Hotel Paradise Costa Taurito

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°21°
Hotel Paradise Costa Taurito
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Costa Taurito voor je op een rij gezet:

36 reviews over Hotel Paradise Costa Taurito in het Nederlands

Met oudere kinderen

Jolanda
30-9-2018

Een heerlijk kleinschalig complex. Het buffet was klein maar genoeg en erg lekker. Je bent zo op t strand en bij de boulevard. Kamers zijn schoon en groot genoeg. Bedden wel wat hard. Een hele fijne vakantie gehad en we gaan zeker nog een keer terug.

1 dingetje nog. De weg naar Mogán is ingestort dus je moet omrijden met de taxi. Kost iets meer daardoor maar zeker de moeite waard 👍

Super vakantie gehad

Brian
29-9-2018

Hotel was goed vriendelijk personeel eten was goed elke dag iets anders water park was ook echt leuk entertainment was ook iedere avond goed echt tevreden

Wel goed te been zijn .

E.Dusseldorp
24-9-2018

Eten en drinken goed verzorgd.Alleen in de bar in de avond had de barmedewerker te weinig glazen.

Preisdaler

Goed gewoon hotel, waar de prijs kwaliteit behoorl

Anna en Willem visscher
1-9-2018

Prachtig plekje om met kinderen heen te gaan, het grote waterpark ligt op honderd meter afstand. Net hotel schoon en opmerkelijk rustig. Geen bonga bonga muziek de gehele dag , wat wij als prettig ervaarden. Geen wachtrijen in het restaurant. En een allervriendelijkst meisje Desire dat je de gehele dag bij het zwembad bedient.

Uitstekend hotel, goed en gevarieerd etn uitgebreid eten 3x daags. Zeer schoon en netjes en zeer vriendelijk en gastvrij personeel. In Taurito zelf is niet veel te dien, maar met bus of rental kom je in de leukste dorpje zoals Mogan (echte topper). In de bergen zeer de moeite waard.

Prima hotel maar best afgelegen .

Mariska
12-8-2018

Kleinschalig hotel. Nette kamers. Prima eten. Niet al te groot zwembad. Geen luchtbedden e.d. in zwembad toegestaan. Geen wachtrijen in de eetzaal. Geen handdoek vroeg op je bedje leggen. Aqua park voor de deur. In de omgeving niets te beleven. Wil je naar een ander plaatsje dan moet je met de bus of taxi. Bijna iedere avond animatie op het centrale plein. Bij het zwembad weinig tot geen animatie. Heel aardige touroperator hostess, komt iedere dag naar het hotel.

Kamer wordt iedere dag schoongemaakt en iedere dag schone handdoeken.

Badhanddoeken zijn te verkrijgen. Eerste is gratis,bij omruilen 1 euro per handdoek. All in bij zwembad is perfect. Alles wordt ter plaatse vers gemaakt zoals tosti's, patat,hamburgers en hotdogs.

The Paradise Team, COMERCIAL, 15-8-2018

961/5000

Beste Mariska,

Bedankt voor het kiezen van het Paradise Costa Taurito Hotel als uw vakantiebestemming en om de tijd te nemen om deze beoordeling van uw ervaring hier te schrijven.

We zijn blij om te horen dat u veel van uw verblijf heeft genoten, met name dankzij het goede eten in het restaurant, de mooie en schone kamers en het all-inclusive bij de bar / snackbar aan het zwembad.

Het is een belangrijk voordeel om een groot deel van de hotelanimatie buiten het directe hotelgebouw (vooral 's avonds) uit te voeren, en dat is de rust die dit alles biedt aan al die gasten die rust zoeken, bijvoorbeeld gasten met kleine kinderen en de ouderen.

Ook gerelateerd aan het onderwerp rust is de locatie van het hotel, iets dat veel gasten zo waarderen dat ze het noemen als een van hun belangrijkste redenen om jaar na jaar terug te komen.

We verwelkomen u graag terug naar ons hotel.

The Paradise Team

Prima vakantie

Hofman
31-5-2018

Prima hotel met goede service, aardige/vriendelijke mensen en schone kamer. Eten is voor elk wat wils, wie hier niet lekker eet is echt te kritisch (je weet dat je niet naar een haute cuisine restaurant gaat). Waterpark vlakbij is geweldig! Het "dorpje" zelf is alleen maar hotels, horeca en winkeltjes. Verwacht dus geen leuke straatjes of zo, maar voor wie daar geen prijs op stelt is dit een prima plek voor een (korte) vakantie.

The Paradise Team, COMERCIAL, 4-6-2018

Beste gast,

Het is leuk om te zien dat je een geweldige vakantie hebt gehad in de Paradise Costa Taurito.

We zijn blij om te lezen dat u geniet van de hoge standaard van netheid van het hotel en de kamers, het vriendelijke en behulpzame personeel, evenals de verscheidenheid en kwaliteit van het eten. Het is geweldig om te horen dat je ook het meeste hebt gedaan met het whaterpark en zijn faciliteiten.

Het zou een genoegen zijn om je weer te verwelkomen in Taurito voor je volgende vakantie.

Het Paradise-team

het was daar heerlijk,samen met mijn dochter en kl

kamsta
5-2-2018

het bedbank lag niet lekker

The Paradise Team, COMERCIAL, 16-5-2018

Beste gast,

hartelijk dank voor het kiezen van het Paradise Costa Taurito Hotel als uw vakantiebestemming en de tijd nemen om uw ervaring te evalueren.

Het is leuk om te zien dat je tevreden was met veel aspecten van je verblijf.

We hopen u weer te mogen verwelkomen voor uw volgende vakantie op Gran Canaria.

het Paradise-team

We gaan terug voor de derde keer op rij!

Familie Dillen- Peeters
29-10-2017

Ondanks dat meteovista ons maar heel matig weer had voorspeld. ( meestal weercijfers 5 en 6 , zelden 7 ,nooit 8) hebben we de ganse week zomerweer gehad. Vaak bijna 30 graden in de zon. Er stond een aangename zeebries die wat voor verkoeling zorgde.

Ons hotel, Paradise Costa Taurito is één van de 5 hotels die rond het aquapark is gebouwd. Er is een lift die je brengt op het niveau van de zee. Je hebt een kleine wandelboulevard langs de kant van het aquapark naar zee. Je hebt daar winkeltjes en een supermarkt. Heel handig voor ons. We kochten daar onze drank omdat wij alleen drank tijdens de dag in ons hotel gratis kregen. s Avonds bij de shows aan het aquapark konden we wel genieten van de All inclusive formule. Er is een klein strand in deze baai maar voor een zetel, ligkussen en parasol moet je betalen terwijl je de ligbedden aan het zwembad gratis mag gebruiken. Voor een ligkussen of parasol moet je dan weer bijbetalen. Ik had een dunne luchtmatras mee van thuis. Dat lag zalig op mijn ligbed. Het water van het aquapark is zout en niet verwarmd. Begin april is dit dan ook nog vrij koud. Het water van het zwembad aan het hotel is wel verwarmd tot 23 graden. De 2 zwembaden aan het hotel zijn vrij klein. De stoelen zijn daar ook vrij te gebruiken. Er staat een pooltafel aan de receptie. (2 euro per spel)

Golf 4 euro per persoon) en bowlen (6 euro per persoon) kan aan het aquapark. Je mag de fitness gratis gebruiken van het hotel aan de overkant.

Het eten in het hotel is HEEL goed ! Voor ieder wat wils! Heel netjes! Heel lekker! Mensen die hier over klagen (eerdere recensies) zijn echt muggenzifters.

Je moet zeker de bus of taxi nemen naar Mogán. Vijf minuutjes van het hotel. 5,60 euro met de bus 7 euro met de taxi voor 4 personen enkel rit. De haltes zijn vlakbij het hotel.

Mogan is een mooi havendorpje. Zeer leuk om te wandelen.

We zijn ook met de taxi naar Puerto Rico gereden. (13 euro voor 4 personen) . Mooi maar druk strand. We zijn van daar naar Amadores gewandeld via een aangelegd wandelpad langs de kustlijn. Heel leuk om te doen! (30 minuten wandelen)

Vrijdag is het markt in Mogán. Op dinsdag is het markt in Arguineguín. Op woensdag en zaterdag in Maspalomas.

Je kan naar de duinen in Maspalomas gaan. Er rijdt een rechtstreekse bus vroeg in de morgen. Je kan ook overstappen in Puerto Rico als je later vertrekt.

Dit hotel is ons zo goed bevallen! We komen volgend jaar nog eens terug!

The, COMERCIAL, 31-10-2017

Beste familie van Dillen-Peters,

Dank u voor het kiezen van ons hotel als uw vakantiebestemming en voor de tijd om deze zeer mooie en uitgebreide beoordeling van uw verblijf hier te schrijven.

Het is erg leuk om te horen dat u onszelf in ons hotel en omgeving heeft genoten.

We zouden je graag terugkomen, graag alsjeblieft, bezoek ons binnenkort.

Met vriendelijke groeten van zonnige Gran Canaria,

Het paradijs team

Dear Dillen-Peters family,

Thank you for choosing our hotel as your holiday destination and for taking the time to write this very nice and comprehensive review of your stay here.

It is very nice to hear that you have enjoyed yourselves thoroughly in our hotel and its surroundings.

We would be very happy to welcome you back anytime, please come visit us soon.

Kind regards from sunny Gran Canaria,

The Paradise Team

2 weken met haken en ogen, wel lekker uiteindelijk

Jan Salomons
25-2-2017

Na 2015 ook in 2016 weer 2 weken in dit hotel onze vakantie gevierd. Hotel was wel minder qua kwaliteit in 2016. Lokatie en ligging zijn prima wanneer we de prijs bekijken, vriendelijk personeel, schone kamers, ruim opgezet.

Maar: 1 keer voedselvergiftiging gehad (en met ons min. 20 anderen), minder variatie mbt eten, weinig flexibiliteit bij bijzondere vragen (wij hebben een rolstoel mee dus soms wat ongebruikelijk wensen), wifi is zeer slecht tot niet aanwezig - de betaalde versie! in 2015 werd aangegeven dat wifi aangepakt zou worden maar er is niets veranderd.

Wij hebben ruim van te voren (6 maanden) geboekt - er zouden alleen kinderen >16 jaar zijn. Dat was in middels veranderd en enig last van gehad, een schreeuwend kind gedurende 3-5 uur per dag (5 dagen) in de kamer naast ons.

Al met al een goed-redelijk hotel om te verblijven maar max. 1 week - er zijn wat minpuntjes bij gekomen sinds 2015. Ik denk 3.5 sterren. Volgende keer een ander hotel voor ons in ieder geval.

The Paradise Team, COMERCIAL, 14-3-2017

Dear Mr. Jan Salomons,

Thank you for taking the time to review your experience and sharing your opinion, as it is always helpful to know our guest´s perspective in order to improve our performance and services.

We are very sorry to hear that you left the Paradise Costa Taurito with this perception, as we have a very strict policy of controlling everything regarding the food and drinks served in our hotel, like frecuent tests of samples taken by an external company to help ensure only the highest standards in food safety.

Our restaurant and kitchen staff work tirelessly to provide the best food they can with the most variety possible and go out of their way to be as flexible as can be.

Thank you again for sharing your point of view with us, we shall take your comments and suggestions under advisement.

We would be happy to welcome you back to the Costa Taurito again or maybe one of our other Paradise Hotels.

Your Paradise Team

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradise Costa Taurito in Playa de Taurito, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradise Costa Taurito zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.