Aparthotel Vista Oasis

Meer aparthotelinfo

13 reviews over Aparthotel Vista Oasis

• 2018
    6Urvin Sanders19-09-2018

Nooit meer dit komt door de maaltijden

Het uitzicht en de kamer waren echt super heel mooi uitzicht en de kamer heel schoon. De bedden zijn iets te hard gevolg rug pijn. We waren de enige Nederlanders geen probleem maar daar door het eten echt heel slecht ben niet zo klager maar dit was echt slecht. Het eten was te veel gericht op de Engelse niet te doen. Na een paar dagen maar gaan uiteten iedere avond dus niet echt all-in. Tip lekker alles met de taxi doen kost bijna niets .

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Arlette08-06-2018

Prijs en kwaliteit is goed!!

Kamers zijn ruim en geheel gerenoveerd en zien er netjes uit. Zwembad ziet er mooi uit en ligt er goed onderhouden bij. Eten is ook goed er is genoeg variatie. Ligging is inderdaad wat afgelegen maar als je een auto huurt of met de taxi(5 euro ) is geen probleem en betaalbaar. Kussens op de ligbedden bij het zwembad zou inderdaad iets comfortabeler zijn. Schoonmaak van de kamers en handdoekwissel zou wat mij betreft dagelijks moeten gebeuren.

Met vrienden

• 7Peter18-05-2018

Comfort schiet iets te kort

Het verblijf in Vista Oasis is zeker geslaagd voor personen die van rust houden. Hotel ligt wel iets ver van het strand waar je dan gratis heen kunt met de bus die voor het hotel stopt. Helaas is het geen pendel dienst, de bus rijdt 's morgen alleen 3 keer heen en 's middags alleen drie keer terug. De maaltijden zijn goed te noemen wat ook gezegd kan worden van de kamers. Alles ziet er onderhouden uit en daar wordt ook veel aandacht aan besteed. Een minpuntje vinden wij zeker het ontbreken van kussens op de ligstoelen bij het zwembad. Wanneer die er zijn zou dat comfort erg verhogen. Dat je zelf je borden en bestek af moet ruimen hebben wij niet als vervelend ervaren.

• 8Fam. Smits12-05-2018

Mooi complex, met een super mooi uitzicht.

Het huisje zag er echt heel netjes en schoon uit, mooi terras met 4 stoelen, tafel en een ligbed. Het uitzicht is ook mooi, ene kant bergen en aan andere kant in de verte vallei en de oceaan. De bedden vonden wij minder, zijn heel hard. De huisjes zelf zijn ook heel gehorig. Buiten op het complex is het ook allemaal heel netjes, bijna overal ligt kunstgras en ze houden het allemaal heel goed bij. Fijn dat er een mini market is, je kunt er het hoognodige halen en niet zo heel duur. Even verder op zit ook een grote Spar. Wifi in huisje is heel slecht, je betaald 15 euro per week, maar je kunt beter in de lobby gaan zitten. Busje naar strand gaat maar 4 keer heen en 3 keer terug. Maar een taxi is ook zo gepakt, dan ben je nog geen 4 euro kwijt.

Met oudere kinderen

• 5Anita24-04-2018

Slapen prima, ergens anders gaan eten

Dat t hier vergeven is van erg ordinaire gasten zowel uiterlijk als wat betreft tafelmanieren Het eten varieert nogal Soms smakelijk maar ook vaak koud, te gaar en ziet er noet smakelijk uit Je moet zelf afruimen en je drinken halen Vaak plakken de tafels Appartementen daarentegen zijn keurig , zwembad heel netjes Personeel achter receptie vriendelijk evenals de kamer meisjes Keukenpersoneel is nors en onverschillig

• 5TJP14-04-2018

Alleen goed voor logies

Accommodatie is gerenoveerd, maar meer dan voldoende...zeer tevreden over. Maak vooral geen gebruik van ontbijt-HP en volpension. Niet vers, niet warm en geen variatie. Onvriendelijk personeel

• 6Astrid06-02-2018

Simpel en netjes

Wij hadden een appartement gehuurd in de kerstvakantie. T zijn simpele appartementen maar voor die prijs kun je ook niet veel verwachten. Het ontbijt is zeer goed, voldoende keus. Zwembad ziet er goed uit met genoeg bedjes maar t water was errug koud. Supermarkt zit vlakbij en met de taxi zit je voor €5,00 naar playa del ingles. Ik zou geen 2e x hier heen gaan maar dat komt omdat ik t mij te ver van de “bewoonde wereld” afligt.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

9Tina Doog31-07-2016

Heel goed

Dit was onze 2e vakantie dit jaar. We gaan in september naar verre oosten en deze hebben we als een tussentijdse vakantie geboekt. Daarom hebben een goedkope vakantie gekozen. Het is een vriendelijk hotel in Maspalomas. Mensen die Gran Canaria kennen, weten waar Maspalomas ligt. Het hotel is vlakbij het centrum van Playa del Ingles. Het levendig centrum hier is vrijwel altijd druk. Je kunt van de pendel busjes gebruik maken als wilt om in het centrum te komen. We zijn meer een zwembad mensen dan beach mensen. Daarom hebben we geen problemen dat het strand verweg ligt. Het zwembad is groot en heeft een groot zonneterras met ligstoelen ook. Het eten is goed voor een 3 sterren hotel. Je bent anders gewend in andere hotels wellicht maar het is zeker goed voor wat je betaald. De kamers zijn heel simple en ouderwets. We hadden een kamer met terras en hadden geen probleem met verouderde meubels. We zaten veel op de het terras.

• 10Josefin30-07-2016

Vriendelijk en netjes

Zeker een goed hotel voor de prijs die je betaald. Het appartement was netjes ingericht, badkamer was goed schoon en meubels waren vernieuwd. Er zijn verschillende appartementen types, goed opletten wat je boekt. We hebben het als last minute aangeboden gekregen en konden geen nee zeggen. Je kan naar je wens shoppen bij de supermarkt vlakbij het hotel. Het zwembad is niet slecht. Het is beetje ouderwets maar groot en schoon. Genoeg ruimte bij het zwembad om te zonnen. Verder is er een winkeltje en een snackbar in de accommodatie.

• 9Ronald30-07-2016

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Een kleinschalig appartementen complex met goed servic. Het is schoon en netjes. De eigenaar is vriendelijk en is altijd aanwezig. De appartementen zijn goed onderhouden, schoon en genoeg keukengerei om te gebruiken. Er is een bar en aan het zwembad waar je ook snacks kunt bestellen. Het is goed en goedkoop complex.

0 tips over Aparthotel Vista Oasis

3 vragen over Aparthotel Vista Oasis

• Linda, 01-11-2017

Kan je bij het hotel parkeren?

• Harry Tombrock, 18-02-2017

Badlakens

Hallo

Weet iemand of je ook badlakens kan huren.

Groet

Harry

• I, 12-11-2016

airco en lengte bed

Is er airco in de appartementen aanwezig en wat is de lengte van de slaapbanken?

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
    • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht