Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag24°20°
7,9

Wat vakantiegangers zeggen

Ben je op zoek naar een kindvriendelijk hotel in Puerto de Mogán? Dan is Paradise Valle Taurito geschikt. Zowel in als rondom dit hotel beleven de kids heel veel waterpret. Reviewers schrijven daarnaast dat het personeel erg vriendelijk en behulpzaam is. Dit hotel ligt vrij rustig, maar de drukte zoek je heel gemakkelijk en snel op. Benieuwd wat Paradise Valle Taurito verder te bieden heeft? Lees met ons mee.

Dat Paradise Valle Taurito een geschikt hotel is voor een vakantie met kinderen blijkt wel uit jullie reviews. Kayleigh schrijft: ‘Het animatieteam was erg leuk en er is veel te doen voor de kids, elke avond zijn er shows en overdag zijn er verschillende activiteiten.’ Het animatieteam is niet het enige wat dit hotel kindvriendelijk maakt. Kinderen zijn namelijk niet meer weg te slaan uit waterpark Splashworld dat hoort bij Paradise Valle Taurito. Eerdere gast Maja schrijft dat haar kinderen vooral de glijbanen geweldig vonden. Zelf kun je van de zon genieten op een ligbed. Een badlaken kun je ook gewoon ophalen. Hou er wel rekening mee dat je in Splashworld moet betalen voor een ijsje, ook al heb je gekozen voor een all-inclusive verblijf. Het water is daarnaast zout water, iets wat niet alle reviewers prettig vonden.

Het eten in Paradise Valle Taurito is goed. De buffetten zijn gevarieerd en lekker. Toch is er volgens jullie wel ruimte voor verbetering. Zo worden er snacks geserveerd, maar deze worden niet tussentijds aangevuld. Er zijn dus niet altijd genoeg snacks om je honger te stillen. Ook bij de poolbar kun je terecht voor een hapje eten, maar jullie geven wel aan dat het eten daar niet altijd warm genoeg is. Hetzelfde geldt voor het kinderbuffet.

Vakantiegangers zijn enthousiast over de ruime en moderne (familie)kamers in Paradise Valle Taurito. Ook bij je hotelkamer geniet je van het buitenleven dankzij het grote terras. Schoon is je kamer in ieder geval zeker, want deze wordt dagelijks voor je schoongemaakt.

Ligging

Paradise Valle Taurito ligt in Puerto de Mogán. Dit is een gezellige plek waar je veel terrasjes vindt. Zie jij jezelf al zitten met een cocktail op de boulevard en uitzicht op zee? Neem je liever een duik in zee of strijk je neer op een ligbed op het strand? Vanuit Paradise Valle Taurito kan dit binnen twee minuten. Familie de Jong schrijft dat deze baai ook nog eens heel erg mooi is. Het is dé hotspot om aan watersport te doen. Spring op een jetski of trek een duikpak aan om de mooiste vissen van de zee te bewonderen.

Ben je op zoek naar nog meer to do’s in de omgeving van Paradise Valle Taurito. Met een beetje geluk zie je dolfijnen aan de kust. Tijdens een boottocht maak je de meeste kans om deze bijzondere beesten te zien. Karin tipt daarnaast: ‘Ook naar de markt in Mogan geweest.’ Yvonne bezocht Puerto Rico, waar je voor 10 euro staat met de taxi.

Ook genieten van heel veel waterpret? Vertrek dan naar Paradise Valle Taurito!

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Valle Taurito (Splashworld) voor je op een rij gezet:

57 reviews over Hotel Paradise Valle Taurito (Splashworld) in het Nederlands

Geweldig en schoon hotel met goede voorzieningen.

Marion
21-9-2019

Het is een geweldig hotel! Schoon, mooie hele grote kamers, goed eten met elke dag variatie, alles was goed. Ligt aan een mooie baai. Echt enige minpuntje was dat personeel aan receptie niet allemaal Engels spraken. ( Das eigenlijk wel belangrijk) Maar verder top! Wij zaten hier omdat we een up-grate hadden gekregen. Zouden eigenlijk in paradise Costa Taurito hebben gezeten. Maar we denken vanwege bouwactiviteiten achter dit hotel deze up-grate. Wat de precieze reden was, weten we niet ook Ruud van touroperator wist dat niet. Beetje vreemd want hotel is ook niet via touroperator te boeken, dat vonden we op zich best raar dat we dan toch hierheen overgeboekt waren. Maar was een perfecte up-grate!!! En we hebben ontzettend genoten.

Gereisd Met partner in september 2019
The Paradise Team, COMERCIAL, 29-9-2019

Beste Marion,

We zijn erg blij om te horen dat je echt genoten hebt van je verblijf in het Paradise Valle Taurito Hotel, zo veel dat je je ervaring een perfecte score van 10 op 10 hebt gegeven ... hartelijk dank daarvoor.

Al onze receptiemedewerkers spreken overal tussen goed en uitstekend Engels. Het is echter mogelijk dat u werd geholpen door een van de stagiaires van de receptie, die hier niet alleen zijn om alles te leren over opvangwerk, maar ook om hun Engelse taalvaardigheden te verbeteren. Normaal gesproken is er altijd een receptionist beschikbaar, voor het geval de stagiair niet de benodigde hulp kan bieden.

Kom zeker nog eens langs, we verwelkomen je graag op elk gewenst moment.

The Paradise-Team

Geweldige vakantie gehad! Zeker een aanrader!

G.
25-8-2019

Grote schone kamers. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker eten. Alleen het zoute water bij het aquapark vinden wij wat minder, maar wel een leuk aquapark! Zeker een aanrader om naartoe te gaan. En we vonden het erg jammer dat je op tijd s'morgens je handdoeken moet neerleggen, omdat er blijkbaar s'nachts al handdoeken neergelegd worden. Leuke animatie voor jong en oud.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
The Paradise Team, COMERCIAL, 29-8-2019

Beste G.,

Hartelijk dank dat u de tijd hebt genomen om deze zeer mooie recensie van uw verblijf in het Paradise Valle Taurito Hotel te publiceren.

We zijn blij te horen dat je een fantastische vakantie-ervaring hebt gehad in ons hotel.

Helaas kan het soms in veel hotels (voornamelijk in de zomer) voorkomen dat sommige gasten een zeer belangrijke regel negeren, namelijk "het reserveren van ligbedden is niet toegestaan". Wanneer een gast problemen heeft met het vinden van een zonnebank, hoeft hij alleen maar de receptie op de hoogte te stellen en zorgt het personeel ervoor dat er meteen een geschikte oplossing wordt gevonden.

Kom alsjeblieft nog eens terug om ons te bezoeken, we verwelkomen je graag op elk gewenst moment.

Mooi,maar niet weer

Dennis
12-8-2019

Mooi park met mooie zwembaden,alleen wel zout water,is een tegenvaller. Eten is veelal hetzelfde en vaak rauw vlees,ontbijt is daarin tegen goed. Veel Engelsen die erg vervelend en dronken zijn en in grote groepen dit komt door het 3 sterren hotel aan de overkant die bij dit park hoort,erg vervelend en vooral in de avond dronken en agressief. Maak van deze 3 sterren hotel een 4 a 5 sterren hotel en deze Engelsen ben je kwijt dan zal dit een top accommodatie zijn. Verder een fijne vakantie gehad , helaas niet zoals in Turkije all in clusive maar toch een fijne vakantie gehad, mooi eiland verder

The Paradise Team, COMERCIAL, 18-8-2019

Beste Dennis,

Het is leuk om te weten dat je veel aspecten van je verblijf in ons hotel erg bevredigend vond en dat je hier een algehele plezierige ervaring hebt gehad.

Het spijt ons dat de multiculturaliteit onder de gasten van ons hotel niet naar wens was. Het is iets dat de meeste van onze gasten inderdaad waarderen omdat het zo is dat de burgemeester van onze gasten geen kans hebben om in contact te komen met mensen uit heel Europa en daarbuiten.

Het is misschien niet echt eerlijk om te vergelijken wat ons hotel zijn gasten aanbiedt voor de betaalde prijs met wat een hotel in een veel goedkoper land (zoals Turkije) haar gasten aanbiedt ... als je me vertelde dat je een 3 kent sterrenhotel in het zuiden van Gran Canaria dat veel betere waarde biedt (dus betere service voor dezelfde of zelfs een lagere prijs), dat zou zeker een vergelijking zijn die het analyseren waard is.

Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel en voor het nemen van de tijd om over uw ervaring hier te schrijven. Kom ons binnenkort weer bezoeken.

Wel mooi

Danny
11-8-2019

Mooi hotel. Mooie zwembaden. Eten is redelijk,maar geen all in als Turkije . Wordt voor veel geld gevraagd. Veel Engelse mensen die zeer vervelend zijn. Tot agressief aan toe,tegen over het hotel zit een 3 sterren hotel waar de Engelsen verblijven. Hotel hoort bij dit hotel,wordt gezamenlijk gedeeld daardoor is het voor mij een afrader. Echt een tokkie bende, jammer want het hotel is verder goed maar hierdoor is het echt een afraden,jammer. Engelsen van een laag niveau die de gehele dag zuipen. Verder wel een super vakantie gehad maar voor dit geld niet weer,hotel is te duur voor wat je krijgt . Eten valt ook tegen

The Paradise Team, COMERCIAL, 29-9-2019

Beste Danny,

Bedankt voor het kiezen van ons hotel en voor het delen van uw ervaringen.

We zijn blij om te weten dat je over het algemeen een leuke vakantie hebt genoten, ondanks het feit dat je niet alle aspecten leuk vond.

Het is goed om te weten dat het hotel en de zwembaden leuk vonden, maar we weten niet zeker of je het eten goed genoeg vindt of niet goed genoeg, aangezien je beide meningen aanwijst.

We zouden willen suggereren dat het veel zinvoller is om de prijs-kwaliteitverhouding van ons hotel (waarde) te vergelijken met die van andere hotels in het zuiden van Gran Canaria in plaats van met hotels in Turkije of andere landen met een compleet andere economische realiteit (zoals in die de Euro mogelijk meer dan het dubbele of zelfs drievoudige koopkracht bezit dan in Spanje).

Kom ons nog een keer bezoeken, u bent altijd welkom in onze hotels.

Prachtig resort

sylvia
29-5-2019

Wij waren hier in december we hadden prachtig mooi weer . Het hotel is perfect , heerlijk eten , gezellig elke dag schone handdoeken alleen het zwembad water is veels te koud dat is het enigste minpunt .daar moet echt iets meegedaan worden . wij zaten op de onderste verdieping ideaal met een kind je loopt zo het zwembad in veder is dit hotel een aanrader !

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018
The Paradise Team, COMERCIAL, 12-6-2019

Beste Sylvia,

Het is geweldig om te horen dat je echt genoten hebt van je verblijf in het Paradise Valle Taurito Hotel.

Het water van het hotelzwembad wordt over het algemeen op minimaal 23 graden gehouden, vaak zelfs een beetje warmer. Het spijt ons te horen dat dit je niet erg warm leek. Zelfs tijdens de veel warmere winter van Gran Canaria (in vergelijking met landen met veel koudere klimaat), zijn de dagen nog steeds kort en daarom is het aantal uren dat de zon direct op het water schijnt (en in een steile hoek) kleiner. Het onvermijdelijke resultaat hiervan is kouder water ... en als het niet normaal was dat het verwarmingssysteem de klok rond werkte, zou de temperatuur veel lager zijn.

We danken u hartelijk voor het kiezen van ons hotel en ook voor het aanbevelen. Bezoek ons opnieuw.

The Paradise Team

Goed rustig gelegen met basis all inclusive

Kauch Peggy
1-5-2019

Afgelegen resort in een baai met klein strand

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
The Paradise Team, COMERCIAL, 5-5-2019

Beste Kauch Peggy,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om commentaar te geven op je recente vakantie-ervaring in het Paradise VALLE Taurito Hotel.

Bezoek ons opnieuw, we verwelkomen u graag op elk gewenst moment.

Echt Super! Aanrader!

Yvonne S
28-1-2019

Heerlijke vakantie gehad! Begrijp niet dat dit hotel zo laag scoort! Ongelofelijk ... Want.. Het is er super schoon, het eten is echt heerlijk, vers, warm, heel gevarrieerd en in overvloed. Heel fijn zwembad, overigens ook schoon, en dat is lang niet overal zo. Personeel is super vriendelijk, doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Iedere dag schone handdoeken, gratis handdoeken service bij het zwembad. De omgeving is wat rustig,... maar binnen 10 min zit je in de drukte als je dat wil. Voor 10 euro zit je zo in Puerto Rico. Wij zijn er 11 dagen geweest. Van die 11 dagen zijn we 4x weg geweest, Puerto de Mogan , 2x Puerto Rico, Ammadorres omdat het bij het hotel ook gwn heerlijk vertoeven is. Met alle respect maar mensen die over dit hotel nog wat te klagen hebben, moeten zich afvragen hoe ze het thuis hebben. Hier heb je niks te klagen, echt niet! Alleen maar te genieten! Wij gaan vlgd jr zekerrrr terug!

Gereisd Met partner in januari 2019
The Paradise Team, COMERCIAL, 3-2-2019

Beste Yvonne S,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerking over uw verblijf bij het Paradise Valle Taurito Hotel.

Bedankt voor je zeer leuke opmerking over ons schone hotel en ons heerlijke eten geserveerd in ons restaurant.

Ja, onze medewerkers werken heel hard om al onze faciliteiten schoon te houden.

We zullen altijd blij zijn om jou en je familie terug te verwelkomen,

Het Paradise-team

Geweldig!

Kayleigh
7-10-2018

Super mooi hotel erg schoon en erg netjes!! Het buffet is erg gevarieerd en er is voor ieder een wel wat lekkers! Minder waren de snacks tussen door. Dit word niet bijgevuld en is koud. Het animatie team was erg leuk en er is veel te doen voor de kids, elke avond zijn er shows en overdag zijn er verschillende activiteiten. Deze vakantie heeft ons goed gedaan! De kamers waren ook uitermate schoon en netjes! Let wel op het water in de Splashworld is zout. Dit was wel een nadeel!

Gereisd Met partner in september 2018
The Paradise Team, COMERCIAL, 14-10-2018

Beste Kayleigh,

Hartelijk dank voor het kiezen van het Paradise Valle Taurito Hotel als uw vakantiebestemming, voor het delen van uw ervaring op Zoover en voor het geven van uw ervaring een score van 9/10.

We zijn blij om te horen dat je echt genoten hebt van je tijd hier, vooral dankzij goed en gevarieerd eten, ons hardwerkende animatieteam en de zeer mooie en schone kamer.

Uw opmerkingen worden zeer gewaardeerd en zullen worden doorgestuurd naar het verantwoordelijke afdelingshoofd voor hun overweging.

Bezoek ons binnenkort nog een keer.

Super fantastisch!

Anja Golverdingen
31-7-2018

Een super schoon hotel met erg grote kamer. Het eten was gevarieerd en van erg goede kwaliteit. Personeel was vriendelijk en altijd behulpzaam. Klein minpuntje is dat het eten bij de poolbar altijd wat lauw was. Het waterpark met zout water was heerlijk! De zee lekker dichtbij, nog geen 100 meter lopen. Genoeg leuke winkeltjes om te shoppen! Wat wil je nog meer op vakantie!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
The Paradise Team, COMERCIAL, 5-8-2018

Beste Anja Golverdingen,

We zijn erg blij om te horen dat je genoten hebt van u verblijf in het Paradise Valle Taurito Hotel, vooral dankzij de algehele netheid, het goede en gevarieerde eten, het inbegrepen waterpark en het goede werk van ons hotelpersoneel.

Kom alsjeblieft opnieuw bij ons langs, u bent van harte welkom.

Het Paradise-team

Niet rotslecht maar zou niet opnieuw boeken.

jvd
28-7-2018

Hier terechtgekomen na overboeking Lago Taurito. Kamer groot, proper, modern, alle comfort & leuk terras. Kast had wel een muffe, vochtige geur die doordrong in de kleding. Klein zwembad met veel te weinig ligstoelen. Idem bij de avondanimatie: geen zitplaatsen omdat Engelse gasten alles reeds een uur vooraf inpalmen. Waterpark leuk voor enkele dagen maar dan heb je het wel gezien. All inclusive is zeer beperkt! Zelfs als je bijbetaald voor all in in het waterpark moet je koffie, ijsjes,.. nog eens extra betalen want dat zit er niet in. Eten niet wauw maar wel ok. Kinderbuffet steeds hetzelfde & koud. Animatie overdag is zeer triest. Voor de kids nog erger, miniclub was in renovatie & geen enkele animator heeft mijn kids aangesproken om iets te doen. Slechts een handvol Engelse kids werd steevast meegnomen. In de omgeving niets te beleven. Alleen enkele souvenirwinkeltjes en een supermarkt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradise Valle Taurito (Splashworld) in Playa de Taurito, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradise Valle Taurito (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.