Géén boekingskosten

Aparthotel Turbo Club

SpanjeGran CanariaMaspalomas

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Turbo Club voor je op een rij gezet:

3.3OnvoldoendeScore uit 70 reviews

Meer aparthotel info

71 Reviews over Turbo Club

• 3Juan31-08-2021

Afschuwlijk

Ga hier niet heen en wil je toch dan niet half augustus want dan zit het vol met Canarios en geloof me dat wil je echt niet. Veel geschreeuw harde muziek van de accomodatie zelf. Eten is slecht koud en de kakkerlakken wandelen zelfs overdag door het restaurant. Sla vam de middag en ander eten word savonds weer geserveerd.. De melk bestaat uit melkpoefer met water zo goedkoop mogelijk. Vliegen eten gezellig mee zitten overal op (als je jou eten op gaat scheppen🤢lezen bij het zwembad vergeet het maar! Receptie ook niet je van het. Wil je na het lezen van deze review hier toch heen ga dan in september. Wel schoon appartement

• 3Ria29-08-2021

Afschuwlijk🤮🤢

Niet heen gaan in augustus Dan zit het vol met Canarios Veel lawaai en geschreeuw Muziek staat van smorgens tot savonds keihard !!!!! Rustig bij het zwembad liggen is er niet bij en lezen al helemaal niet!! Eten is koud en niet echt lekker🤮kakkerlakken horen bij dit eiland maar zoveel als hier en ook overdag heb ik nog nooit gezien!. Ook veel vliegen op het eten. Al met al raden wij iedereen dit hotel af!!!!!! O en laat je spullen niet bij het zwembad liggen ze hebben mijn pareo gestolen. Van de receptie heb je bij klachten ook niks te vetwachten... ja een grote mond(van 1 dame in het bizonder) kan nog wel even doorgaan maar wij komen hier noooooooit meer!!!

• 8Fam. Blaauw15-07-2019

Fatastisch 👌🏼

Kleinschalig complex maar het is gezellig sfeervol...eten is redelijk goed en variërend!!! Weinig nederlanders meer engelse...maar dat mag de pret niet drukken want wij waren daar ook met een groep!!! Mooie ruime kamers en heel schoon...

• 4Marion05-07-2019

10 x flut!

Wij gaan nooit meer. Weten we nu al terwijl we er nog zijn! Appartement is prima, maar ligging, personeel eten en schoonmaak is dubbel flut! Wordt geadverteerd met 4 sterren maar is 2 officieel en is het niet waard. Personeel is niet vriendelijk, behalve man bij receptie. Eten is eentonig en lauw en op Engelsen gebaseerd Verder is er niks qua entertainment en niks in de buurt, dus savonds met taxi het leuke opzoeken. Al met al een aanfluiting met idd hoog tokkie gehalte Voor ons nooit meer! Echte domper!

• 8Dirk de Waard20-03-2019

Aangename verassing!

Een aantal jaar geleden ook Turbo Club geboekt, te weten in Mei en het jaar erop in Januari. Beviel toen prima. Ruime kamers met goede bedden. Alle faciliteiten waren aanwezig maar het was op dat moment wat aan de oubollige kant. Eten was niet al te best. Sinds vorig jaar alles gerenoveerd en eens tuk opgeknapt in zeer positieve zin! Nette kamers met ook fijne bedden. Een fijne douche. Ook het eten is een stuk verbeterd en hebben elke avond met smaak gegeten. Je kon altijd wel wat bij elkaar vinden. Prima bevallen en wij komen zeker nog eens terug. Prijs/kwaliteit is netjes!

• 4Yvonne27-08-2018

noot meer

Het is schoon, ligt buiten de drukte en je hebt overal een bus of taxi voor nodig Op dag van vertrek heb je vanaf 12 uur geen all inclusieve meer. dat is dus heel vreemd, aangezien je wel voor die dag betaald heb en je krijg ook geen geld terug omdat je je op je eerste dag een maaltijd hebt gemist, ik vind dat dat tegenover elkaar moet staan. Je kan de laatste dag bijboeken voor het bedrag van 20 eur pp voor de kamer en drinken/eten, ongeacht de leeftijd van de kinderen die he bij je hebt Ook staat er dat er een kinderclub is, maar als er al activiteiten zijn ( sjoelen of darten) dan is dat volwassenen en kinderen samen. Ook is de club 80% van de dag dicht en is er niets te doen. Kinderbad is 70 cm en kleintjes kunnen er amper aan in staan

• 6Fam Linssen03-05-2018

Zeer kleinschalig rustig en knus in alle opzichten

Dit was onze 17e all inclusive - als je van de grote hotels houdt is dit een forse tegenvaller. Appartementen zijn kraakhelder en nieuw / gerenoveerd, personeel is vriendelijk / neutraal, met een glimlach krijg je ze allemaal gezellig :)

Er zijn zo'n 75 appartementen en het eten sluit daarbij aan. 10 schalen warm, 3 salades, 10 kommen rauwkost en 10 keuzes uit toetjes (plus 3 soorten ijs). Kip, witvis en stoofvlees - voedzaam en lekker maar geen variatie. Muziek bij het grote zwembad zoals het hoort, stilte bij het iets kleinere zwembad en het peuterbad. We hebben een heerlijke tijd gehad hier, zijn een paar dagen met de gratis bus naar het strand bij Faro geweest, maar voor 900 euro pp is dit een aanfluiting. Grootste gebrek: tussen 10 en 1 is nergens eten, en de poolbar wordt pas na enige tijd bemand als je er gaat staan

Prima voor gezinnen met babies / peuters of stelletjes die komen voor de rust. Aangename sfeer

• 8Fam. M28-07-2017

Prima hotel!! Goed verzorgd en schoon.

Leuk hotel. Goed schoon! Eten is prima. Personeel vriendelijk. Laatste dag stopt all in om 12:00 uur, dit staat ook duidelijk aangegeven. Je hoeft dan ook pas om 12:00 uur de kamer uit. Er zijn niet heel veel Nederlanders in dit hotel. Kinderen hebben zich prima vermaakt.

• 6Daniel Doorenspleet26-01-2017

schone appartementen en eten was oke

complimenten voor de schoonmakers zag er allemaal top uit. zowel ontbijt, lunch en diner was prima te doen. de gastvrijheid daarin tegen was niet goed je krijgt geen welkomstgevoel ook word je amper gegroet door de medewerkers(voornamelijk receptie en bediening) en als je sleutel inlevert word er niet gevraagd of alles naar wens was(hoe het verblijf is geweest etc). wat wij wel schandalig vinden is dat er maar tot 1200 in de middag all inclusive is . voornamelijk met een baby is dit heel erg jammer(zijn ze heel erg scherp op) wel kan je hier extra voor boeken(kosten 12 euro) terwijl je een stukje verder bij de markt een restaurant hebt waar je een complete maaltijd hebt voor maar 4 euro. wel hebben wij het erg getroffen met de ligging van de kamer met balkon deze lag bijna de gehele dag in de zon en getroffen met het weer. gelukkig maar want anders was het al met al geen fijne vakantie geweest. wel wil ik nog even zeggen dat je voor de wifi moet betalen (zo 6 euro per dag) beetje raar want anno 2017 krijg je naar mijn weten in elk hotel gratis wifi (Tenerife en Lanzarote wel namelijk).

• 5Marinka15-11-2016

Appartement prima, maar eten/personeel waardeloos

Kiezen voor nieuwe appartementen,zijn erg mooi,verzorgd en schoon. Ontbijt is opzich oke, lunch gaat er nog mee door, avondeten is echt verschrikkelijk, is gewoon echt vies. Wij zijn helemaal niet verwernd, maar ik vond het echt niks. Wij hebben 2 avonden in Turbo Club gegeten en de rest van de week zijn we lekker uit eten gegaan in Maspalomas, super lekker gegeten voor weinig geld. Ligging van Turbo Club is opzich oke, zit een spar bij het complex. Zwembad bij restaurant was echt verschrikkelijk, harde muziek hele dag en ongezellig, restaurant is ook erg ongezellig. Personeel vond ik totaal niet vriendelijk of behulpzaam, maar goed. Wij zijn gewoon ons eigen weg gegaan en zijn iedere avond weg van Turbo Club gegaan. Volgende keer ga ik naar een hotel in Maspalomas, dan maar wat meer betalen, maar dan zit ik sowieso centraler en bij het strand en dan lekker geen all in, kan beter alleen ontbijt bij je hotel hebben en verder lekker buiten de deur uit. Publiek wat bij Turbo Club komt is vrij wimpel en heeft een groot "Tokkie" gehalte. Voor ons geen 2e keer.

Aparthotel Turbo Club info

• Aantal appartementen120

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden