Aparthotel Turbo Club

69 reviews over Aparthotel Turbo Club

• 2019
    8Fam. Blaauw15-07-2019

Fatastisch 👌🏼

Kleinschalig complex maar het is gezellig sfeervol...eten is redelijk goed en variërend!!! Weinig nederlanders meer engelse...maar dat mag de pret niet drukken want wij waren daar ook met een groep!!! Mooie ruime kamers en heel schoon...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 4Marion05-07-2019

10 x flut!

Wij gaan nooit meer. Weten we nu al terwijl we er nog zijn! Appartement is prima, maar ligging, personeel eten en schoonmaak is dubbel flut! Wordt geadverteerd met 4 sterren maar is 2 officieel en is het niet waard. Personeel is niet vriendelijk, behalve man bij receptie. Eten is eentonig en lauw en op Engelsen gebaseerd Verder is er niks qua entertainment en niks in de buurt, dus savonds met taxi het leuke opzoeken. Al met al een aanfluiting met idd hoog tokkie gehalte Voor ons nooit meer! Echte domper!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Dirk de Waard20-03-2019

Aangename verassing!

Een aantal jaar geleden ook Turbo Club geboekt, te weten in Mei en het jaar erop in Januari. Beviel toen prima. Ruime kamers met goede bedden. Alle faciliteiten waren aanwezig maar het was op dat moment wat aan de oubollige kant. Eten was niet al te best. Sinds vorig jaar alles gerenoveerd en eens tuk opgeknapt in zeer positieve zin! Nette kamers met ook fijne bedden. Een fijne douche. Ook het eten is een stuk verbeterd en hebben elke avond met smaak gegeten. Je kon altijd wel wat bij elkaar vinden. Prima bevallen en wij komen zeker nog eens terug. Prijs/kwaliteit is netjes!

Gereisd met vrienden in november 2018

• 2018
    4Yvonne27-08-2018

noot meer

Het is schoon, ligt buiten de drukte en je hebt overal een bus of taxi voor nodig Op dag van vertrek heb je vanaf 12 uur geen all inclusieve meer. dat is dus heel vreemd, aangezien je wel voor die dag betaald heb en je krijg ook geen geld terug omdat je je op je eerste dag een maaltijd hebt gemist, ik vind dat dat tegenover elkaar moet staan. Je kan de laatste dag bijboeken voor het bedrag van 20 eur pp voor de kamer en drinken/eten, ongeacht de leeftijd van de kinderen die he bij je hebt Ook staat er dat er een kinderclub is, maar als er al activiteiten zijn ( sjoelen of darten) dan is dat volwassenen en kinderen samen. Ook is de club 80% van de dag dicht en is er niets te doen. Kinderbad is 70 cm en kleintjes kunnen er amper aan in staan

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Fam Linssen03-05-2018

Zeer kleinschalig rustig en knus in alle opzichten

Dit was onze 17e all inclusive - als je van de grote hotels houdt is dit een forse tegenvaller. Appartementen zijn kraakhelder en nieuw / gerenoveerd, personeel is vriendelijk / neutraal, met een glimlach krijg je ze allemaal gezellig :)

Er zijn zo'n 75 appartementen en het eten sluit daarbij aan. 10 schalen warm, 3 salades, 10 kommen rauwkost en 10 keuzes uit toetjes (plus 3 soorten ijs). Kip, witvis en stoofvlees - voedzaam en lekker maar geen variatie. Muziek bij het grote zwembad zoals het hoort, stilte bij het iets kleinere zwembad en het peuterbad. We hebben een heerlijke tijd gehad hier, zijn een paar dagen met de gratis bus naar het strand bij Faro geweest, maar voor 900 euro pp is dit een aanfluiting. Grootste gebrek: tussen 10 en 1 is nergens eten, en de poolbar wordt pas na enige tijd bemand als je er gaat staan

Prima voor gezinnen met babies / peuters of stelletjes die komen voor de rust. Aangename sfeer

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

8Fam. M28-07-2017

Prima hotel!! Goed verzorgd en schoon.

Leuk hotel. Goed schoon! Eten is prima. Personeel vriendelijk. Laatste dag stopt all in om 12:00 uur, dit staat ook duidelijk aangegeven. Je hoeft dan ook pas om 12:00 uur de kamer uit. Er zijn niet heel veel Nederlanders in dit hotel. Kinderen hebben zich prima vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 6Daniel Doorenspleet26-01-2017

schone appartementen en eten was oke

complimenten voor de schoonmakers zag er allemaal top uit. zowel ontbijt, lunch en diner was prima te doen. de gastvrijheid daarin tegen was niet goed je krijgt geen welkomstgevoel ook word je amper gegroet door de medewerkers(voornamelijk receptie en bediening) en als je sleutel inlevert word er niet gevraagd of alles naar wens was(hoe het verblijf is geweest etc). wat wij wel schandalig vinden is dat er maar tot 1200 in de middag all inclusive is . voornamelijk met een baby is dit heel erg jammer(zijn ze heel erg scherp op) wel kan je hier extra voor boeken(kosten 12 euro) terwijl je een stukje verder bij de markt een restaurant hebt waar je een complete maaltijd hebt voor maar 4 euro. wel hebben wij het erg getroffen met de ligging van de kamer met balkon deze lag bijna de gehele dag in de zon en getroffen met het weer. gelukkig maar want anders was het al met al geen fijne vakantie geweest. wel wil ik nog even zeggen dat je voor de wifi moet betalen (zo 6 euro per dag) beetje raar want anno 2017 krijg je naar mijn weten in elk hotel gratis wifi (Tenerife en Lanzarote wel namelijk).

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 5Marinka15-11-2016

Appartement prima, maar eten/personeel waardeloos

Kiezen voor nieuwe appartementen,zijn erg mooi,verzorgd en schoon. Ontbijt is opzich oke, lunch gaat er nog mee door, avondeten is echt verschrikkelijk, is gewoon echt vies. Wij zijn helemaal niet verwernd, maar ik vond het echt niks. Wij hebben 2 avonden in Turbo Club gegeten en de rest van de week zijn we lekker uit eten gegaan in Maspalomas, super lekker gegeten voor weinig geld. Ligging van Turbo Club is opzich oke, zit een spar bij het complex. Zwembad bij restaurant was echt verschrikkelijk, harde muziek hele dag en ongezellig, restaurant is ook erg ongezellig. Personeel vond ik totaal niet vriendelijk of behulpzaam, maar goed. Wij zijn gewoon ons eigen weg gegaan en zijn iedere avond weg van Turbo Club gegaan. Volgende keer ga ik naar een hotel in Maspalomas, dan maar wat meer betalen, maar dan zit ik sowieso centraler en bij het strand en dan lekker geen all in, kan beter alleen ontbijt bij je hotel hebben en verder lekker buiten de deur uit. Publiek wat bij Turbo Club komt is vrij wimpel en heeft een groot "Tokkie" gehalte. Voor ons geen 2e keer.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 7Sylvia12-10-2016

Super vakantie!

Wij hadden een gerenoveerde kamer. Zag er erg mooi uit en heel erg schoon. Het hotel is kleinschalig, dat maakt het een stuk gezelliger dan alle grote hotels met heel veel kamers. Het eten van de all inclusive formule is vrij goed te doen maar niet geweldig. Er is ook niet erg veel keus. Wat wij wel belachelijk vonden is dat all inclusive begint op de dag van aankomst om 12 uur s middags en eindigt op dag van vertrek om 12 uur s middags. Als je laat in de middag of avond vertrekt krijg je geen druppel drinken meer en geen eten. Zo boek je all in voor 10 dagen en pikken ze eigenlijk een dag terug. En er wordt erg streng op gelet. Kleur van je bandje staat voor dag van vertrek. Ik kwam om 3 over 12 nog een laatste drankje halen maar was al niet meer mogelijk. Dit vonden wij jammer dat het zo eindigde. Wat zijn voor hun de kosten?!? Nog een paar drankjes en paar bordjes eten. Veel mensen waren hier boos over.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 6Ilse19-09-2016

Mooie apartenmenten, maar all-in is waardeloos

Alles ziet er heel netjes uit, het park, zwembad maar ook zeker de kamers zijn strak en schoon. Wij hadden een vestopt doucheputje, gemeld en de volgende dag werd deze gelijk schoongemaakt. Alleen het all-in concept is waardeloos.. het eten is slecht (behalve het ontbijt) maar de kip en het vlees wat er 's middags en 's avond ligt is heel droog en smakeloos.. niet heel veel keuze en echt een grote gaarkeuken. Daarnaast vertrouwden wij de bar ook niet helemaal, drank zonder (of heeeeel minimalistisch) alcohol... naar een aantal mixjes of biertjes merk je nog niks.. ook de cocktails komen kant en klaar uit een machine.. en op de dag van vertrek stopt je all-in om 12 uur leuk als je pas om 21 uur vertrekt.. je mag geen eten en drinken meer.. Ook vonden we de regeling met wifi een beetje raar, voor 20 euro krijg je 7 dagen wifi (1 code met zun 2e, dus om beurten op internet) en dan ook nog niet vol bereik.. Mooi park maar ze kunnen/moeten zeker nog een paar punten verbeteren..

Gereisd met partner in september 2016

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 5 km, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats