Hotel Paradise Costa Taurito

Hotel Paradise Costa Taurito
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Costa Taurito voor je op een rij gezet:

30 reviews over Hotel Paradise Costa Taurito in het Nederlands

Prima vakantie

Hofman
31-5-2018

Prima hotel met goede service, aardige/vriendelijke mensen en schone kamer. Eten is voor elk wat wils, wie hier niet lekker eet is echt te kritisch (je weet dat je niet naar een haute cuisine restaurant gaat). Waterpark vlakbij is geweldig! Het "dorpje" zelf is alleen maar hotels, horeca en winkeltjes. Verwacht dus geen leuke straatjes of zo, maar voor wie daar geen prijs op stelt is dit een prima plek voor een (korte) vakantie.
The Paradise Team, COMERCIAL, 4-6-2018

Beste gast,

Het is leuk om te zien dat je een geweldige vakantie hebt gehad in de Paradise Costa Taurito.

We zijn blij om te lezen dat u geniet van de hoge standaard van netheid van het hotel en de kamers, het vriendelijke en behulpzame personeel, evenals de verscheidenheid en kwaliteit van het eten. Het is geweldig om te horen dat je ook het meeste hebt gedaan met het whaterpark en zijn faciliteiten.

Het zou een genoegen zijn om je weer te verwelkomen in Taurito voor je volgende vakantie.

Vriendelijke groeten,

Het Paradise-team

het bedbank lag niet lekker
The Paradise Team, COMERCIAL, 16-5-2018

Beste gast,

hartelijk dank voor het kiezen van het Paradise Costa Taurito Hotel als uw vakantiebestemming en de tijd nemen om uw ervaring te evalueren.

Het is leuk om te zien dat je tevreden was met veel aspecten van je verblijf.

We hopen u weer te mogen verwelkomen voor uw volgende vakantie op Gran Canaria.

Vriendelijke groeten,

het Paradise-team

We gaan terug voor de derde keer op rij!

Familie Dillen- Peeters
29-10-2017

Ondanks dat meteovista ons maar heel matig weer had voorspeld. ( meestal weercijfers 5 en 6 , zelden 7 ,nooit 8) hebben we de ganse week zomerweer gehad. Vaak bijna 30 graden in de zon. Er stond een aangename zeebries die wat voor verkoeling zorgde.

Ons hotel, Paradise Costa Taurito is één van de 5 hotels die rond het aquapark is gebouwd. Er is een lift die je brengt op het niveau van de zee. Je hebt een kleine wandelboulevard langs de kant van het aquapark naar zee. Je hebt daar winkeltjes en een supermarkt. Heel handig voor ons. We kochten daar onze drank omdat wij alleen drank tijdens de dag in ons hotel gratis kregen. s Avonds bij de shows aan het aquapark konden we wel genieten van de All inclusive formule. Er is een klein strand in deze baai maar voor een zetel, ligkussen en parasol moet je betalen terwijl je de ligbedden aan het zwembad gratis mag gebruiken. Voor een ligkussen of parasol moet je dan weer bijbetalen. Ik had een dunne luchtmatras mee van thuis. Dat lag zalig op mijn ligbed. Het water van het aquapark is zout en niet verwarmd. Begin april is dit dan ook nog vrij koud. Het water van het zwembad aan het hotel is wel verwarmd tot 23 graden. De 2 zwembaden aan het hotel zijn vrij klein. De stoelen zijn daar ook vrij te gebruiken. Er staat een pooltafel aan de receptie. (2 euro per spel)

Golf 4 euro per persoon) en bowlen (6 euro per persoon) kan aan het aquapark. Je mag de fitness gratis gebruiken van het hotel aan de overkant.

Het eten in het hotel is HEEL goed ! Voor ieder wat wils! Heel netjes! Heel lekker! Mensen die hier over klagen (eerdere recensies) zijn echt muggenzifters.

Je moet zeker de bus of taxi nemen naar Mogán. Vijf minuutjes van het hotel. 5,60 euro met de bus 7 euro met de taxi voor 4 personen enkel rit. De haltes zijn vlakbij het hotel.

Mogan is een mooi havendorpje. Zeer leuk om te wandelen.

We zijn ook met de taxi naar Puerto Rico gereden. (13 euro voor 4 personen) . Mooi maar druk strand. We zijn van daar naar Amadores gewandeld via een aangelegd wandelpad langs de kustlijn. Heel leuk om te doen! (30 minuten wandelen)

Vrijdag is het markt in Mogán. Op dinsdag is het markt in Arguineguín. Op woensdag en zaterdag in Maspalomas.

Je kan naar de duinen in Maspalomas gaan. Er rijdt een rechtstreekse bus vroeg in de morgen. Je kan ook overstappen in Puerto Rico als je later vertrekt.

Dit hotel is ons zo goed bevallen! We komen volgend jaar nog eens terug!

The, COMERCIAL, 31-10-2017

Beste familie van Dillen-Peters,

Dank u voor het kiezen van ons hotel als uw vakantiebestemming en voor de tijd om deze zeer mooie en uitgebreide beoordeling van uw verblijf hier te schrijven.

Het is erg leuk om te horen dat u onszelf in ons hotel en omgeving heeft genoten.

We zouden je graag terugkomen, graag alsjeblieft, bezoek ons binnenkort.

Met vriendelijke groeten van zonnige Gran Canaria,

Het paradijs team

Dear Dillen-Peters family,

Thank you for choosing our hotel as your holiday destination and for taking the time to write this very nice and comprehensive review of your stay here.

It is very nice to hear that you have enjoyed yourselves thoroughly in our hotel and its surroundings.

We would be very happy to welcome you back anytime, please come visit us soon.

Kind regards from sunny Gran Canaria,

The Paradise Team

2 weken met haken en ogen, wel lekker uiteindelijk

Jan Salomons
25-2-2017

Na 2015 ook in 2016 weer 2 weken in dit hotel onze vakantie gevierd. Hotel was wel minder qua kwaliteit in 2016. Lokatie en ligging zijn prima wanneer we de prijs bekijken, vriendelijk personeel, schone kamers, ruim opgezet.

Maar: 1 keer voedselvergiftiging gehad (en met ons min. 20 anderen), minder variatie mbt eten, weinig flexibiliteit bij bijzondere vragen (wij hebben een rolstoel mee dus soms wat ongebruikelijk wensen), wifi is zeer slecht tot niet aanwezig - de betaalde versie! in 2015 werd aangegeven dat wifi aangepakt zou worden maar er is niets veranderd.

Wij hebben ruim van te voren (6 maanden) geboekt - er zouden alleen kinderen >16 jaar zijn. Dat was in middels veranderd en enig last van gehad, een schreeuwend kind gedurende 3-5 uur per dag (5 dagen) in de kamer naast ons.

Al met al een goed-redelijk hotel om te verblijven maar max. 1 week - er zijn wat minpuntjes bij gekomen sinds 2015. Ik denk 3.5 sterren. Volgende keer een ander hotel voor ons in ieder geval.

The Paradise Team, COMERCIAL, 14-3-2017

Dear Mr. Jan Salomons,

Thank you for taking the time to review your experience and sharing your opinion, as it is always helpful to know our guest´s perspective in order to improve our performance and services.

We are very sorry to hear that you left the Paradise Costa Taurito with this perception, as we have a very strict policy of controlling everything regarding the food and drinks served in our hotel, like frecuent tests of samples taken by an external company to help ensure only the highest standards in food safety.

Our restaurant and kitchen staff work tirelessly to provide the best food they can with the most variety possible and go out of their way to be as flexible as can be.

Thank you again for sharing your point of view with us, we shall take your comments and suggestions under advisement.

We would be happy to welcome you back to the Costa Taurito again or maybe one of our other Paradise Hotels.

Your Paradise Team

Oude reviews (archief)

redelijk goed hotel,misleiding via reisbureau;s

yvonne kelle-brugman
16-9-2016

kijk eerst alle info goed door voor je boekt ,staan veel mislijden informatie's in plaatjes van reisbureau,eten vaak t zelfde niet veel variatie,all-in stelt niet veel voor op enkel barretje overdag en sávonds na elfen moet je zelfs drankje betalen,ook waterpark wel all-in drankjes en eten daar niet of je moet ultra all-in boeken of bij boeken kost je gewoon bakken met geld extra,waterpark echt heel zout water ,zijn 3 hotels apart met kleuren bandjes ,kan je alleen maar in je eigen stukje mee terecht ,beetje jammer ,eiland zeker t aanbevelen waard ,hotel wel goed rolstoel of kinderwagen toegangelijk ,liften aan wezig ,weinig animatie ,avond shows ook niet je van het ,bowlen wel leuk om te doen ,midgetgolf ook,speelhal duur als je met een aantal man bent ,zwart zand bij zee ,bussen goed te doen en zeker niet duur voor 7,75 zit enkel naar las palmas z'n 75 km verder ,eiland heeft mooie bijzienswaardig heden ,doe t gerust op je eigen of via z'n shopje scheelt je pakken met geld

Prima verblijf.

Piet Stienen
5-9-2016

Erg rustig hotel met vriendelijk behulpzaam personeel. Eten goed en gevarieerd.

Animatie samen met andere accomodaties tegenover het hotel. ' avonds leuk entertainment.

Zeker geen 4 sterren

Lois van Doorn
1-9-2016

Ik ging samen met een vriendin naar dit hotel. Er staat op de site dat dit een adult-only hotel is. Best gek als er veel Engelse kinderen rondlopen. Wij hebben hier geen problemen mee maar als je specifiek kiest voor adult-only, kies niet dit hotel. Het eten was niet bijzonder. Het avond eten ligt de volgende dag als middag eten weer in de bakken. De borden waren vies. In 8 dagen tijd heb ik geen vers brood gehad. Overdag kon je alleen bij de bar van het zwembad je drankjes halen. Wij lagen overdag aan het strand waarbij je moest betalen voor de bedjes en parasol. Bij het strand was geen bar waar wij drinken konden halen. Wij hebben twee excursies gedaan: de jeepsafari en een dagje naar Las Palmas. Dit is beide goed bevallen. De kamer was prima alleen onze airco was kapot. Er was in het hotel één vrouw die totaal niet vriendelijk was tegen ons. Ze reageerde heel kortaf. In het stadje Puerto Rico zijn de mensen nog onvriendelijker. Er zijn daar veel eettentjes en iedereen werd boos als je niet bij hun kwam eten. Na een rondje lopen en boze mensen hebben we zo snel mogelijk de bus terug genomen. Het plaatsje Mogán is leuk, maar zeker geen 'klein Venetië'. Dit hotel verdiend geen 4 sterren en is zeker niet je geld waard.

Dit nooit meer

Yves Coppens
20-8-2016

Valle taurito paradise is een totaal verouderde accommodatie dat zeker geen 4 sterren waard is. Ontvangst: hier is de toegangskaart van de kamer en trek er jouw plan mee. Eten: weinig keuze, zeer goedkoop samengesteld en onverzorgd. Zwembad hotel heeft de grootte van een voetbadje idem binnenzwembad. Splashworld is echt een klucht, ook hier totaal verouderd en onverzorgd. Er wordt geen afval opgehaald tijdens de dag. Logbestanden vies en oud. De "all inclusive" is echt een lachertje en stelt weinig voor. Vb minibar, 3 flesjes water en de rest kan je gaan kopen. In het restaurant staat geafficheerd dat je geen dranken mag meenemen. Veel vuile glazen en borden in het restaurant. Zeker geen aanrader en een touroperator hotel onwaardig. We hebben voor dit hotel iets minder betaald dan voor Riu Gran Canaria wat ook een 4 Sterrenhotel all inclusive is. Maar wat een wereld van verschil.

We hadden zelf een week geboekt op dit Hotel met All Inclusive. Door zelf te boeken hadden we een betere prijs dan een pakket en het waterpark was dan inclusief en bij aankomst 1 x gratis toegang tot de SPA, 3 flesjes wáter en een fles Cava als Welkom.

De kamer was ruim en we hadden deze bewust gekregen omdat met zijn drieën waren. De bedden zijn op zich goed, wat aan de harde Kant mar de een vind dit lekker en de andere niet dat is een kwestie van smaak. Het eten was prima er was ruime keus en elke dag variatie in de gerechten. het was niet super warm mar zeker voldoende warm om lekker te eten. Onze zoon was gek van het dessert buffet.

De bediening was verder ook zeer vriendelijk en correct. Een nadeel in de All Inclusive formule was dat na het ontbijt je tot het middag eten allen bij het zwembad in de poolbar drinken kon halen. Hiervoor moest je dan langs het zwembad lopen waar alle gasten lagen te zonnen. Er is ook een bar in de lobby mar die gaat pas om 18:00 open.

Wifi is gratis in de lobby en over het hele resort te ontvangen ook bij de andere hotels. Voor 25 euro per week kun je toegang kopen tot een ander netwerk wat ook bereik op de kamers heeft. Je krijgt hierbij toegang tot 4 apparaten voor de 25 Euro. Strand lakens kun je huren voor 1 Euro per dag en als je de kluis op je kamer wil gebruiken is dat 3 euro per dag. Hierbij moet je borg betalen in contant omdat je dat weer terug krijgt bij vertrek. We hebben getennist dit is niet inclusief maar kost 10 euro per uur + 5 euro voor rackets als je die niet mee hebt. Je kan ook een 5 ritten kaart kopen dan is het 40 euro.

Het hotel is lekker rustig, het ligt wat achteraan waardoor je eigenlijk de keuze hebt om naar de drukte te gaan of niet. Dit vonden wij ideaal. Er is elke avond animatie, ook overlag trouwens, maar dat duurt tot max 10 uur en dan is het weer rustig.

Wij hebben genoten van onze vakantie het er heerlijk gehad.

goed hotel, prima personeel

Rob W.
25-4-2016

Hotel costa taurito paradise op grand canaria is een "perfect place to be" . We kwamen laat aan en eigenlijk was het restaurant al gesloten toch stonden er nog 6 maaltijden klaar voor ons gezelschap. De kamers worden dagelijks schoon gemaakt (echt schoon). In het restaurant is veel variatie aan eten, voor ieder wat wils. Wat ons vooral op viel was dat alles echt schoon en opgeruimd is, niet alleen het hotel maar het de hele omgeving. Je moet wel van de allinclusief formule houden dan heb je de perfecte vakantie. Het plaatsje in de buurt "Puerto de mogan" is ook een asnrader. Prima hotel, weer en omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradise Costa Taurito in Playa de Taurito, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradise Costa Taurito zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Paradise Costa Taurito scoort een 7.65 uit 10 op basis van 36 reviews.