Hotel Riviera Vistastersterster

7.8Goed

Spanje, Gran Canaria, Playa del Cura

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Riviera Vista?

7.8Goed

• Aan zee
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

7 reviews over Hotel Riviera Vista

• 7Fam Zon14-08-2019

Goed, maar niet super!

Op zich prima hotel, ruim appartement met mooi balkon/terras. Bedden zijn wel aan de harde kant. Kamer wordt 5x per week schoon gemaakt. Het eten in het restaurant en pool bar is van slechte kwaliteit, openingstijden zouden wat ruimer mogen, kopje koffie kan ’s ochtend pas na 11 uur in de poolbar en sluiting om 21:30 uur voor het avondeten is wel erg vroeg! Er is nauwelijks parkeerplek voor de huurauto vlakbij het hotel. Huurauto heb je hier echt wel nodig, aangezien de kwaliteit van de restaurants bij de Spar ook niet geweldig is. In Puerto Rico, Amadores Beach (echt een aanrader!)en Puerto de Mogan kun je je veel beter vermaken qua strand en restaurants! Huurauto zou je kunnen huren in Puerto Rico, is een veel goedkopere optie, dan bij het hotel of touroperator. Verder aardige mensen bij de receptie, regelen gelijk alles voor je! Volgende keer zou ik niet naar deze plek/dit hotel teruggaan, je zit overal te ver vandaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Fam. Vakantie11-08-2019

Nooit meer

In tegenstelling tot de algemene lofzang over dit hotel. Het begon al bij aankomst, de buschauffeur wilde niet (terwijl er ruimte voldoende is) naar de ingang rijden, je moet beneden bij de bushalte uitstappen en een halve kilometer omhoog lopen met je zware koffers. De reisleider van de touroperator, vond het ook normaal, vertelde hij an passant nog even. Onze ervaring over het hotel is echt iets genuanceerder, dan die lofzangen, de bedden zijn echt veel te hard, echt onplezierig hard. Het eten in het restaurant is echt onder de maat (biefstuk, waar je echt overgeef neigingen van krijgt) en het sluit al om 21:30 uur, terwijl in deze zuidelijke landen pas laat wordt gegeten. Begin je om 20:00 uur a la carte, en passeer je 21:30 uur, dan kun je naar je dessert fluiten, er komt gewoon niemand meer om je te bedienen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9K.20-07-2019

Fantastisch!

Bij aankomst, na een reis die behoorlijk tegenviel (lang!) konden we meteen inchecken, ook al was het pas 12 uur. Daarbij begon de goede service. De kamer was prachtig, met mooi uitzicht op zee. Het enige wat ons tegenviel was dat er geen fornuis was, terwijl dit wel werd aangegeven bij de touroperator. Via de receptioniste hebben wij een aantal excursies geregeld en dit werd perfect voor ons verzorgd. In het dorpje Playa del Cura is niet veel te doen. Er zijn een aantal restaurants met prima eten voor een gemiddelde prijs en er is een Spar. Het zwembad was heerlijk met genoeg ligbedden en de lift naar het strand is fantastisch! Over het algemeen mega erg te spreken over dit hotel. Heel blij dat wij hebben gekozen om hier te verblijven en niet in Playa del Ingles of Maspalomas! Ook werd de kamer trouwens vijf dagen per week schoongemaakt, ideaal!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Erwin van Boxel30-05-2019

Mooi en verzorgd hotel met vriendelijk personeel.

Erg rustig in hotel en dorpje. Ontbijtbuffet niet heel uitgebreid, maar wel verzorgd en voldoende afwisseling. Mooi zwembad met voldoende ligstoeltjes en parasols. Wij hadden een junior suite met een mooi uitzicht op de oceaan. Aparte airco in de zitkamer/keuken en in slaapkamer. Voor ons een plaats om terug te komen.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Frits Colenbrander12-04-2019

Geweldig

Iedereen was even gastvrij en vriendelijk, kamers super schoon, ontbijt kan niet beter, halfpension met erg afwisselend menu, met de lift naar het strand voor minder validen

Gereisd met partner in april 2019

• 9Dancinelmo26-09-2016

Top!!

Goed en netjes hotel met overwegend stelletjes en vrienden. Weinig kinderen. Grote, schone en nette hotelkamer met ruim balkon. Ontbijt en diner goed verzorgd en voldoende keuze. Hotel ligt op heuvel en het strand is via de lift makkelijk te bereiken. Supermarkt met een enkele restaurant op loopafstand. De stad puerto rico is met taxi te bereiken voor nog geen 5 euro. Met de bus zit je voor nog geen 4 euro in playa del ingles en maspalomas. Hotel is een aanrader!!!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 8Evelien Uittenbogaard08-08-2016

Goed hotel, prachtig gelegen.

Mooi hotel en alles lekker schoon. Ruime kamers, goede bedden en een heerlijke douche. Het kleine zwembad is goed, genoeg bedden. De lift naar zee is echt ideaal. Ontbijt is lekker en genoeg keuze. Enige nadeel is de locatie, in het dorpje zelf is niks te doen behalve de Spar. Je moet echt met de bus of taxi om lekker even te winkelen of te eten. Taxi's zijn er in overvloed. Leuke vakantie gehad en heerlijk kunnen relaxen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

0 tips over Hotel Riviera Vista

1 vraag over Hotel Riviera Vista

• Henny elving, 26-03-2018

Schoonmaak

Hoe vaak worden de kamers schoongemaakt en handdoeken verwisseld?

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Strand toegangGescheiden door straat

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby
    • Betaalde wifiOp de kamer