Vakantiepark Verdemar **

7,6

5 reviews over Vakantiepark Verdemar in het Nederlands

Net bungalowpark

Gert, 8-8-2017

Netjes maar alle bungalows dicht op elkaar! Met een mooi zwembad ook met apart bad voor kinderen.

perfecte vakantie echt voor herhaling vatbaar alles was perfect mooi schoon geen een kakkerlak binnen!!! echt een top vakantie

bungalows zijn oud maar wel netjes en inderdaad is het warme water een ramp net tijd om je haar te wassen dan finish

damen bij receptie erg onvriendelijk en geen tijd/zin voor jouw vragen.

tv 1 uur 1 euro maar je krijgt 55 minuten.

zal geen aanbeveling om naar dit bungalowpark te gaan.buiten was het trouwens wel goed verzorgd

We hebben een aantal aanbieders voor Verdemar voor je op een rij gezet:

Bungalows zien er leuk en netjes uit

Baars, 17-2-2005

Bungalows zien er leuk en netjes uit.

Speeltuin voor de kinderen is waardeloos, 2 wipkippen en een kapot klimrek. Warmwater is een drama, je moet het doen met een 10liter boiler, probeer daar maar eens je bad mee vol te krijgen. Service, onpersoonlijk en alles kost veel geld. Kluisje huren 15 euro per week, TV kijken 1 euro per uur en dan CNN ZDF NBC of een Spaans station? Supermarkt, je moet eerst langs een stinkende wc om dan te constateren dat de broodjes van gisteren waren. Een aanrader alleen voor mensen die van rust houden, want het is daar wel lekker stil maar het onbreekt aan sfeer, vakantiegevoel etc.

Voor ons geen aanrader.

Voor een hele goede prijs een prachtig bungelow park. Wij zijn midden augustus geweest en hebben een heerlijke tijd gehad.

Ligt wel buiten playa del ingles maar voor 2 euro ben je al in het centrum met de taxi.

We hebben een aantal aanbieders voor Verdemar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Verdemar in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Verdemar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Verdemar scoort een 7.6 uit 10 op basis van 5 reviews.