Hotel Abora Continental by Lopesan Hotels

Hotel Abora Continental by Lopesan Hotels

8.3Fantastisch

Spanje, Gran Canaria, Playa del Inglés

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 624p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.3Fantastisch

Zoover silver Award 2019

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi

Abora Continental By Lopesan in Playa del Inglés is helemaal gerenoveerd. Nu is het een mooi drie sterren hotel dat is gelegen aan een drukke weg. Maar vakantiegangers die in dit hotel verbleven geven aan hier geen geluidsoverlast van te hebben gehad. Naast over de weg, kijk je ook uit op zee. Benieuwd naar meer? Lees met ons mee.

Abora Continental by Lopesan is een geschikt plekje voor een gezinsvakantie. Waar dit volgens jullie uit blijkt? Dat is het enthousiaste animatieteam. Elke reviewer die wat schrijft over het animatieteam is positief. Maggie schrijft: ‘Het animatieteam doet geweldig hun best om het iedereen naar hun zin te maken.’ De kinderen kunnen ook spetteren en spatteren in het zwembad. Zelf heerlijk zonnen? Aan handdoekje leggen wordt hier niet gedaan dus een plekje vind je altijd. Zo kun je meteen een oogje in het zeil houden. In de wintermaanden zijn de zwembaden wel koud, want deze zijn niet verwarmd.

Na een dag relaxen aan het zwembad schuif je aan bij het all-inclusive buffet. Volgens An moet je daarna zeker nog even blijven zitten: ‘Op zondagavond is er een hele goede live-band.’ Voor jou en je partner of vrienden zijn er sowieso genoeg leuke to do’s in Abora Continental by Lopesan. Verschillende reviewers vierden hier vakantie tijdens kerst en/of oud en nieuw. Zij schrijven dat er dan een leuke avond op het programma staat. Ellie: ‘Gala diner op oudejaarsavond was super.’ Niet alleen tijdens dit speciale diner kun je trouwens goed eten in Hotel Abora Continental by Lopesan. De buffetten zijn altijd uitgebreid en meestal smaakvol.

Vind je het ook wel eens fijn om een avondje door te brengen op je hotelkamer? Of kijk je graag nog even televisie voor je gaat slapen? Op de TV in je hotelkamer ontvang je Nederlandse tv-zenders. Compleet uitgerust zijn de hotelkamers in Abora Continental by Lopesan sowieso volgens reviewer Ron. Je kunt zelfs je föhn thuislaten. Wat vakantiegangers misschien wel het meest kunnen waarderen? De goede bedden. In de badkamer vind je ook een inloopdouche.

Ligging

Abora Continental by Lopesan heeft een centrale ligging. Eigenlijk heb je hier alles voor een geslaagde zon, zee en strandvakantie binnen handbereik. Wil je naar het strand? Het is maar 200 meter lopen voor je kunt neerploffen op het privéstrand van het hotel. Of wandel over de gezellige boulevard. Een top activiteit voor na het diner. Onderweg kom je ook nog meerdere winkelcentra tegen. Wat neem jij mee naar huis?

Wil je Playa del Inglés toch eens verlaten en wat meer van het eiland ontdekken? Pak de taxi of ga naar het busstation dat ook op loopafstand ligt. Binnen no time sta je in het centrum van Maspalomas. Een must see die je hier echt niet mag overslaan is de vuurtoren van Maspalomas.

Ready voor jouw vakantie in Abora Continental by Lopesan? Vamos!

817 reviews over Hotel Abora Continental by Lopesan Hotels

• 8Tinus Hoogenberg03-04-2020

een geweldig hotel voor een prachtige vacantie

Het verblijf in Abora Continental is geweldig goed en en geeft je zeker niet het gevoel dat je in een groot hotel bent,ook tijdens het eten is het goed geregeld, af en toe is het zeker gezellig druk maar niet storend,en genoeg van alles,en lekker,ik kom er heel graag alles wat ik nodig heb op vacantie er,top ik kom al 16 keer in abora continental,,, en december weer

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 8Lindeboom-Hoekstra05-03-2020

Prima hotel voor rokers, niet voor niet rokers

Een prima hotel, met name voor rokerende vakantiegangers! Voor niet rokers betekent het dat je onderweg naar het restaurant en het zwembad altijd door een rij van rokers loopt. Op je kamer genietend van het prachtige uitzicht op zee, zit je van s’ochtends 07.00 tot s’nachts in de geur van op het balkon rokende mede vakantiegangers. Als niet roker zijn enkel de lobby, het restaurant en de kamer rookvrij. Buiten deze ruimtes mogen rokers onbelemmerd overal roken. Gescheiden door een glazen paneel van 1.80 zitten de rokers langs de eetafeltjes van het restaurant. En dat vonden we heel jammer omdat verder echt alles aan het hotel klopt, de inrichting en aankleding, de service van het personeel, het prima restaurant en de prachtige kamers.

Guest Relations, Manager, 06-03-2020

Beste Lindeboom-Hoekstra,

We hopen dat je een prettige terugreis hebt gehad en tijdens je vakantie van dit prachtige eiland hebt genoten. Wat uw opmerkingen betreft, kunnen we alleen uw woorden bedanken.

Wij betreuren het daarentegen dat u het ongemak heeft gehad om met rokers te hebben ingestemd die de nieuwe anti-tabakswet van 2011 niet hebben nageleefd, die aangeeft dat roken verboden is in de inrichting, inclusief kamers en balkons, waarvan wij u informeren bij aankomst om ons hotel

We blijven volledig beschikbaar voor elke vraag die zich kan voordoen.

Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in maart 2020

• 8Barkey22-02-2020

Heerlijke vakantie gehad. Een aanrader!

Hotel met frisse uitstraling, goede kamer, inloopdouche met stortdouche. In het hotel overal schoon. Tijdens het eten keuze genoeg, voor ieder wat wils.

Op loopafstand van de boulevard langs het strand van Playa del Ingles. Ook winkelcentra en eettentjes in de buurt. Je kunt de drukte opzoeken als je dat wilt.

Guest Relations, Manager, 06-03-2020

Beste Barkey,

Duizenden reizigers blijven elk jaar bij ons, maar we blijven blij als de eerste dag dat een klant ons laat weten dat zijn tijd in het hotel bevredigend was. We willen graag het vertrouwen bedanken dat u in ons hebt gesteld.

We hopen dat je nog steeds hoeken van Gran Canaria kunt ontdekken en opnieuw met ons kunt doen.

Ontvang een hartelijke groet,

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 9Frans14-02-2020

Genieten

Lekker uitgerust en gebruind terug van 3 weken heerlijke vakantie in Abora Continental.Daar weten ze wat mensen verwennen betekent.Vriendelijk en behulpzaam personeel,lekker eten en erg schoon.Geen wonder dat je er steeds weer bekenden aantreft.Voor ons de zesde keer. Warm eten soms niet al te warm.Wij houden van tafeltennis maar dat is nu (bijna)niet meer mogelijk.Tafel is verplaatst naar buiten tussen ligbedden.Veel wind en hinderlijk voor zonnende mensen.Vorig jaar stond tafel bij snacks.Haal daar het biljart weg(staan er 2 binnen)en dit biljart wordt bijna niet gebruikt.Zou veel mensen een plezier doen.

Guest Relations, Manager, 15-02-2020

We waren zeer vereerd dat je weer bij ons bleef. We kunnen je alleen maar bedanken voor het vertrouwen dat je in het hotel hebt gesteld.

We hopen dit nog vele jaren voort te zetten, zodat u ons als uw thuis op Gran Canaria kunt beschouwen.

Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Wilma03-02-2020

Fantasties

Prima hotel mooi verbouwd gezellig Goed van eten en drinken en een mooie snackbar Heel vriendelijk personeel Elke dag schone handdoeken en kamer ons bed drie keer verschoont in 14 dagen Wij komen in mei weer een echte aanrader Super vakantie gehad

Guest Relations, Manager, 07-02-2020

Beste Wilma, Heel erg bedankt voor het geven van ons zo'n hoge score en je positieve opmerkingen die ons elke dag inspireren om ons werk beter te doen. Wat een genot om te weten dat je ons in mei weer zult bezoeken, als je vragen of verzoeken hebt over je kamerwensen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail [email protected] Met vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    8Kamarinti01-12-2019

Prima!

Prima hotel, vriendelijk personeel, nette kamers, goeie bedden en alles keurig schoon. Echt een aanrader! Alleen jammer daar het zwembad niet verwarmd is, was nu te koud om te zwemmen.

Guest Relations, Manager, 08-01-2020

Thank you for the time it took to comment and rate your experience with us. It is very useful for us to receive feedback from our clients so that we can discern the road map ahead that we should be following. If you are thinking of staying in the hotel again, do not forget to visit our website in order to enjoy exclusive discounts. With kind regards

Gereisd met partner in november 2019

• 8Manoe11-11-2019

Echt een aanrader, met of zonder rolstoel

Ik was er met iemand in de rolstoel. Heel fijn en goed toegankelijk hotel, zelfs met stoeltjeslift bij zwembad. Het is ruim opgezet, modern en fris. Fijne mix aan nationaliteiten, vriendelijke sfeer waarin je makkelijk contact krijgt met andere gasten, en erg aardig personeel. Heerlijk eten met veel keuzes. En dicht bij strand en busstation.

Guest Relations, Manager, 08-01-2020

Dear Manoe, Thousands of visitors stay with us each year, but we still feel as happy as the first day when a client lets us know that their time in the hotel was satisfactory. We would like to thank you for the trust that you placed in us. We hope that there are still some corners of Gran Canaria for you to discover and that you do so together with us again. With kind regards

Gereisd met vrienden in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Kuijpers -Roeven28-10-2019

Leuke vakantie

Van buiten ziet t hotel er echt niet uit maar van binnen top!!! Zeer vriendelijk personeel, erg netjes schoon, goed eten.

Nadeel vonden wij dat t zwembad water erg koud was.

Guest Relations, Manager, 08-01-2020

Dear Kuijpers-Roeven, Thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. Thank you for sharing your experience with other holidaymakers and for your comments giving us ideas for our future. We hope that we will see you again at the hotel. Kind regards

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8J.A.H. ten have07-10-2019

Altijd de zelfde opmerking bij negatieve Feed Back

Als je een reactie geeft valt het me op dat dat de reactie van het hotel stee vast is: had de opmerking direct aan ons door gegeven tijdens uw verblijf. Daar wil ik toch even op reageren. Ik wordt van deze opmerking die telkens weer wordt gebruikt een beetje misselijk. We hebben terdege aan het personeel de vuile glazen en servies laten zien. Met een glimlach op het gezicht van het personeel wordt dit voor kennisgeving aangenomen. Ze nemen nog niet eens de moeite om met je mee te lopen en zelf ook eens te kijken of er bv nog meer vuile glazen staan. Kijk alle reacties van het hotel maar na,altijd de zelfde opmerking. Het ligt aan ons!

Guest Relations, Manager, 12-10-2019

Dear J.A.H. ten have First of all we would like to thank you, taking the time reviewing our Abora Continental Hotel on Zoover. The opinions of our clients are very important for us, as it is the best possibility to improve our service and offer and hold our high standards, and consequently meet our guests’ requirements. We always ensure that the quality of our buffets fulfills the high standards which our clients are used to and we are very delighted that you have noted an improvement in the buffets and the quality. Please be assured that take care of every comment that we can notice. We kindly ask you always to speak to the guest relations department in the hotel if you should have any questions or problems, as they are glad to solve difficult situations and make your stay as enjoyable as possible. We hope to get the chance to convince you again in a future stay of our services and offer. Best regards, The Management

Gereisd met partner in september 2019

• 7Hans01-10-2019

t gaat

Leuk hotel. Mooi zwembad en tuin. Kamers oké. Personeel prima. Eten minder.

Guest Relations, Manager, 05-10-2019

Dear Hans, We work hard day after day to be able to achieve this and there is no better reward than reading an opinion as positive as the one which you have written. Thank you and warm regards. Abora Continental by Lopesan Hotels

Gereisd met partner in september 2019

Hotel Abora Continental by Lopesan Hotels info

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenFast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Spaans, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald