Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°18°
8,1

Omschrijving
Kleinschalig genieten bij Paradise Costa in Taurito. Hier sta je nooit in de rij bij het buffet. Bij het kleine zwembad word je heel de dag bediend. Ook hier geniet je all-inclusive, maar wordt het eten wel vers bereid. Rondom Paradise Costa Taurito op Gran Canaria is niet veel te doen, maar een tripje naar Mogan (20 kilometer) is een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Costa Taurito voor je op een rij gezet:

42 reviews over Hotel Paradise Costa Taurito in het Nederlands

leuk voor een keer

HH,
17-2-2019

handig om een auto te huren, om iets van de omgeving te zien

Gereisd met partner in februari 2019
The Paradise Team, COMERCIAL, 21-2-2019

Geachte gast,

Bedankt voor het vieren van uw vakantie bij Paradise Hotels & Resorts.

We zijn blij dat u met ons van uw vakantie hebt genoten.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze recensie te schrijven en we hopen je weer te verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

Niet bijzonder.

Mollema,
21-1-2019

Voor gezinnen met kinderen. Die komen voor de rust is het prima. Voor mensen die houden van elke dag wat doen. Zou ik het niet adviseren. Je kan natuurlijk een auto huren.

Het palmitos park vonden wij heel leuk! De weg er naar toe is prima te doen.

Het eten is het hotel was niet super. Ontbijt was prima. Maar het diner en avond eten vaak koud. Niet lekker klaar gemaakt. Vlees rauw of taai. Slappe patat. Geen verwarmde borden. Dan koelt je eten snel af. Ik ben zelf ziek geworden van het eten.

Gereisd met partner in januari 2019
The Paradise Team, COMERCIAL, 8-2-2019

Beste Mollema,

Bedankt voor uw vakantie in het Paradise Costa Taurito Hotel.

Het is heel fijn dat je hebt genoten van het ontbijt dat in ons restaurant wordt geserveerd.

Het spijt ons te horen dat we tijdens uw verblijf bij ons niet aan al uw verwachtingen kunnen voldoen. Ons restaurantpersoneel werkt heel hard om alle wensen van onze gasten te behagen, ook proberen ze het eten op een bepaalde temperatuur te houden, dus het is onverwacht dat je het eten "koud" vond.

Het zou een genoegen zijn om u terug te verwelkomen als onze gasten.

Het Paradise-team.

Goed!

Alex & Ina,
12-12-2018

Prima hotel, goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Buffet prima, personeel onaardig, kamers goed en schoon.

Klein zwembad, lawaaiig door muziek van animatieteam, je krijgt alle consumpties in kartonnen bekers.

's avonds (geluids)last van het animatieprogramma van de andere hotels in het waterpark t/o Costa Taurito. Dit stopt exact om 21.45.

Let op: bergweg van Taurito naar Puerto de Mogan is ingestort. Dit betekent 20 km omrijden (heen en terug) over de snelweg.

Gereisd met partner in november 2018
The Paradise Team, COMERCIAL, 23-12-2018

603/5000

Geachte Alex en Ina,

Bedankt voor deze leuke beoordeling van je vakantie-ervaring in het Paradise Costa Taurito Hotel.

We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van je verblijf in het algemeen, vooral dankzij de geweldige prijs van het hotel (prijs / kwaliteit verhouding).

Over het afgesloten stukje weg tussen Taurito en Puerto de Mogán, viel het niet echt in, maar er was een aardverschuiving die ervoor zorgde dat hij de weg werd afgesloten door de regering van het eiland en helaas moet hij gesloten blijven totdat hij veilig is verklaard om te reizen opnieuw.

Kom alsjeblieft opnieuw bij ons langs, je bent van harte welkom.

The Paradise Team

Het was voor ons fantastisch

Fam De Heus,
26-11-2018

Wij zijn er 12 dagen geweest eerst informatie bij de reisorganisatie gevraagd omdat mijn man niet ver kan lopen en klimmen. Komt precies uit met de straat over steken en met de lift naar beneden en dan loop je vlak. We hebben het prima naar ons zin gehad Het zwembad is verwarmd wat heerlijk is, ook het eten voor elk wat wils, het is voor ons voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in november 2018
The Paradise Team, COMERCIAL, 11-12-2018

Beste Fam De Heus,

Bedankt voor uw kennis van uw vakantie-ervaring in het Paradise Costa Taurito Hotel.

We stellen het zeer op prijs dat u van uw verblijf hebt genoten en dat u tevreden bent met ons verwarmde zwembad en de verscheidenheid van het eten.

Hopelijk kunnen we je weer verwelkomen voor nog een geweldige vakantie.

Topvakantie!!

Diana,
2-11-2018

Een vakantie om Echt tot rust te komen. Mooi kleinschalig hotel met super vriendelijk personeel in de bediening. Aan de receptie mogen ze wel een cursusje klantvriendelijkheid doen. Hotelkamer was mooi ruim en van alle gemakken voorzien. Wij hadden all inn. In 1 woord SUPER!! Schrik niet van het hotel in aanbouw aan de overkant(deze staat er al 8 jaar zo bij) Het strand is op loop afstand en lekker dichtbij, net als een kleine boulevard. Voor winkels waar je wilt afdingen kun je via de gratis pendelbus naar een busstation rijden om van daaruit door te reizen. Voor ons was het een Topvakantie!! Zeker voor herhaling vatbaar😍

Gereisd met partner in oktober 2018

Beste Diana,

Bedankt voor het kiezen van het Paradise Costa Taurito Hotel en voor het geven van uw vakantie-ervaring een score van 9/10.

Het is geweldig om te horen dat je echt genoten hebt, vooral dankzij het zeer vriendelijke personeel en de ruime en volledig uitgeruste kamer.

We willen graag een kans krijgen om je terug te verwelkomen in Paradise Hotels & Resorts.

Jolanda,
30-9-2018

Een heerlijk kleinschalig complex. Het buffet was klein maar genoeg en erg lekker. Je bent zo op t strand en bij de boulevard. Kamers zijn schoon en groot genoeg. Bedden wel wat hard. Een hele fijne vakantie gehad en we gaan zeker nog een keer terug.

1 dingetje nog. De weg naar Mogán is ingestort dus je moet omrijden met de taxi. Kost iets meer daardoor maar zeker de moeite waard 👍

Gereisd met oudere kinderen in september 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Beste Jolanda,

Ik ben erg leuk om te horen dat je een heerlijke vakantie hebt gehad in het Paradise Costa Taurito Hotel, vooral dankzij de smaak van het eten, de gunstige locatie en de schone en ruime kamer.

We zullen u graag terug verwelkomen voor uw volgende verblijf in Paradise Hotels & Resorts.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je vakantie-ervaring te herzien en om zo aardig over ons te praten.

Super vakantie gehad

Brian,
29-9-2018

Hotel was goed vriendelijk personeel eten was goed elke dag iets anders water park was ook echt leuk entertainment was ook iedere avond goed echt tevreden

Gereisd met vrienden in september 2018

Beste Brian,

We zijn erg blij om te horen dat je een geweldige vakantie hebt gehad en we danken beiden voor het nemen van de tijd om je vakantie-ervaring te beoordelen en om ons een score van 9/10 te geven.

Het maakt ons bijzonder trots om te weten dat de vriendelijkheid van onze medewerkers, de kwaliteit en variëteit van het eten, het waterpark en het entertainment hoogtepunten voor je waren.

We verwelkomen u graag op elk gewenst moment voor nog een zeer aangenaam verblijf in Paradise Hotels & Resorts.

Wel goed te been zijn .

E.Dusseldorp,
24-9-2018

Eten en drinken goed verzorgd.Alleen in de bar in de avond had de barmedewerker te weinig glazen.

Gereisd met partner in september 2018

Beste E.Dusseldorp,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je vakantie-ervaring in het Paradise Costa Taurito Hotel te herzien.

Bezoek ons opnieuw voor nog een leuk verblijf in Taurito.

The Paradise Team

Goed gewoon hotel, waar de prijs kwaliteit behoorl

Anna en Willem visscher,
1-9-2018

Prachtig plekje om met kinderen heen te gaan, het grote waterpark ligt op honderd meter afstand. Net hotel schoon en opmerkelijk rustig. Geen bonga bonga muziek de gehele dag , wat wij als prettig ervaarden. Geen wachtrijen in het restaurant. En een allervriendelijkst meisje Desire dat je de gehele dag bij het zwembad bedient.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradise Costa Taurito in Playa de Taurito, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradise Costa Taurito zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.