Hotel Suite Princess

• Sauna
Meer hotelinfo

67 reviews over Hotel Suite Princess

• 7E.Thomas05-07-2019

Als je van rust houdt, geen aanrader.

Goed hotel, alleen heel erg jammer dat er geen enkele plek is waar je rustig in de avond kunt zitten. Overal dreunt keikarde muziek uit verschillende ruimtes, schreeuwende mensen, die s'avonds dronken zijn (heel veel Britten) De bediening in het restaurant laat regelmatig te wensen over. Het terras is mooi, alleen ligt het in de volle zon en biedt geen mogelijkheid om uit de zon te zitten. Een auto is noodzaak om ergens naar toe te kunnen.

• 2018
    8Carla Wigmans02-12-2018

Het was fantastich!!

Het is een fantastisch hotel voor adults only. Fijne kamer met ruim balkon, zitje én ligbedden. All Inclusive is goed bevallen. Keurig personeel. Een auto huren is aan te raden.

• 9Karolien vd vliet25-11-2018

Supergeweldig!!

Het hotel is alleen voor volwassenen en wij vonden het Heerlijk! We xijn dol op kinderen maar soms is het heerlijk om te genieten van zon zee en zalig verwend te worden. Het is best prijzig maar het zeker waard. Prachtige kamers, super bediening en top entertament. Er word super veel gedaan om jou en je innelijke mens blij te houden. Zeker een aanrader!!!Elke week champagne middag bij het zwembad, thema diners, dagelijkse schoonmaak plus handdoeken. Niks is te veel als je wat vraagt! Gewoon top!! Diverse ligplaatsen op verschillende levels om heerlijk te zonnen, ik kan nog wel even door gaan

Public Relations Manager, Relaciones Publicas, 01-12-2018

Beste gast,

Op de eerste plaats wil ik u graag bedanken dat u voor het hotel Suite Princess heeft gekozen om uw vakantie door te brengen en ook dat u de tijd die u genomen heeft om uw feedback over uw verblijf in het Hotel Suite Princess met ons en andere gasten te delen.

Ik wil u bedanken voor uw positieve reactie t.o.v. onze Hotel en medewerkers, het is enorm prettig om zulke fijne reacties te krijgen en om te weten dat onze gasten met tevredenheid bij ons zijn verbleven. Uw welzijn is ons streven en voor onze medewerkers een prioriteit. Ik zorg er voor dat onze medewerkers op de hoogte worden gesteld van uw positieve reacties.

Wij danken u nogmaals vriendelijk voor uw keuze, Hotel Suite Princess en hopen u nogmaals in de toekomst te mogen ontvangen.

• 9Marlies Dam15-06-2018

Prachtig, schoon hotel. Prima eten, bekende merken sterke drank verkrijgbaar. Gemotiveerd animatie team, niet opdringerig. Leuke tijd gehad met Ghylène, Sophie, Dara, Pepe en Miguel van het animatie team. Plaats van hotel is wel afgelegen, dus kom je voor de rust, een uitgelezen plek om te relaxen

• 2017
    9Robert Barbry25-02-2017

We waren hier de vierde keer en komen zeker terug

Een vrij afgelegen tophotel, in een prachtige (sommige schrijven 'saaie') baai. Je kunt er volledig tot rust komen en in premium kamers genieten van wat je maar wenst: zonnen, originele dranken, voldoende waterflessen op de kamer, niet teveel musak of ander muzieklawaai. Uitstekende keuken waar alleen het brood echt nog beter kan. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel (dit jaar zelfs Nederlands sprekend). Puerto de Mogan ligt op 4 km, shuttlebus van het hotel gratis. Mooie exotische tuin waar het heerlijk is de evolutie van de planten te volgen. Laten we hopen dat de aangekondigde renovatie van de kamers dat laatste stukje comfort nog verbetert.

Public Relations Manager, Relaciones Publicas, 12-03-2017

Dank u voor de tijd die u genomen heeft om uw feedback over uw verblijf in het Hotel Suite Princess te delen. Wij hechten waarde aan feedback van onze gasten als een kans voor verbeteringen van onze diensten en producten voor een uitermate klanten tevredenheid voor onze gasten.

Hierbij neem ik de gelegenheid u te bedanken voor uw fijne reacties en gedetailleerde feedback over ons hotel uw kamer en onze service, ik draag er zorg voor dat onze medewerkers op de hoogte worden gebracht van uw positieve reactie. Ik wil u ook graag hartelijk bedanken voor uw fijne reactie mbt. het eten, wij zijn erg trots op de variëteit en de kwaliteit van het eten wat wij onze gasten aan kunnen bieden, incl. de 3 of 4 verschillende soorten vlees en vis dat we elke dag aanbieden bij de live coocking.

Uw Feedbacks zijn belangrijk voor ons die wij kunnen gebruiken om onze services en standaards te verbeteren en er alles aan te kunnen doen om onze klanten een aangenaam verblijf te kunnen bieden. Nogmaals hartelijk dank voor uw gedetailleerde feedback.

Wij hopen dat u feedbacks tijdens u verblijf blijft geven de volgende keer als u bij ons verblijft en we hopen u weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten.

Public Relations Manager Hotel Suite Princess

• 1Kurt11-01-2017

rampzalig hotel

in het hotel zat veel ongedierte zoals kakkerlakken en andere waardoor we genoodzaakt waren onmiddellijk over te boeken naar een ander hotel.

Public Relations Manager, Relaciones Publicas, 15-07-2017

Dank u voor de tijd neemt om uw feedback te delen over uw vakantie in het Hotel Suite Princess. Wij hechten waarde aan alle gasten 'feedback als een kans om verder te verbeteren van onze diensten en producten voor onze gasten, ondanks de genoemde kwestie.

• 6OOSTKAMP03-01-2017

goed eten maar gedateerd hotel

de positieve : Het eten was heel goed net zoals er geen kinderen zijn toegelaten. de negatieve : De ligging is iets minder want je hebt ofwel bus ofwel taxi nodig om je te verplaatsen. Het hotel heeft een grondige renovatie nodig en eigenlijk 19 euro moeten betalen voor WIFI is veel geld gezien je nog niet voldoende ontvangst hebt. De kamers hebben allemaal een balkon maar pas op dat je niet boven de bar geboekt hebt, want dan doe je geen oog dicht tot 0.00u. 's anderdaags hebben we wel een andere kamer gekregen wat dan ook positief was.

Public Relations Manager, Relaciones Publicas, 15-07-2017

Wij waarderen alle opmerkingen van onze gasten voor verbeteringen en het doel te bereiken van topkwaliteit voor onze gasten. Wij verzekeren u dat onze service normen erg belangrijk voor ons zijn dag in dag uit. Wij zijn dan ook enorm bezorgd om uw ontevredenheid te moeten lezen uit uw feedback, wij proberen altijd ons uiterste best om het verblijf van gasten zo comfortabel en aangenaam mogelijk te maken en betreuren dat dat in uw geval niet gelukt is.

Wij danken u dat u voor het Hotel Suite Princess gekozen heeft, wij kijken er naar uit om u nog een keer te mogen ontvangen onder gunstigere omstandigheden.

• Oude reviews

4Cox09-12-2016

nooit meer

Wij waren in dit hotel van 23/11 tot en met 7/12. Wij zijn beiden besmet geweest met het NORO virus en zijn zeer ziek geweest. Wij hadden graag van het hotel mangemet hier iets over willen horen omdat bleek bij latere melding bij receptie dat men wist dat het NORO virus heerste in het hotel. Voorts was er bij de receptie totaal geen medewerking tot het verkrijgen van medicijnen. Wij zijn al enkele jaren in dit hotel geweest maar dit jaar was de keuken slecht. Dus voor ons geen volgende keer meer.

• 7Anna Groen04-10-2016

Nooit meer!

Het is echt een super hotel, goed eten, schoon, dagelijks schone kamers en heel lief personeel! Maar....... wij hebben gekozen voor een 18+ hotel, maar ik denk dat ik schreeuwende en onbehouwen kinderen en pubers prefereer boven het engelse 65+ publiek wat hier vertoeft, dagelijks een strijd om niet onder de voet gelopen te worden door dit publiek tijdens de buffet maaltijden en in en om het hotel, nog niet te praten over hun ongemanierdheid t.o.v. andere mensen, ook onderling!!!! De laatste dagen hebben wij niet eens meer in het hotel gegeten, omdat wij dit niet apprecieerden! En daarbij de handdoekjes rondom het zwembad die er voor 06.00 uur!!!!!!!!! al klaar lagen, dus een kans om bij het zwembad te liggen was er niet, erg jammer!!!! Totaal een Engels gericht hotel!!! Nogmaals goed hotel, maar Nooit weer!

• 10jean-paul & ida25-09-2016

echt goed hotel !

Mooi hotel. En goed eten en gevarieerd. Mooie kamers. Wij zaten in kamer 2009 . En niks op aan te merken. Smorgens alleen heel vroeg handdoekje leggen. En wifi in hotel kost 19 euro voor week en is alleen buiten balkon bereikbaar.. verder in stadjes veel afbieden op parfum en elektronica.. sigarette zijn goedkoop rondt 20 euro per slof...

2 tips over Hotel Suite Princess

• eric b, 03-03-2014

Neem een kamer zo hoog mogelijk en je hebt een prachtig uitzicht.

• ronald sinnema, 19-01-2012

Elke dag diverse activiteiten en elke avond een andere show op 2 of 3 plaatsen.

4 vragen over Hotel Suite Princess

• Laura, 10-07-2018

Regels bar/restaurant

Ik zie op diverse sites dat er strakke regels zijn omtrent het dragen van een lange broek bij het diner. Een aantal revieuws gingen zelfs over een Streng kledingvoorschrift tijdens de lunch en het halen van drinken aan de bar? Klopt dit?, zoja wat zijn de regels ?

• daisy1607, 11-10-2015

Cocktails

Hoi,

Wij willen waarschijnlijk dit hotel ook gaan boeken. Echter vragen wij ons af welke cocktails er onder de all-inclusive formule vallen. Is dit een beetje uitgebreid?

Met vriendelijke groet,

Daisy

• Julie, 06-08-2012

16+

Hallo , Zijn er daar veel mensen tussen de 16 en 20 jaar ? En zijn er veel Belgen en Nederlanders of vooral Engelsen ? Alvast bedankt

curdvan, 04-09-2013

Nee, veel jongelui zijn er niet, de meerderheid zijn Engelse koppels . Belgen en Nederlanders maken misschien 5% van het publiek uit.

jproobaert, 25-05-2014

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk