Hotel Allsun Hotel Lucana

Hotel aan zeeWeer vandaag22°16°
Hotel Allsun Hotel Lucana
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Allsun Hotel Lucana voor je op een rij gezet:

86 reviews over Hotel Allsun Hotel Lucana in het Nederlands

Geweldig hotel. Mooi ligging, goed eten en drinken, vriendelijk personeel, schone kamers, goede bedden en mooie badkamer. Een nadeel: De zon schijnt pas in de middag bij het zwembad, Last van de schaduw van hotel dat ervoor staat. In dit hotel een kamer boeken vanaf verdieping 4 liefst aan een van de zijkanten. Heb je mooi zicht op zee en geen geluidsoverlast van het restaurant. Wij waren de enige niet Duisters. Voor ons geen probleem maar niet iedereen zal dit als prettig ervaren.

Gereisd met partner in januari 2019

Goed hotel in een gezellige sfeer.

Fam. Deckers,
3-9-2018

Prima hotel, mooi gerenoveerd, keuken top en beetje Frans/Spaans, eenvoudig, maar smaken zitten zeer goed,keuze genoeg, afwisselend. Vraag ook naar de wijnkaart, fles wijn 7€ ( rosé Lopez De Haro, top ). Kamers zeer verzorgd, personeel heel vriendelijk, vooral ouder personeel respecteren hun gasten ( familiaal ). Ligging top, vlak aan de rand van het centrum s’nachts geen nacht lawaai, mooi rustig. Een aanrader prijs kwaliteits verhouding.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima hotel

Wendy
2-12-2016

Een rustig gelegen hotel, vriendelijk personeel en iedere dag schone handdoeken op je kamer. Het eten is goed, iedere dag een ander thema en de eetruimte is aan de krappe kant. Je kan een tafel reserveren. Het gehele hotel is schoon en alles wordt netjes bijgehouden. Er zijn veel schaduwplekken bij het zwembad. Het strand is op loopafstand, wel helemaal aan het einde van Playa del Ingles. Mooie, lange boulevard. De animatie overdag is vrij beperkt, maar iedere avond is er een show, bingo enz..

Minpunten: de Wifi is erg langzaam (tegen betaling €20,00/week), de koffie is slap, de airco op de kamer werkt onvoldoende. Gezien de rustige ligging sliepen wij met de balkondeur open, dus koelde de kamer voldoende af. Er is een handdoekenservice en borg kost €10,00. Echter kun je de handdoek maar 3x per week omwisselen. Verder is alles in het Duits, aangezien 95% van de gasten Duits is.

Gereisd met partner in november 2016

Ronduit verschrikkelijk !

wouter
5-3-2014

Als vaste gast (vorige maal in 2010) kan ik alleen maar zeggen : nooit meer! Je kent het hotel gewoon niet meer terug, zo is het er op achteruitgegaan. Vroeger was het enige negatieve puntje dat door de omringende hoogbouw er zelden zon was op het ligterras of rond het zwembad, maar nu.... Een greep : 1)reiniging van de kamers beperkt zich tot het opmaken van de bedden 2)onvriendelijk en onderbemand personeel 3)90% van de klanten zijn Duitsers die ingevolge de All-inn een hele dag lallend rondlopen, de andere toeristen lastig vallen en bij thuiskomst 's nachts zich ermee amuseren op alle kamerdeuren te bonken 4) kok komt recht van een bejaardeninstelling : alles lauw, groente tot pap gekookt en bijna alle vlees gemalen - bij het ontbijt gekookt i.p.v. gebakken spek 5) animatie beperkt zich tot het 's avonds opzetten van een ceedeetje. Dit alles aan de prijs van 4 sterren. Te mijden!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

Heerlijke vakantie

Gerry
11-7-2013

Grappig om te lezen dat de Nederlandse Douwe Egberts koffie niet te drinken was. Smaken verschillen dus. Wij hebben echt een heerlijk verblijf gehad. Alles (schoonmaak (ook met de vinger boven de spiegel geweest), bediening, eten/drinken) was top! Veel Duitsers 95% met 1 doel: zwembadgebied veroveren in de vroege ochtend door handdoeken over de stoelen. Tijdens het vertrek nog met een Spaanse manager gesproken. Deze man gaf een hele eerlijke mening. Het hotel is van het Duitse Allsun en het Spaanse personeel is hierop ingesteld. Maar hij was blij dat wij als Nederlanders onze eigen normen/ waarden vasthielden.

Wij zijn echt heel blij dat we hier geboekt hebben. Tips: Via het deurtje bij het kleine zwembad ben je binnen 30m bij het strand. Het kleine zwembad heeft veel meer vrije ligplekken. Naast het hotel ligt een Supermarkt waar je goedkoper drank/sieraden kan kopen in vergelijking in het centrum.

Gereisd met partner in juli 2013

Goede uitvalsbasis, mager hotel

Polkadot
13-4-2013

Het hotel claimt 4 sterren waard te zijn, maar voor mijn gevoel mogen ze blij zijn met 3 sterren. Delen van het hotel zijn een beetje outdated. Het bed is hard. Het zwembadwater was veel te koud, waardoor er bijna niemand in was. En de losse pools (bubbelbaden?) waren ook koud. En dat terwijl het een verwarmbaar zwembad betreft. Verder gebruiken ze de airco ook niet. Als je s'avonds de 'animatie zaal' in loopt, merk je hoe benauwd het daar is. Verder is het hotel gericht op Duitsers. Het personeel spreekt slecht Engels. De douche is super en de balkon en de kamer goed muv het te harde bed. Verder moet je betalen voor de kluis en heb je alleen WIFI in de ontvangsthal. Dat terwijl je op je kamer wel de WIFI signalen van veel nabije hotels kunt ontvangen, zoals het Europahotel. De locatie is verder goed. Vlakbij de boulevard. Wel redelijk rustig. Het eten is eenzijdig en vaak best slecht. De koffie is echt verschrikkelijk slecht. (en die Duitsers drinken dat nog op ook!)

Gereisd met partner in april 2013

Afrader voor koffie liefhebbers!!!!

Wat men hier voor koffie durft te serveren is schandalig, het smaakt naar alles bv naar koffie. Of je het nu apart bestelde of een kan bij het ontbijt het was niet te drinken. De ligging van het hotel is perfect , maar dan hebben we het wel gehad. Het zwembad is verwarmd alleen gebruiken ze de verwarming niet, dus geen aangenaam water. De ruimte van de bar en het hotel heeft airco alleen gebruiken ze die niet dus vies benauwd. De kamer was wat grote betreft goed, badkamer geweldige douche, alleen die tl verlichting doet pijn aan je ogen. Het personeel was erg vriendelijk. Het buffet dan, het eten was lauw, niet echt lekker warm maar lauw tot bijna koud, het was eigenlijk wel armoe, veel van het zelfde er zat niets spannends bij, Neem bv het ijs 4 verschillende kleuren maar wel allemaal de zelfde vlakke smaak. Nee voor het eten is het geen aanrader, je hebt dan wel all in maar veel eten doe je niet.

Gereisd met partner in april 2013

geweldig

eline
27-1-2013

Leuk hotel heerlijk rustig, eten genoeg keus niks te klagen, De poolbar sluit om 22.00 uur maar tot 00.00 is de bar open, na die tijd is moet je voor je drankjes betalen ( geen probleem zit je lekker buiten ga je 5 minuten voor tijd wat extra's halen , doen ze niet moeilijk over).Vriendelijk personee,l door de vele trappen niet kindervriendelijk, goed nieuws voor ons.

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

Horror Story

Steef Berben
24-1-2013

Vorig jaar heb ik hier samen met mij vriendin 10 dagen gezeten. Ik wil er niet te veel woorden aan vuil maken maar ik wil andere mensen even waarschuwen dat ze niet dezelfde fout maken als ons. Hoe het kan dat dit hotel nog zo'n goede beoordelingen krijgt ik snap er niks van.

- Het eten is niet gevarieerd en ronduit slecht.

- De bedden lijken wel van beton.

- De ligbedjes aan het zwembad zijn net zo oud als het hotel zelf ze kunnen niet eens rechtop gezet worden. Om ze comfortabeler te maken kun je vieze groene matjes pakken om erop te leggen.

- De eetzaal is klein, te klein voor het aantal gasten en er is geen airco.

Kortom wil je je een leuke vakantie zonder ergernis ga hier niet naartoe. Normaal gesproken zeik ik niet graag maar dit sloeg werkelijk alles.

Voor het zelfde geld zit je op Tenerife in het Bahia Principe Tenerife hier zijn we 2 jaar geleden geweest en dit was 10000x beter.

Hopelijk maakt u niet dezelfe fout als ons !

1x en Never in a million years nog een keer!

Gereisd met partner in september 2012

Heel fijn hotel!!

Monique en Michel
11-9-2012

Een heel fijn hotel. Voornamelijk duitse mensen. Weinig jongeren en weinig kinderen. Eten uitstekend. Voor iedereen is er keuze genoeg. 2 Zwembaden, waarvan een met poolbar . 2 Bubbelbaden. Sportruimte. Via een steegje ben je zo op het strand. Personeel niet erg spraakzaam, maar wel zeer correct. Kamer niet heel groot, maar netjes. Rustig hotel, maar zeker aan te bevelen.

Gereisd met partner in augustus 2012

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allsun Hotel Lucana in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allsun Hotel Lucana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.