Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag26°21°
8,3

Wat vakantiegangers zeggen

Abora Continental By Lopesan in Playa del Inglés is helemaal gerenoveerd. Nu is het een mooi drie sterren hotel dat is gelegen aan een drukke weg. Maar vakantiegangers die in dit hotel verbleven geven aan hier geen geluidsoverlast van te hebben gehad. Naast over de weg, kijk je ook uit op zee. Benieuwd naar meer? Lees met ons mee.

Abora Continental by Lopesan is een geschikt plekje voor een gezinsvakantie. Waar dit volgens jullie uit blijkt? Dat is het enthousiaste animatieteam. Elke reviewer die wat schrijft over het animatieteam is positief. Maggie schrijft: ‘Het animatieteam doet geweldig hun best om het iedereen naar hun zin te maken.’ De kinderen kunnen ook spetteren en spatteren in het zwembad. Zelf heerlijk zonnen? Aan handdoekje leggen wordt hier niet gedaan dus een plekje vind je altijd. Zo kun je meteen een oogje in het zeil houden. In de wintermaanden zijn de zwembaden wel koud, want deze zijn niet verwarmd.

Na een dag relaxen aan het zwembad schuif je aan bij het all-inclusive buffet. Volgens An moet je daarna zeker nog even blijven zitten: ‘Op zondagavond is er een hele goede live-band.’ Voor jou en je partner of vrienden zijn er sowieso genoeg leuke to do’s in Abora Continental by Lopesan. Verschillende reviewers vierden hier vakantie tijdens kerst en/of oud en nieuw. Zij schrijven dat er dan een leuke avond op het programma staat. Ellie: ‘Gala diner op oudejaarsavond was super.’ Niet alleen tijdens dit speciale diner kun je trouwens goed eten in Hotel Abora Continental by Lopesan. De buffetten zijn altijd uitgebreid en meestal smaakvol.

Vind je het ook wel eens fijn om een avondje door te brengen op je hotelkamer? Of kijk je graag nog even televisie voor je gaat slapen? Op de TV in je hotelkamer ontvang je Nederlandse tv-zenders. Compleet uitgerust zijn de hotelkamers in Abora Continental by Lopesan sowieso volgens reviewer Ron. Je kunt zelfs je föhn thuislaten. Wat vakantiegangers misschien wel het meest kunnen waarderen? De goede bedden. In de badkamer vind je ook een inloopdouche.

Ligging

Abora Continental by Lopesan heeft een centrale ligging. Eigenlijk heb je hier alles voor een geslaagde zon, zee en strandvakantie binnen handbereik. Wil je naar het strand? Het is maar 200 meter lopen voor je kunt neerploffen op het privéstrand van het hotel. Of wandel over de gezellige boulevard. Een top activiteit voor na het diner. Onderweg kom je ook nog meerdere winkelcentra tegen. Wat neem jij mee naar huis?

Wil je Playa del Inglés toch eens verlaten en wat meer van het eiland ontdekken? Pak de taxi of ga naar het busstation dat ook op loopafstand ligt. Binnen no time sta je in het centrum van Maspalomas. Een must see die je hier echt niet mag overslaan is de vuurtoren van Maspalomas.

Ready voor jouw vakantie in Abora Continental by Lopesan? Vamos!

We hebben een aantal aanbieders voor Abora Continental by Lopesan Hotels voor je op een rij gezet:

770 reviews over Hotel Abora Continental by Lopesan Hotels in het Nederlands

Marieke
11-9-2019

Compleet hotel, nette kamers, lekker eten, hele leuke animatie en fijne zwembaden. Ontzettend genoten daar!!! Ga hier zeker nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Guest Relations, Manager, 15-9-2019

Dear mareike, our main objective is offering excellent service to our clients. We work hard day after day to be able to achieve this and there is no better reward than reading an opinion as positive as the one which you have written. Sunny regards from Gran Canaria, Abora Continental by Lopesan hotels

Zeer matig

Eric
7-9-2019

Hotel straalt geen uistraling uit vieze bruine kleur van buiten eten is zeer matig vaak koud en weinig keuze als je later op de avond komt wordt het niet meer bijgevuld zeer slecht vonden wij dit als je na het eten een kop koffie wilde drinken kon dat niet apparaten buiten gebruik All in vind ik moet tot 24:00 en niet tot half 12 dan is de dag nog niet voorbij al in geldt gewoon 1 dag Rode en witte stoelen buiten zijn van ijzer als je geen zere kont hebt dan krijg je dat wel na 14 dagen op deze te hebben gezeten MMensen willen lekker genieten s'avonds Koop aub een paar heerlijke zitjes en lounge banken dat zit tenminste beter Ik zal niet graag terugkeren in dit hotel SORRY

Gereisd Met vrienden in augustus 2019
Guest Relations, Manager, 8-9-2019

Bedankt voor het bezoeken van ons Abora Continental hotel in de buurt van Lopesan Hotels. Het is goed en belangrijk dat we door onze gasten worden geëvalueerd, want alleen met constructieve kritiek kunnen we onze standaard gestaag verhogen. Helaas vonden we dat je je niet op je gemak voelde bij ons. Wij betreuren dit ten zeerste! Het is jammer dat u ons uw kritiek niet rechtstreeks tijdens uw verblijf hebt verteld, dan hadden we direct kunnen reageren. We zouden blij zijn als je ons snel weer zou bezoeken.

Nooit meer

Luc
2-9-2019

Hotel en maaltijden zeer goed maar aan ht zwembad waren ligzetels en parasols veel te weinig.

Gereisd Met partner in september 2019
Geboekt bijneckermann.nl
Guest Relations, Manager, 6-9-2019

Dear Luc, we appreciate that you have shared your experience with us and with other travellers. We are happy that our food did accomplish with your expectations, but we did not with the pool area. Hope next time, we will do so. Abora Continental by Lopesan Hotels

Heerlijke vakantie gehad!

CW
26-8-2019

Leuk hotel, centrale ligging en goed eten!! De buitenkant van het hotel ziet er somber uit maar binnen gezellig. De enige 2 minpuntjes die ik heb zijn ; te weinig parasols bij de zwembaden en de douche mag wat beter afgewerkt worden.... kapotte kitranden en schimmelplekjes tussen de tegels. (Bij mijn familie was de douche wel netjes trouwens). Maar voor de rest zeker een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl
Guest Relations, Manager, Thu Aug 29 2019 16:11:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear CW, Bedankt voor het delen van uw ervaringen met andere gebruikers. Het is zeker heel nuttig om te weten wat andere reizigers over ons denken. Van onze kant zijn we blij dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft genoten en we hopen u snel weer te zien in het hotel. Volg onze hotelprofielen op sociale netwerken om op de hoogte te blijven van ons laatste nieuws. Met vriendelijke groet, Abora Continental by Lopesan Hotels

Niet mijn 1ste keus om nog een keer terug te komen

Fam van Saane
15-8-2019

Bij aankomst om 10.30 was de hotel kamer nog niet voor ons beschikbaar. Konden wel upgrade van de hotelkamer voor €80. Kmr 601 met een schitterend uitzicht ( Denk het mooiste van iedereen) kregen een luxe toilet tasje en badjassen en slippers. Over het algemeen was het eten goed. Er waar een paar kleine dingentjes die beter kunnen. Ontbijt was perfect. Lunch en het avond eten was opzich als je alles lust ook goed. Helaas waren er een hoop dingen niet warm of te ver doorgegaard. Ook vonden we van sommige producten weinig smaak aanzitten o.a. de groentes. Er was wel veel variaties. Helaas is de lange broek na de eerste avond weer in de koffer gegaan. Ze zijn daarin helaas niet consequent, net als de handdoeken weghalen bij het zwembad (waarom de ene weghalen en de ander laten liggen) en uiteindelijk werd er buiten overal gerookt. Tot slot zijn er erg weinig parasols. De animatie was erg goed met een leuke optredens en spelletje.

Guest Relations, Manager, Sun Aug 18 2019 16:16:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Fam van Saane, We would like to thank you very much for your detailed and very interesting review on Zoover and of course for having chosen the Abora Continental Hotel in the first place. We would also like to thank you for mentioning the good and also the bad points, all this helps us to improve our services every day. We kindly ask you always to speak to the guest relations department in the hotel if you should have any questions or problems, as they are glad to solve difficult situations and make your stay as enjoyable as possible. Best regards, Abora Continental by Lopesan Hotels

Heerlijke vakantie

Danielle
14-8-2019

Fijn hotel, met super vriendelijk personeel. Erg leuk animatieteam, met elke dag leuke spelletjes en shows. Eten is goed voor een all inclusive formule. Heerlijke zwembaden, genoeg ligbedden, wel te weinig parasollen. Jammer dat de eerste mensen al om 7.15 uur voor de deur staan om hun ligbed te claimen bij het zwembad. Personeel haalt handdoeken weg die er te lang liggen, zonder dat er iemand op heeft gelegen. Al met al, een super hotel. De moeite waard om hier nog eens terug te komen.

Guest Relations, Manager, Sun Aug 18 2019 16:14:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Danielle, Our deal is offering excellent service to our clients. We work hard day after day to be able to achieve this and there is no better reward than reading an opinion as positive as the one which you have written. Thank you. We hope to maintain this connection in the future and have the pleasure of a visit from you in the future. Kind regards Abora Continental by Lopesan Hotels

Geweldig, maar all inclusive klopt niet helemaal.

A.G. Janssen
12-8-2019

Hotel ziet er van de buiten niet uit, als je binnenstapt veranderd dit. De lobby is erg leuk en modern. het zwembad is erg mooi aangelegd. Ligbedden altijd genoeg. De kamers zijn erg netjes en modern en worden goed schoongemaakt. Personeel is vriendelijk, maar kom je bij de receptie en 2 collega's zijn in gesprek, maken ze eerst het gesprek af, ongeacht hoe lang, voor ze jou te woord staan. Is normaal in Spanje. Het restaurant is erg mooi en het eten is prima en iedere dag anders. Het enige nadeel vond ik dat het eten niet erg warm was. Het wordt echt ter plekke gemaakt, je ziet de keuken en koks, maar het blijft onder de warmtelamp niet echt lang warm. De animatie was ook leuk, iedere dag waren er overdag activiteiten in en om het zwembad. s'Avonds deden ze een musical of spelletjes, met een hoog campinggehalte. wij miste de echte shows. All inclusive is niet als in Turkije, bijna alle cocktails moet je bijbetalen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Guest Relations, Manager, 15-8-2019

Liebe A.G. Janssen, Wij danken u voor uw tijd, om ons hotel te evalueren en voor de beschrijving van uw persoonlijke indrukken. Ons all-inclusive pakket is beperkt tot de consumptie van eten en drinken in het hotel. We zullen uw opmerkingen naar alle betrokkenen sturen, zij zullen er erg blij mee zijn. Als u op de hoogte wilt blijven van de activiteiten van ons hotel, bezoek dan onze social media-profielen. Met vriendelijke groeten, Abora Continental by Lopesan Hotels

Goed hotel!

Alysha
4-8-2019

Mooi hotel,schone en mooie kamers,het eten is soms iets minder variatie maar wat er is is goed,vriendelijk personeel en goede animatie,zwembad is ook goed,in de buurt genoeg te doen om de hoek taxi en bushalte.zijn zelf naar aqualand geweest en hebben ook nog kameel gereden dit was heel leuk. Conclusie:gewoon een goed hotel Als ik dan toch 1 min puntje moet geven is het dat je niet met luchtbed/band in het zwembad mag

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Guest Relations, Manager, 7-8-2019

Dear Alysha, thank you for your review and for sharing with us your experience. We just would like to point out that following safety rules, Luftmatratze / Reifen cannnot be allowed in the pool. Thank you for your feddback and hope to see you soon. Abora Continental by Lopesan Hotels

Dubbel gevoel

Sylvie
31-7-2019

Wij verblijven momenteel in dit hotel. Het hotel op zich is super! Perfect netjes gemaakt overal, het eten is lekker. Wel beetje eentonig maar niks op aan te merken. De kamers worden elke dag goed schoongemaakt, ook het zwembad en errond is alles kraaknet. Personeel heel vriendelijk. Echter.. het lawaai is niet te doen in de avond. Voor middernacht moet je niet denken eens rustig naar je kamer te gaan. De muziek van de animatie staat zo luid dat het precies net naast u kamer word gegeven. En dan nog de mensen die hier ook logeren hebben geen beetje repect voor slapende gasten. Tot gat in de nacht word er geroepen en getiert in de gang. Wij slapen dan nog eens langs de straatkant en daar begint dan snachts het geroep en getier. Jammer voor het hotel die super aan te raden is, maar voor een goede nachtrust moet je hier niet zijn. Daarom komen wij ook geen 2e keer meer terug.

Guest Relations, Manager, Sun Aug 04 2019 14:49:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Sylvie, we are grateful that you shared your experience with other travelers. We are concerned about the differences in quality that you have experienced during your recent stay with us and we hope that you will excuse us for any inconvenience during your holiday. We would also like to thank you for mentioning the good and also the bad points, all this helps us to improve our services every day. We kindly ask you always to speak to the guest relations department in the hotel if you should have any questions or problems, as they are glad to solve difficult situations and make your stay as enjoyable as possible. We sincerely hope that you will chose the Abora Continental by Lopesan Hotels again for your next stay on the island.

Best regards, Abora Continental by Lopesan Hotels

Voor ons niet meer!

Anthony
27-7-2019

Het eten is belachelijk slecht! Kamers waren prima (netjes elke dag verschoond). Het is een all-in hotel maar na het zien en proeven van het eten ben je dit al heel snel vergeten! In vorige recensies lazen wij dat het eten erg goed moet zijn.. maar toen we er waren bewees het hotel het tegendeel! Je staat bij de receptie bijna elke keer langer dan 10 Minuten te wachten totdat je je vraag kan stellen!

Gereisd Met vrienden in juli 2019
Guest Relations, Manager, 28-7-2019

Dear Anthony, we would like to thank you for sharing your experience. We are sorry that our food did not accomplish with your expectations, and we would like to have this information during your stay. Our guest relations department is always at your disposal, Thank you as well for your nice words on behalf of our cleaning staff. We hope you will choose us again, so we can improve this experience.

Kind regards, Abora Continental by Lopesan Hotels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abora Continental by Lopesan Hotels in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abora Continental by Lopesan Hotels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.