Hotel aan zee, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag21°14°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Riviera Marina voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hotel Labranda Riviera Marina in het Nederlands

Het was een geweldige vakantie!

Chris en Wilma Trimbach,
10-8-2017

Er is een animatieteam aanwezig. Echter dat team richt zich alleen op Franse gasten, andere nationaliteiten worden compleet genegeerd! Ze zijn erg arrogant tegenover andere mensen. Gelukkig was er een jongen die het anders deed , voor hem hoorde iedereen oud en jong en alle nationaliteiten! Zijn naam is Pancho. Een geweldig animator! De rest van dat team zouden ze daar snell moeten wegsturen en er wat Pancho's voor binnen moeten halen!

Gereisd met partner in augustus 2017

Kamer was oke .

Maar bij aankomst verwacht je een mooi hotel.

Niet van dat alles de receptie is al dat je denkt mmm.

In het restaurant is de keus niet veel en was koud vlees rauw.

Dit gaat echt nergens over en blijkt dat dit htel vorig jaar ng 5 sterren had.

Nou Als je in meloneras komt of het nu riu of costa meloneras is met 4 sterren

dan weet je niet hoe ze dit hotel 4 sterren kunnen geven .

Geen aanrader.

Gereisd met partner in december 2016

Zou niet meer kiezen voor dit hotel

Bart
21-8-2016

Kamers proper,eten is goed ,slechte animatie,in de omgeving weinig te zien,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastisch gelegen

Karel
30-1-2015

Het Riviera Marina hotel ligt aan zee, in een baai. Over het algemeen heeft het de meeste zonuren dan de rest van het eiland. Mooi hotel, prettige service. Zwembaden goed onderhouden. Leuke animatie.

Mis alleen een boulevard om te uit te waaien. M.a.w. niet veel te doen in Playa del Cura.

Gereisd met partner in januari 2015

Fijne, rustige zonvakantie

Christel
22-12-2014

Wij hebben een zeer fijne vakantie gehad in dit hotel in Playa del Cura. Het personeel was steeds vriendelijk, zowel aan de receptie, als aan de poolbar als in het restaurant. De kamer was zeer netjes. We hebben veel aan het zwembad gelegen en steeds genoten van de 'cocktail van de dag' die bij de all-in formule inbegrepen was. Het is een zeer rustige ligging dus ideaal om tot rust te komen en van de zon te genieten. Als je de omgeving wil gaan verkennen, is dit goed te doen met de bus (halte vlakbij en bus is niet duur). Wij hebben met de bus een uitstap gedaan naar Maspalomas en Puerto Rico. Bij mijn weten is dit momenteel een 4-sterren hotel.

Gereisd met partner in december 2014

Super Lekker All in hotel

Ferry
21-6-2014

Leuk klein all in hotel wat heel goed is onderhouden. Mooie kamers compleet nieuw en luxe alleen wel raar met de badkamer van glas maar ziet er wel tip top uit!

Gereisd met vrienden in september 2013

Heerlijk genoten

Jacco
2-3-2014

Goed hotel, netjes opgeknapt. Mooie kamers. Zaten op de begane grond, dan geen zicht op zee wel richting zee. Het is een rustige buurt, niet veel drukte, een paar kleine winkeltjes om net het nodige te kopen, perfect. Het personeel is zeer vriendelijke en niets is te veel. De kamer wordt elke dag netjes schoongemaakt. Voor de kinderen waren er een aantal dingen en animatie ze hebben zich prima vermaakt. De zee is op wandel afstand.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

Mooi goed onderhouden hotel!

heer de Kruyff
21-9-2013

Dit hotel is super verbouwd de afgelopen jaren, helaas klopt de informatie op bijna alle reis aanbieders niet. Er zijn namelijk een 2 tal hotels die Riviera heten en zitten naast elkaar. Riviera Marina is een kleiner hotel dan iedereen zegt, heeft 1 zwembad met 2 bubbelbaden. Het gebouw is rood en veel groter maar niet in gebruik als hotel dus.

Kortom een top hotel! Alles is ALL IN dus top voor dit mooie eiland! Oude reacties kloppen dus ook niet meer, personeel is ook echt top en erg behulpzaam zowel in de bar als bij de receptie. Hotelkamer is luxe gemaakt wij hadden er bv een met een inloopkast. De badkamer is wel mooi van glas dus niet handig voor familie vakanties :)

Gereisd met vrienden in september 2013

"Modern, comfortabel, gezellig, rustig"

Ziggie
17-7-2009

Mooi hotel, geheel gerenoveerd, leuk ingericht. Twee zwembaden, veel ligstoelen en palmbomen! Ook een restaurant waar je heel erg lekker kunt eten. Voor kinderen ook genoeg te doen. Je zit rustig, maar het is heel makkelijk en goedkoop om te reizen per bus, bushalte naast de deur. Supermarkt ook op 5 min. lopen. Je zit zo bij playa amadores wat een fijn zandstrand is. En in de buurt van puerto de mogan en puerto rico. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2008
2008

fantastisch

elan
25-11-2008

we lazen negatieve reacties maar ondanks alles zijn we zeer tevreden over onze reis, een aanrader zouden we zeggen! de kamers zijn enorm modern en dat spreekt ons, jonge mensen wel aan.

Gereisd met vrienden in november 2008

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda Riviera Marina in Playa del Cura, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda Riviera Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.