Hotel Ocean Beach Club Gran Canaria

Hotel Ocean Beach Club Gran Canariasterstersterster

8.6Fantastisch

Spanje, Gran Canaria, Playa del Cura

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Ocean Beach Club Gran Canaria voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

29 reviews over Hotel Ocean Beach Club Gran Canaria

• 8S.27-09-2019

Geweldig uitzicht

Prachtig hotel met een geweldig uitzicht over zee. Mooie kamer, die iedere dag schoongemaakt werd. Er werd zelfs voor je afgewassen en de cleaning ladies waren super vriendelijk. Het zwembad was top. Het hotel is echt gericht op all in en de Zweedse gezinnen. Wij als stelletje hadden gewoon logies maar wilde graag 'n avond bij het hotel eten. Obers liepen ons straal voorbij. Toen we eindelijk mochten gaan zitten werden we door 'n andere ober verzocht ergens anders te gaan zitten. Erg jammer! In onze ervaring dus echt geen vriendelijk personeel in het restaurant. Deze ervaring hadden we helaas ook toen we tijdens het zwemmen alleen wat wilde drinken. Ondanks dit minpuntje hebben wij een geweldig verblijf gehad in dit hotel. Wel iedere dag met de bus of taxi naar andere stadjes geweest om te shoppen en te dineren.

Angel, Resort Manager, 02-10-2019

Dear guest Thank you very much for your feedback. We already informed our F&B manager to clarify incidence in restaurant, as we pretend offer in all moments best service as possible Best regards

Gereisd met partner in september 2019

• 6Hilda20-09-2019

Niet doen als je zonder kleine kinderen gaat!

Is echt een familiehotel, dus leuk voor gezinnen met kleine kinderen. Wij hebben het eiland verkend en ons prima vermaakt op Gran Canaria met uitstapjes op de boot, maar ook met de bus naar het rum museum en de tomatenplantage. Niet te vergeten het “museum techniek” in Las Palmas. Maar de accomodaties en formule ... indien je vakantie viert zonder kinderen... niet doen, geen vertier en vroeg het licht uit.

Angel, Resort Manager, 23-09-2019

Dear Hilda Thanks for your feedback As you mentioned, this is a familiar hotel, despite many couples really liked this atmosphere, but as you mentioned, this is not right place for young couple searching big entertaiments Best regards

Gereisd met partner in september 2019

• 10Selvin05-09-2019

Fantastisch kindvriendelijk hotel

Een van de fijnste hotels waar we ooit hebben verbleven. Ongelooflijk vriendelijk personeel, erg goed met kinderen, heel mooi hotel, fijne gasten die geen misbruik maken van de all-inclusive formule. Geen dronken mensen, mooi hotel, lekker eten, fijne ruime kamer, schoon, goede service voor gratis badhanddoeken die je dagelijks kunt omruilen voor schone.

Angel, Resort Manager, 16-09-2019

Dear Selvin We are vey pleased to know you've enjoyed your holidays with us Thanks for detailed comments Welcome back Best regards

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Van Roekel08-07-2019

Wat een heerlijke vakantie!

Wat een aanrader! Heerlijk hotel met prachtig uitzicht op zee. 2 fijne zwembaden en genoeg ligbedden. Ontbijt was erg lekker en zeer uitgebreid. Het is wel echt een familiehotel dus overdag wel animatie voor de kids naar ‘s avonds is het er al vroeg rustig en is er geen animatie voor volwassenen. Handdoekenservice is erg fijn en ook zijn er badjassen aanwezig op de hotelkamers. Enige nadeel is dat het erg gehorig is in de kamers en we soms al erg vroeg wakker werden gemaakt door gillende kids. Al met al een dikke 9!!

Angel, Resort Manager, 16-09-2019

Dear Van Roekel Thank you very much for your comments Welcome back! Best regards

Gereisd met vrienden in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Maria06-07-2019

We hebben genoten!

We hebben genoten! Omdat we laat in de avond arriveerden was het uiteraard rustig in het hotel en dat bleek ons verder verblijf in de avonduren na ongeveer 21:00 uur standaard te zijn. Geen entertainment voor volwassen qua 'dansmariekes' en lawaai maar serene rust, wat een verademing! Het enige wat je hoorde was de branding van de Atlantische oceaan, de golfslag gaf een rustgevende impuls aan ons verblijf. Het balkon van ons appartement was welgeteld maar 25 meter van deze branding verwijderd. Heel bijzonder om vanaf je balkon zicht te hebben over de oceaan zover het oog kon reiken. Alles om ons verblijf te veraangenamen in ons appartement was aanwezig. Ben je sportief aangelegd dan kan je je hart ophalen in de sportruimte of meedoen tijdens bijvoorbeeld de gym of yoga of diverse workshops. Kortom... het was een prachtige en relaxte vakantie die zeer zeker voor herhaling vatbaar is. Hotel Ocean Beach hartelijk dank!

Angel, Resort Manager, 16-09-2019

Dear Maria We are very pleased to know you enjoyed your holidays with us We hope to see you again soon Best regards

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Ronald25-04-2019

Fantastisch kan niet beter

Goeie service en kwaliteit en kind vriendelijk ko

Angel, Resort Manager, 03-05-2019

Dear guest Thank your vey much for your feedback, we always try to offer best service as possible to all our guest

We hope to see you next time enjoying your holidays with us

Best regards

Gereisd met partner in augustus 2017

• 2018
    9Els Alderliesten19-09-2018

Fantastisch!

Fantastisch hotel! Erg schoon en netjes. Mooie suites, heerlijk zwembad! Erg vriendelijk en behulpzaam personeel! Heerlijk buffet gegeten in hotel.

OBC team, Resort Manager, 07-12-2018

Dear guest Thank you very much for your feedback, we always try to fulfill guest expectatives

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Sjoukje15-08-2018

Zalig

Dit hotel is heerlijk schoon, en beschikt over een goed temperatuur systeem (koel in het appartement) Het appartement was handig en ruim ingedeeld. Een heerlijk bed stond bij aankomst op ons te wachten! We hebben de hele week als roosjes geslapen. Het hotel zit aan de ene kant aan zee en aan de andere kant aan een weg, hier heb je totaal geen last van. Wij hadden het ontbijt inbegrepen, goed verzorgd en veel vers fruit en sapjes. Het personeel is ontzettend vriendelijk en het ALaCarte eten zo lekker dat we drie of vier keer in het hotel zijn blijven eten. Tip : de tournedos zijn goddelijk. Het personeel kent je snel, weet bijna al wat je wilt bestellen, zo leuk. Lekker zwembad, voldoende bedjes, winkel op loopafstand, faciliteiten binnen het hotel, lekkere cocktails. Playa del Cura is rustig maar het avontuur vind je al een strand verderop! Leuke omgang met kleintjes. Minpuntje : gillende kinderen s’ochtends(ligt niet aan het hotel)

OBC Team, Resort Manager, 07-12-2018

Dear guest Thank you very much for your positive comments.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Kees Meijer11-08-2018

leuk mooi netjes volgens mij nu gemoderniseert

mooi uitzicht leuke bediening goede ligging qua zon zwembad goede plek als uitvalbasis om verder te kijken

OBC, Resort Manager, 17-08-2018

dear guest

Thank very much for your feedback

Best regards

Gereisd met partner in januari 2018

• 8Jason23-07-2018

Prima hotel als je alleen wilt luieren/ontspannen.

Personeel is super vriendelijk. Hotel is netjes en oogt zeer fris. Op 2 minuten loopafstand is een supermarkt, waar iedereen gebruik van maakt. Hier komen voornamelijk Britten en Scandinaviërs. Enige nadeel is de plaats: Playa del Cura. Het zit op 5 minuten van Puerto Rico ( € 5 met de taxi). Hier zitten enkele winkels, maar voornamelijk restaurants. Pas overigens op voor de winkel Joy perfumes: het personeel is opdringerig en niet alles is wat het lijkt. Koop hier niets want je wordt zo opgelicht! Mocht je je vervelen kan je met de bus of taxi naar Playa del Ingles. Playa del Ingles is ongeveer drie kwartier met de bus (€ 30 met de taxi). Hier kun je lekker shoppen want er zijn tal van winkelcentra. Overigens kan je hier heerlijk langs de boulevard een wandeling maken!

OBC, Resort Manager, 20-08-2018

Dear guest thank your very much for your feedback

We hope see you next time with us

Gereisd met partner in juni 2018

5 tips over Hotel Ocean Beach Club Gran Canaria

• Awm.matla, 16-04-2014

In iedere kamer van Riviera Vista, staat een keukenblok. Er staat een koelkastje, magnetron en koffiezet apparaat. Er zijn geen theedoeken of vaatdoekjes. Er staat geen zeep en shampoo in de (te) kleine badkamer. Wifi is betaalbaar, maar alleen beschikbaar langs de rand van het complex. Er is een groot zonnedek met zwembad, en veel ligbedden, parasols. Zon vanaf 10:00 tot ongeveer 18:00 uur. Zon verdwijnt achter heuvel. Het restaurant/bar bied veel ruimte, binnen en buiten. Verzorgd en goed.

• Hendrik, 13-08-2013

ga langs playa de mogan zeer mooi vissersdorpje in de omgeving

• Awm.Matla, 22-04-2014

Net buiten Cura, ligt het restaurant Guantánamo. Een uitstekend restaurant, met Canarische bediening. Heerlijk eten, verzorgde en professionele bediening. Een echte aanrader.

1 vraag over Hotel Ocean Beach Club Gran Canaria

• Ingrid, 26-07-2017

water/zwembad direct aan suite

Klopt het dat je vanuit je clubhouse suite 2 slk tuinzicht zo het water in loopt? Als in soort van langwerpig zwembad langs alle suites? Ziet er zo mooi uit, maar ik lees nergens terug of je zo het water in mag. Weet iemand dan ook de kamernummers die aan dat water grenzen?

• Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch, kosjer

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk