Aparthotel Paradise Lago Taurito

Aparthotel Paradise Lago Taurito
8,4

11 tips over Aparthotel Paradise Lago Taurito

Miranda, 4-5-2017
maak gebruik van de bus, kost 1,40 pp en Mogan is zeer de moeite waard om eens te bezoeken.
MdG, 24-4-2016

Hostes van Neckerman woont zelf op het eiland, heeft goede tips.

Afstandbediening te verkrijgen bij de receptie, wel borg betalen. Er zijn er die deze dingen stelen.

Supermarktje naast het hotel.

Je kunt gratis gebruik maken van de spa en gym aan de overkant, in het andere hotel van Paradise!

jwf_wouda, 15-2-2015
in de badkamer is een fohn aanwezig, welke niet op de site van de touroperator vermeld werd.

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Lago Taurito voor je op een rij gezet:

mirre, 4-1-2015
neem in dec voldoende warme kleding mee, het koelt er 's avonds snel af en ook 's ochtends kan het fris zijn.
noneneke, 15-7-2014
Ga eens een kijkje nemen in Mogan, leuk plaatsje met leuke markt!
ragonda, 2-12-2013

vrijdags markt in mogan

mogan is sowieso leuk , ze hebben een strandje en leuke winkeltjes op 5 km afstand van het hotel , en als je ernaar vraagt bij restaurants gratis wifi

robin bruggeman, 18-8-2012
Het zwembad is gewoon geweldig en de zee is op loopafstand.
Gast, 15-8-2012
Jeepsafari naar Palmitospark met kamelen rijden is erg leuk.
kleineke, 12-7-2012
auto huren, al was het maar voor twee à drie dagen zodat je het eiland kan verkennen. Playa de Taurito ligt heel zuidelijk, lekker warm en droog (max 15 dagen neerslag/jaar!). Op vrijdag is het markt in Puerto de Mogan (met de bus of taxi op slechts enkele minuten van Taurito), afdingen op de prijs is de boodschap.
Hugo, 15-4-2012
De Playa del Ingles ligt op een half uurtje rijden en is aangenaam commercieel uitgebaat, maar de Playa de Mogan, op 5 minuutjes met de wagen, is zéker ook aan te raden !