Appartement Aida

96 reviews over Appartement Aida

• 2019
    8Josephus05-07-2019

Geweldige vakantie gehad

Heerlijk appartement, heerlijk dicht bij het centrum maar toch rustig gelegen. Prachtig uitzicht over zee Met de lift een paar meter verder sta je zo op het strand! Alles aanwezig in het appartement, zelfs wasmachine. Zwembad erg mooi en schoon.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9Irene13-01-2019

Mooi, groot/groter/grootst + goud/gouder/goudst

We hadden een buitenhut geboekt, maar kregen een hut met balkon aan boord. We zijn in Dubai gestart, vervolgens naar Oman, Abu Dabi, Qatar en weer terug naar Dubai. Was erg goed aan boord!

Gereisd met vrienden in december 2018

• Oude reviews

0Euq02-09-2010

Erg mooi appartement

Schitterend appartement, en erg leuk personeel. Word elk e dag netjes schoongemaakt. Ook een lekker zwembad. Dicht bij winkels strand restaurants en uitgaansplekken. Kortom zeker een keer terug!

Gereisd met partner in november 2009

• 8Marian05-08-2010

"Zeer tevreden"

Wat jammer, de vorige reactie, begrijp er niets van. April 2010 verbleven we 8 dagen in dit app. complex. Kleinschalig, prima zwembad. Groot balkon,mooi uitzicht op de zee en dichtbij de boulevard. Het is niet geschikt voor mensen, die slecht ter been zijn vanwege de vele trappen. De inrichting van ons appartement was prima. Ruime badkamer met veel opbergmogelijkheden. Indien gewenst, dagelijks 2 boodjes voor 1 Euro. Wordt "aan" de deur gehangen. Verblijf voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in april 2010

• 8Jeffrey22-07-2010

Gewoon Super!

Aida is gewoon een super appartement. De ligging is perfect, bijna aan het strand en ook dicht bij het uitgaansgebied. Hoewel Aida dicht bij het uitgaansgebied ligt heb je hier totaal geen overlast van.

Het is een mooi groot appartement. Het wordt bijna iedere dag schoon gemaakt en ook krijg je regelmatig schone handdoeken. Bij ons is zelfs een keer de vaat gedaan door de schoonmaakdienst. Zowel de schoonmaakdienst, eigenaar en een aantal van de vaste bewoners zijn erg vriendelijk.

Al met al een top vakantie gehad dus.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Hans20-03-2010

Nette appartementen met een fantastische ligging.

Wij zijn in februari 2010 voor de tweede keer naar Aida geweest. Net als vorig jaar hebben wij genoten van de gastvrijheid van de eigenaar/beheerder en zijn personeel. De appartementen worden nog steeds goed onderhouden, ondanks dat ze in de verkoop staan. Wij hebben geen last gehad van de enkele verbouwing die gaande was. Met het commentaar van Ariette van 15-1-2010 zijn wij het geheel oneens. Volgend jaar gaan wij zeker weer naar Aida.

Gereisd met partner in februari 2010

• 6Ariette 15-01-2010

Jammer

We zijn in januari voor de 4e keer naar Aidia geweest, maar het was wel de laatste keer. De appartementen worden per stuk verkocht en men zal de komende tijd steeds last hebben van verbouwingen. Op mails wordt niet meer gereageert en er wordt niets meer vervangen of opgeknapt in de appartementen die nog niet verkocht zijn. Qua ligging echt perfect en we zijn er jaren met plezier naar toe gegaan, maar nu op zoek naar iets anders voor januari 2011.....

Gereisd met partner in januari 2010

• 10Fam. Wapstra07-11-2009

Heerlijk appartementencomplex

Super appartement, elke dag wordt er schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. Personeel is erg vriendelijk. Voor 1 euro heb je s'morgens verse broodjes aan de deur hangen. App. ligt aan het strand en heerlijk dichtbij uitgaansgelegenheid. Toppie

Gereisd met partner in november 2009

• 7f a j de rooij17-10-2009

super plek mooi gelegen aan de boulevard

mooie schone apartementen op een mooie lokatie de prijzen zijn goed en ook de ruimte is er voldoende mooi schoon zwembad echt een aan rader voor 2 personen

Gereisd met partner in juli 2005

• 9Tim29-08-2009

Heerlijke plek

Ideaal appartement.. Goede ligging en een mooie plek om je vakantie mee te beginnen.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Appartement Aida info