Aparthotel Villas Salobre

• Sauna
Meer aparthotel info

20 reviews over Aparthotel Villas Salobre

• 7Peters24-08-2014

Was uitstekend maar nu veel minder goed.

In 2012 een 6-persoons villa (Golfers) geboekt en dit jaar een 4-persoons (Los Lagos). Grootste verschil was het privé-zwembad: bij Golfers prima voor volwassenen maar bij Los Lagos dermate klein dat alleen het jongste kind er blij mee was (hoewel de grootste er het meest in zat). Inrichting was ook iets minder luxe. Ligging v/h resort is prima maar zonder huurauto kom je niet ver. In 2012 zaten we zelfs 3 KM v/d receptie vandaan. Helaas heeft Sheraton afgelopen jaar de villa's overgenomen. Derhalve is het a la carte restaurant bij de ingang dicht evenals de receptie. Geen bezorgservice meer van vers brood. Schoonmaak nu alleen wanneer je dat extra boekt. Kluisjes nu huren voor 4 euro per dag maar nu wel gratis WiFi. Opvallend vond ik dat het onderhoud te wensen overliet (lek raam, losse stenen, gaten in het wegdek etc.). Al met al overkomelijk maar wel een verschil met 2 jaar terug. Gezien de prijs is het nu niet meer in verhouding. Jammer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8hengernie09-10-2013

Hele mooie villa's

Wij hier in september 2 weken geweest en verbleven in Los Lagos 3 Mooi en ruime villa met klein prive zwembad (koud). De villa is erg mooi en van alle gemakken voorzien. Schoonmaak 1x per week, wel om de dag schone handdoeken en 1x per week schone lakens. Villa's zijn overigens erg schoon. Je hebt wel een auto nodig omdat je in het binnenland zit. Met de auto is het 10 min. naar Maspalomas. Twee prachtige golfbanen. In september 25,00 euro greenfee voor 18 holes. Er is ook een spar winkel bij de ingang van het resort. Personeel is byzonder vriendelijk. Kortom een heerlijke plaats voor een fijne vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in september 2013

• 9Stefan12-09-2012

Prachtige villa's

Vorig jaar al hier geweest en zeker volgend jaar weer. Prachtig terrein met keurig ingerichte en schone villa's. leuke terrasjes, privacy en mooi uitzicht. 15 minuutjes met de auto van centrum Maspalomas of een goedkoop taxi ritje. de keuken is goed ingericht en het zwembad prima. In het laagseizoen is het bijna een prive zwembad.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 10Bart01-07-2012

Rustig genieten!

Accommodatie ligt net buiten de stad. Een erg groot park met vele villa's in allerlei soorten en maten. Niet een villa is hetzelfde ingericht. Wij zaten in Golfers 5. Een villa die ver weg ligt van de receptie. Afstand met de auto was 3 km. Een auto is dus ook een must in dit park.

Villa ligt op een schitterende locatie met uitzicht op de golfbaan en bijna het hele park. Villa beschikt over twee privé parkeerplaatsen. Binnen heb je 2 verdiepingen. Op de eerste heb je 2 slaapkamers en 1 badkamer met bad. Op de begane grond bevind zich nog een slaapkamer en een badkamer. Tevens de keuken, woonkamer, het terras en het zwembad.

Alles was erg schoon en zag er verzorgd uit. Vriendelijk personeel en helpt je graag op weg in Gran Canaria. Top! Zeker een aanrader indien je van rust, golf en een prachtige omgeving houdt!

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 9g87921-07-2011

rustig gelegen supervilla

Ik heb villa Morrogolf 4 rechtstreeks geboekt, boeking verliep vlot en correct. De villa ligt in een cluster van gelijkaardige villas aan het einde van de privé weg rond het golfterrein, waardoor het er erg rustig is. De villas beschikt over een eigen parkeerplek, ruime tuin met ligstoelen en groot terras voorzien van meubilair. Op de bovenverdieping bevindt zich de woonkamer, keuken voorzien van oven,microgolf, grote koelkast en diepvriezer, een bergruimte, een wc en een terras. Op het gelijkvloers zijn er 2 slaapkamers, waaronder 1 met dubbel bed, een grote dressing en eigen badkamer. De 2e slaapkamer is een kleinere met 2 afzonderlijke bedden. Er is tevens beneden een grote badkamer en een ruimte met een sofabed. De service is uitstekend, problemen worden direct opgelost. Een huurauto is noodzakelijk. We hebben een supervakantie gehad. Wel zoals te verwachten op de Canarische eilanden enkele kakkerlakken gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9de gier05-03-2011

geweldige villa's mooi ingericht en mooi uitzicht

Mooie villa's met prachtig uitzicht, je moet wel een huurauto tot je beschikking hebben heerlijk voor wie van rust houdt.Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in februari 2011

• 9Familie Sweegers25-01-2011

Rust en luxe

Wij hebben onze honeymoon hier doorgebracht met een tweeling van net 3 jaar. Met het kleine zwembadje aan de villa en de ruime en luxe inrichting kun je ook eens heerlijk een halve dag thuis blijven. Neem wel een auto voor boodschappen en uitstapjes. Voor kids is Maspalomas toch het leukste en fijnste strand gebleken. In oktober is het nog heerlijk weer (gevoelstemp 30 graden) en ook heerlijk in zee. Wij hebben ons prima vermaakt, maar met oudere kinderen zou ik het afraden. Het zwembadje is ook maar klein (dompelen) en ondiep. Voor kids tot 5 jaar perfect. Kortom, wij vonden de luxe en de rust heerlijk en zijn niet bang om een stukje te rijden voor het vertier. Bovendien krijg je er een prachtig uitzicht vanaf je balkonnetje voor terug (met zonsondergang). Veel plezier als je gaat! Prima keuze.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 10Diederen29-05-2010

Fantastische plek

Prachtige omgeving, prachtig huis met verwarmd zwembad , vriendelijke bedienin. Heel ideaal als je van golfen houdt. Ook voor niet golfers ideaal. Aanrader. Uitstapje naar het hoogste punt fantastisch. Stop halverwege bij San Baryolome de Tirjana om te eten bij La Cueva. We hebben daar de beste bief ooit gegeten...mmm Maspalmomas heeft een uitmuntend ( Maximiliam) Italiaans restaurant met een zeer uitgebreide kaart, heerlijk bier en niet duur. InMogan in de haven een heerlijk visrestaurant La Cofradia.. dagverse vis

Gereisd met oudere kinderen in april 2010

• 8Rakker09-05-2010

Veel rust en ruimte

Wij zijn hier een week geweest. Mooie villa met veel ruimte. Je hebt echt een auto nodig, want het comlex ligt afgelegen. Handig dat er wel een supermarktje is. Het personeel doet er alles aan om het aangenaam te maken. Mooie omgeving en als je rust zoekt,is het ideaal. Voor terrasjes etc. moet je ongeveer 10 min. rijden.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

• 8Willem_f04-01-2010

Goed, maar had nog beter gekund

Heerlijke villas voor iedereen die voor z'n rust op vakantie gaat. Prachtig uitzicht over de golfbaan en genieten van faciliteiten in 't mooie Seringtonhotel. Idd echt auto nodig, zelfs om bij de spar (keurige 'campingwinkel') wat brood te halen. Goede prijs/kwaliteit: 2 volwassen + kind voor 1250,- incl vlucht (zelf geregeld)

Maar het had beter gekund. De mensen waren heel aardig, maar het lijkt slecht gemanaged te worden. Met als gevolg onnodige irritatie. Zo kregen we villa met zwembad terwijl we expliciet zonder zwembad vroegen, ivm zoontje van 2 (uiteindelijk met hekje opgelost), duurde het 2 uur voor het babybedje er was (ondanks 2 mails vooraf). En was map met resortinfo slordig en incorrect (daardoor oa 5 min te laat in restaurant voor takeaway maaltijd: keuken dicht). Ook hing 1e ochtend ter kennismaking een zinloze ontbijttas met een brood & engelse krant aan de deur (vol mieren, uur na ik zelf brood haalde) Met betere organisatie is dit 8+. Maar wel heerlijke vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats