de luidruchtige Engelsen enz. Maar onze ervaring was dat we echt een prima appartement hadden en dat de receptie echt hun best doen om je te helpen.

Aanrader als je graag een airco wilt huren mail direct naar het hotel voor dat je gaat om dit te reserveren bij ons was het niet mogelijk om een airco te krijgen de eerste dagen.

Het zwembad wordt keurig onderhouden en er wordt hard gewerkt om alles netjes te houden.

Het strand is maar een paar minuten wandelen met een leuke boulevard waar je veel leuke etenstentjes hebt.

Taxi's zijn erg goedkoop! Een auto huren en naar puerto del Morgán gaan was voor ons een hoogtepunt. Voor onze kinderen 10+ was het park Aqualand ondanks de hoge entree ook erg leuk.

Matige appartementen met goede ligging

desie
28-7-2017

Appartementen ruim maar zeer gedateerd. Inboedel minimaal, 1 vuilnisbakje, bedden hard, 1 onbruikbare koekenpan, koelkast vies, wel koffiezetter, magnetron en broodrooster.

Schoonmaak stelt niks voor, zijn in 1 minuut klaar. Als je geluk hebt krijg je 1 x per week schone lakens en handdoeken maar wordt vaak vergeten. Bij aankomst geen kussensloop, TV deed het niet, 2 kleine en 2 grote handdoeken voor 4 personen.

Wifi is ruk! Alleen sochtends vroeg half uurtje redelijk om paar appjes te sturen. Echt internetten niet mogelijk.

Maar.....receptionist Jose is echt geweldig! de altijd lachende man regelt alles!

Gratis waterkoker, nieuwe handdoeken en beddengoed zovaak je wilt, weet alles over de beste excursies en leukste plaatsen, bustijden etc. Reisleiding heb je niet nodig, vraag het aan Jose! (Reisleiding is sowieso ruk, komt niet op bezoek, je moet minstens 25 minuten in de hitte lopen naar ander hotel voor info en doen niks met klachten.)

Receptie beperkt open, van 9-15 uur. Dat betekend dat er avonds geen toezicht is waardoor wel vaak geluidsoverlast van duitse en engelse jongeren.

Zwembad is schoon en verwarmd. Wel handdoekje leggen ochtends bij de bedjes.

Pool bar heeft heerlijk eten en vriendelijke bediening.

5 minuten van strand en winkels.( hellende weg)

Winkelcentrum Yumbo is niet veel soeps. Helft staat leeg, winkels die er zijn zijn duur. Wel leuke winkels bij het strand.

Aanrader: vrijdags markt bij havenstadje Puerto de Mogan. Half uurtje met de bus.

Taxi's ook erg goedkoop. Voor 5 euro ben je in Maspalomas.

Aquapark echt niet doen!!! Verouderd en ontzettend duur!

Was leuk voor 1 keer, maar volgend jaar toch weer naar Tenerife!

Dikke prima!

Sanne
2-7-2017

De mensen in het hotel waren heel erg aardig, zowel bij de receptie als bij het zwembad. Ze waren gastvrij en hielpen graag! Het zwembad was prima, met voldoende lig ruimte. De bar aan het zwembad had veel keus qua eten en drank zoals cocktails. De kamers waren wat gedateerd, maar wel schoon en de schoonmakers kwamen dan ook om de dag. Het balkon was goed en je hebt een mooi uitzicht over de zee. Op het strand ben je met ongeveer 10 minuten lopen, met een leuke boulevard!

Top prijs/kwaliteit

Willem
3-4-2017

Heel veel privacy, heel goed qua prijs/kwaliteit, ligging optimaal, en heel veel ruimte. Alhoewel in het centrum toch heel rustig.

We hebben een aantal aanbieders voor Alsol Walhalla voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alsol Walhalla in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alsol Walhalla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Alsol Walhalla scoort een 7.22 uit 10 op basis van 31 reviews.