Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaPlaya de Taurito

6.2VoldoendeScore uit 55 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+55/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.2VoldoendeScore uit 55 reviews

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Kleinschalig genieten bij Paradise Costa in Taurito. Hier sta je nooit in de rij bij het buffet. Bij het kleine zwembad word je heel de dag bediend. Ook hier geniet je all-inclusive, maar wordt het eten wel vers bereid. Rondom Paradise Costa Taurito op Gran Canaria is niet veel te doen, maar een tripje naar Mogan (20 kilometer) is een aanrader.

Bekijk de beschikbaarheid

55 Reviews over Paradise Costa Taurito

• 6Marcel08-08-2022

Prima voor een week maar het eten erg matig

Kamer en badkamer waren ruim, ook voor met zijn drieen. Heerlijk geslapen op prima bedden. Zwembad bij het hotel niet groot maar voldoende, omdat het meegeboekte Aquapark op 200m afstand ligt. Het ruime Aquapark is met name door de week niet zo druk (in het weekend wel). Het Aquapark heeft leuke glijbanen maar heeft wel zout water. Het all-inclusive buffet is voor het ontbijt nog prima maar voor lunch en diner erg matig. weinig variatie en het warme eten is lauw. Het aangeboden vlees en vis is zo onvoldoende dat we dat bijna niet hebben gegeten. Voor het raad ik aan dat elders te doen. Aan het strand zijn 2 aardige tentjes daarvoor (of dorpjes verderop). Let wel op dat er geen voetbal is want dan is het snel vol met in voetbalshirtjes geklede en bier drinkende Engelsen. Service voor vertrekkende reizigers is er niet in het hotel. Geen mogelijkheid voor een iets vroeger ontbijt bij een vroeg, of kamer bij laat vertrek.

• 6F Avezaat30-09-2019

Eens maar nooit meer, er zijn betere hotels met 4*

Hotel is overgewaardeerd, kamer is ok, zwembad is ok maar ligt aan drukke weg met bussen en bestelauto's. Geen bediening in sfeerloze restaurant. Badkamer is aan renovatie toe. Eten is ok maar veelal hetzelfde .

The Paradise-Team, COMERCIAL, 20-10-2019

Beste F Avezaat,

Het spijt ons te horen dat u zich voelt zoals u in uw recensie beschrijft.

Bedankt dat u om te beginnen ons hotel hebt gekozen en dat u uw mening hebt gegeven over verschillende aspecten van uw ervaring, zoals het gebrek aan service en het frequente geluid dat u voelde vanaf de weg naast het hotel. Iedereen is vrij om te bepalen wat druk en / of lawaaierig voor hen is, maar de overgrote meerderheid van onze gasten zou het eigenlijk niet met je eens zijn, omdat ze vooral de rust en stilte van de vallei in het algemeen waarderen (soms specifiek het gebrek aan druk verkeer noemen) als een opmerkelijk positief). In het restaurant is er geen service zoals je het had verwacht, omdat het een all-inclusive buffet is en geen à-la-carterestaurant.

In elk geval stellen we uw opmerkingen op prijs en als u van gedachten verandert, verwelkomen we u graag op elk gewenst moment.

• 10Hans09-09-2019

Heerlijke vakantie gehad.

Prima hotel en topklimaat. Aquapark heeft zout water en de fitness is verouderd en stelt niets voor

The Paradise Team, COMERCIAL, 22-09-2019

Beste Hans,

We zijn erg blij om te weten dat je een fantastische vakantie hebt gehad tijdens je verblijf in het Paradise COSTA Taurito Hotel.

Bedankt dat je ons hebt gekozen, dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te beoordelen en dat je deze hebt gescoord met de maximale score van 10/10.

Kom binnenkort nog eens langs, we verwelkomen je graag terug.

• 10A. M.06-09-2019

Fantastisch !

Zeer tevreden! Het hotel voldeed aan onze verwachting. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, goede dagelijkse schoonmaak van de kamers, elke dag schone handdoeken, met regelmaat schoon beddengoed. Het eten was goed, afwisselend en warm. Keuze genoeg!

The Paradise Team, COMERCIAL, 22-09-2019

Beste Hans,

Kom binnenkort nog eens langs, we verwelkomen je graag terug.

• 8Kim04-07-2019

Goede vakantie gehad

Erg leuk zwembad vriendelijk personeel beneden is het hotel zeer netjes de kamers zijn opzich netjes schoon alleen toe aan renovatie deuren beschadigd als je in bad doucht en het water komt buiten het bad komt je vloer omhoog. Leuke omgeving! Savonds ook altijd iets te doen het eten is ook goed

The Paradise Team, COMERCIAL, 14-07-2019

Beste Kim,

We zijn erg blij om te lezen dat je bijna heel gelukkig was met bijna elk aspect van je vakantie in het Paradise COSTA Taurito Hotel, vooral dankzij de geweldige service, de gunstige ligging en de uitstekende algemene netheid.

Uw opmerking wordt doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling, zodat ze er rekening mee kunnen houden, bedankt dat u ons dit probleem hebt voorgelegd.

Wij danken u voor het kiezen van ons hotel en voor het nemen van de tijd om deze leuke recensie te schrijven.

Kom alsjeblieft nog een keer bij ons langs, je bent van harte welkom.

Het Paradise-Team

• 8Bianca25-06-2019

Het is een rustig en klein luxe hotel. De kamers zien er mooi uit, schoon en zijn erg groot in vergelijking met andere hotels. Ik vond het aangelegde park erg mooi voor de deur en het strand ook! Het eten was redelijk gevarieerd en er was veel keus. Bij de bar bij het zwembad alleen de keuzes fruit, patat, hamburger en tosti. En savonds was er niks te eten, na het diner. Dat was jammer. In de buurt rijden er bussen, een aanrader: de plekken Las Palmas en Maspalomas. Het waterpark moest je wel apart bijboeken, het was erg veel geld dus hebben wij het niet gedaan.

The Paradise Team, COMERCIAL, 30-06-2019

Beste Bianca,

We zijn blij om te horen dat je echt genoten hebt van je verblijf in het Paradise COSTA Taurito Hotel, vooral dankzij de mooie en zeer schone kamer en de mooie tuinen.

Het zou geweldig zijn om je terug te verwelkomen voor nog een geweldige vakantie-ervaring in de zon van Gran Canaria.

• 8Rita15-06-2019

Fijn verblijf met jonge kinderen

Het is een prima hotel voor een gezin met jonge kinderen. Hotel is schoon en de kamer wordt ook goed schoongemaakt. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Voor kinderen is het leuk omdat er een waterpark in de buurt is en het is ook leuk een dagje strand te pakken. Voor een week erg leuk langer is een beetje saai tenzij je een auto huurt. Ik zou hier zeker nog een keer naar komen.

The Paradise Team, COMERCIAL, 23-06-2019

Lieve Rita,

We zijn erg blij om te horen dat je genoten hebt van je verblijf in het Paradise COSTA Taurito Hotel en we danken je dat je de tijd hebt genomen om je ervaring op Zoover te delen.

Kom alsjeblieft nog een keer langs, we verwelkomen je graag op elk gewenst moment.

• 9Brand-Jan Mastenbroek25-04-2019

Voor herhaling vatbaar en zeker aan te bevelen

Paradise Costa Taurito is in 1 woord en onze ervaring perfect. Het was de 2e keer dat ik om de beurt met onze kinderen hier naar toe ga en hoop dit in de week voor kerst weer te doen met onze dochter. Het personeel van het hotel is gastvrij, behulpzaam en bij vragen informatief. Kamer is schoon en word dagelijks schoongemaakt. Het eten in het restaurant is divers.

The Paradise Team, COMERCIAL, 05-05-2019

Beste Brand-Jan Mastenbroek,

Het is geweldig om te horen dat je zoveel plezier beleeft tijdens je verblijf in het Paradise COSTA Taurito Hotel.

Bedankt dat je voor ons hotel hebt gekozen en dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen hier te beoordelen.

Bezoek ons opnieuw, we zullen u graag terug verwelkomen.

• 8HH17-02-2019

leuk voor een keer

handig om een auto te huren, om iets van de omgeving te zien

The Paradise Team, COMERCIAL, 21-02-2019

Geachte gast,

Bedankt voor het vieren van uw vakantie bij Paradise Hotels & Resorts.

We zijn blij dat u met ons van uw vakantie hebt genoten.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze recensie te schrijven en we hopen je weer te verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Het Paradise-team

• 8Reina Van de Kant21-01-2019

Super

Super vakantie gehad .keurig netjes allemaal .eten goed

The Paradise Team, COMERCIAL, 05-05-2019

Lieve Reina Van de Kant,

Bedankt voor het kiezen van ons hotel en voor het schrijven van deze zeer leuke opmerking over uw ervaring hier.

Kom snel weer naar ons toe, we verwelkomen je graag voor nog een zeer aangenaam verblijf in Paradise Hotels & Resorts.

The Paradise Team

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)