Hotel Riviera Vista

Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag26°18°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Riviera Vista voor je op een rij gezet:

WTC.nl

Met vrienden

Top!!

Dancinelmo
26-9-2016

Goed en netjes hotel met overwegend stelletjes en vrienden. Weinig kinderen. Grote, schone en nette hotelkamer met ruim balkon. Ontbijt en diner goed verzorgd en voldoende keuze. Hotel ligt op heuvel en het strand is via de lift makkelijk te bereiken. Supermarkt met een enkele restaurant op loopafstand. De stad puerto rico is met taxi te bereiken voor nog geen 5 euro. Met de bus zit je voor nog geen 4 euro in playa del ingles en maspalomas.

Hotel is een aanrader!!!

Goed hotel, prachtig gelegen.

Evelien Uittenbogaard
8-8-2016

Mooi hotel en alles lekker schoon.

Ruime kamers, goede bedden en een heerlijke douche.

Het kleine zwembad is goed, genoeg bedden. De lift naar zee is echt ideaal.

Ontbijt is lekker en genoeg keuze.

Enige nadeel is de locatie, in het dorpje zelf is niks te doen behalve de Spar.

Je moet echt met de bus of taxi om lekker even te winkelen of te eten.

Taxi's zijn er in overvloed.

Leuke vakantie gehad en heerlijk kunnen relaxen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera Vista in Playa del Cura, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.