Appartement
Hotel aan zee, Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag32°22°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Vista Flor Bungalows voor je op een rij gezet:

11 reviews over Appartement Vista Flor Bungalows in het Nederlands

Het was een heerlijke vakantie!

Marlies Everts
4-1-2019

We hadden met 2 gezinnen bungalows schuin tegenover elkaar. Heel fijn! We waren dit van te voren vergeten aan te vragen, maar hadden ze blijkbaar toch rekening mee gehouden. Er was een prima buffet (wat je van een buffet mag verwachten) voor een aardige prijs. Ook is er een supermarktje waar je de nodige dingen kunt halen. Het zwembad is super, het peuterbad is goed afgeschermd van het diepe bad. Het personeel is ontzettend vriendelijk en lacht altijd. Kortom een erg fijn verblijf.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Slechte all inclusief

Reijerse
30-1-2016

Gelukkig hadden we prima weer, en de bedden lagen goed! Verder erg spijt gehad van de allinclusief keuze hierdoor word je echt als minder gezien! Wijn aangelengt met water terwijl de gewone gasten uit een fles krijgen, eetzaal is in een onaangename kelder waardoor je er snel weer weg wilt! Eten vaak niet warm! Als je allinclusief Egypte ( waar we helaas ivm aanslag niet heen konden) gewend bent is dit echt een afknapper! Bedjes aan het zwembad zijn overvol en de handdoeken liggen er hele nacht op!

Gereisd Met vrienden in januari 2016

Goede prijs/kwaliteit Voor herhaling

anja
7-2-2013

Dit is de beoordeling voor Vista Flor! ( Club Vista Flor, ligt een paar honderd meter verder) Een paar km van het strand, doch gaat een hotelbusje 2x per dag heen en terug. Hebben wij geen gebruik van gemaakt ( kwamen juist om te wandelen!

Net huisje, met op de bovenverdieping de slaap en badkamer. Maakt het leuker, dan alles op de begane grond. Handoeken, worden niet dagelijks verwisselt, dus even drogen op het wasrekje. Supermarkt op het complex. Bushalte en telefooncel voor de deur. Kluisje te huur bij de receptie ( is niet op de kamer, doch de gehele dag toegang ) Was en droog mogelijkheid, evenals een droogrekje aanwezig. Op het gehele complex wordt alles keurig onderhouden! Vriendelijk en behulpzaam personeel, van receptioniste tot kamermeisje.

Als je geen luxe, maar een net complex voor een leuke prijs wilt, zeker doen!

Gereisd Met partner in januari 2013

FTI Reizen

goed voor de normale mens

Jeannette Neuhaus
25-12-2012

Het is een bungelowpark met witte huisjes. Bedden waren zeer goed en je ziet over het hele park schoonmaaksters. Gezellig omdat er veel mensen op het park waren. Er is iedere avond animatie.De huisjes zijn wel iets gehorig, maar wij hebben het getroffen met de buren. De eigenaar van het park zie je regelmatig de boel in de gaten houden. Voor het strand of een avondje weg, kun je de taxi pakken voor 3 euro. Alles met een paar minuten en 1 minuut voor een taxi wachten. Best leuk! De prijs van de accomodatie maakt dat weer goed. Wij hebben een geweldige vakantie gehad, maar wij zijn gewone mensen en hoeven geen luxe, wel van schoon. Voor het eerst onze oudere kinderen van 23 en 27 meegenomen en die vonden het helemaal top. 1 kind die houdt van zon, zee en strand en 1 kind is meer een doekind, ze kwamen beiden aan hun trekken

Gereisd Met oudere kinderen in december 2012

Nooit meer!!

alfredo
14-10-2011

Zeer smerig onderkomen (bewijs:zie foto's). Airco zo vet als spek, koelkastrubber vol met schimmel alsmede douche. Afvoerlekkage van douche, daardoor lek in plafonde alsmede schimmel op plafond. Bij binnenkomst haren op de vloer in badkamer, huiskamer, en slaapkamer. Ranzige zooi naast en achter koelkast....om misselijk van te worden! Balkondeur: kapot slot alsmede stuk uit de muur naast slotkom. Nagels onder het bed! Terrasstoel kapot, 2 ligbedden kapot. trapleuning los van de muur, de andere te vies om aan te pakken. Heb de reisorganizatie erop aangesproken en wacht nu op hun actie. Foto's bewijzen de gore rotzooi!!!!

Gereisd Alleenreizend in september 2011

Net appartementencomplex

fortydutch
16-5-2011

De appartementen waren ruim. Het fijne was dat je boven een slaapkamer had met douche, zodat je het idee had een huisje te hebben. Er zijn diverse faciliteiten, dichtbij een klein shoppingcentertje met supermarktje. Daarnaast was het grote Yumbo centrum van Playa del Ingles op loopafstand en prima te doen. Busstop voor het complex. Strand niet op loopafstand, de bus nemen was echter prima te doen. Verder is Gran Canaria natuurlijk een eiland van feesten en uitgaan. Aangezien we daar niet de hele nacht in willen zitten was dit complex perfect, toch dichtbij het uitgaansleven en zo heerlijk rustig op het complex zelf.

Gereisd Met partner in september 2009

Heerlijk!

Hermsen
28-1-2011

Super mooie accommodatie. Rustige accommadatie met huisjes met zowel een boven als een beneden verdieping. Aardige mensen die ons hebben geholpen met diverse uitstapjes. Wij hebben geen kinderen, maar zo te zien was het daar ideaal voor. 's Avonds is er wel weinig te doen, maar dit komt waarschijnlijk omdat wij laat in het seizoen waren (eind augustus). Het nadeel is dat het strand ongeveer 25 minuten lopen is en ongeveer 5 minuten met de taxi. De kosten hiervan zijn echter wel laag. De accommodatie ligt tussen twee leuke en grote plaatsen, erg leuk! Ik zal het zeker over doen, echter is het strand te ver weg.

Gereisd Met partner in augustus 2010

nooit meer

M Smid
2-6-2009

Op zich is het een leuke plek,eten is goed maar eentonig.Bungalow was ruim. Wij gaan er nooit meer heen vanwege de kakkerlakken.en nog hele grote ook.Je gaat dan een klacht indienen bij de receptie,krijg je een spuitbus mee.dit helpt ook niet echt.Na lang aandringen hebben we een andere bungalow gekregen. Tot onze erbazing hadden ze de volgende dag gewoon weer andere mensen in de bungalow gestopt.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Ray&Loni
12-9-2008

Hier 2 weken geweest. HP. Eten was goed verzorgd. Altijd wel iets aanwezig wat je lekker vond. Het werd goed aangevuld. Personeel was vriendelijk en in voor een geintje. Voor het eten moet je echter wel een trap af. Huisje verder goed te doen. Karig ingericht, maar meer heb je ook niet nodig. Soms gehorig met luidruchtige buren. Animatie prima in orde. Elke avond een animatieshow, waarbij je uitgenodigd word om mee te doen in de show...Kinderanimatie of vermaak is minder. Tussen de 6 en 13 jaar weinig in het hotel te doen. Internet en tv aanwezig maar duur in gebruik. Kluisjes aan te raden!!! Ligging van het hotel is goed. Je kunt dmv taxi's en bussen komen waar je wilt komen.

Gereisd Met partner in augustus 2008

is wel oke

edward
1-9-2008

het is op zich best een leuk appartement maar de mensen zijn niet echt vriendlijk voor het eten weet wij niet dat haden we niet zwembad ziet er leuk uit maar is tedruk er komen ook veel eigen mensen van uit het noorden voor de jeugt is er weinig er is ook veel politsie geweest wij zijn veel op het strand geweest maspalomas strand dat was top voor de rest is het een mooi eiland zeker om naar terug tegaan

Gereisd Familie in augustus 2008

Appartement info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km, 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenFast food, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Spaans

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • FitnessFitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vista Flor Bungalows in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vista Flor Bungalows zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.