Appartement Agaete Park

32 reviews over Appartement Agaete Park in het Nederlands

Niet super

Sanne
21-8-2014

Best een prima appartement, goede ligging, 5 min van het strand en centrum. Kamers zijn ruim en schoon (2x per week schoongemaakt en nieuwe handdoeken). Zwembad is super! Mooi en groot!

Maar toch enkele puntjes van kritiek:

Geen reisleiding aanwezig

Bijna geen warm water

Slechte communicatie, complexbeheerder was iemand anders dan degene die de boekingen regelde, beetje raar. De tijd voor de transfer voor de terugreis werd niet bekend gemaakt in het appartement. Deze mensen waren daarnaast niet vaak aanwezig waardoor je, als je vragen had, niet echt goed geholpen kon worden. Wel vriendelijk en spraken goed Engels.

De ligging van het appartement is qua afstand naar strand en centrum perfect, maar de straat waar het in ligt is nogal uitgestorven met veel leegstaande gebouwen. Ook zo raar, alsof je buiten het seizoen op vakantie gaat. Aan de andere kant ligt een snelweg!

Veel privéappartementen in het complex. Erg rustig.

Géén entertainment, restaurant of bar.

Maar 2-sterren waardig.

Nooit meer

henriëtte
19-1-2014

Een appartementencomplex dat over het algemeen wordt bewoond door locals. Erg gedateerd en de frequentie van schoonmaak en wisseling handdoeken is zeer slecht omdat er op het hele complex maar 2 schoonmaaksters zijn. Na indienen van een klacht via de reisorganisatie werd dit beter.Zwembad alleen te bereiken via de eerste verdieping en dan met een wenteltrap naar beneden, niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of kinderen in kinderwagens. Volgens de beschrijving is er ook een wasservice, handig als je voor langere tijd op vakantie gaat, alleen is die wasservice er helemaal niet!!

Prijs/kwaliteitverhouding zeer slecht. het appartement ligt in het vroegere engels/ierse gedeelte van Playa del Ingles en heeft veel leegstand rondom. gebouw ligt dicht aan de snelweg en het naastgelegen Hotel Greenfield heeft elke avond tot twee uur 's nachts live muziek buiten. er is dus behoorlijk geluidsoverlast.

Helaas

ivdk
18-2-2013

Dit leek ons een top app. maar helaas, het was een soort flat voor locals. sommige app waren verbouwd met airco. wij zaten dus zonder, nog nooit gehad op een stap vakantie.

De kamer op zich was oke, genoeg ruimte, het zwembad was lekker maar je zat tussen de locals.

Bij touroperator geklaagd en kregen te horen dat het app die week ervoor van hun website was gehaald... fijn...

Oja, wel een goede ligging.

Super vakantie

Sillie
5-8-2011

Gezellig destijds jongeren hotel(appartementen). Leuk zwembad, vriendelijke bediening en veel op loopafstand. Strand circa 600 meter, winkels om de hoek.

Geweldig !!!

Harry & chantal
10-10-2010

Een goed appartement, ruime kamers en goed schoongemaakt. Vriendelijk personeel. Dichtbij diverse winkelscentra's. Kortom wij hebben een geweldige vakantie gehad en raden dit app. zeker aan

erg netjes

Henk en Fenny
5-10-2010

Dit appartementengebouw is ons inziens door de waardering welke het tot dusver heeft ( 6,9 ) ondergewaardeerd , het zijn mooie en ruime appartementen welke wat betreft schoonmaak etc. pefect worden onderhouden.

Erg aardige mensen bij de receptie , schoonmaak en onderhoud.

Mooi, schoon en aanrader!

Yvonne Balk
1-8-2010

Groot appartementencomplex op circa 800 meter van het strand. Complex beschikt over groot en mooi zwembad met vriendelijk receptie personeel. Ruime schone kamer met een mooi balkon.

Verschillende kleine supermarkten op 200 meter van het complex..

Een aanrader!

Prima hotel

yvet
9-8-2009

We hebben een goede vakantie gehad in Gran Canaria. We zijn donderdag terug gekomen.

Hotel vonden we goed. Ruime kamers, een lekker zwembad met voldoende ligbedden. De liggen in de stad was prima. Voor wat betreft geluidsoverlast hadden wij er geen last van.

Wat betreft de stad, die vonden we wat minder. We hadden het idee dat er iets te veel restaurantjes en cafees waren zodat het nergens echt heel druk was. Het was er zeker gezellig, maar we kennen leukere steden.

prima accomodatie

esther
24-7-2009

we zijn net terug

deze accomodatie was prima gezien prijs kwaliteit verhouding

prima ruim appartement mooi zwembad aardige mensen en lekker centraal gelegen

wel veel spanjaarden welke uitdrukkelijk aanwezig zijn!

jammer dat de plaats zelf vergeleken met 3 jaar geleden achteruit is gegaan , heel veel restaurantjes bars en winkeltjes zijn gesloten

super gehad

frans en ria
19-11-2008

prima appartement

zeer vriendelijk aan de receptie onze koffers werden op de kamer gebracht

zelfs de afwas werd gedaan

ook verschonen van handoeken en bedden werden vaak gedaan

we komen zeker terug

lawaaierigheid van buiten van muziek was niet storend de gasten die teveel ophadden wel

We hebben een aantal aanbieders voor Agaete Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agaete Park in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agaete Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agaete Park scoort een 6.61 uit 10 op basis van 33 reviews.