Tijdelijk €25 aanbetaling

Vista Flor Bungalows

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Vista Flor Bungalows voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 16 reviews
+41

6.9VoldoendeScore uit 16 reviews
  • 6.6Inrichting
  • 7.7Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Vista Flor Bungalows

• 8Marlies Everts04-01-2019

Het was een heerlijke vakantie!

We hadden met 2 gezinnen bungalows schuin tegenover elkaar. Heel fijn! We waren dit van te voren vergeten aan te vragen, maar hadden ze blijkbaar toch rekening mee gehouden. Er was een prima buffet (wat je van een buffet mag verwachten) voor een aardige prijs. Ook is er een supermarktje waar je de nodige dingen kunt halen. Het zwembad is super, het peuterbad is goed afgeschermd van het diepe bad. Het personeel is ontzettend vriendelijk en lacht altijd. Kortom een erg fijn verblijf.

• 8olli12-11-2016

hyvä perus hotelli, ei huono jalkaisille

Hyvällä paikalla. Jumbo 400 m, Super Spar 100 m, markkinat 1 km, Ingles ranta kävelymatkan päässä, Kasbah kävelymatkan päässä. Mutta lähdettäessä hotellilta Inglesin suuntaan lyhin kävelymatka kadulle on vähän epämääräiset raput ja korkeusero ainakin 20 m, sen jälkeen vielä jyrkkä ylämäki. Hotellin alueella pieni kauppa josta kannattaa ostaa ainakin vesi niin ei tarvi kantaa rappusia. Kaupassa kaikki hieman kalliimpaa kuin muualla. Aamulla kaupasta saa lämmintä leipää klo 8. (oma aamiainen) Hotellilta ilmainen kuljetus Mas Palomas rannalle. Taxi lähialueella 3-4 €. Huone 2 kerroksinen ja jyrkät raput yläkertaan, jossa on wc ja makuuhuone. Sänky täytti lähes koko makuuhuoneen. Säilytystilaa vähän, jos on enemmän kuin 2 henkeä on ahdasta. Sänky kova, vanhat bonnel patjat. Jääkaapin jalka poikki, kahvikeittimen pannu liian pieni, eka kerralla tuli kahvit pöydälle. Naapuri huoneista kuului äänet seinän läpi hyvin. Allas alue ihan kiva, viimeiset aurinkotuoli varaukset klo 9:30 sen jälkeen oli täyttä. Hyvä perus hotelli. Henkilökunta mukavaa, siivous toimi, lämmin vesi riitti. Hotellin ruoka ihan hyvää j avain vähän kalliimpaa kuin muualla. Illalla ravintolassa ohjelmaa, aika vaatimatonta. Viikko hyvä aika, toinen olisi ollut liikaa.

• 5Reijerse30-01-2016

Slechte all inclusief

Gelukkig hadden we prima weer, en de bedden lagen goed! Verder erg spijt gehad van de allinclusief keuze hierdoor word je echt als minder gezien! Wijn aangelengt met water terwijl de gewone gasten uit een fles krijgen, eetzaal is in een onaangename kelder waardoor je er snel weer weg wilt! Eten vaak niet warm! Als je allinclusief Egypte ( waar we helaas ivm aanslag niet heen konden) gewend bent is dit echt een afknapper! Bedjes aan het zwembad zijn overvol en de handdoeken liggen er hele nacht op!

• 7anja07-02-2013

Goede prijs/kwaliteit Voor herhaling

Dit is de beoordeling voor Vista Flor! ( Club Vista Flor, ligt een paar honderd meter verder) Een paar km van het strand, doch gaat een hotelbusje 2x per dag heen en terug. Hebben wij geen gebruik van gemaakt ( kwamen juist om te wandelen!

Net huisje, met op de bovenverdieping de slaap en badkamer. Maakt het leuker, dan alles op de begane grond. Handoeken, worden niet dagelijks verwisselt, dus even drogen op het wasrekje. Supermarkt op het complex. Bushalte en telefooncel voor de deur. Kluisje te huur bij de receptie ( is niet op de kamer, doch de gehele dag toegang ) Was en droog mogelijkheid, evenals een droogrekje aanwezig. Op het gehele complex wordt alles keurig onderhouden! Vriendelijk en behulpzaam personeel, van receptioniste tot kamermeisje.

Als je geen luxe, maar een net complex voor een leuke prijs wilt, zeker doen!

• 7Jeannette Neuhaus25-12-2012

goed voor de normale mens

Het is een bungelowpark met witte huisjes. Bedden waren zeer goed en je ziet over het hele park schoonmaaksters. Gezellig omdat er veel mensen op het park waren. Er is iedere avond animatie.De huisjes zijn wel iets gehorig, maar wij hebben het getroffen met de buren. De eigenaar van het park zie je regelmatig de boel in de gaten houden. Voor het strand of een avondje weg, kun je de taxi pakken voor 3 euro. Alles met een paar minuten en 1 minuut voor een taxi wachten. Best leuk! De prijs van de accomodatie maakt dat weer goed. Wij hebben een geweldige vakantie gehad, maar wij zijn gewone mensen en hoeven geen luxe, wel van schoon. Voor het eerst onze oudere kinderen van 23 en 27 meegenomen en die vonden het helemaal top. 1 kind die houdt van zon, zee en strand en 1 kind is meer een doekind, ze kwamen beiden aan hun trekken

• 8Iga03-11-2011

Jak dla nas był "prawie" idealny

Bungalowy VistaFlor są bardzo fajnym miejscem - nie czujesz sie typowo jak w hotelu gdyż mieszka sie w szeregowych domkach - takie samodzielne lokum daje poczucie prywatnosci o wiele wieksze niz pokoj wzdluz korytarza... domki dwupietrowe z kuchnia tak wyposazona ze mozna gotowac samemu. sprzatane byly codziennie. w centralnej czesci osrodka przyjemny basen z lezakami i parasolami wokol. przy nim otwarta restauracja z barem gdzie w poludnie byly pokazy gotowania na zywo. Jedynym minusem dla tych ktorzy wola od basenu ocean - jest odleglosc od "wielkiej wody" - trzeba bylo pokonac okolo 3 kilometry zeby dotrzec na plazę... poza tym naprawde polecam!

• 4alfredo14-10-2011

Nooit meer!!

Zeer smerig onderkomen (bewijs:zie foto's). Airco zo vet als spek, koelkastrubber vol met schimmel alsmede douche. Afvoerlekkage van douche, daardoor lek in plafonde alsmede schimmel op plafond. Bij binnenkomst haren op de vloer in badkamer, huiskamer, en slaapkamer. Ranzige zooi naast en achter koelkast....om misselijk van te worden! Balkondeur: kapot slot alsmede stuk uit de muur naast slotkom. Nagels onder het bed! Terrasstoel kapot, 2 ligbedden kapot. trapleuning los van de muur, de andere te vies om aan te pakken. Heb de reisorganizatie erop aangesproken en wacht nu op hun actie. Foto's bewijzen de gore rotzooi!!!!

• 8fortydutch16-05-2011

Net appartementencomplex

De appartementen waren ruim. Het fijne was dat je boven een slaapkamer had met douche, zodat je het idee had een huisje te hebben. Er zijn diverse faciliteiten, dichtbij een klein shoppingcentertje met supermarktje. Daarnaast was het grote Yumbo centrum van Playa del Ingles op loopafstand en prima te doen. Busstop voor het complex. Strand niet op loopafstand, de bus nemen was echter prima te doen. Verder is Gran Canaria natuurlijk een eiland van feesten en uitgaan. Aangezien we daar niet de hele nacht in willen zitten was dit complex perfect, toch dichtbij het uitgaansleven en zo heerlijk rustig op het complex zelf.

• 8Hermsen28-01-2011

Heerlijk!

Super mooie accommodatie. Rustige accommadatie met huisjes met zowel een boven als een beneden verdieping. Aardige mensen die ons hebben geholpen met diverse uitstapjes. Wij hebben geen kinderen, maar zo te zien was het daar ideaal voor. 's Avonds is er wel weinig te doen, maar dit komt waarschijnlijk omdat wij laat in het seizoen waren (eind augustus). Het nadeel is dat het strand ongeveer 25 minuten lopen is en ongeveer 5 minuten met de taxi. De kosten hiervan zijn echter wel laag. De accommodatie ligt tussen twee leuke en grote plaatsen, erg leuk! Ik zal het zeker over doen, echter is het strand te ver weg.

• 8M Smid02-06-2009

nooit meer

Op zich is het een leuke plek,eten is goed maar eentonig.Bungalow was ruim. Wij gaan er nooit meer heen vanwege de kakkerlakken.en nog hele grote ook.Je gaat dan een klacht indienen bij de receptie,krijg je een spuitbus mee.dit helpt ook niet echt.Na lang aandringen hebben we een andere bungalow gekregen. Tot onze erbazing hadden ze de volgende dag gewoon weer andere mensen in de bungalow gestopt.

Appartement Vista Flor Bungalows info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Avenida Touroperador Neckermann , E-35100