Appartement Vista Flor Bungalows ***

Appartement Vista Flor Bungalows ***

Appartement Vista Flor Bungalows
Appartement Vista Flor Bungalows
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Vista Flor Bungalows voor je op een rij gezet:

10 reviews over Appartement Vista Flor Bungalows in het Nederlands

Slechte all inclusief

Reijerse, 30-1-2016

Gelukkig hadden we prima weer, en de bedden lagen goed!

Verder erg spijt gehad van de allinclusief keuze hierdoor word je echt als minder gezien! Wijn aangelengt met water terwijl de gewone gasten uit een fles krijgen, eetzaal is in een onaangename kelder waardoor je er snel weer weg wilt!

Eten vaak niet warm! Als je allinclusief Egypte ( waar we helaas ivm aanslag niet heen konden) gewend bent is dit echt een afknapper! Bedjes aan het zwembad zijn overvol en de handdoeken liggen er hele nacht op!

Goede prijs/kwaliteit Voor herhaling

anja, 7-2-2013

Dit is de beoordeling voor Vista Flor! ( Club Vista Flor, ligt een paar honderd meter verder)

Een paar km van het strand, doch gaat een hotelbusje 2x per dag heen en terug.

Hebben wij geen gebruik van gemaakt ( kwamen juist om te wandelen!

Net huisje, met op de bovenverdieping de slaap en badkamer.

Maakt het leuker, dan alles op de begane grond.

Handoeken, worden niet dagelijks verwisselt, dus even drogen op het wasrekje.

Supermarkt op het complex. Bushalte en telefooncel voor de deur.

Kluisje te huur bij de receptie ( is niet op de kamer, doch de gehele dag toegang )

Was en droog mogelijkheid, evenals een droogrekje aanwezig.

Op het gehele complex wordt alles keurig onderhouden!

Vriendelijk en behulpzaam personeel, van receptioniste tot kamermeisje.

Als je geen luxe, maar een net complex voor een leuke prijs wilt, zeker doen!

goed voor de normale mens

Jeannette Neuhaus, 25-12-2012

Het is een bungelowpark met witte huisjes. Bedden waren zeer goed en je ziet over het hele park schoonmaaksters. Gezellig omdat er veel mensen op het park waren. Er is iedere avond animatie.De huisjes zijn wel iets gehorig, maar wij hebben het getroffen met de buren. De eigenaar van het park zie je regelmatig de boel in de gaten houden. Voor het strand of een avondje weg, kun je de taxi pakken voor 3 euro. Alles met een paar minuten en 1 minuut voor een taxi wachten. Best leuk!

De prijs van de accomodatie maakt dat weer goed. Wij hebben een geweldige vakantie gehad, maar wij zijn gewone mensen en hoeven geen luxe, wel van schoon. Voor het eerst onze oudere kinderen van 23 en 27 meegenomen en die vonden het helemaal top. 1 kind die houdt van zon, zee en strand en 1 kind is meer een doekind, ze kwamen beiden aan hun trekken

Nooit meer!!

alfredo, 14-10-2011

Zeer smerig onderkomen (bewijs:zie foto's). Airco zo vet als spek, koelkastrubber vol met schimmel alsmede douche. Afvoerlekkage van douche, daardoor lek in plafonde alsmede schimmel op plafond. Bij binnenkomst haren op de vloer in badkamer, huiskamer, en slaapkamer.

Ranzige zooi naast en achter koelkast....om misselijk van te worden! Balkondeur: kapot slot alsmede stuk uit de muur naast slotkom. Nagels onder het bed! Terrasstoel kapot, 2 ligbedden kapot. trapleuning los van de muur, de andere te vies om aan te pakken. Heb de reisorganizatie erop aangesproken en wacht nu op hun actie. Foto's bewijzen de gore rotzooi!!!!

Net appartementencomplex

fortydutch, 16-5-2011

De appartementen waren ruim. Het fijne was dat je boven een slaapkamer had met douche, zodat je het idee had een huisje te hebben. Er zijn diverse faciliteiten, dichtbij een klein shoppingcentertje met supermarktje. Daarnaast was het grote Yumbo centrum van Playa del Ingles op loopafstand en prima te doen. Busstop voor het complex. Strand niet op loopafstand, de bus nemen was echter prima te doen. Verder is Gran Canaria natuurlijk een eiland van feesten en uitgaan. Aangezien we daar niet de hele nacht in willen zitten was dit complex perfect, toch dichtbij het uitgaansleven en zo heerlijk rustig op het complex zelf.

Heerlijk!

Hermsen, 28-1-2011

Super mooie accommodatie. Rustige accommadatie met huisjes met zowel een boven als een beneden verdieping. Aardige mensen die ons hebben geholpen met diverse uitstapjes. Wij hebben geen kinderen, maar zo te zien was het daar ideaal voor. 's Avonds is er wel weinig te doen, maar dit komt waarschijnlijk omdat wij laat in het seizoen waren (eind augustus).

Het nadeel is dat het strand ongeveer 25 minuten lopen is en ongeveer 5 minuten met de taxi. De kosten hiervan zijn echter wel laag.

De accommodatie ligt tussen twee leuke en grote plaatsen, erg leuk!

Ik zal het zeker over doen, echter is het strand te ver weg.

nooit meer

M Smid, 2-6-2009

Op zich is het een leuke plek,eten is goed maar eentonig.Bungalow was ruim.

Wij gaan er nooit meer heen vanwege de kakkerlakken.en nog hele grote ook.Je gaat dan een klacht indienen bij de receptie,krijg je een spuitbus mee.dit helpt ook niet echt.Na lang aandringen hebben we een andere bungalow gekregen.

Tot onze erbazing hadden ze de volgende dag gewoon weer andere mensen in de bungalow gestopt.

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Ray&Loni, 12-9-2008

Hier 2 weken geweest. HP. Eten was goed verzorgd. Altijd wel iets aanwezig wat je lekker vond. Het werd goed aangevuld. Personeel was vriendelijk en in voor een geintje. Voor het eten moet je echter wel een trap af.

Huisje verder goed te doen. Karig ingericht, maar meer heb je ook niet nodig. Soms gehorig met luidruchtige buren.

Animatie prima in orde. Elke avond een animatieshow, waarbij je uitgenodigd word om mee te doen in de show...Kinderanimatie of vermaak is minder. Tussen de 6 en 13 jaar weinig in het hotel te doen. Internet en tv aanwezig maar duur in gebruik. Kluisjes aan te raden!!!

Ligging van het hotel is goed. Je kunt dmv taxi's en bussen komen waar je wilt komen.

is wel oke

edward, 1-9-2008

het is op zich best een leuk appartement maar de mensen zijn niet echt vriendlijk voor het eten weet wij niet dat haden we niet zwembad ziet er leuk uit maar is tedruk er komen ook veel eigen mensen van uit het noorden voor de jeugt is er weinig er is ook veel politsie geweest wij zijn veel op het strand geweest maspalomas strand dat was top voor de rest is het een mooi eiland zeker om naar terug tegaan

Ligging was ideaal voor zowel de winkelcentra als de beide stranden. Veel bloemenstruiken en de tuinen lagen er goed verzorgd bij. Ontbijt was goed maar het avond eten was echt bizar voor woorden. we zijn div keren gewoon weggelopen na het opscheppen. De Bungalow werd niet altijd volgens rooster schoongemaakt. Ideaal voor gezinnen die houden van Avondvermaak omdat het animatiteam begin rond 22:30. Voor degenen die het als een rustpunt neemt omdat ze overdag bezigheden elders hebben; zorg dat je een bungalow krijgt in de tweede of derde ring maar niet direct bij het zwembad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vista Flor Bungalows in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vista Flor Bungalows zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vista Flor Bungalows scoort een 6.75 uit 10 op basis van 15 reviews.