Appartement
Hotel aan zee, Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag26°22°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Vista Flor Bungalows voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Vista Flor Bungalows in het Nederlands

Goede prijs/kwaliteit Voor herhaling

anja
7-2-2013

Dit is de beoordeling voor Vista Flor! ( Club Vista Flor, ligt een paar honderd meter verder) Een paar km van het strand, doch gaat een hotelbusje 2x per dag heen en terug. Hebben wij geen gebruik van gemaakt ( kwamen juist om te wandelen!

Net huisje, met op de bovenverdieping de slaap en badkamer. Maakt het leuker, dan alles op de begane grond. Handoeken, worden niet dagelijks verwisselt, dus even drogen op het wasrekje. Supermarkt op het complex. Bushalte en telefooncel voor de deur. Kluisje te huur bij de receptie ( is niet op de kamer, doch de gehele dag toegang ) Was en droog mogelijkheid, evenals een droogrekje aanwezig. Op het gehele complex wordt alles keurig onderhouden! Vriendelijk en behulpzaam personeel, van receptioniste tot kamermeisje.

Als je geen luxe, maar een net complex voor een leuke prijs wilt, zeker doen!

Gereisd Met partner in januari 2013

Net appartementencomplex

fortydutch
16-5-2011

De appartementen waren ruim. Het fijne was dat je boven een slaapkamer had met douche, zodat je het idee had een huisje te hebben. Er zijn diverse faciliteiten, dichtbij een klein shoppingcentertje met supermarktje. Daarnaast was het grote Yumbo centrum van Playa del Ingles op loopafstand en prima te doen. Busstop voor het complex. Strand niet op loopafstand, de bus nemen was echter prima te doen. Verder is Gran Canaria natuurlijk een eiland van feesten en uitgaan. Aangezien we daar niet de hele nacht in willen zitten was dit complex perfect, toch dichtbij het uitgaansleven en zo heerlijk rustig op het complex zelf.

Gereisd Met partner in september 2009

Heerlijk!

Hermsen
28-1-2011

Super mooie accommodatie. Rustige accommadatie met huisjes met zowel een boven als een beneden verdieping. Aardige mensen die ons hebben geholpen met diverse uitstapjes. Wij hebben geen kinderen, maar zo te zien was het daar ideaal voor. 's Avonds is er wel weinig te doen, maar dit komt waarschijnlijk omdat wij laat in het seizoen waren (eind augustus). Het nadeel is dat het strand ongeveer 25 minuten lopen is en ongeveer 5 minuten met de taxi. De kosten hiervan zijn echter wel laag. De accommodatie ligt tussen twee leuke en grote plaatsen, erg leuk! Ik zal het zeker over doen, echter is het strand te ver weg.

Gereisd Met partner in augustus 2010

nooit meer

M Smid
2-6-2009

Op zich is het een leuke plek,eten is goed maar eentonig.Bungalow was ruim. Wij gaan er nooit meer heen vanwege de kakkerlakken.en nog hele grote ook.Je gaat dan een klacht indienen bij de receptie,krijg je een spuitbus mee.dit helpt ook niet echt.Na lang aandringen hebben we een andere bungalow gekregen. Tot onze erbazing hadden ze de volgende dag gewoon weer andere mensen in de bungalow gestopt.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Ray&Loni
12-9-2008

Hier 2 weken geweest. HP. Eten was goed verzorgd. Altijd wel iets aanwezig wat je lekker vond. Het werd goed aangevuld. Personeel was vriendelijk en in voor een geintje. Voor het eten moet je echter wel een trap af. Huisje verder goed te doen. Karig ingericht, maar meer heb je ook niet nodig. Soms gehorig met luidruchtige buren. Animatie prima in orde. Elke avond een animatieshow, waarbij je uitgenodigd word om mee te doen in de show...Kinderanimatie of vermaak is minder. Tussen de 6 en 13 jaar weinig in het hotel te doen. Internet en tv aanwezig maar duur in gebruik. Kluisjes aan te raden!!! Ligging van het hotel is goed. Je kunt dmv taxi's en bussen komen waar je wilt komen.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Ligging was ideaal voor zowel de winkelcentra als de beide

Thea
1-2-2008

Ligging was ideaal voor zowel de winkelcentra als de beide stranden. Veel bloemenstruiken en de tuinen lagen er goed verzorgd bij. Ontbijt was goed maar het avond eten was echt bizar voor woorden. we zijn div keren gewoon weggelopen na het opscheppen. De Bungalow werd niet altijd volgens rooster schoongemaakt. Ideaal voor gezinnen die houden van Avondvermaak omdat het animatiteam begin rond 22:30. Voor degenen die het als een rustpunt neemt omdat ze overdag bezigheden elders hebben; zorg dat je een bungalow krijgt in de tweede of derde ring maar niet direct bij het zwembad

Gereisd Met partner in september 2007

Appartement info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km, 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenFast food, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Spaans

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • FitnessFitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vista Flor Bungalows in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vista Flor Bungalows zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.