Hotel Paradise Costa Taurito

Hotel Paradise Costa Taurito

8.2Fantastisch

Spanje, Gran Canaria, Playa de Taurito

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 563p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Dusseldorf
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.2Fantastisch

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Kleinschalig genieten bij Paradise Costa in Taurito. Hier sta je nooit in de rij bij het buffet. Bij het kleine zwembad word je heel de dag bediend. Ook hier geniet je all-inclusive, maar wordt het eten wel vers bereid. Rondom Paradise Costa Taurito op Gran Canaria is niet veel te doen, maar een tripje naar Mogan (20 kilometer) is een aanrader.

55 reviews over Hotel Paradise Costa Taurito

• 2019
    6F Avezaat30-09-2019

Eens maar nooit meer, er zijn betere hotels met 4*

Hotel is overgewaardeerd, kamer is ok, zwembad is ok maar ligt aan drukke weg met bussen en bestelauto's. Geen bediening in sfeerloze restaurant. Badkamer is aan renovatie toe. Eten is ok maar veelal hetzelfde .

The Paradise-Team, COMERCIAL, 20-10-2019

Beste F Avezaat,

Het spijt ons te horen dat u zich voelt zoals u in uw recensie beschrijft.

Bedankt dat u om te beginnen ons hotel hebt gekozen en dat u uw mening hebt gegeven over verschillende aspecten van uw ervaring, zoals het gebrek aan service en het frequente geluid dat u voelde vanaf de weg naast het hotel. Iedereen is vrij om te bepalen wat druk en / of lawaaierig voor hen is, maar de overgrote meerderheid van onze gasten zou het eigenlijk niet met je eens zijn, omdat ze vooral de rust en stilte van de vallei in het algemeen waarderen (soms specifiek het gebrek aan druk verkeer noemen) als een opmerkelijk positief). In het restaurant is er geen service zoals je het had verwacht, omdat het een all-inclusive buffet is en geen à-la-carterestaurant.

In elk geval stellen we uw opmerkingen op prijs en als u van gedachten verandert, verwelkomen we u graag op elk gewenst moment.

Alleen gereisd in september 2019

• 10Hans09-09-2019

Heerlijke vakantie gehad.

Prima hotel en topklimaat. Aquapark heeft zout water en de fitness is verouderd en stelt niets voor

The Paradise Team, COMERCIAL, 22-09-2019

Beste Hans,

We zijn erg blij om te weten dat je een fantastische vakantie hebt gehad tijdens je verblijf in het Paradise COSTA Taurito Hotel.

Bedankt dat je ons hebt gekozen, dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te beoordelen en dat je deze hebt gescoord met de maximale score van 10/10.

Kom binnenkort nog eens langs, we verwelkomen je graag terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10A. M.06-09-2019

Fantastisch !

Zeer tevreden! Het hotel voldeed aan onze verwachting. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, goede dagelijkse schoonmaak van de kamers, elke dag schone handdoeken, met regelmaat schoon beddengoed. Het eten was goed, afwisselend en warm. Keuze genoeg!

The Paradise Team, COMERCIAL, 22-09-2019

Beste Hans,

Kom binnenkort nog eens langs, we verwelkomen je graag terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Kim04-07-2019

Goede vakantie gehad

Erg leuk zwembad vriendelijk personeel beneden is het hotel zeer netjes de kamers zijn opzich netjes schoon alleen toe aan renovatie deuren beschadigd als je in bad doucht en het water komt buiten het bad komt je vloer omhoog. Leuke omgeving! Savonds ook altijd iets te doen het eten is ook goed

The Paradise Team, COMERCIAL, 14-07-2019

Beste Kim,

We zijn erg blij om te lezen dat je bijna heel gelukkig was met bijna elk aspect van je vakantie in het Paradise COSTA Taurito Hotel, vooral dankzij de geweldige service, de gunstige ligging en de uitstekende algemene netheid.

Uw opmerking wordt doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling, zodat ze er rekening mee kunnen houden, bedankt dat u ons dit probleem hebt voorgelegd.

Wij danken u voor het kiezen van ons hotel en voor het nemen van de tijd om deze leuke recensie te schrijven.

Kom alsjeblieft nog een keer bij ons langs, je bent van harte welkom.

Het Paradise-Team

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Geboekt bij neckermann
  • 8Bianca25-06-2019

Het is een rustig en klein luxe hotel. De kamers zien er mooi uit, schoon en zijn erg groot in vergelijking met andere hotels. Ik vond het aangelegde park erg mooi voor de deur en het strand ook! Het eten was redelijk gevarieerd en er was veel keus. Bij de bar bij het zwembad alleen de keuzes fruit, patat, hamburger en tosti. En savonds was er niks te eten, na het diner. Dat was jammer. In de buurt rijden er bussen, een aanrader: de plekken Las Palmas en Maspalomas. Het waterpark moest je wel apart bijboeken, het was erg veel geld dus hebben wij het niet gedaan.

The Paradise Team, COMERCIAL, 30-06-2019

Beste Bianca,

We zijn blij om te horen dat je echt genoten hebt van je verblijf in het Paradise COSTA Taurito Hotel, vooral dankzij de mooie en zeer schone kamer en de mooie tuinen.

Het zou geweldig zijn om je terug te verwelkomen voor nog een geweldige vakantie-ervaring in de zon van Gran Canaria.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Rita15-06-2019

Fijn verblijf met jonge kinderen

Het is een prima hotel voor een gezin met jonge kinderen. Hotel is schoon en de kamer wordt ook goed schoongemaakt. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Voor kinderen is het leuk omdat er een waterpark in de buurt is en het is ook leuk een dagje strand te pakken. Voor een week erg leuk langer is een beetje saai tenzij je een auto huurt. Ik zou hier zeker nog een keer naar komen.

The Paradise Team, COMERCIAL, 23-06-2019

Lieve Rita,

We zijn erg blij om te horen dat je genoten hebt van je verblijf in het Paradise COSTA Taurito Hotel en we danken je dat je de tijd hebt genomen om je ervaring op Zoover te delen.

Kom alsjeblieft nog een keer langs, we verwelkomen je graag op elk gewenst moment.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Brand-Jan Mastenbroek25-04-2019

Voor herhaling vatbaar en zeker aan te bevelen

Paradise Costa Taurito is in 1 woord en onze ervaring perfect. Het was de 2e keer dat ik om de beurt met onze kinderen hier naar toe ga en hoop dit in de week voor kerst weer te doen met onze dochter. Het personeel van het hotel is gastvrij, behulpzaam en bij vragen informatief. Kamer is schoon en word dagelijks schoongemaakt. Het eten in het restaurant is divers.

The Paradise Team, COMERCIAL, 05-05-2019

Beste Brand-Jan Mastenbroek,

Het is geweldig om te horen dat je zoveel plezier beleeft tijdens je verblijf in het Paradise COSTA Taurito Hotel.

Bedankt dat je voor ons hotel hebt gekozen en dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen hier te beoordelen.

Bezoek ons opnieuw, we zullen u graag terug verwelkomen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 8HH17-02-2019

leuk voor een keer

handig om een auto te huren, om iets van de omgeving te zien

The Paradise Team, COMERCIAL, 21-02-2019

Geachte gast,

Bedankt voor het vieren van uw vakantie bij Paradise Hotels & Resorts.

We zijn blij dat u met ons van uw vakantie hebt genoten.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze recensie te schrijven en we hopen je weer te verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Het Paradise-team

Gereisd met partner in februari 2019

• 8Reina Van de Kant21-01-2019

Super

Super vakantie gehad .keurig netjes allemaal .eten goed

The Paradise Team, COMERCIAL, 05-05-2019

Lieve Reina Van de Kant,

Bedankt voor het kiezen van ons hotel en voor het schrijven van deze zeer leuke opmerking over uw ervaring hier.

Kom snel weer naar ons toe, we verwelkomen je graag voor nog een zeer aangenaam verblijf in Paradise Hotels & Resorts.

The Paradise Team

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

• 7Mollema21-01-2019

Niet bijzonder.

Voor gezinnen met kinderen. Die komen voor de rust is het prima. Voor mensen die houden van elke dag wat doen. Zou ik het niet adviseren. Je kan natuurlijk een auto huren. Het palmitos park vonden wij heel leuk! De weg er naar toe is prima te doen. Het eten is het hotel was niet super. Ontbijt was prima. Maar het diner en avond eten vaak koud. Niet lekker klaar gemaakt. Vlees rauw of taai. Slappe patat. Geen verwarmde borden. Dan koelt je eten snel af. Ik ben zelf ziek geworden van het eten.

The Paradise Team, COMERCIAL, 08-02-2019

Beste Mollema, Bedankt voor uw vakantie in het Paradise Costa Taurito Hotel. Het is heel fijn dat je hebt genoten van het ontbijt dat in ons restaurant wordt geserveerd. Het spijt ons te horen dat we tijdens uw verblijf bij ons niet aan al uw verwachtingen kunnen voldoen. Ons restaurantpersoneel werkt heel hard om alle wensen van onze gasten te behagen, ook proberen ze het eten op een bepaalde temperatuur te houden, dus het is onverwacht dat je het eten "koud" vond. Het zou een genoegen zijn om u terug te verwelkomen als onze gasten. Vriendelijke groeten, Het Paradise-team.

Gereisd met partner in januari 2019

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Party service, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald