Géén boekingskosten

Appartement Agaete Park

SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Agaete Park voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 29 reviews

Meer appartement info

33 Reviews over Agaete Park

• 6Sanne21-08-2014

Niet super

Best een prima appartement, goede ligging, 5 min van het strand en centrum. Kamers zijn ruim en schoon (2x per week schoongemaakt en nieuwe handdoeken). Zwembad is super! Mooi en groot!

Maar toch enkele puntjes van kritiek:

Geen reisleiding aanwezig Bijna geen warm water Slechte communicatie, complexbeheerder was iemand anders dan degene die de boekingen regelde, beetje raar. De tijd voor de transfer voor de terugreis werd niet bekend gemaakt in het appartement. Deze mensen waren daarnaast niet vaak aanwezig waardoor je, als je vragen had, niet echt goed geholpen kon worden. Wel vriendelijk en spraken goed Engels. De ligging van het appartement is qua afstand naar strand en centrum perfect, maar de straat waar het in ligt is nogal uitgestorven met veel leegstaande gebouwen. Ook zo raar, alsof je buiten het seizoen op vakantie gaat. Aan de andere kant ligt een snelweg! Veel privéappartementen in het complex. Erg rustig. Géén entertainment, restaurant of bar. Maar 2-sterren waardig.

• 3henriëtte19-01-2014

Nooit meer

Een appartementencomplex dat over het algemeen wordt bewoond door locals. Erg gedateerd en de frequentie van schoonmaak en wisseling handdoeken is zeer slecht omdat er op het hele complex maar 2 schoonmaaksters zijn. Na indienen van een klacht via de reisorganisatie werd dit beter.Zwembad alleen te bereiken via de eerste verdieping en dan met een wenteltrap naar beneden, niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of kinderen in kinderwagens. Volgens de beschrijving is er ook een wasservice, handig als je voor langere tijd op vakantie gaat, alleen is die wasservice er helemaal niet!! Prijs/kwaliteitverhouding zeer slecht. het appartement ligt in het vroegere engels/ierse gedeelte van Playa del Ingles en heeft veel leegstand rondom. gebouw ligt dicht aan de snelweg en het naastgelegen Hotel Greenfield heeft elke avond tot twee uur 's nachts live muziek buiten. er is dus behoorlijk geluidsoverlast.

• 6ivdk18-02-2013

Helaas

Dit leek ons een top app. maar helaas, het was een soort flat voor locals. sommige app waren verbouwd met airco. wij zaten dus zonder, nog nooit gehad op een stap vakantie. De kamer op zich was oke, genoeg ruimte, het zwembad was lekker maar je zat tussen de locals. Bij touroperator geklaagd en kregen te horen dat het app die week ervoor van hun website was gehaald... fijn... Oja, wel een goede ligging.

• 8Sillie05-08-2011

Super vakantie

Gezellig destijds jongeren hotel(appartementen). Leuk zwembad, vriendelijke bediening en veel op loopafstand. Strand circa 600 meter, winkels om de hoek.

• 10Harry & chantal10-10-2010

Geweldig !!!

Een goed appartement, ruime kamers en goed schoongemaakt. Vriendelijk personeel. Dichtbij diverse winkelscentra's. Kortom wij hebben een geweldige vakantie gehad en raden dit app. zeker aan

• 8Henk en Fenny05-10-2010

erg netjes

Dit appartementengebouw is ons inziens door de waardering welke het tot dusver heeft ( 6,9 ) ondergewaardeerd , het zijn mooie en ruime appartementen welke wat betreft schoonmaak etc. pefect worden onderhouden. Erg aardige mensen bij de receptie , schoonmaak en onderhoud.

• 8gc201030-09-2010

recomended

very nice staff at the reception desk, spacious rooms, clean and enough equipped but without AC, big swimming pool and nice restaurant next by. Reasonable price :) we certainly recommend this place for those with normal expectations...

8+/10

• 8Yvonne Balk01-08-2010

Mooi, schoon en aanrader!

Groot appartementencomplex op circa 800 meter van het strand. Complex beschikt over groot en mooi zwembad met vriendelijk receptie personeel. Ruime schone kamer met een mooi balkon. Verschillende kleine supermarkten op 200 meter van het complex..

Een aanrader!

• 7yvet09-08-2009

Prima hotel

We hebben een goede vakantie gehad in Gran Canaria. We zijn donderdag terug gekomen.

Hotel vonden we goed. Ruime kamers, een lekker zwembad met voldoende ligbedden. De liggen in de stad was prima. Voor wat betreft geluidsoverlast hadden wij er geen last van.

Wat betreft de stad, die vonden we wat minder. We hadden het idee dat er iets te veel restaurantjes en cafees waren zodat het nergens echt heel druk was. Het was er zeker gezellig, maar we kennen leukere steden.

• 8esther24-07-2009

prima accomodatie

we zijn net terug
    deze accomodatie was prima gezien prijs kwaliteit verhouding prima ruim appartement mooi zwembad aardige mensen en lekker centraal gelegen wel veel spanjaarden welke uitdrukkelijk aanwezig zijn! jammer dat de plaats zelf vergeleken met 3 jaar geleden achteruit is gegaan , heel veel restaurantjes bars en winkeltjes zijn gesloten

Appartement Agaete Park info

• KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsNiet beschikbaar
  • RestaurantsNiet beschikbaar
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• VaatwasmachineNiet beschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne